سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:34 صبح ::  نویسنده :

به دلیل حاضرنشدن در نشست خبری

تصمیم‌گیری یوفا در خصوص جریمه فرگوسن


یوفا به دلیل عدم حضور سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری پس از دیدار مقابل رئال در لیگ قهرمانان اروپا در نظر دارد در خصوص جریمه انضباطی وی تصمیم‌گیری کند.


به گزارش فارس، پس از دیدار سه‌شنبه شب رئال مادرید و منچستریونایتد در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که به پیروزی 2 بر یک سفیدپوشان در اولدترافورد منجر شد، یوفا خواهان برخورد انضباطی با سرالکس فرگوسن به دلیل حاضر نشدن در نشست خبری پس از بازی به دلیل اعتراض به اخراج نانی شد.

بیانیه یوفا در این باره به این شرح است: یوفا روند برخورد انضباطی با سرمربی منچستریونایتد به دلیل کارت قرمز نانی و عدم حضور در نشست مطبوعاتی را با توجه به قوانین 2.6 و 2.7 مسابقات آغاز کرده است.

پس از مسابقه سه‌شنبه شب که با گل کریستیانو رونالدو به سود قوهای سپید به پایان رسید، بازیکنان شیاطین سرخ بدون اینکه حاضر به صحبت با رسانه‌ها شوند، وارد میکسد زون شدند.

نانی، هافبک پرتغالی منچستر که در دقیقه 56 به دلیل انجام بازی خطرناک بر روی آلوارو آربلوا از زمین مسابقه اخراج شد، اظهار داشت: ما اجازه نداریم حرفی بزنیم.

سر الکس فرگوسن نیز که حاضر نشد در نشست مطبوعاتی حاضر شود، تصمیم گرفت مایک فیلان، مربی منچستر را به جای خود به کنفرانس پس از بازی بفرستد.

فیلان به خبرنگاران گفت که فرگوسن به قدری عصبانی بود که نمی‌توانست صحبت کند.

کمیته انضباطی یوفا 21 مارس (اول فروردین 92) در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد کرد.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:34 صبح ::  نویسنده :

والدس چهار جلسه محروم شد


سنگربان تیم بارسلونا به دلیل اعتراض شدید به داور ال کلاسیکو، چهار جلسه از همراهی تیمش محروم شد.


به گزارش ایسنا، ویکتور والدس با رای سازمان فوتبال اسپانیا به دلیل اعتراض به پرس لاسا، داور ال‌کلاسیکو به سه جلسه محرومیت اضافی محکوم شد تا با توجه به دریافت کارت قرمز در پایان بازی و محرومیت یک جلسه‌ای ناشی از آن در چهار بازی آینده‌ نتواند به میدان برود.

تیم های بارسلونا و رئال مادرید در هفته‌ی بیست و ششم لالیگا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک مادریدی ها همراه بود. صحنه‌ی جنجالی این بازی در دقیقه‌ی پایانی رقم خورد که داور از اعلام پنالتی برای بارسلونا خودداری کرد و حرکت راموس بر روی آدریانو را خطا ندانست.

والدس پس از سوت پایان بازی به سمت داور حمله‌ور شد و چندین بار به وی گفت: شرم نمی‌کنی؟ خجالت بکش!

به این ترتیب همچنان که روزنامه مارکا پیش بینی کرده بود والدس به دلیل این اظهارات چهار جلسه از محروم شد.

جوردی رورا که در غیاب تیتو ویلانووا هدایت آبی‌واناری‌ها را بر عهده دارد در چهار بازی بعدی تیمش مقابل تیم‌های دپورتیوولاکرونیا، رایووایکانو، سلتاویگو و مایورکا باید از پینتو استفاده کند.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:33 صبح ::  نویسنده :

کلوپ: به دنبال خرید ژکو نیستیم


یورگن کلوپ، سرمربی بوروسیا دورتموند، شایعات اخیر در مورد تلاش این باشگاه برای به خدمت گرفتن ادین ژکو، مهاجم منچسترسیتی را رد کرد.


این ملی پوش بوسنیایی که بین سال های 2007 تا 2011 برای وولفسبورگ بازی کرد، به تازگی اعلام کرد که دوست دارد به فوتبال آلمان برگردد.

روبرت لواندوفسکی، مهاجم دورتموند، به تازگی اعلام کرد که قصد ندارد قراردادش را با این باشگاه تمدید کند و به همین دلیل شایعات در مورد تلاش این باشگاه برای پیدا کردن یک مهاجم جدید قوت گرفت.

ژکو دوران بسیار خوبی را در بوندس لیگا سپری کرد و با این تیم به قهرمانی بوندس لیگا دست پیدا کرد.

اما هانس یواخیم واتسکه، نایب رئیس باشگاه دورتموند، دور روز قبل پیوستن ژکو به این باشگاه رد کرد و اکنون، کلوپ هم صحبت های او را تایید کرد.

او در گفتگو با خبرگزاری SID گفت:" این اخبار کاملا بی اساس است و اصلا هم جالب نیست. ژکو بازیکن خوبی است اما متاسفانه از دسترس ما دور است."

ژکو که در دوران حضورش در بوندس لیگا، 85 گل در این رقابت ها به ثمر رساند، تایید کرد که از میزان بازی در منچسترسیتی راضی نیست و به همین دلیل دوست دارد به باشگاهی برود که بتواند در آن به طور ثابت بازی کند. البته او علی رغم اینکه کمتر در ترکیب اصلی سیتی قرار می گیرد، اما با 13 گل زده در همه رقابت ها، بهترین گلزن این فصل منچسترسیتی است.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:33 صبح ::  نویسنده :

بارسلونا به دنبال برگزاری پنجمین تور آسیایی


باشگاه بارسلونا در نظر دارد تابستان آینده پنجمین تور آسیایی خود را برگزار کند.


بارسلونا صدرنشین لیگ اسپانیا 3 دیدار دوستانه در ماه آگوست (مرداد سال آینده) در آسیا برگزار خواهد کرد.

به گزارش فارس،کاتالان‌ها در نظر دارند به منظور برگزاری اردوی آماده‌سازی برای فصل 14-2013 سوم آگوست (12 مرداد) به چین، هفتم آگوست (16 مرداد) به تایلند و دهم آگوست (19 مرداد) هم به مالزی بروند و 3 دیدار دوستانه برگزار کنند.

این در حالی است که تیم حریف بارسا در این مسابقات هنوز مشخص نشده است.

این پنجمین تور آسیایی آبی‌اناری پوشان در 10 سال گذشته خواهد بود.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:33 صبح ::  نویسنده :

فاتح تریم: ایتالیا خانه دوم من است


فاتح تریم، سرمربی گالاتاسرای، احتمال بازگشتش به فوتبال ایتالیا را رد نکرد.


 به نقل از سایت گل، مربی باتجربه ترکیه ای که سابقه هدایت تیم هایی مانند فیورنتینا و میلان را دارد، تایید کرد که پیش از بازنشستگی ممکن است بار دیگر به سری آ برگردد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ایتالیا خانه دوم من است. شاید یک روز بخواهم به آنجا برگردم."

گالاتاسرای که در رقابت های این فصل لیگ ترکیه شرایط خوبی دارد، جمعه شب با گنجلربیرلیگی روبرو خواهد شد. آنها در سه دیدار اخیرشان 8 بار دروازه حریفان را باز کرده اند و تریم امیدوار است که بتوانند به همین روند ادامه بدهند.

تریم دوران خوبی در فیورنتینا داشت اما خیلی زود از میلان اخراج شد تا ماجراجویی اش در سری آ با خاطره ناخوشایندی به پایان برسد

" تیم این فصل در شرایط خوبی قرار دارد. ما در حال حاضر با یک چالش بزرگ روبرو هستیم."

گالاتاسرای این هفته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ به مصاف شالکه خواهند رفت؛ دیدار رفت دو تیم با تساوی 1-1 به پایان رسید.

شاگردان تریم در 8 دیدار اخیر شکست نخوردند و در حال حاضر با 5 امتیاز برتری، در صدر جدول سوپرلیگ ترکیه قرار دارند.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:33 صبح ::  نویسنده :

بازگشت آرین روبن به تمرینات بایرن


آرین روبن مهاجم هلندی بایرن با نظر کادر پزکشی بایرن در تمرینات این تیم شرکت کرد


آرین روبن پس از استراحتی چهار روزه به تمرینات چهارشنبه بایرن حاضر شد و تمرینات خود را از سر گرفت.

مهاجم هلندی مونیخی ها در دیدار مقابل دورتموند تک گل برتری بایرن را به ثمر رساند اما پس از پایان بازی با مصدومیت مواجه شد تا دیدار یک شنبه شب مقابل هوفنهایم را از دست دهد.

روبن پنج شنبه به طور کامل در تمرینات گروهی بایرن شرکت خواهد کرد اما به نظر حضور او در دیدار پایان هفته مقابل فورتنادوسلدورف مورد تردید کادر فنی است.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:32 صبح ::  نویسنده :

قطر 3 - 1 مصر ؛

پیروزی قطر برابر مصر در دیداری دوستانه


تیم ملی فوتبال قطر پنجشنبه در دیداری دوستانه با نتیجه سه بر یک مهمان خود تیم ملی فوتبال مصر را شکست داد.


 این دیدار به منظور آماده سازی دو تیم برای حضور در رقابتهای مقدماتی جام جهانی دو هزار و چهارده برزیل در دوحه برگزار شد.

در این دیدار ابتدا رامی ربیعه مدافع تیم ملی مصر در دقیقه 3 بازی تک گل تیمش را به ثمر رساند اما پس از آن عبدالکریم حسن در دقیقه 29 ، ابراهیم ماجد در دقیقه 55 و یوسف احمد در دقیقه 90 برای قطر گلزنی کردند.

به گزارش خبرگزاری رویترز از قاهره ، این چهارمین شکست مصر در دیدارهای دوستانه در سال 2013 است.

این تیم پیش از این برابر غنا ، ساحل عاج و شیلی نیز شکست خورده بود.

با این نتایج تیم ملی مصر در رده بندی فیفا تا رده هفتادم سقوط کرده است که بدترین رده این تیم به شمار می رود. قطر که در رده صد و یکم رده بندی فیفا قرار دارد با این پیروزی ، شکست دو بر صفر بیست و هشتم دسامبر گذشته برابر مصر را جبران کرد.

مصر خود را برای دیدار بیست و ششم مارس برابر زیمبابوه در رقابتهای مقدماتی جام جهانی آماده می کند و قطر نیز در همین تاریخ مهمان کره جنوبی است.

قطر در گروه نخست مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا با هفت امتیاز پس از تیمهای ازبکستان ، کره جنوبی و ایران در رده چهارم قرار دارد.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:31 صبح ::  نویسنده :

دبیری برای قهرمانی سال آینده برنامه‌ریزی می‌کند


مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز کسب عنوانی بالاتر از چهارمی را برای تیم دبیری دور از دسترس ندانست و گفت: فصل آینده برای قهرمانی در ایران وارد میدان خواهیم شد.


افشین دبیری امروز در گفت‌و‌گو با  فارس اظهار کرد: هر چند از مقام چهارم امسال تیم دبیری راضی هستیم، اما در بعضی بازی‌ها امتیازات راحتی از دست دادیم که اگر بیشتر تلاش می‌شد می‌توانستیم عنوانی بهتر از چهارمی دست یابیم.

وی افزود: باشگاه دبیری تبریز اقدام به تدوین برنامه سه ساله‌ای کرده که به قهرمانی در باشگاه‌های آسیا ختم می‌شود و قرار گرفتن بین چهار تیم نخست در سال اول مد نظر بود که این مهم تحقق یافت.

دبیری از تقویت این تیم در رقابت‌های سال آینده خبر داد و عنوان کرد: با نظر کادر تیم و کمیته فنی بهترین گزینه‌های فوتسال به تیم فعلی اضافه شده و تیم دبیری سال آینده برای قهرمانی ایران بسته خواهد داشت.

مدیر باشگاه دبیری تبریز از سرپرست کمیته فوتسال خواست که در مصاحبه‌های خود احترام متقابل را حفظ کند.

افشین دبیری گفت: به عنوان یکی از تیم‌های قدیمی فوتسال ایران به آقای افتخاری احترام قائل بودیم و از وی می‌خواهیم که نسبت به مسائلی که در این فصل فوتسال کشور پیش آمده نگاهی عمیق‌تر داشته و از روی مستندات سخن گوید.

دبیری تاکید کرد: وی باید بررسی‌های لازم را انجام داده و در مصاحبه‌های خود احترام متقابل را حفظ کند و اگر سخنان مطرح شده از طرف ایشان نیست نسبت به تکذیب آن اقدام کند.

مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز با انتقاد از فشردگی مسابقات لیگ برتر در هفته‌های پایانی عنوان کرد: به خاطر محک خسوس و بازی با تیم ملی روسیه باشگاه‌ها را تحت فشار گذاشتند.

وی افزود: به نظر من یکی از علل مسائل پیش آمده در پنج، شش هفته پایانی در لیگ برتر نزدیک بودن زمان مسابقات و بعد زیاد مسافت محل برگزاری بازی تیم‌ها بوده و حرکت کمیته فوتسال در فشردگی مسابقات منطقی نبود.مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز در نقد لیست جدید تیم ملی ابراز داشت: تبریز با داشتن سه تیم در لیگ برتر فوتسال کشور، قطب این ورزش شناخته شده و جای تعجب است که هیچ بازیکن تبریزی به تیم ملی دعوت نشده است.

وی افزود: مصطفی نظری قبل از حضور در تیم دبیری نیز ملی پوش بوده و عملکرد کمیته فوتسال کشور در عدم بها دادن به تیم‌های تبریزی، دلسردی بازیکنان و تیم‌های این منطقه را به همراه داشته است.

دبیری گفت: من از آقای افتخاری سئوال می‌کنم که تبریز با داشتن سه تیم در لیگ برتر چرا هیچ سهمیه‌ای در بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال کشور ندارد.

پیش‌تر سرمربیان هر سه تیم فوتسال تبریز، شهرام دبیری سرمربی تیم فوتسال دبیری، اسماعیل تقی‌پور سرمربی تیم شهرداری تبریز و علیرضا خسروی سرمربی تیم هلال احمر آذربایجان‌شرقی در مصاحبه با خبرگزاری فارس در تبریز نسبت به عدم دعوت بازیکنان تبریزی به تیم ملی فوتسال کشور اعتراض کردند.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:31 صبح ::  نویسنده :

مایکل‌اوون: جدایی رونی از منچستر شایعه است


مایکل اوون، مهاجم سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، اعلام کرد در صورتی که وین رونی از منچستریونایتد جدا شود، گزینه های زیادی به عنوان مقصد احتمالی اش نخواهد داشت.


 مهاجم سابق اورتون که در سال 2004 به منچستریونایتد پیوست، در دیدار سه شنبه شیاطین سرخ مقابل رئال در ترکیب اصلی قرار نگرفت؛ اتفاقی که شایعات در مورد جدایی او از این باشگاه را قوت بخشید. گفته می شود فرگوسن به دنبال فروش رونی در تابستان آینده است.

اوون در گفتگو با خبرنگاران گفت:" وقتی در سطح بازیکنی مانند او هستید، گزینه های زیادی نخواهید داشت. اگر بازیکنی معمولی باشید، 20 تیم در انگلیس و سایر لیگ ها می توانند شما را به خدمت بگیرند.

رونی مانند فصول قبل چهره غیرقابل جانشین منچستریونایتد نیست و نیمکت نشینی او در دیدار مقابل رئال، شایعات در مورد جدایی او را قوت بخشید.

اما اگر رونی بخواهد به باشگاه دیگری برود، مقصد احتمالی کجا می تواند باشد؟ رئال، بارسا، بایرن مونیخ، منچسترسیتی چلسی یا پاری سن ژرمن. همین چند تیم می توانند او را بخرند.

البته همه اینها فقط شایعه است. او تنها برای یک دیدار نیمکت نشین شد و من مطمئنم که او بار دیگر به ترکیب اصلی برمی گردد.

مطمئنا رونی بار دیگر به سختی تلاش خواهد کرد تا بار دیگر جایگاهش در ترکیب اصلی را به دست بیاورد. او در حال حاضر شرایط خوبی دارد و این توانایی را دارد که به برنامه های سرمربی برگردد."

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:30 صبح ::  نویسنده :

رحیمی: تهدید منطقی نیست


مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: تهدید کاری منطقی نیست و مجبوریم در تاریخ 9 فروردین با استقلال بازی کنیم.


علیرضا رحیمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد اینکه استقلالی ها معتقدند برگزاری بازی با سپاهان در تاریخ نهم فروردین در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی به دلیل بازگشت ملی پوشان در تاریخ 7 فروردین به ضرر آنهاست اظهار داشت: استقلالی ها مدام می گویند که برگزاری بازی در تاریخ نهم فروردین به ضرر آنهاست درحالی که برگزاری بازی در این تاریخ برای ما سپاهانی ها بیشتر ضرر دارد.

وی افزود: بازیکنان ملی پوش تازه در تاریخ 7 فروردین به تهران باز می گردند. ملی پوشان استقلال وقتی به تهران برسند به خانه های خود می روند اما بازیکنان سپاهان باید به اصفهان بازگردند و دوباره همراه تیم راهی تهران شوند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که آنها هم از برگزاری بازی در این تاریخ مخالف هستند یا خیر گفت: ما چاره ای جز پذیرش این تاریخ نداریم. وقتی سازمان لیگ می گوید می خواهد تا تاریخ 20 اردیبهشت بازی ها تمام شود و می گوید اگر می توانیم برنامه بهتری ارائه کنیم ولی برنامه ای نمی توانیم بدهیم باید در این تاریخ بازی کنیم.

رحیمی تصریح کرد: ما هم داوطلب بازی در چنین تاریخی نیستیم و من هم بلدم تهدید کنم و بگویم در این تاریخ بازی نمی کنیم اما این کار منطقی نیست. وقتی سازمان لیگ با ادله ای که دارد می گوید چاره ای نیست باید هر دو باشگاه بپذیریم. سازمان لیگ نمی تواند با توجه به این شرایط درخواست باشگاه استقلال را قبول کند.

 








موضوع مطلب :
<   1   2   3   4   5   >>   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 30
  • بازدید دیروز: 32
  • کل بازدیدها: 534286

:BlogScript/