سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:24 صبح ::  نویسنده :

خطیبی: بی توجهی مسئولان باعث استعفایم شد


سرمربی مستعفی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با بیان اینکه شرایط برای ادامه همکاری وی با این تیم مطلوب نبود، گفت: بی توجهی مسئولان به تیم ماشین سازی باعث شد تا از سرمربیگری این تیم استعفا کنم.


حسین خطیبی در گفتگو با مهر با تائید خبر استعفای خود از سرمربیگری تیم ماشین سازی تبریز، اظهار داشت: تیم ماشین سازی در فصل جاری لیگ دسته اول بخصوص در نیم فصل دوم واقعا شرایطی داشت که کار کردن را برای من و بازیکنان بسیار سخت کرده بود.

وی ادامه داد: حدود چهار ماه بود که در تیم ماشین سازی بودم اما در این مدت یک مسئول هم حتی برای روحیه دادن به کنار تیم ما نیامد.

خطیبی گفت: ماشین سازی قدیمی ترین تیم فوتبال تبریز است و هنوز هم هواداران زیادی دارد و انصاف نیست که این تیم در چنین شرایط سختی قرار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه چک های قرارداد بازیکنان هنوز پاس نشده است، تاکید کرد: مگر بازیکن خانواده ندارد که خرج زندگی هم نداشته باشد، یک فوتبالیست شغلش فوتبال بازی کردن است و چشم به پولی دارد که باشگاه قرار است به او بدهد.

سرمربی مستعفی ماشین سازان افزود: البته باشگاه هم هیچ تقصیری ندارد و آقای محمدپور که واقعا به عنوان مدیرعامل برای تیم ماشین سازی زحمت می کشد، از چک های شخصی خود به بازیکنان داده به امید اینکه از اسپانسر و طرف قرارداد باشگاه پول بگیرد که متاسفانه هنوز این امر محقق نشده است.

وی در ارتباط با دلیل استعفای خود از سرمربیگری ماشین سازی نیز گفت: من نمی توانستم بی نظمی های برخی بازیکنان را تحمل کنم، البته گفتم که بازیکن هم انسان است و نیاز به پول دارد، اگر پول نباشد حتما بی نظمی هایی هم وجود خواهد داشت و به نظر من این بی نظمی ها را نباید گردن بازیکنان انداخت.

وی ادامه داد: اگر بازیکن مشکل مالی نداشت و بی نظمی می کرد، من به عنوان سرمربی با او برخورد می کردم اما حالا که پول نیست و می بینم حق با بازیکن است، سکوت می کنم و به نظرم استعفا بهترین تصمیمی بود که گرفتم.

خطیبی در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال بازگشت وی وجود دارد یا خیر، گفت: من اگر چه به صورت شفاهی استعفا کرده ام اما به آقای محمدپور گفتم که تصمیمم برای کناره گیری جدی است.

وی در پایان گفت: در این مدت که سرمربی تیم ماشین سازی بودم، هواداران به من لطف داشتند ولی ما با توجه به مشکلاتی که داشتیم اگرچه تا آخرین توان تلاش کردیم اما نتایج تیم در طول فصل باعث شد تا هواداران ماشین سازی بازیها و نتایج خوبی را از تیم محبوب خود شاهد نباشند.

حسین خطیبی چهارشنبه شب گذشته از سرمربیگری تیم فوتبال ماشین سازی تبریز استعفا کرد

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:23 صبح ::  نویسنده :

تراکتور برای حضور تماشاگر نیاز به تبلیغ ندارد


هافبک تیم تراکتورسازی تبریز گفت: ما نیازی نمی بینیم مثل استقلال تبلیغ کنیم و هواداران را به ورزشگاه دعوت کنیم،مردم آذربایجان موقعیت شناس هستند و اطمینان دارم بیش از نصف ورزشگاه سرخ پوش می شود.


قاسم دهنوی در گفتگو با ایسنا، در رابطه با بازی حساس مقابل استقلال عنوان کرد: سرمربی و بازیکنان استقلال مقابل تراکتور انگیزه زیادی دارند بخاطر همین بازی خیلی سخت و حیثیتی است.

وی افزود: با تمام قدرت مقابل استقلال بازی خواهیم کرد اما نباید فراموش کنیم فوتبال حادثه است، انشالله استقلال را برای بار سوم در آزادی شکست می دهیم.

دهنوی ادامه داد: از لحاظ فوتبالی ما خیلی برتر از استقلال هستیم و به نظرم سطح کیفی بازی دو تیم قابل مقایسه نیست و ما از این جهت خیلی برتر هستیم.

وی در خصوص قهرمانی تراکتور در لیگ برتر خاطرنشان کرد: پیش گو نیستم نمی دانم در چه رده ای قرار می گیریم اما اگر مقابل استقلال و سپاهان پیروز شویم قهرمان می شویم و در غیر اینصورت باید قید اولی را بزنیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز درباره ی صحبت های بازیکنان و مسئولان تیم استقلال مبنی بر راه ندادن هواداران تراکتور به ورزشگاه اظهار کرد: صحبت های بازیکنان استقلال از روی ترس است و اصلأ اهمیت ندارد حتی ارزش آن را ندارد که وقت ام را صرف خواندن آن کنم همه چیز در زمین ثابت می شود، یقین دارم هواداران ما از ساعت 10 صبح نصف ورزشگاه را پر می کنند و این را باید بدانند هرجا که تراکتور بازی کند هوادارانش هم حضور دارند.

وی افزود: استقلال در شیراز، قم وکرمان صد درصد میزبانی را می گیرد ولی هیچ کس اعتراضی نمی کند اگر این قانون است باید برای همه تیم ها یکسان اجرا شود.

دهنوی در پایان سخنانش گفت: تراکتور خیلی پر طرفدارتر از استقلال است و به نظرم اجرای قانون ده درصد ضعف و کم لطفی فدراسیون است.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:23 صبح ::  نویسنده :

ابراهیم زاده: قلعه نویی مرا دوست نداشت


مهاجم تیم تراکتورسازی تبریز گفت: قلعه نوعی من، اکرامی و کیانی را دوست نداشت و به همین دلیل ما را بازی نمی داد.


مسعود ابراهیم زاده در گفتگو با ایسنا، در رابطه با بازی تاریخی تراکتور مقابل الجزیره امارات عنوان کرد: در کل بازی به خصوص در نیمه دوم سرتر از حریف بودیم و خوشحالم خدا به من عزت داد در چنین بازی گلزنی کنم.

وی افزود: در آن روز بهت و حیرت بازیکنان میلیاردی الجزیره که باعث شد از جو استادیوم فیلمرداری کنند بیشتر از همه چیز به من چسبید و خیلی افتخار کردم که پیراهن چنین تیمی را می پوشم.

بازیکن بومی تراکتورسازی درباره ی بازی با نفت تهران بیان کرد: نفت تیم جوانی است که دوندگی بالایی دارد و از همه مهتر مربی کاربلدی سکان هدایت این تیم را بر عهده دارد، نفت در نیم فصل دوم رقابت ها از لحاظ عملکرد، تیم سوم است اما ما تراکتوریم و انشالله با یاری هوادارانمان این تیم را شکست خواهیم داد.

وی ادامه داد: بازی های باقی مانده حکم فینال را دارند و اگر در بازی های رو در رو با استقلال و سپاهان عملکرد خوبی داشته باشیم قهرمان لیگ برتر می شویم.

ابراهیم زاده در خصوص افت و بدل شدن به یک نیمکت نشین تمام عیار در طی دو سال اخیر گفت: در لیگ دسته اول آزادی عمل بیشتر داشتم و این مسئله باعث می شد بهتر و راحت تر بازی کنم، در زمان کمالوند در لیگ برتر هم مربی بهم اعتقاد داشت و من هم خیلی تأثیر گذار کار می کردم.

وی اضافه کرد: قلعه نوعی به بازی ام اعتقاد نداشت و به طبع این تفکر مربی، در نحوه ی عملکردم تأثیر منفی گذاشته بود، ولی من آن زمان به نیمکت نشینی اعتراض نکردم و همیشه گفته ام کار کردن با این مربی یکی از افتخارات من است و برایش آرزوی موفقیت می کنم.

بازیکن تراکتورسازی ادامه داد: فوتبال سلیقه ای است، هیچ وقت به نیمکت نشینی اعتراض نکرده ام و هر زمانی که به من بازی داده اند با تمام وجود برای موفقیت تیم جنگیده ام.

وی خاطرنشان کرد: تونی اعتقاد ویژه ای به بازی من دارد و در مقابل من هم در تمرینات خیلی جدی و پر تلاش ظاهر می شوم، درست است در پست های غیر تخصصی به کار گرفته می شوم اما نهایت تلاشم را انجام می دهم و خودم اعتقاد دارم از لحاظ شعور فوتبالی خیلی بالا هستم.

ابراهیم زاده در پایان سخنانش راجع به مدت قراردادش گفت: دوران سربازی ام 18 بهمن ماه به پایان رسیده است و اگر برای سال بعد مرا بخواهند شک نکنید در تراکتور خواهم ماند، چون بازی کردن در این تیم افتخار بزرگی است که نصیب هرکسی نمی شود.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:23 صبح ::  نویسنده :

دایی: میزبانی پرسپولیس بی‌عدالتی است


سرمربی تیم را آهن با تاکید بر اینکه امیدوار است روزی فرا برسد نهادهای غیرفوتبالی برای فوتبال تصمیم نگیرند و اجازه بدهند همه چیز طبق قواعد حرفه‌ای پیش برود، گفت: این نهایت بی‌عدالتی است که تیم‌ها را مجبور کنند در خانه حریفشان، میزبانی کنند و از حق قانونی خودشان محروم شوند.


به نقل از سایت باشگاه راه‌آهن، علی دایی در خصوص آخرین وضعیت آمادگی تیمش پیش از بازی با پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: وضعیت خوبی داریم و تنها امروز بارش برف باعث شد تمرین‌مان با مشکل مواجه شود. امیدوارم شرایط زمین‌های تمرین در چند روز آینده خوب باشد که بتوانیم طبق برنامه تمرینات‌مان را ادامه دهیم.

وی افزود: اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام خواهیم داد. ما دنبال سه امتیاز این بازی هستیم تا موقعیت‌مان در جدول بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در مورد میزبان نشدن راه‌آهن در ورزشگاه اکباتان به دلیل مخالفت شورای تامین استان تهران اظهار داشت: همانطور که قبلا هم گفتم تابع تصمیم باشگاه هستم. البته باز هم تاکید می‌کنم این نهایت بی‌عدالتی است که تیم‌ها را مجبور کنند در خانه حریفشان، میزبانی کنند و از حق قانونی خودشان محروم شوند. این اتفاقات نشان می‌دهد فوتبال ما هنوز حرفه‌ای نشده و فقط شعار حرفه‌ای شدن می‌دهیم. امیدوارم روزی فرا برسد که نهادهای غیرفوتبالی برای فوتبال تصمیم نگیرند و اجازه بدهند همه چیز طبق قواعد حرفه‌ای پیش برود.

وی در خصوص آشتی خود با مدیرعامل پیشین پرسپولیس هم تاکید کرد: من چند بار گفته‌ام که مشکلم با آقای کاشانی فوتبالی بود و به خاطر اختلاف نظرهایی که داشتیم نتوانستیم با هم کار کنیم. به هر حال آن اتفاقات باعث شد که ما مدتی با هم رابطه نداشته باشیم تا اینکه چهارشنبه شب در مراسم تولد پدر یکی از دوستان مشترک‌مان که بسیاری از فوتبالی‌ها و ورزشکاران دیگر از جمله قلعه‌نویی نیز حضور داشتند، همدیگر را دیدیم و با هم صحبت کردیم.

دایی در خصوص صحبت‌هایی که در برخی از رسانه‌ها مطرح شده مبنی بر اینکه محسن ترکی به خاطر انتقادات شما می‌خواهد داوری را کنار بگذارد. یادآور شد: من به داوری آن بازی انتقاد کردم چون تصمیماتی که گرفته شد به ضرر ما بود. آقای ترکی از داوران خوب ایران هستند و انتظار ما از ایشان خیلی بیشتر بود اما این را بگویم که هیچ وقت به ایشان و سایر داورها بی‌احترامی نکرده‌ام.

وی در همین خصوص افزود: من همیشه برای جامعه داوری احترام خاصی قائلم و معتقدم باید بهترین شرایط را برای کار، زندگی و پیشرفت آنها فراهم کرد تا بتوانند در سطح آسیا و جهان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. امیدوارم که هم آقای ترکی و هم سایر همکاران ایشان موفق باشند ولی به هر حال باید این موضوع را هم پذیرفت که در فوتبال حرفه‌ای همان طور که اشتباهات داوری وجود دارد، اعتراض هم وجود دارد و این کاملا طبیعی است.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در پاسخ به این پرسش که محسن ترکی با استناد به تصاویر تلویزیونی معتقدند که شما به ایشان توهیم کرده‌اید؟، تصریح کرد: اگر منظور ایشان آن صحنه دقیقه 90 است که جهانگیر عسگری اخطار گرفت، باید بگویم من به بازیکن خودم اعتراض کردم، چون او نباید به داور اعتراض می‌کرد و این قدر راحت اخطار می‌گرفت.

وی اضافه کرد: شما الان ببینید عسگری در بازی با پیکان فوق‌العاده بود و یکی از بهترین بازیکنان ما بود اما سه اخطاره شد و ما نمی‌توانیم در بازی مقابل پرسپولیس از او استفاده کنیم، در صورتیکه اگر مقابل استقلال آنقدر راحت اخطار نمی‌گرفت، الان سه اخطار نبود.

دایی در پایان گفت: من آن لحظه از اخطار گرفتن او ناراحت بودم و هر حرفی هم که زدم به بازیکن خودم بود چون همانطور که بارها گفته‌ام من هیچ وقت به داوران عزیز کشورمان توهین و بی‌احترامی نمی‌کنم. همه من را می‌شناسند که از کسی ترس و واهمه ندارم و همیشه پای حرفم می‌ایستم و خلاف واقع نمی‌گویم به همین خاطر الان هم می‌گویم در آن صحنه به جهانگیر عسگری اعتراض کردم نه با داور بازی.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:22 صبح ::  نویسنده :

تراکتور برای حضور تماشاگر نیاز به تبلیغ ندارد


هافبک تیم تراکتورسازی تبریز گفت: ما نیازی نمی بینیم مثل استقلال تبلیغ کنیم و هواداران را به ورزشگاه دعوت کنیم،مردم آذربایجان موقعیت شناس هستند و اطمینان دارم بیش از نصف ورزشگاه سرخ پوش می شود.


قاسم دهنوی در گفتگو با ایسنا، در رابطه با بازی حساس مقابل استقلال عنوان کرد: سرمربی و بازیکنان استقلال مقابل تراکتور انگیزه زیادی دارند بخاطر همین بازی خیلی سخت و حیثیتی است.

وی افزود: با تمام قدرت مقابل استقلال بازی خواهیم کرد اما نباید فراموش کنیم فوتبال حادثه است، انشالله استقلال را برای بار سوم در آزادی شکست می دهیم.

دهنوی ادامه داد: از لحاظ فوتبالی ما خیلی برتر از استقلال هستیم و به نظرم سطح کیفی بازی دو تیم قابل مقایسه نیست و ما از این جهت خیلی برتر هستیم.

وی در خصوص قهرمانی تراکتور در لیگ برتر خاطرنشان کرد: پیش گو نیستم نمی دانم در چه رده ای قرار می گیریم اما اگر مقابل استقلال و سپاهان پیروز شویم قهرمان می شویم و در غیر اینصورت باید قید اولی را بزنیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز درباره ی صحبت های بازیکنان و مسئولان تیم استقلال مبنی بر راه ندادن هواداران تراکتور به ورزشگاه اظهار کرد: صحبت های بازیکنان استقلال از روی ترس است و اصلأ اهمیت ندارد حتی ارزش آن را ندارد که وقت ام را صرف خواندن آن کنم همه چیز در زمین ثابت می شود، یقین دارم هواداران ما از ساعت 10 صبح نصف ورزشگاه را پر می کنند و این را باید بدانند هرجا که تراکتور بازی کند هوادارانش هم حضور دارند.

وی افزود: استقلال در شیراز، قم وکرمان صد درصد میزبانی را می گیرد ولی هیچ کس اعتراضی نمی کند اگر این قانون است باید برای همه تیم ها یکسان اجرا شود.

دهنوی در پایان سخنانش گفت: تراکتور خیلی پر طرفدارتر از استقلال است و به نظرم اجرای قانون ده درصد ضعف و کم لطفی فدراسیون است.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:22 صبح ::  نویسنده :

نتایج جلسه هماهنگی دیدار استقلال و تراکتور


سازمان لیگ اعلام کرد در دیدار استقلال و تراکتورسازی جایگاه های 31،32،33،34 و 35 ورزشگاه آزادی در طبقه اول و دوم به هواداران تیم اختصاص میهمان دارد.


روابط عمومی سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران اعلام کرد جلسه هماهنگی دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی تبریز امروز بعد از ظهر در سازمان لیگ با حضور نمایندگان ارگان های ذی ربط برگزار شد.

در این نشست مصوب شد که جایگاه های 31؛ 32،33،34 و 35 در طبقه اول و دوم ورزشگاه آزادی به هواداران تیم تراکتورسازی تبریز اختصاص پیدا کند و هواداران این تیم فقط در جایگاه های مذکور مستقر شوند.

هواداران تیم میهمان ( تراکتورسازی تبریز) از تونل ورودی 10می توانند وارد ورزشگاه شوند.

بلیت فروشی مسابقه نیز از ساعت 12 ظهر و همزمان با باز شدن درهای ورزشگاه آزادی شروع می شود.

دیدار دو تیم از هفته بیست و نهم لیگ روز جمعه ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:22 صبح ::  نویسنده :

ایران پوریان: این بازی قهرمان را مشخص می‌کند


ایران پوریان، بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی بیان کرد: بازی روز جمعه، می تواند قهرمان این فصل را مشخص کند.


به گزارش ایسنا، محمد ایران پوریان در خصوص بازی مقابل استقلال خاطر نشان کرد: به نظر من یک بازی سختی است و در عین حال بازی بزرگی پیش رو داریم. این بازی می تواند مشخص کند که چه کسی قهرمان این فصل خواهد بود. زحمت های زیادی کشیده ایم تا به این مرحله رسیده ایم و در این رتبه از جدول قرار داریم. از تمامی هواداران هم تشکر می کنم و دست تک تک آنها را می بوسم که در همه جا پشتیبان ما بودند و با تشویق های پرشور خود روحیه داده اند؛ ولی ما و هواداران باید از جشن بازی های قبلی خارج و به جنگ بازی بعدی برویم.

وی افزود: تمام تیم نیز روحیه ی خیلی خوبی دارند و فقط برای سه امتیاز به تهران می رویم. دیگر نیازی نیست از هواداران درخواست کنیم که حمایتمان کنند. چرا که آنها خودشان مثل یک مربی و یک بازیکن، فوتبال را می فهمند و شرایط حساس تیم را درک می کنند. امیدوارم نیمی از ورزشگاه آزادی قرمز رنگ باشد و با تشویق های پرشور و خاص خودشان در تهران، ما را حمایت کنند. در تهران منتظر تراکتوری ها هستیم و امیدوارم تراکتوری های تهران و اطراف تهران نیز به استادیوم بیایند.

ایران پوریان در خاتمه عنوان کرد: در پایان سخنانم، هم از مدیر عامل باشگاه و هم از هواداران تشکر می کنم که همیشه به فکر تیم تراکتورسازی هستند و هیچ وقت تیم را تنها نمی گذارند

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:22 صبح ::  نویسنده :

آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی پس از برف تهران


مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: تماشاگران برای تماشای بازی استقلال و تراکتورسازی فردا از ساعت 12 به بعد به مجموعه مراجعه کنند.


توفیق کابلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال اظهار کرد: با توجه به بارش برف سنگین از روز گذشته در مجموعه آزادی از تماشاگران عزیز دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی خواهش می‌کنیم که به ما فرصت دهند تا شرایط را برای برگزاری بازی مهیا کنیم.

اگر بارش برف تا بعد از ظهر قطع شود، بلافاصله ما با حداکثر قوا کار آماده سازی و جمع کردن برف را از روی سکوها و زمین چمن 100 هزار نفری آزادی آغاز خواهیم کرد و سعی می‌کنیم تا فردا ظهر شرایط را مهیا کنیم. به همین دلیل از عزیزان می‌خواهیم که بعد از ساعت 12 برای تماشای این دیدار به ورزشگاه مراجعه کنند.

وی افزود: البته مسئولان فدراسیون فوتبال و ناظر داوری وضعیت زمین چمن استادیوم را بررسی خواهند کرد. اگر بازی قابل انجام بود، آمادگی داریم که شرایط را مهیا کنیم و در صورتی که آنها صلاح نداند باز هم شرایطش را داریم که در روز بعد میزبان مسابقه باشیم.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی با اشاره به حضور تماشاگران شهرستانی در این دیدار، ادامه داد: با توجه به شرایط جوی موجود از تماشاگران شهرستانی تقاضا داریم که ابتدا پیگیر زمان بازی باشند تا چنانچه زمان بازی تغییر کرد به زحمت نیفتند و به تهران نیایند و اگر شرایط بازی تغییری نکرد، زمانی به تهران سفر کنند که حدود ساعت 12 به استادیوم برسند تا خدای نکرده اذیت نشوند.

کابلی همچنین با اشاره به نشست روز سه‌شنبه شورای تامین درباره مصوبات این جلسه به ایسنا گفت: ما در این نشست درباره استفاده از ورزشگاه تختی در سال آینده صحبت کردیم. با پیگیری مستمر رییس سازمان لیگ و درخواست مجموعه ورزشی آزادی قرار شد سال آینده بازی‌های لیگ تنها در ورزشگاه آزادی برگزار نشود و بخشی از آن در استادیوم تختی انجام شود تا کمک بیشتری به حفظ و نگه داری مجموعه آزادی شود.

وی افزود: با توجه به نظر کارشناسی و مهندسی کشاورزی باید در چمن آزادی بعد از هر بازی 72 ساعت وقفه وجود داشته باشد. ورزشگاه تختی هم به تایید AFC رسیده و هم این که بعد از استادیوم آزادی یکی از بهترین ورزشگاه‌ها برای میزبانی رقابت‌های فوتبال است.

 




موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:20 صبح ::  نویسنده :

صبا بیشترین محروم را دارد

 

اسامی محرومان هفته بیست و نهم لیگ برتر


صبا بیشترین محروم را دارد


سازمان لیگ اسامی محرومان هفته بیست و نهم لیگ برتر را اعلام کرد.

 


سازمان لیگ اسامی محرومان هفته بیست و نهم لیگ برتر را به شرح زیر اعلام کرد:

ذوب آهن: پیام صادقیان

راه‌آهن: جهانگیر عسگری

مس کرمان: فرهاد سالاری‌پور

ملوان: محمد نزهتی، مهرداد اولادی

نفت آبادان: والری الکسانیان، حسین بغلانی

فولاد خوزستان: اسماعیل شریفات

گهر: مجید خمیسی و رضا کاردوست

صبای قم: سهراب بختیاری‌ زاده، حامد لک ، میلاد نوری و رضا محتشم مربی دروازه‌بانی

 

 

 

سازمان لیگ اسامی محرومان هفته بیست و نهم لیگ برتر را اعلام کرد. 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

سازمان لیگ اسامی محرومان هفته بیست و نهم لیگ برتر را به شرح زیر اعلام کرد:

 

ذوب آهن: پیام صادقیان

 

راه‌آهن: جهانگیر عسگری

 

مس کرمان: فرهاد سالاری‌پور

 

ملوان: محمد نزهتی، مهرداد اولادی

 

نفت آبادان: والری الکسانیان، حسین بغلانی

 

فولاد خوزستان: اسماعیل شریفات

 

گهر: مجید خمیسی و رضا کاردوست

 

صبای قم: سهراب بختیاری‌ زاده، حامد لک ، میلاد نوری و رضا محتشم مربی دروازه‌بانی

 

 




موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:19 صبح ::  نویسنده :

 


اصفهان قهرمان مسابقات ووشوی بانوان شد

 

اصفهان قهرمان مسابقات ووشوی بانوان بزرگسالان کشور شد.

 


این رقابتها با حضور 180 ووشوکار از 32 استان در ورزشگاه 17 شهریور اصفهان برگزار شد که در پایان تیم میزبان در مجموع 2 بخش تالو و ساندا با کسب 5 مدال طلا و 6 نقره به مقام قهرمانی دست یافت.

تهران با 4 مدال طلا،4 نقره و 1 برنز دوم شد و البرز با 3 نشان طلا،2 نقره و 1 برنز در جایگاه سوم تیمی ایستاد.

قهرمان دومین دوره لیگ ووشوی جوانان جمعه 18 اسفند معرفی می شود

مرحله نیمه نهایی،رده بندی و فینال دومین دوره لیگ ووشوی جوانان روز جمعه 18 اسفند در آکادمی ووشو برگزار می شود و تیمهای اول تا چهارم این رقابتها مشخص می شوند.

به گزارش ایسنا ،این رقابتها با شرکت 8 تیم در 2 گروه 4 تیمی برگزار شد که تیمهای گاز هرمزگان، هیات تهران، مقاومت بسیج و زرین قزوین با کسب امتیازات لازم در گروه های 2 گانه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند که برنامه نیمه نهایی،رده بندی و فینال مسابقات به شرح زیر است:

مرحله نیمه نهایی(صبح جمعه):

گاز هرمزگان زرین قزوین

مقاومت بسیج هیات تهران

دیدار رده بندی (بعداز ظهر جمعه) :

بازنده های مرحله نیمه نهایی

مسابقه فینال (بعداز ظهر جمعه) :

برنده های مرحله نیمه نهایی




موضوع مطلب :
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 65
  • بازدید دیروز: 54
  • کل بازدیدها: 534861

:BlogScript/