سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:30 صبح ::  نویسنده :

دایی و کاشانی سرانجام آشتی کردند


علی دایی و حبیب کاشانی با هم آشتی کردند.


 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، در مراسمی که امشب در یکی از رستورانهای تهران برگزار شد علی دایی و حبیب کاشانی پس از مدتها کدورت با هم آشتی کردند.

این دو چند هفته پیش هم در تماسی که به واسطه یکی از دوستان مشترکشان برقرار شده بود، با هم به صورت تلفنی صحبت کردند.

در مراسم امشب که به همت کریم باقری و امیر قلعه نویی برگزار شده بود، این دو به همراه هادی ساعی و تنی چند نفر دیگر از چهره های ورزشی حضور داشتند تا پس از مدتها رابطه شکرآب این دو بهبود یابد.

دایی و کاشانی از زمان همکاری مشترک در پرسپولیس با هم به مشکل خوردند و بعضا از سوی دو طرف مسائلی علیه هم مطرح شد. با این حال دو هفته پیش کاشانی در پرونده شکایت دایی از پرسپولیس به خاطر مطالباتش، حق را به علی دایی داد و گفت که ادعاهای مالی سرمربی سابق پرسپولیس کاملا صحت دارد.




موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:30 صبح ::  نویسنده :

احتمال نیمکت نشینی رونی در دیدار برابر چلسی


وین رونی مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس احتمالا در دیدار هفته آینده تیمش برابر چلسی در مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی انگلیس در ترکیب اصلی حضور نخواهد داشت.


الکس فرگوسن سرمربی منچستریونایتد در دیدار سه شنبه گذشته برابر رئال مادرید در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا رونی را در ترکیب اصلی منچستر قرار نداد و فقط در دقایق پایانی این دیدار که به پیروزی دو بر یک رئال مادرید و حذف منچستر از این رقابتها انجامید از رونی استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن ، استفاده نکردن از رونی اخیرا شایعاتی در خصوص احتمال جدا شدن وی از این تیم بر سر زبانها انداخته است اما استیو مک لارن مربی سابق تیم ملی فوتبال انگلیس گفت فکر نمی کند رونی یونایتد را ترک کند.

مک لارن افزود :« من رونی را می شناسم و می دانم او همواره دوست دارد در رقابتهای مختلف به قهرمانی برسد و یونایتد بهترین مکان برای او برای رسیدن به این هدف است.»

وی اضافه کرد :« استفاده نکردن از رونی در ترکیب اصلی منچستر برای منافع این تیم و به علت وجود بازیکنان بزرگ دیگر در ترکیب منچستر بوده است.»

مایکل اون بازیکن سابق منچستریونایتد نیز گفت استفاده نکردن از رونی احتمالا به علت وجود گزینه های هجومی دیگر مانند روبن فان پرسی هلندی و دنی ولبک بوده است و احتمال دارد رونی بیست و هفت ساله در دیدار یکشنبه آینده برابر چلسی نیز از ابتدا به میدان نرود.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:30 صبح ::  نویسنده :

حاج صفی:هرگز تیمی را ضعیف نمی دانیم


مدافع ملی پوش سپاهان که تیمش در این هفته در خانه بازی سختی با تیم صبای قم دارد گفت: شاید با این بازی ها به صدر جدول رفتیم.


احسان حاج صفی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: ما هرگز تیمی را ضعیف نمی دانیم و می دانیم که صبا در این بازی به دنبال جبران است.

وی افزود: شاید بگوییم آنها بد زمانی به تیم ما رسیدند چرا که سخت به دنبال سه امتیاز و نگرفتن فاصله از دو تیم بالای جدول هستیم.

حاج صفی تصریح کرد: هر دو تیم از هم شناخت دارند و این بازی برای هر دو تیم از هر نظر اهمیت زیاد دارد.

وی خاطر نشان کرد: ما هرگز منتظر نتیجه تیم های بالا نیستیم و ما بازی خود را انجام می دهیم چرا که فکر می کنیم که آن بازی حساس بیشتر مساوی خواهد شد و به نفع ما خواهد بود.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:30 صبح ::  نویسنده :

کاشی: سپاهان را دست کم نمی‌گیریم


مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: در شرایطی مقابل سپاهان اصفهان قرار می‌گیریم که می‌خواهیم با قدرت به سه امتیاز دست یافته و بعد از شش هفته در لیگ پیروز شویم.


مرتضی کاشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، تصریح کرد: در دقایق پایانی بازی با استقلال تهران کمی دچار آسیب دیدگی شدم که کادر فنی صلاح دانست تعویض شوم ولی حالا وضعیت خوبی دارم و امیدوارم با تلاش بازیکنان مقابل سپاهان در این دیدار با نتیجه خوبی میدان را ترک کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت کسب سه امتیاز بازی سپاهان برای تیم صبای قم افزود: برای همین منظور بازیکنان تیم فوتبال صبای قم با انگیزه بالا برابر سپاهان اصفهان صف آرایی خواهند کرد تا هم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و هم دست پر از اصفهان برگردیم.

کاشی با تاکید بر آمادگی بالای تیم فوتبال صبای قم برای این بازی تصریح کرد: در بازی گذشته با اینکه صاحب موقعیت‌های فراوانی شدیم ولی متاسفانه یک اشتباه از سوی داور مسابقه سبب شد در خانه خود دو امتیاز با ارزش را از دست بدهیم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه ما تا به این هفته توانسته‌ایم بازی خوبی را نشان دهیم بیان داشت: این در حالی است که در هفته بیست و نهم کار سختی در مقابل تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پیش داریم و باید با تمام توان در این دیدار ظاهر شویم.

وی با بیان اینکه صبای قم در پانزدهمین بازی خارج از خانه خود صد در صد به دنبال پیروزی در دیدار با سپاهان اصفهان است، تاکید کرد: بازیکنان ما در تلاش برای ادامه درخشش در دیدارهای خارج از خانه این فصل، تمرینات آماده‌سازی خوبی را انجام داده‌اند.

کاشی ابراز داشت: کادر فنی به خوبی نقاط ضعف حریف را شناسایی کرده تا از این طریق بتوانیم در مقابل تیم فوتبال سپاهان اصفهان به اهداف خود دست پیدا کنیم که البته اصلا کار ساده‌ای نیست چون آنها حریفی دونده و جنگنده هستند و باید بازی کم اشتباهی را در فولاد شهر اصفهان به نمایش بگذاریم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: سپاهان اصفهان را هرگز دست کم نخواهیم گرفت زیرا آنها در این فصل همچون سه فصل گذشته تیم پرقدرتی بوده و به دنبال قهرمانی هستند و می‌خواهند در خانه خود پیروز باشند، با این حال هر بازی شرایط خاص خود را دارد ولی ما در خانه حریف تنها به پیروزی می‌اندیشیم.

تیم فوتبال صبای قم که در حال حاضر با کسب 37 امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد در هفته سیزدهم از دور برگشت این مسابقات از ساعت 16 روز جمعه هجدهم اسفند ماه در میهمانی سپاهان اصفهان به میدان می‌رود.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:29 صبح ::  نویسنده :

مظفری زاده استقلال -تراکتور را سوت می‌زند

اعلام داوران 5دیدار از هفته بیست و نهم لیگ برتر


اسامی داوران قضاوت کننده پنج دیدار از رقابت های لیگ برتر در هفته بیست و نهم از سوی کمیته داوران اعلام شد.


به گزارش سایت رسمی فدراسیون، اسامی داوران هفته ی بیست و نهم لیگ برتر اعلام شد و به این ترتیب سعید مظفری زاده، حسن کامرانی فر و محسن فریمانی قضاوت دیدار استقلال و تراکتور را بر عهده خواهند داشت.

سایر دیدارهای این هفته به شرح زیر است:

جمعه 18/12/91

فولاد مبارکه-صبا قم-ذوب اهن-فولاد شهر-ساعت 16:00

حسین زرگر – رسول فروغی – رضا عبدوس – محمد ملکی – ناظر: هدایت ممبینی

سایپا-ملوان-انقلاب-کرج-ساعت 16:00

شاهین حاج بابایی – رضا سخندان – آرمان اسعدی – جواد شرفی – ناظر: حسین عسکری

داماش گیلان-نفت آبادان-شهید عضدی-رشت-ساعت 15:30

علیرضا فغانی – محمدرضا ابوالفضلی – مهدی عالیقدر – غلامرضا جباری – ناظر: محمد پیروزرام

مس کرمان-پیکان-امام علی (ع)-کرمان-ساعت 16:00

احمد صالحی – بابک داوری – محمدرضا غنو – جمشید محمدی – ناظر: حیدر شکور

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:29 صبح ::  نویسنده :

شکست تیم ملی نوجوانان مقابل آلومینیوم


تیم ملی فوتبال زیر17 سال ایران که برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی به بندرعباس رفته بود دیروز در یک بازی دوستانه مغلوب تیم بزرگسالان و لیگ برتری آلومینیوم هرمزگان شد.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این دیدار که به صورت تمرینی و تعویض آزاد برگزار می شد تیم ملی نوجوانان زیر17 سال با هفت گل مغلوب تیم آلومینیوم هرمزگان شد.

گلهای تیم آلومینیوم در نیمه اول توسط هادی دهقانی (10 و 35) ، مهدی محمدزاده (20)، جعفر بذری (42) به ثمر رسید و در نیمه دوم میثم آقایی (52)، مهرداد آوخ (78) و رسول پیرزاده (83) برای آلومینیوم گلزنی کردند.

امروز در دومین دیدار دوستانه تیم ملی نوجوانان زیر 17 سال به مصاف تیم لیگ دویی پرشین هرمزگان می رود و در آخرین دیدار تیم ملی نوجوانان زیر17 سال فردا صبح به مصاف تیم شهرداری بندرعباس خواهد رفت.

 




موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:28 صبح ::  نویسنده :

مسئولان فدراسیون فوتبال به مالزی می‌روند


رئیس فدراسیون به همراه دبیرکل و دیگر اعضای ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور در نشست های تخصصی به مالزی می روند.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، علی کفاشیان به همراه مهدی محمدنبی، غلامرضا بهروان، علیرضا رحیمی، علی علیزاده، مرتضی محصص، حسین عسگری، محمد درخشان و علی فتح اله زاده شنبه 19 اسفند ماه، تهران را به مقصد کوالالامپور جهت شرکت در نشست های تخصصی کمیته های کنفدراسیون فوتبال آسیا ترک می کنند.

برنامه جلسات به شرح زیر است:

یکشنبه 20 اسفند

علی کفاشیان، غلامرضا بهروان، علیرضا رحیمی و علی فتح اله زاده در نشست تخصصی کمیته فوتبال حرفه ای و مهدی محمدنبی در جلسه کمیته بازاریابی و حسین عسگری در جلسه کمیته داوران

دوشنبه 21 اسفند

مرتضی محصص در جلسه کمیته فنی، محمد درخشان در جلسه کمیته مالی

سه شنبه 22 اسفند

علی کفاشیان در نشست تخصصی کمیته مسابقات و علی علیزاده در جلسه آسیا ویژن

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:28 صبح ::  نویسنده :

پرواز تیم فوتبال تراکتورسازی به تهران لغو شد


پرواز تیم فوتبال تراکتورسازی به تهران به دلیل بدی آب‌وهوا لغو شد.


به گزارش ایسنا، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای دیدار با استقلال تهران ساعت 12:30 امروز (پنجشنبه) به تهران پرواز داشت، اما این پرواز لغو شده است و اعضای تیم و بازیکنان به خانه خود برگشتند.

این احتمال وجود دارد که تیم تراکتورسازی با اتوبوس راهی تهران شود و اطلاع دقیقی از پروازها وجود ندارد. بارش برف در تهران از بامداد پنج‌شنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:28 صبح ::  نویسنده :

تاج :قانون %10 دربازی با استقلال صدق نمی‌کند


سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال ایران گفت: ما نمی توانیم مقابل هواداران تراکتورسازی تبریز ایستادگی کنیم که به استادیوم نیایند.


مهدی تاج در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:‌ اینکه برخی ها عنوان می کنند که تیم استقلال برای دیدار با تراکتورسازی می تواند 90 درصد جایگاه را به خود اختصاص دهد و هواداران تراکتور 10 درصد از جایگاه را از آن خود کنند حرفی قانونی نیست چرا که این قانون وقتی اجرایی است که بلیت فروشی بازی در دست باشگاه ها باشد اما در این بازی هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی مجاز هستند که با هر تعداد نفراتی که بخواهند به ورزشگاه آزادی بیایند.

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال ایران تصریح کرد: تیم فوتبال راه آهن به هیچ وجه اجازه ندارد در برابر پرسپولیس به دلیل اینکه این مسابقه در زمین آزادی برگزار می گردد حاضر نشود زیرا این تصمیم از سوی شورای تأمین صادر شده و باشگاه راه آهن مجاز به تخلف درخصوص این تصمیم گیری نیست.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:28 صبح ::  نویسنده :

اولیویرا در نشست خبری شرکت نمی کند


تونی اولیویرا سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به دلیل لغو پرواز هواپیمای تبریز به تهران در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل استقلال تهران شرکت نمی کند.


به گزارش ایرنا، قرار بود تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ساعت 12 و 30 دقیقه امروز (پنجشنبه) برای دیدار مقابل استقلال تهران در هفته بیست نهم لیگ برتر باشگاه های ایران با هواپیما عازم تهران شود اما این پرواز به دلیل بارش برف و نامساعد بودن شرایط جوی، لغو شد.

بر این اساس، تونی اولیویرا نمی تواند در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال تهران که ساعت 14 امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برگزار می شود شرکت کند و این نشست با حضور سرمربی تیم استقلال برگزار خواهد شد.

البته امیر قلعه نویی سرمربی آبی پوشان نیز پس از انتقاد از برگزاری نشست های خبری پیش از بازی، حواشی بوجود آمده در تمرین این تیم و اجنبی پرست خطاب کردن برخی خبرنگاران، در چند هفته اخیر در نشست های خبری شرکت نکرده و مجید صالح مربی این تیم در نشست های خبری پیش از بازی حاضر شده است.

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاه های ایران ساعت 17 و 30 دقیقه فردا (جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

 








موضوع مطلب :
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 14
  • بازدید دیروز: 32
  • کل بازدیدها: 534270

:BlogScript/