سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
شنبه 90 مرداد 22 :: 4:59 عصر ::  نویسنده :

جویدن آدامس هنگام خرد کردن پیاز مانع از اشک ریزی شما می شود.

ـ اثر لب و زبان هر کس همانند اثر انگشت آن منحصر به فرد است.

 

ـ رشد کودک در بهار بیشتر است.

 

ـ 8 دقیقه و 17 ثانیه طول می کشد تا نور خورشید به زمین برسد.

 

ـ ظروف پلاستیکی تقریباً 50000سال در برابر تجزیه مقاومند.

 

ـ تنها قسمتی از بدن که خون ندارد قرنیه چشم است.

 

ـ شترمرغ در 3 دقیقه 95 لیتر آب می خورد.

 

ـ حس بویایی مورچه با حس بویایی سگ برابری می کند.

 

ـ کرم های ابریشم در 56 روز 86 برابر خود غذا می خورند.

 

ـ زمان بارداری فیل به دو سال می رسد.
ـ در یک سانتی متری پوست شما 12 متر عصب و 4 متر رگ و مویرگ است.

 

ـ شدیدترین نعره ها متعلق به وال ها است که برابر با صدای موتور جت است.

 

ـ وقتی یک نوزاد در حال گریه است با صدای ش....ش.... شما آرام می شود به این دلیل که صدای آبی که اطراف نوزاد در شکم مادر است را برایش تداعی می کند، در ضمن این یکی ازدلایلی است که چرا صدای ساحل دریا به انسان آرامش می دهد.

 

ـ دلفین ها همانند گرگ ها هنگان خواب چشم هایشان را باز می گذارند.

 

ـ با نگاه کردن به گوش حیوانات می توانیم به تخم گذار بودن یا بچه زا بودن آنها پی ببریم. بدین صورت که تخم گذاران گوششان ناپیدا و بچه زایان گوششان نمایان است، تنها یک اسثتنا وجود دارد آن هم نوعی افعی است که بچه زاست اما گوشش دقیق پیدا نیست.

 

ـ بیشتر سردردهای معمولی از کم نوشیدن آب است.

 

ـ انسان امروزی به طور متوسط 6 سال از عمر خود را تلویزیون نگاه می کند و 6 سال را صرف غذا خوردن می کند و یک سوم را می خوابد.

 

ـ موش دو پای آفریقایی از میدان دید 360 درجه برخوردار است.

 

ـ مغز انسان تنها 2 درصد از وزن انسان را تشکیل می دهد ولی 25 درصد اکسیژن دریافتی بدن را به تنهایی مصرف می کند.

 

- سرعت عطسه یک انسان برابر است با 160 کیلومتر در ساعت

 

- آب دریا بهترین ماسک صورت است !

 

- چشم انسان معادل یک دوربین 135 مگا پیکسل عمل می کند !

 

- 90% سم مار از پروتئین تشکیل شده است !

 

- مغز در هنگام خواب فعالتر از وقتی است که تلویزیون می بینید !

 

- جوانان هندی شادترین و ژاپنی ها افسرده ترین های جهان هستند !

 

- قوه چشایی پروانه در پاهای آن تعبیه شده است ! 
 
منبع :                    www.mosaja.orq.ir



موضوع مطلب :
شنبه 90 مرداد 22 :: 2:39 عصر ::  نویسنده :

درگیری لفظی شدیدمایلی کهن و فتح الله زاده روی آنتن زنده ورزش و مردم/ دایی هم بی نصیب نمانددرگیری لفظی شدیدمایلی کهن و فتح الله زاده روی آنتن  زنده ورزش و مردم/ دایی هم بی نصیب نماند

 

ورزش > لیگ برتر  - ماجرای اتفاق افتاده در برنامه ورزش و مردم این هفته تاسف آور بود.

 

به گزارش خبرآنلاین ، محمد مایلی کهن ، مدیرفنی پرسپولیس مثل همیشه نشان داد تا ابد منتقد می ماند. او که از اتفاقات پشت هم رخ داده در هفته های اخیر شاکی بود حسابی از خجالت علی فتح الله زاده روی آنتن ورزش و مردم در آمد. مایلی از پرسپولیس شروع کرد و گفت:« مدیر فنی یعنی کسی که از ابتدا در جریان انتخاب مربی نقش داشته باشد و من الان فقط مشاور هستم اما اگر شرایط قرار است این باشد ، دیگر از فردا به تمرینات نمی روم. اشکالی ندارد بگذارید یک نفر از دست من ناراحت شود ، این بهتر است تا یک خیل عظیم مردم ناراحت باشند.»

 

او سپس تیغ حملاتش را به سمت پرویز کماسی گرفت و گفت:« استیلی پسر با حجب و حیایی است که وقتی ضعفی می بیند ، برخورد نمی کند.همین الان مربی بدنساز تیم نه در اردوی ترکیه بود و نه در تمرینات حضور کامل دارد. باید گاهی تعارف را کنار گذاشت. اینجا باید پاسخگوی میلیون ها نفر بود. من می گویم کاشانی مدیر خوبی است. او یکی از بهترین مدیر های بعد از انقلاب پرسپولیس است . او هم حجب و حیا به خرج می دهد که جواب نمی دهد.»

 

حاجی این را گفت و رو به سوی علی دایی آتش گشود:« این آقا که بیشترین وقت را در تلویزیون داشته ، هرچه می خواهد ، می گوید و کسی جوابش را نمی دهد. حالا کار به جایی رسیده که به خود صدا و سیما گیر داده. می گوید کوتوله ، دلقک ، مسخره . به یکی می گوید کوتوله ، یکی را گالیور می نامد و بعد هم درباره اش می گویند اسطوره. مگر ما در این مملکت "پشه کوره" بودیم؟ هیچ کس مثل من در تیم های ملی نتیجه نگرفته است. ما حتی تعریف درستی از واژه اسطوره نداریم.»

 

حاجی بعد از دایی ، به علی فتح الله زاده رسید؛« همین فرهاد مجیدی که الان بهترین بازیکن لیگ است ، را در 19 سالگی از تیم امید بهمن آوردم به تیم ملی . فرهاد مجیدی که حالا آقای فتح الله زاده شده مترجمش. من مثل آقای فتح الله زاده نیستم که با یک نسبت فامیلی آمده باشم توی فوتبال. من یک مصاحبه کردم با دوربین شوک . آن هم بعد از یکسال اصرار این برنامه. تازه آن برنامه هنوز پخش هم نشده ، یک شیر پاک خورده ای حرف هایم را بالا و پایین کرده و نوشته آن وقت این آقا یک هفته است انواع توهین ها را به من کرده. ... بابا اگر به کسوت باشد که در حد من نیستی . مدیریتت و تحصیلاتت هم که در حد من نیست. اگر هم قرار به شکایت باشد ، این من هستم که باید شکایت کنم نه شما که به خاطر یک نسبت فامیلی به فوتبال آمدی.بابا ادبیاتت را درست کن . این یعنی چه که مایلی جوگیر شده ، باید استغفار کند. تو از لحاظ سن هم از من کوچکتری. مدام می گویی من از جیبم پول دادم. چرا می دهی؟ چرا از در بیرونت می کنند از پنجره می آیی؟ »

 

مایلی حسابی داغ کرده بود و فتح الله زاده در کنار شفیع ، هاج و واج فقط نگاه می کرد. او سعی می کرد آرام برخورد کند و بحث تند نشود. تلاش های شفیع برای آرام کردن حاجی که از وقت کمی که در اختیار داشت ، شاکی بود ، به جایی نرسید. فتح الله زاده هم دید نمی تواند با این سیستم از انتقادهای تند حاجی در امان باشد ، شروع کرد به دعوا:«نمی خواهم جواب بدهم ، آقای مایلی کهن کم می آورد ، بگذارید بگوید.»

 

و حاجی بیشتر شعله ور می شود:« من کم می آورم؟ چرا حرف هایی که مجیدی و آتیلا در حمایت از من زدند را ترجمه می کنی؟ چرا اهانت می کنی؟ شما اصلا کجای این ورزش بودی؟ چه جوری وارد ورزش شدی؟کجا من کم می آورم؟ این توهین ها به خاطر مسائلی است که شماها در ورزش به وجود می آورید . اصلا برنامه ای که پخش نشده را چرا داری درباره اش حرف می زنی و به من اتهام می زنی؟»

 

و حالا نوبت فتح الله زاده بود:« من اگر با نسبت فامیلی آمدم ، 6 قهرمانی هم آوردم و موفق بودم. شما خودت روز اول چه طوری به فوتبال آمدی؟»

 

و باز مایلی :« 60 تا قهرمانی بیاور. من از خاکی ها به فوتبال رسیدم. من تحصیلاتم ورزشی است و عمرم در فوتبال گذشته. شما به اندازه کافی به این ورزش چسبیدی. چرا نمی روی؟ چرا تا بیرونت می کنند از پنجره بر می گردی؟»

 

و فتح الله زاده که دیگر عصبانی شده بود:« کم آوردی . همان برنامه را دیدم. این مسائل در مطبوعات نوشته شده. چرا اگر غیر این بود تکذیبش نکردی؟»

 

حاجی که پشت خط فریاد می زد، گفت:« برنامه ای که پخش نشده را تکذیب کنم؟ ...»

 

حالا دیگر فتح الله زاده که عینکش را از چشم برداشته بود داشت انگار دعوا را فیزیکی ادامه می داد:« مگر تو از شکم مادرت ، فوتبالیست به دنیا آمدی؟ اگر تو لیسانس داری ، من دکتری دارم. سابقه مدیریتی هم که به من نمی خورد.اصلا این مدیری که به تو حکم داده از کجا آمده و سابقه اش چی هست؟ همینی که می گویی خیلی موفق بوده؟ او از کجا آمده؟ تو ...عادت کردی هرچه دلت می خواهد به هر کسی بگویی و اسمت را بگذاری متدین...»

 

مایلی فریاد زنان می گفت:« مودب باش و بگو شما . من کی گفتم متدین هستم؟ بگو شما »

 

و فتح الله زاده هم  مدام می گفت:« تو ... تو... تو...»

 

دعوا به جای جالبی رسیده بود که وقت برنامه تمام شد. حاجی مایلی ارتباط را قطع کرده بود و حاجی فتح الله زاده با عصبانیت می گفت این آقا اتهام زده و باید در کمیته انضباطی مستند بیاورد. اگر حق با او باشد استقلالی ها عذرخواهی می کنند و در غیر این صورت باید استغفار کند.




موضوع مطلب :
شنبه 90 مرداد 22 :: 2:38 عصر ::  نویسنده :

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی استقلال و صعود این تیم به رتبه دوم جدول به پایان رسید.


 


هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جمعه شب با برگزاری 5 مسابقه به پایان رسید.


در حساس‌ترین دیدارهای شب دوم هفته سوم رقابت‌های لیگ، استقلال در کرمان دست به کار بزرگی زد و ضمن رقم زدن دومین پیروزی فصلش با 7 امتیاز به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

در این شب و در سایر دیدارهای مهم صبا با عبدالله ویسی در خانه راه‌آهن 2 بر صفر به برتری رسید تا صدرنشین جدید لیگ برتر لقب بگیرد. علی دایی نیز یک شب پس از تشویق در ورزشگاه آزادی توسط هواداران پرسپولیس، شکستی تلخ را در خانه پذیرا شد. در همین شب سپاهان با شکست نفت آبادان به اولین پیروزی فصل خود رسید.

در شب اول هفته سوم نیز پرسپولیس باز هم شکست خورد تا سرخپوشان به لطف 3 شکست مس سرچشمه تیم آخر جدول لقب نگیرند. در این شب تراکتورسازی و ذوب‌آهن نیز مقابل رقبایشان به برتری رسیدند.

ادامه مطلب...




موضوع مطلب :
شنبه 90 مرداد 22 :: 2:37 عصر ::  نویسنده :

به نظر می رسد که سسک فابرگاس تا ساعاتی دیگر به بارسلونا خواهد پیوست.

 


طبق گزارشهای منتشره سسک فابرگاس، ستاره جوان باشگاه آرسنال با در نهایت رویای قلبی اش را محقق کرده و به زودی به بارسلونا خواهد پیوست و به همین خاطر با هم تیمی هایش در آرسنال خداحافظی کرده است.

گزارشهای منتشره در روز جمعه حکایت از آن دارد که این بازیکن 24 ساله در روزهای آتی به بارسلونا سفر خواهد کرد تا روند انتقال 35 میلیون یورویی به اضافه 5 میلیون یوروی متغیر را نهایی کند

از سوی دیگر بازیکنان بارسلونا از جمله جرارد پیکه و کارلس پویول از هم اکنون به سسک خوشامد گفته اند

گزارشهای منتشره در اسپانیا حکایت از آن دارد که سسک فابرگاس با بارسا به توافق رسیده تا قراردادی 5 ساله را به امضا برساند و بعد از بازی دور رفت سوپرکاپ به اردوی تیم کاتالان خواهد پیوست

آرسن ونگر هم صبح روز جمعه در صحبتهای عجیبی اعلام کرد که سسک و سمیر نصری در تابستان امسال آرسنال را ترک نخواهند کرد. و در این رابطه گفت:« امیدوارم که کسی در بازار تابستانی رختکن تیم را ترک نخواهد کرد.»

ونگر درادامه به این نکته اشاره کرد که هیچ یک از این دو بازیکن در دیدار اولی آرسنال در فصل جدید لیگ برتر حضور نخواهد داشت

سران بارسلونا تابستان گذشته هم به دنبال خرید سسک بودند که در این مسیر ناکام ماندند ولی گویا این انتقال اکنون قطعی شده است.




موضوع مطلب :
شنبه 90 مرداد 22 :: 2:36 عصر ::  نویسنده :

دومین شکست تیم فوتبال پرسپولیس این بار مقابل شهرداری تبریز در ورزشگاه آزادی رقم خورد.

 

دیدار تیم‌های پرسپولیس و شهرداری تبریز از هفته سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 22:30 در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و با نتیجه 2 بر یک به سود شهرداری تبریز به پایان رسید.

 

گل‌های شهرداری را در این دیدار میثم بائو در دقیقه 46 و وریا غفوری در دقیقه 58 به ثمر رساند و تک گل پرسپولیس را علی کریمی در دقیقه 90 وارد دروازه شهرداری کرد.
پرسپولیسی‌ها با این نتیجه دومین شکست خود را در این فصل تجربه کردند تا با همان تساوی هفته اول و کسب یک امتیاز در انتهای جدول باقی بمانند.

 

داور این بازی محسن قهرمانی بود. وی به سعید دقیقی از شهرداری و وحید هاشمیان از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.




موضوع مطلب :
شنبه 90 مرداد 22 :: 2:36 عصر ::  نویسنده :

برتری استقلال برابر مس در نیمه شب کویر

 

تیم فوتبال استقلال برابر مس کرمان به برتری رسید.

 

آخرین دیدار هفته سوم لیگ برتر از ساعت 22:30 جمعه در ورزشگاه باهنر کرمان و در حضور 9 هزار تماشاگر (طبق اعلام رسمی مسئولان ورزشگاه) برگزار شد و استقلال با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.


فرهاد مجیدی در دقیقه 70 و اسماعیل شریفات در دقیقه 80 برای استقلال گلزنی کردند. محسن بیاتی‌نیا در دقیقه 85 گل مس کرمان را زد تا آبی‌پوشان تهرانی 7 امتیازی شوند به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول بعد از صبای قم قرار بگیرند.

علیرضا فغانی داور مسابقه به مصطفی سیفی و فرهاد سالاری و عادل کلاه کج از مس کرمان و پژمان منتظری، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، مجتبی جباری، کیانوش رحمتی، اسماعیل شریفات و فرهاد مجیدی از استقلال کارت زرد نشان داد.

ترکیب استقلال:
مهدی رحمتی، پژمان منتظری(از دقیقه 46 حمید عزیز‌زاده)، جواد شیرزاد، کیانوش رحمتی، خسرو حیدری( از دقیقه 90 ولید علی)، حنیف عمران‌زاده، مجتبی جباری، آندارنیک تیموریان، علی حمودی، فرهاد مجیدی و آرش برهانی( از دقیقه 61 اسماعیل شریفات)
سرمربی: پرویز مظلومی

ترکیب مس کرمان:
ارشاد یوسفی، میلاد فخرالدینی، شجاع خلیل زاده، فرهاد سالاری، بیژن کوشکی، مصطفی سیفی، فرزاد حسین‌خانی، مهرداد پولادی(از دقیقه 84 عادل کلاه کج)، قاسم دهنوی(از دقیقه 73 کیوان امرایی)، احمد حسن‌زاده و جرج مرات( از دقیقه 78 محسن بیاتی‌نیا)
سرمربی: صمد مرفاوی



موضوع مطلب :
شنبه 90 مرداد 22 :: 2:34 عصر ::  نویسنده :

«جانری بالاوینگ» یک مرد فیلیپینی است که ارتفاع قد او به 5/23 اینچ یعنی در حدود 59 سانتی‌متر می‌رسد. وزن آقای بالاوینگ 5/5 کیلوگرم است. پدر بالاوینگ می‌گوید پسرش بزرگ‌ترین فرزند اوست ولی فقط تا یک سالگی رشد قدی داشته است. او از نظر گفتاری هم مشکل دارد و فقط می‌تواند چند عبارت کوتاه را بر زبان آورد. بالاوینگ بیشتر اوقات در خانه می‌ماند زیرا برای حرکت کردن نیازمند کمک دیگران است. رکورد قبلی کوتاه قدترین مرد دنیا متعلق به «کاجندرا تاپا ماگار» اهل نپال با قد 26 اینچ بود.

مــــرد 59 ســـــانتی

 

منبع:

http://mosaja.orq.ir  




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 8
  • بازدید دیروز: 10
  • کل بازدیدها: 534085

:BlogScript/