سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 90 مهر 15 :: 5:49 صبح ::  نویسنده :

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان اسامی 14 بازیکن را برای همراهی این تیم در مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل اعلام کرد.

تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان به منظور شرکت در تورنمنت "گرند پریکس" برزیل 21 مهر تهران را به مقصد برزیل ترک می کند.

 براساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتسال ایران روز پنجشنبه مورخ 21/7/90 ساعت 21:45 تهران را به مقصد سائوپائولو ترک خواهد کرد.

 بر این‌ اساس 14 بازیکن زیر به سرمربیگری علی صانعی راهی برزیل خواهند شد و در تورنمنت جایزه بزرگ برزیل شرکت می کنند:
مهدی جاوید، حسین طیبی، محمد طاهری، علی اصغر حسن‌‎زاده و جواد اصغری مقدم، (فولاد ماهان اصفهان)، مجتبی نصیری‌نیا، احمد اسماعیل‌پور و مجید لطیفی (شهید منصوری قرچک)، وحید شمسایی، محمد کشاورز و مصطفی نظری (گیتی پسند اصفهان)، حمید احمدی (شرکت ملی و حفاری ایران)، مصطفی طیبی (فیروز صفه اصفهان) و سعید تقی‌زاده (صبای قم)

 پیش از این علی صانعی 19 بازیکن را به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت کرده بودند که از جمع آنها پنج بازیکن به نام‌های مجید تیکدری نژاد و علی کیایی (شهید منصوری قرچک)، قدرت الله بهادری (فیروزصفه اصفهان)، هادی علی محمدپوراهری (میثاق تهران) و علیرضا صمیمی (شرکت ملی و حفاری ایران) از فهرست تیم خارج شدند.

 تیم ملی فوتسال کشورمان در سه دوره حضور در تورنمنت فوتسال جایزه بزرگ برزیل به دو عنوان دومی و یک عنوان چهارمی دست پیدا کرده است.




موضوع مطلب :
سه شنبه 90 مهر 12 :: 6:25 صبح ::  نویسنده :




موضوع مطلب :
سه شنبه 90 مهر 12 :: 6:24 صبح ::  نویسنده :




موضوع مطلب :
سه شنبه 90 مهر 12 :: 6:13 صبح ::  نویسنده :

.

برزیل روز جمعه شمارش معکوس هزار روز تا جام جهانی 2014 را که قرار است مهمترین تورنمنت بین المللی فوتبال را میزبانی کند، آغاز کرد.

به گزارش پاتوق98 به نقل از خبرگزاری فرانسه،”دیلما روسف” رییس جمهور برزیل با اعلام سرمایه گذاری برای زیرساخت های جدید و تکرار تعهد خود مبنی بر آماده سازی کشورش برای میزبانی این رقابتها، در مراسمی در شهر ”بلو هوریزونته” رسما شمارش معکوس تا برگزاری جام جهانی را آغاز کرد. این درحالی است که انبوهی از مشکلات پیش روی برزیل است و از برنامه نیز عقب است.

روسف گفت: سرمایه گذاری در زیرساخت ها راهی برای نه گفتن به بحران بین المللی است که کشورهای ناحیه یورو و آمریکا را گرفتار ساخته است.

در این مراسم په له اسطوره فوتبال جهان که به عنوان سفیر جام جهانی برزیل تعیین شده رییس جمهوری برزیل را همراهی می کرد.
روزنامه گلوب برزیل نوشت: در 1000 روز آینده این کشور باید 52 طرح مهم و 12 ورزشگاه را تکمیل کند، چندین قانون را تغییر دهد و بازیکنان تیم خود را انتخاب کند.

در همین حال فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا بار دیگر نگرانی خود را در مورد وضعیت آماده سازی برزیل برای میزبانی جام جهانی تکرار کرد.

”جروم والکه” دبیرکل فیفا گفت: کارهای زیادی باید انجام دهد که با هزار روز فرصت مانده تا 12 ژوئن 2014 عادی است.

وی افزود: ما باید به سرعت و با همکاری مسئولان و شهرهای میزبان برای جام جهانی آماده شویم. ما فقط در مورد ورزشگاهها سخن نمی گوییم، بلکه منظور تمام زیرساخت ها نظیر ظرفیت فرودگاهی، حمل و نقل عمومی و ظرفیت هتل هاست تا جام جهانی فیفا یک تجربه به یادماندنی برای تیم ها و طرفداران فوتبال باشد.

در همین حال یک قاضی برزیلی به کارگران اعتصابی در ورزشگاه ”ماراکانا” که عملیات نوسازی جریان دارد، دستور داد به کار بازگردند.

دولت برزیل این هفته تضمین هایی ارایه داد که تمام ورزشگاهها به موقع حاضر خواهد شد. کار ساخت یا نوسازی 9 ورزشگاه از 12 ورزشگاه دسامبر 2012 تکمیل خواهد شد.

با این حال کار توسعه 13 فرودگاه که برای استقبال از میلیونها گردشگر نیازمند گسترش است، هنوز آغاز نشده است.

علاوه بر آن برزیل برای تعمیر جاده ها، افزایش ظرفیت هتل ها، تقویت امنیت و توسعه شبکه ارتباطات دوربرد خود به بیش از 11 میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.

از جنبه حقوقی، برزیل هنوز لایحه ای به کنگره که به فیفا قدرت دخالت در مسائلی نظیر حمایت از نشان های تجاری و نمادهای مرتبط با جام جهانی، حق پخش تلویزیونی و حمایت مالی را در ارتباط با جام جهانی می دهد، ارایه نداده است.

بیشتر بخوانید :




موضوع مطلب :
سه شنبه 90 مهر 12 :: 6:10 صبح ::  نویسنده :

معرفی شهرهای میزبان جام جهانی 2014

فوتبال جهان - کمیته اجرایی فیفا 5 سال مانده به رقابت‌های جام جهانی 2014 شهرهای برزیلی میزبان این جام را معرفی می‌کند.

در نشست سه‌شنبه و چهارشنبه فدراسیون جهانی در باهاما، اعضای کمیته‌ اجرایی فدراسیون جهانی فوتبال از میان 17 نامزد، 12 شهر را برای میزبانی جام جهانی 2014 برزیل انتخاب می‌کنند.

در این نشست، علی کفاشیان همراه‌با دبیر فدراسیون و رئیس کمیته بین‌الملل فدراسیون حضور دارند. از شهرهای بلوهوریزنته، برازیلیا، پورتو آلگره، سائو پائولو، ریودو ژانیرو به عنوان میزبانان نامدار احتمالی بازی‌های جام جهانی آن سال یاد می‌شود.

ورزشگاه افسانه‌ای ماراکانای شهر ریودوژانیرو با گنجایش 90 هزار تماشاگر میزبان دیدار پایانی جام جهانی 2014 خواهد بود. فیفا در پایان سال گذشته میلادی با افزایش شهرهای میزبان بازی‌های جام جهانی از 10 به 12 شهر موافقت کرده بود و علت آن را هم وسعت کشور برزیل خواند. اگرچه جام جهانی سال آینده در 10 ورزشگاه 9 شهر برگزار خواهد شد؛ اما فیفا پیش از این و در جام جهانی آلمان با برگزاری جام جهانی در 12 ورزشگاه موافقت کرده بود.




موضوع مطلب :
سه شنبه 90 مهر 12 :: 5:54 صبح ::  نویسنده :

آنهایی که سنشان از دو دهه بیشتر است، در میان خاطرا تشان حتما شخصیتی را به خاطر دارند که به آقای دلار معروف شد. این آقای دلار در بازار پرنوسان آن روزهای ارز و دلار گرفتار شد و خانه و زندگی خود را به حراج گذاشت تا در بازار سیاه دلار سرمایه گذاری کند و دست آخر هم آقای دلار، ورشکست شد و مرد تا درس عبرتی باشد برای همه آنهایی که در بازار سیاه، سیاه می شوند و دارایی شان دود می شود و به هوا می رود. منتظر دلار 2000 تومانی باشید!

 آن روزها البته داستان آقای دلار داستان آشنایی بود و در هر خانواده ای، آقای دلار یک نمونه داشت اما بعد از آن دوره طلایی برای دلال های ارز سال های متوالی بازار ارز و به خصوص دلار روی خطی از ثبات حرکت کردند و به عبارت دیگر، کمتر پیش می آمد که دامنه نوسان ارزش دلار از میزان مشخص و محدودی فراتر برود چون به محض اینکه دلار پا از حد خود بیرون می گذاشت، بانک مرکزی وارد میدان می شد و حد و حدود را به او نشان می داد.

 به این ترتیب پس از گذشت این همه سال، همه فراموش کرده بودند که می توان از این بازار کنترل شده ماهی گرفت و نوسان گیری کرد و به همین دلیل هم وقتی دلار برای دومین بار در سال 90 از مرز هزارو200 تومان گذاشت، کسی این رشد را جدی نگرفت چون انتظار می رفت دیر یا زود این روند مهار شود اما حرکت چراغ خاموش دلار ادامه یافت و در سایه دلار به چشم نیامد، دست آخر دلار آنقدر پیش روی کرد که به هزارو300 تومان هم رسید.

 این در حالی است که شایعه ها از بازار خبر می دهد که قیمت تا پایان همین امسال، هزارو500 تومان خواهد شد و تا دوهزارتومان هم بالا خواهد رفت، نتیجه اینکه بعد از سکه، این بار نوبت به دلار رسیده که به امید اول سودآوری تبدیل شود.

 جالب اینکه وقتی محمود بهمنی رییس کل بانک مرکزی بعد از یک هفته از اجلاس صندوق بین المللی پول بازگشت، خبر دلار هزارو300 تومانی به گوشش خورد و برای آنکه قافیه را نبازد از راه نرسیده گفت جای هیچ گونه نگرانی ای وجود ندارد و قیمت ها تا آخر همین هفته کنترل خواهد شد اما چگونه قرار است این اتفاق بزرگ رخ دهد؟

 خبرها از بازار آزاد ارز در پایتخت حکایت از آن دارد که با وجود تثبیت نسبی نرخ مرجع دلار در طول سه ماه گذشته، قیمت این ارز در صرافی ها و مراکز غیردولتی عرضه کننده اسکناس خارجی، با رشد جالب توجهی مواجه شده البته این قیمت ها یکی در اولین روز هفته جدید کمی تعدیل شد ولی فعالان بازار بعید می دانند که چنین نزولی دوام چندانی داشته باشد.

 از سوی دیگر، مشتریان بازار و فعالان آن با این پرسش بزرگ مواجه هستند که با وجود تضعیف نرخ دلار در بازارهای جهانی و اظهارنظرهای مقامات دولتی مبنی بر وجود ذخایر کافی ارز چرا این بازار ملتهب، شیب ملایم صعودی خود را از ابتدای امسال تا به امروز حفظ کرده است؟ کارشناسان، رشد متوسط نرخ ارز از ابتدای امسال را 21 درصد می دانند این در حالی است که با وجود این رقم های درخشان در بازار آزاد و اعلام نرخ 10هزارو 761 ریالی هر دلار آمریکا از سوی بانک مرکزی، بانک های عامل از فروش ارز به میزان کافی امتناع کرده و قادر به پاسخگویی به نیاز تقاضا کنندگان نیستند.

 حمید رضا کاهدی، کارشناس بازار ارز هم در این میان خود را از پذیرفتن ادعاهای بهمنی معذور می داند. کاهدی به «شرق» گفت: عرضه دلار در بازار بسیار کمتر از تقاضاست بنابراین عجیب نیست اگر قیمت ها همچنان رو به بالا حرکت کند به همین علت هم پیش بینی می شود تا پایان سال، قیمت دلار به هزارو 400 تا هزارو 500 تومان خواهد رسید. او افزود: معامله گران با توجه به این روند، پیش بینی کرده اند کمتر چیزی که ممکن است در قیمت دلار اتفاق بیفتد قیمت دلار هزارو 400 تومانی است.

 به گفته او، اگر عرضه دلار در جامعه همچنان با محدودیت مواجه باشد، این فاصله قیمتی باز هم افزایش خواهد یافت تا حدی که اگر بانک مرکزی هم بخواهد برای کنترل این وضعیت وارد بازار شود باید ارز دولتی را بالا ببرد چون پایین آوردن قیمت ها غیرممکن خواهد بود به همین دلیل قیمت دلار حتما به سمت بالا حرکت خواهد رفت.

 کاهدی دلیل اصلی بالا رفتن نرخ ارز را کم بودن ارزی دانست که به واسطه تحریم ها وارد کشور خواهد شد و تاکید کرد: بیشترین تاثیری که از بابت افزایش قیمت دلار متوجه اقتصاد کشور خواهد شد، افزایش تورم و کاهش ارزش پول کشورمان است که این امر به فاصله طبقاتی در جامعه خواهد انجامید.

 او افزایش تعداد شعب عرضه کننده ارز در کشور را در کاهش نرخ ارز بی تاثیر دانست و گفت: به دلیل اینکه با تعداد شعب بانک های عرضه کننده ارز تغییری در میزان عرضه نخواهیم داشت، به همین دلیل تعداد شعب در افزایش قیمت ها بی تاثیر خواهند بود. این امر زمانی جوابگو خواهد بود که عرضه با محدودیت مواجه نباشد و ارز به اندازه کافی به فروش برسد.

 کاهدی با اشاره به اینکه مداخله بانک مرکزی در بازار سکه هم باعث دو نرخی شدن قیمت ها شده، گفت: بانک مرکزی با مداخله در بازار و عرضه محدود سکه درصدد این برآمد تا بتواند قیمت ها را کاهش دهد اما این امر اتفاق نیفتاد و این امر به ایجاد حباب در بازار و دونرخی شدن قیمت ها انجامید. او با تاکید بر اینکه روند دلار همچنان رو به بالاست، گفت: به دلیل تحریم ها حتی اگر ارزش دلار در جهان پایین بیاید این روند در ایران معکوس خواهد بود. کاهدی معتقد است: حتی دلار دوهزارتومانی در این شرایط دور از انتظار نیست، در صورت رخ دادن چنین اتفاقی نباید از دلار دوهزارتومانی تعجب کرد.

 از سکه چه خبر؟

بر خلاف تب و تاب در بازار ارز، بازار سکه چند روزی است که نه رشد قیمت چندانی را تجربه می کند و نه به طرز محسوسی با افت قیمت مواجه شده است. در حقیقت مشتریان بازار سکه فعلا در حال انتظار به سر می برند تا به این نتیجه برسند که تکلیف آینده چیست.

 این شرایطی است که دیروز هم بر بازار غیررسمی حاکم بود و به احتمال فراوان امروز هم تداوم خواهد داشت چون امکان پیش بینی وضعیت بدون بازگشایی بازارهای جهانی و تعیین سطح قیمت جدید عملا وجود ندارد نکته دیگر اینکه در تعیین سرنوشت سکه قطعا نمی توان نقش دلار را نادیده گرفت.

 به هر حال دیروز هر سکه بهار آزادی طرح قدیم در بازار آزاد 598هزارتومان فروش می رفت و نوع جدید آن هم 570هزارتومان ارزش داشت. همزمان نیم و ربع سکه هم به ترتیب 276 هزارو 145هزارتومان قیمت خوردند. بانک مرکزی هم نرخ سکه کامل طرح جدید را در دیروز پنج میلیون و 668هزارریال اعلام کرد که نسبت به روز پنجشنبه هفته گذشته تغییری نداشته است. این بانک همچنین نرخ نیم سکه بهار آزادی را دو میلیون و 683هزارو200 ریال، بهای ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و 404هزارریال و قیمت سکه یک گرمی طلا را 722 هزارو800 ریال اعلام کرد که این ارقام نسبت به روز پنجشنبه هفته گذشته تغییری نداشته است.




موضوع مطلب :
سه شنبه 90 مهر 12 :: 5:52 صبح ::  نویسنده :
  • کیه‌لینی:تغییرات خط دفاعی باعث برد یووه شد

  • لیپی: یوونتوس و ناپولی، مدعیان قهرمانی

  • موراتی: دیگر از داور بازی با ناپولی حرف نمی‌زنیم

  • ناکامی میلان، مشکلی بزرگ روی دوش آلگری

  • بازگشت افسانه ناپولی

  • آنچلوتی و تمجید از فرگوسن !

  • سپک تاکرا در تمرین تیم ملی (عکس)

  • زلاتان : دوران بازی من به پایان نزدیک شده است

  • مورینیو:امیدوارم نوری شاهین دو هفته دیگر برگردد

  • جریمه 20 تا 30 میلیونی در انتظار جاسم کرار

  • فوتبال زنان درغرب آسیا پیشرفت خوبی داشته

  • تیم فوتسال ایران قهرمان جهان شد

  • رای انضباطی علیه کیانی

  • گزارش تمرین استقلال

  • نویر:این رکوردمتعلق به همه بازیکنان تیم است

  • تمرینات مس تعطیل شد

  • پاداش 10 میلیون ریالی برای ملوانی‌ها

  • برگزاری مراسم اختتامیه کلاس مربیگری A آسیا

  • بوفون: باید یووه را باور کرد

  • جوایز لیگ اسپانیا اهدا شد

  • گزارش تمرین امروز تیم ملی

  • تمرینات ملوان و داماش گیلان تعطیل شد

  • جلسه هیئت مدیره استقلال بدون حضور رضایی

  • سالارکیا رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس

  • حمایت کمیته داوران ایتالیا ازداور دیداراینتر-ناپولی

  • بهترین بازیکنان سری آ معرفی شدند

  • حقیقی: کار دروازه‌بان گل خوردن است

  • میداودی: خوشحالم به تیم ملی دعوت شدم

  • استیلی: پرسپولیس مشکل بدنی ندارد

  • جریمه 5 درصدی بازیکنان و مربیان سایپا

  • سیدورف پس از باخت میلان

  • کلاهبرداری یک خبرنگارنما از یک تیم فوتبال

  • اخبار کمیته انضباطی

  • بازگشت تیم امید به مسابقات انتخابی المپیک

  • گلزنان برتر 5 لیگ معتبر اروپایی

  • رویانیان: چک شخصی دادم و پول قرض کردم

  • دل‌بوسکه:بازیکنی به جای فابرگاس دعوت نمی‌کنم

  • یکشنبه شب در فوتبال اروپا چه گذشت؟

  • گوئیدولین:دوست دارم صدرنشینی راتجربه کنم

  • مصدومیت شدید شیث رضایی

  • آنچلوتی: اولویتم مربیگری تاتنهام است

  • آنژی در پی شکار کارلوس ته‌وز است

  • آخرو دو هفته خانه‌نشین شد

  • زیدان مربی تیم ملی فرانسه می‌شود

  • لمپارد: فقط لیونل مسی 3 هت‌تریک نمی‌کند

  • رخا روحیه جنگندگی لاتزیو را ستود

  • پرسپولیسی‌ها چهارشنبه راهی سفرمی شوند

  • اعلام اسامی داوران هفته سوم جام حذفی

  • گزارش تمرین صبح امروز آبی پوشان

  • جعفری: کمیته انضباطی جاده یکطرفه است

  • تیموریان: فقط به شکست بحرین فکر می‌کنیم

  • شاگردان علی دایی با منتخب کیش دیدار می‌کنند

  • ریبری، رافینیا و فان بویتن مصدوم شدند

  • مانوئل نویر: رکورد من متعلق به بایرن است

  • پورحیدری: با جاسم کرار برخورد می شود

  • پیروزی نمایندگان آسیایی کره جنوبی

  • والدس بازهم رکورد زوبی زارتا را شکست

  • کیانی: آماده عذرخواهی از قلعه نویی هستم

  • برنامه مصاحبه مطبوعاتی بازیکنان تیم ملی

  • محرومیت مادام‌العمر برای بن همام

  • جنجال سازی آقای خاص در کنفرانس مطبوعاتی

  • خرسندی مربی تاتنهام پس از برد 2 بر یک

  • محسن مسلمان به تیم ملی دعوت شد

  • گزارش تمرین امروز پرسپولیس

  • احتمال کنار گذاشتن سرخابی ها از لیگ قهرمانان

  • مارکیسیو پس ازبه ثمر رساندن 2گل مقابل میلان

  • مصدومیت 10 روزه اریک آبیدال

  • خط خوردن جرارد وفردیناند ازترکیب بازیکنان انگلیس

  • ترابیان:ترکیب تیم ملی فوتبال امروز کامل می شود

  • بازیکن فرانسوی آرسنال سه ماه خانه نشین شد




  • موضوع مطلب :
    سه شنبه 90 مهر 12 :: 5:49 صبح ::  نویسنده :

    اکنون زمان آن فرا رسیده تا مسیر تحصیلی و به نوعی، راه زندگی خود را مشخص کنید و آگاهانه و منطقی تصمیم بگیرید. وقت را از دست ندهید و برای آن‌چه در طی سال به خاطرش زحمت کشیده و تلاش کرده‌اید، ارزش قائل شوید. انتخاب رشته‌ دانشگاه سراسری به دلایلی ساده است؛ زیرا هنگامی صورت می‌گیرد که شما از نتیجه اطلاع دارید و از طرف دیگر تعداد انتخاب‌هایتان آن‌قدر هست که تمام علایق شما را در برگیرد.

    در این میان، مهم‌تر از هر چیزی، اصول اولویت‌بندی انتخاب‌ها براساس علاقه‌مندی داوطلب است. اما با توجه به زمان بسیار محدود انتخاب رشته، اغلب داوطلبان نمی‌توانند به خوبی از فرصت استفاده کنند. در نتیجه مشکلاتی در این زمینه برای آنها پیش می‌آید که حتی ممکن است متاسفانه مسیر زندگی‌شان را تغییر دهد. اکثر داوطلبان در چنین شرایطی به صورت منفعل، صرفا دست به دامان اشخاص و موسساتی می‌شوند تا به جای آنان تصمیم‌گیری کنند و در نهایت کار انتخاب رشته‌ آنان را انجام دهند.

    بی‌شک این نوع داوطلبان کل زندگی خود را در مسیری قدم خواهند زد که در تعیین آن هیچ نقشی نداشته‌اند. این داستان غم‌انگیز هر ساله برای چنین داوطلبانی تکرار می‌شود. بدون تردید پس از اینکه شما در زمینه‌ انتخاب رشته اطلاعات لازم اولیه را کسب کردید، راهنمایی و همفکری با یک مشاور مجرب می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری صحیح و منطقی کمک کند.

    کسی که آماده باشد، نصف نبرد را پشت سر گذاشته است

    از این‌رو توصیه می‌شود از هم اکنون به فکر انتخاب رشته باشید و زمان را از دست ندهید. همان‌طور که گفتیم، حساسیت انتخاب رشته بیشتر به خاطر کمبود زمان برای تصمیم‌گیری است. شما با شروع از امروز می‌توانید این مشکل را از سر راه بردارید و به گفته‌ سروانتس، رمان‌نویس مشهور اسپانیایی «کسی که آماده باشد، نصف نبرد را پشت سر گذاشته است.»

    انتخاب رشته را در 2 مرحله انجام می‌دهیم:

    مرحله‌ اول: قبل از اعلام نتایج اولیه (کارنامه)

     

    ادامه مطلب ...


    موضوع مطلب :

    شنبه 90 مهر 9 :: 8:40 عصر ::  نویسنده :
  • پورغلامی:10 نفره هم استقلال را شکست دادیم

  • خوشخوان: اخراج منتظری وپنالتی ملوان صحیح بود

  • باز هم شکست خانگی مس سرچشمه

  • یک برد دیگر برای دو تیم شهر منچستر

  • مظلومی: روی اخراج و پنالتی ملوان حرف دارم

  • نتایج هفته هشتم بوندسلیگا

  • استقلال باخت و صدرنشینی را از دست داد

  • تساوی مس سرچشمه و شهرداری تبریزدرنیمه اول

  • کفاشیان: تاخیرانتخاب رییس فدراسیون صلاح نیست

  • وعده استاندارگیلان به بازیکنان وکادر فنی ملوان

  • طبق قوانینAFC احمدی میتوانست بازی کند

  • شکست استقلال برابر ملوان در نیمه اول

  • لیورپول برنده دربی سنتی با اورتون شد

  • ووچینیچ:باید تیم کودکی ام را شکست دهیم

  • حاشیه دیدار ملوان و استقلال1

  • زمان دیدارتیم های ملی ایران و بحرین تغییر کرد

  • کریمیان:به نتایج سینوسی سایپا کاری نداریم

  • صادقی:سایپا می‌تواند سهمیه آسیایی کسب کند

  • صالح:دیدار با سپاهان بازی عجیبی است

  • آکوئیلانی:میلان مانند بهشت است

  • بازی ملوان و استقلال ساعت 17:15برگزار می شود

  • بوناچیچ:شانس بازگشت به لیگ قهرمانان کم است

  • رویانیان:پرسپولیس باید از نظر فنی بالا بیاید

  • فابرگاس سه هفته خانه‌نشین شد

  • عربستان نامزد میزبانی جام ملت‌های آسیا

  • سرمربی بحرین:معادلات را در تهران برهم میزنیم

  • لیست جدید زیکو:جاسم کرار غایب بزرگ !

  • حضور آرسن و نگر در آرسنال 15 ساله شد

  • فورلان: قهرمانی اروپا را می‌خواهیم

  • نوئر در آستانه رکورد 1000 دقیقه دروازه بسته

  • مربی سابق تراکتورسازی اخراج شد

  • موراتی: عملکرد رانیری فراتر از انتظار بود

  • احتمال لغو دیدار استقلال و ملوان به دلیل بارندگی

  • ساباتینی: قرارداد دروسی به‌زودی تمدید می‌شود

  • پسر مانچینی همان کاری را کرده بود که ته وز کرد

  • کیانی: رضایت نامه ام رابدهند از تراکتورمی روم

  • انصاری‌فرد: مطمئنم که با دایی نتایج خوبی می‌گیریم

  • انتصاب سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس

  • کارول: فان در سار به من مشاوره دروازه‌بانی می‌دهد

  • والدس، مسی دروازه‌بانان جهان

  • ساچی: کونته مربی بزرگی است

  • روبرتو کارلوس دستیار مورینیو می شود

  • هوار،عماد رضا وسامال سعید در فهرست زیکو

  • استوریج: همیشه مدیون کویل هستم

  • فردیناند: آده‌بایور مهاجمی در حال تکامل است

  • آدلر: انتقالم به شالکه بی‌اساس است

  • آرسنال آلمونیا را به وستهام قرض داد

  • ابراهیموویچ: برای پیروزی به تورین می‌رویم

  • کراوچ: منتظرم به تیم ملی انگلیس دعوت شوم

  • موسوی: امیدوارم جای خالی مجیدی را پر کنم

  • راه ‌آهن در کیش اردو می ‌زند

  • مصمم به کسب سه امتیاز مقابل استقلال هستیم

  • عذرخواهی آدبایور از هواداران آرسنال

  • محمد نوری: مستحق پیروزی بودیم

  • امیدوارم دیگر در لیگ برتر نبازیم

  • وحید هاشمیان: خوشحالم که هواداران را شاد کردیم

  • بکن باوئر: بایرن مونیخ در سطح بارسا نیست

  • ویسی:اسیر جو آزادی و تجربه پرسپولیس شدیم

  • پرداخت قسط اول پرسپولیسی ها هفته آینده

  • واران:270 دقیقه بدون خطا

  • مصاف مادرید با تیم دوم کاتالونیا

  • کلینزمان 22 بازیکن را به اردوی آمریکا فراخواند

  • در بازی فردا شب از بن‌زما خبری نیست

  • پیروزی شاگردان مارادونا و تعویق دیدار یاران ترزگه

  • آسیب دیدگی میلیتو نراتزوری را نگران کرد

  • احتمال معاوضه اسنایدر و ته وز

  • بولتون – چلسی، تقابل قعرنشین با ثروتمند

  • دوستی:نظر فدراسیون بوده که به دیدارشان بروم

  • زارع:بایدنتایجی بگیریم که درشأن راه آهن باشد

  • تعطیلی دو روزه تراکتورسازی




  • موضوع مطلب :
    شنبه 90 مهر 9 :: 7:45 عصر ::  نویسنده :
  • نتایج هفته هشتم بوندسلیگا

  • استقلال باخت و صدرنشینی را از دست داد

  • تساوی مس سرچشمه و شهرداری تبریزدرنیمه اول

  • کفاشیان: تاخیرانتخاب رییس فدراسیون صلاح نیست

  • وعده استاندارگیلان به بازیکنان وکادر فنی ملوان

  • طبق قوانینAFC احمدی میتوانست بازی کند

  • شکست استقلال برابر ملوان در نیمه اول

  • لیورپول برنده دربی سنتی با اورتون شد

  • ووچینیچ:باید تیم کودکی ام را شکست دهیم

  • حاشیه دیدار ملوان و استقلال1

  • زمان دیدارتیم های ملی ایران و بحرین تغییر کرد

  • کریمیان:به نتایج سینوسی سایپا کاری نداریم

  • صادقی:سایپا می‌تواند سهمیه آسیایی کسب کند

  • صالح:دیدار با سپاهان بازی عجیبی است

  • آکوئیلانی:میلان مانند بهشت است

  • بازی ملوان و استقلال ساعت 17:15برگزار می شود

  • بوناچیچ:شانس بازگشت به لیگ قهرمانان کم است

  • رویانیان:پرسپولیس باید از نظر فنی بالا بیاید

  • فابرگاس سه هفته خانه‌نشین شد

  • عربستان نامزد میزبانی جام ملت‌های آسیا

  • سرمربی بحرین:معادلات را در تهران برهم میزنیم

  • لیست جدید زیکو:جاسم کرار غایب بزرگ !

  • حضور آرسن و نگر در آرسنال 15 ساله شد

  • فورلان: قهرمانی اروپا را می‌خواهیم

  • نوئر در آستانه رکورد 1000 دقیقه دروازه بسته

  • مربی سابق تراکتورسازی اخراج شد

  • موراتی: عملکرد رانیری فراتر از انتظار بود

  • احتمال لغو دیدار استقلال و ملوان به دلیل بارندگی

  • ساباتینی: قرارداد دروسی به‌زودی تمدید می‌شود

  • پسر مانچینی همان کاری را کرده بود که ته وز کرد

  • کیانی: رضایت نامه ام رابدهند از تراکتورمی روم

  • انصاری‌فرد: مطمئنم که با دایی نتایج خوبی می‌گیریم

  • انتصاب سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس

  • کارول: فان در سار به من مشاوره دروازه‌بانی می‌دهد

  • والدس، مسی دروازه‌بانان جهان

  • ساچی: کونته مربی بزرگی است

  • روبرتو کارلوس دستیار مورینیو می شود

  • هوار،عماد رضا وسامال سعید در فهرست زیکو

  • استوریج: همیشه مدیون کویل هستم

  • فردیناند: آده‌بایور مهاجمی در حال تکامل است

  • آدلر: انتقالم به شالکه بی‌اساس است

  • آرسنال آلمونیا را به وستهام قرض داد

  • ابراهیموویچ: برای پیروزی به تورین می‌رویم

  • کراوچ: منتظرم به تیم ملی انگلیس دعوت شوم

  • موسوی: امیدوارم جای خالی مجیدی را پر کنم

  • راه ‌آهن در کیش اردو می ‌زند

  • مصمم به کسب سه امتیاز مقابل استقلال هستیم

  • عذرخواهی آدبایور از هواداران آرسنال

  • محمد نوری: مستحق پیروزی بودیم

  • امیدوارم دیگر در لیگ برتر نبازیم

  • وحید هاشمیان: خوشحالم که هواداران را شاد کردیم

  • بکن باوئر: بایرن مونیخ در سطح بارسا نیست

  • ویسی:اسیر جو آزادی و تجربه پرسپولیس شدیم

  • پرداخت قسط اول پرسپولیسی ها هفته آینده

  • واران:270 دقیقه بدون خطا

  • مصاف مادرید با تیم دوم کاتالونیا

  • کلینزمان 22 بازیکن را به اردوی آمریکا فراخواند

  • در بازی فردا شب از بن‌زما خبری نیست

  • پیروزی شاگردان مارادونا و تعویق دیدار یاران ترزگه

  • آسیب دیدگی میلیتو نراتزوری را نگران کرد

  • احتمال معاوضه اسنایدر و ته وز

  • بولتون – چلسی، تقابل قعرنشین با ثروتمند

  • دوستی:نظر فدراسیون بوده که به دیدارشان بروم

  • زارع:بایدنتایجی بگیریم که درشأن راه آهن باشد

  • تعطیلی دو روزه تراکتورسازی

  • لیست تیم ملی اردوی پرسپولیس رامشخص میکند

  • کلانتری: فجر برای یک امتیاز به اهواز آمده بود

  • جلالی: روزهای سختی را تجربه کردم

  • لیپی: تاثیر مثبت رانیری غیرقابل انکار است

  • رئال مادرید به مهاجم لیل پیشنهاد رسمی داد




  • موضوع مطلب :

    پیوندها
    لوگو
    مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
    آمار وبلاگ
    • بازدید امروز: 13
    • بازدید دیروز: 10
    • کل بازدیدها: 534090

    :BlogScript/