سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
سه شنبه 92 خرداد 28 :: 7:46 صبح ::  نویسنده :

کاکا به کورینتیانس نزدیک شد


کورینتیانس به جذب هافبک هجومی برزیلی رئال مادرید علاقه نشان داد.


 رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند که کورینتیانس در تلاش برای متقاعد کردن رئال مادرید است تا کاکا را به نیمی از قیمت وی در بازار نقل و انتقالات به این باشگاه بفروشد.

به گزارش فارس، باشگاه برزیلی نیمی از دستمزدی که کاکا در رئال می‌گیرد را به این بازیکن پیشنهاد خواهد داد؛ هرچند متقاعد کردن این بازیکن برای پذیرفتن چنین پیشنهادی مشکل به نظر می‌رسد.

رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند که کاکا از زمان پیوستن به رئال مادرید تنها در 33 درصد از بازی ‌ها به میدان رفته و اغلب در آن مسابقات عملکرد ضعیفی داشته است.

قرارداد کاکا با رئال مادرید در سال 2015 به پایان می‌رسد، او یکی از گران‌ترین خریدهای فوتبال بوده است اما آینده‌اش در صورتی مشخص خواهد شد که سرمربی جدید رئال مشخص شود.

تادو کروز، مدیربرنامه‌های کاکا امکان انتقال وی را به کورینتیانس تکذیب کرد و اعلام کرد که هافبک رئال که در سائوپائولو به شهرت رسیده است به تیم رقیب نخواهد پیوست.




موضوع مطلب :
سه شنبه 92 خرداد 28 :: 7:46 صبح ::  نویسنده :

شکایت ایران از بازیکن کره جنوبی به فیفا


کارلوس کی‌روش ناظر فیفا را تهدید کرد که به خاطر حرف‌های سون هیونگ مین از این بازیکن به فیفا شکایت خواهد کرد.


پس از حرف‌های عجیب بازیکن تیم ملی کره که گفته بود کاری می‌کنند که فردا نکونام در بازی فردا "خون گریه کند"، کی‌روش در مواجهه با ناظر فیفا گفت که ایران قصد دارد به خاطر این حرفها به فیفا شکایت نامه‌ای بنویسد.

به گزارش ایسنا ، پس از این تهدید، ناظر فیفا از مسوولان فدراسیون فوتبال ایران نام این بازیکن را پرسید تا صحت و سقم این صحبتها را جویا شود.

 






موضوع مطلب :
سه شنبه 92 خرداد 28 :: 7:45 صبح ::  نویسنده :



موضوع مطلب :
سه شنبه 92 خرداد 28 :: 7:45 صبح ::  نویسنده :

شکست تیم ملی بسکتبال ایران مقابل ایتالیا


تیم ملی بسکتبال در آخرین بازی تدارکاتی خود در اردوی ترکیه شب گذشته مقابل ایتالیا با یک امتیاز اختلاف مغلوب ترکیه شد.


تیم ملی بسکتبال که از 19 خردادماه در استانبول ترکیه اردو زده است، شب گذشته در آخرین بازی تدارکاتی خود در این کشور مقابل اتیالیا به میدان رفت که در پایان با حساب 65 بر 64 نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش فارس، به گفته حسن نوربخش، سرپرست تیم ملی داوران یک مقدار مشکل داشت و در بیشتر زمان‌ها به ضرر تیم ملی ایران سوت می‌زد که در این بین مهمد بچیروویچ و صفا علی کمالیان، سرمربی و مربی تیم ایران از زمین بازی اخراج شدند.

تیم ملی پیش از این و در دیدارهای تدارکاتی قبلی خود مقابل تونس و الجزایر به پیروزی رسیده بود و در بازی با مصر و ترکیه شکست خورده بود. کاروان تیم ملی سه شنبه شب به ایران باز می‌گردد.

ملی‌پوشان ایران خود را برای حضور بیست و هفتمین دوره جام ملت‌های آسیا که از 10 تا 20 مردادماه در فیلیپین برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

 




موضوع مطلب :
سه شنبه 92 خرداد 28 :: 7:45 صبح ::  نویسنده :

بازگشت مصدومان تراکتورسازی به تمرینات


سه بازیکن مصدوم تراکتورسازی به تمرینات این تیم برمی گردند.


مرتضی اسدی،نوید خوش هوا و محمد نصرتی که در تمرین روز یکشنبه تراکتورسازی دچار مصدومیت جزیی شده بودند صبح امروز با نطر پزشک تیم به صورت اختصاصی تمرین کردند.

به گزارش اوج نیوز، براین اساس،مشکل این سه بازیکن رفع شده است و می توانند از عصر روز دوشنبه در تمرین تیمشان حضور پیدا کنند.

تمرین صبح امروز تراکتورسازی در حالی از ساعت 10:15 روز دوشنبه در استادیوم اردبیل آغاز شد که حمید زینی زاده، مدیرعامل باشگاه از نزدیک نظاره گر تمرینات شاگردان مجید جلالی بودند.

وی در آغاز تمرین با سرمربی تیم،کادرفنی و بازیکنان به دیدار و گفتگو پرداخت.

 






موضوع مطلب :
سه شنبه 92 خرداد 28 :: 7:44 صبح ::  نویسنده :

کشتی آزاد جوانان ایران هم در آسیا دوم شد


تیم کشتی آزاد جوانان ایران با کسب سه طلا، یک نقره و دو برنز به نایب قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا بسنده کرد.


در رقابت‌های شش وزن دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا که در تایلند برگزار شد، مصطفی قیاسی در 74 کیلوگرم و علیرضا کریمی در 84 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند. فرزاد کولیوند (60 کیلوگرم) و پیمان یاراحمدی (66 کیلوگرم) هم برنز گرفتند.

به گزارش ایسنا ، ایران دیروز هم یک طلا و یک نقره گرفت.

با احتساب نتایج امروز، ایران با 63 امتیاز پس از هند 68 امتیازی دوم شد و قزاقستان هم با 55 امتیاز به مقام سوم رسید.

در کشتی فرنگی جوانان هم عنوان قهرمانی به کره جنوبی رسیده بود و ایران در رده دوم قرار گرفته بود.

نتایج شش وزن دوم:

در وزن 55 کیلوگرم یونس سرمستی در دیدار رده‌بندی با ضربه فنی مقابل ماندیپ از هند شکست خورد و پنجم شد. او پیش از این توانسته بود رقبایی از مغولستان و قزاقستان را شکست دهد و در نیمه نهایی به وون سونگ هو از کره شمالی باخته بود.

در 60 کیلوگرم فرزاد کولیوند موفق شد آریموتو از ژاپن را 7 بر صفر شکست دهد و مدال برنز را بر گردن بیاویزد. کولیوند در دور اول حریف سریلانکایی را ضربه فنی کرده و در دور دوم ژارکین بایف از قرقیزستان را 8 بر صفر شکست داده بود اما در نیمه نهایی کشتی خود را به حریفی از کره شمالی واگذار کرده بود.

در 66 کیلوگرم پیمان یاراحمدی در مسابقه رده‌بندی 8 بر صفر مقابل سائو از ویتنام به پیروزی رسید و مدال برنز را بر گردن آویخت. او با پیروزی در دورهای اول و دوم با نتیجه مشابه 8 برصفر مقابل کشتی‌گیرانی از ژاپن و کره جنوبی به نیمه نهایی رسیده بود و در این مرحله 7 بر صفر به ساکایف قزاق باخته بود.

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی قیاسی موفق شد 8 بر یک کومار پرادیپ از هند را شکست دهد و صاحب مدال طلا شود. قیاسی در دور اول حریف ژاپنی را 9 بر 2 شکست داده بود و در دور دوم با پیروزی مقابل سانت سوگت از مغولستان با نتیجه 10 بر 2 به نیمه نهایی رسیده بود. او در نیمه نهایی آیتژانوف قزاق را 10 بر 2 شکست داد و به فینال رسید.

همچنین در وزن 84 کیلوگرم علیرضا کریمی با پیروزی 10 بر 2 مقابل دولت بکوف از قزاقستان به مدال طلا رسید. کریمی در دور اول میر بکوف از قرقیزستان و در دور دوم گانبولد از مغولستان را شکست داد و در نیمه نهایی با پیروزی 7 بر صفر مقابل گوون هیوک بئوم از کره جنوبی به فینال رسید.

در وزن 96 کیلوگرم حاتم علی‌اکبر زاده با شکست در دور اول مقابل سلیم زودا فخرالدینی از تاجیکستان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

رده‌بندی انفرادی:

50 کیلوگرم: 1- کادیان مانگال (هند) 2- مصطفی یعقوبی (ایران) 3- کوکی ایشیتانی (ژاپن) و محمودجان شاوکاتور (ازبکستان) 5- این سانگ هیون (کره شمالی) و احمد الکعبی (یمن)

55 کیلوگرم: 1- تتسویا یاماساکی (ژاپن) 2- سانگ هو وون (کره شمالی) 3- عظیم ایواهوف (قرقیزستان) و ماندیپ (هند) 5- گوی هیون کیم (کره جنوبی) و یونس سرمستی (ایران)

60 کیلوگرم: 1- رادیپ کومار (هند) 2- کوک گوانگ کیم (کره شمالی) 3- فرزاد کولیوند (ایران) و محمدسادیک دجورایف (ازبکستان) 5- شینگو آریموتو (ژاپن) و پانک سیت دیماک (تایلند)

66 کیلوگرم: 1- بولات ساکایف (قزاقستان) 2- ویکاس (هند) 3- اورمات گازیبیکوف (قرقیزستان) و پیمان یاراحمدی (ایران) 5- تموخین اردینبات (مغولستان) و سائو نگو (ویتنام)

74 کیلوگرم: 1- مصطفی قیاسی (ایران) 2- پرادیو کومار (هند) 3- تخرون خودجیف (ازبکستان) و ساکن آتجانوف (قزاقستان) 5- زاوار کیاو (برمه) و باسان سوگت (مغولستان)

84 کیلوگرم: 1- علیرضا کریمی (ایران) 2- عظمت دولت بیکوف (قزاقستان) 3- سلیم خودجایف (تاجیکستان) و هیوک بیوم گوان (کره جنوبی) 5- یویا اوکاجیما (ژاپن) و تورموخ گانبولد (مغولستان)

96 کیلوگرم: 1- سومیت (هند) 2- یرموخامبت اینکار (قزاقستان) 3- هان گیول کیم (کره جنوبی) و یوسوکه یوشیکاوا (ژاپن) 5- آی هنگ (چین) و فخرالدین سلیم زودا (تاجیکستان)

120 کیلوگرم: 1- عبداله قمی (ایران) 2- اولگ بولتیم (قزاقستان) 3- اصلان بک گادویف (ازبکستان) و سارجیت (هند) 5- جی یان کیم (کره جنوبی) و زیمین دا چین (چین)

رده‌بندی تیمی مسابقات کشتی آزاد 2013 جوانان آسیا:

1- هند 68 امتیاز 2- ایران 63 امتیاز 3- قزاقستان 55 امتیاز 4- ژاپن 41 امتیاز 5- ازبکستان 41 امتیاز 6- کره جنوبی 36 امتیاز 7- قرقیزستان 30 امتیاز 8- کره شمالی 24 امتیاز 9- مغولستان 24 امتیاز 10 - تاجیکستان 21 امتیاز

 




موضوع مطلب :
سه شنبه 92 خرداد 28 :: 7:44 صبح ::  نویسنده :



موضوع مطلب :
سه شنبه 92 خرداد 28 :: 7:43 صبح ::  نویسنده :

نهمین جام فوتبال کنفدراسیون‌ها ( برزیل ) / فیفا 2013

پیروزی ایتالیا مقابل مکزیک


رقابت‌های جام کنفدراسیون‌های فیفا 2013 شب گذشته در برزیل آغاز شد.این تورنمنت بین المللی تمرینی آمادگی برای رقابت‌های جام جهانی 2014 در این کشور نیز خواهد بود.


در چارچوب رقابت های  نهمین جام کنفدراسیون‌ها در کشور برزیل ، مکزیک و ایتالیا  به دیدار یکدیگر رفتند که  این دیدار 2 بر یک به نفع ایتالیا پایان یافت.

گل های این دیدار به ترتیب ورود به دروازه ، توسط آندره الپیرو  و ماریو بالوتلی از ایتالیا و خاویر هرناندز  از مکزیک به ثمر نشست .

این تورنمنت بین المللی تمرینی آمادگی برای رقابت‌های جام جهانی 2014 در این کشور نیز خواهد بود. 

رقابت‌های این دور تصادفاً با دور چهارم بازی‌های مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا نیز هم زمان شده است که کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از فیفا درخواست کرده تا تاریخ آنرا عوض کند، البته AFC به این نتیجه رسید که زمان مسابقات تنها برای ژاپن تغییر یابد چرا که این تیم نماینده AFC در جام کنفدراسیون‌ها است. 

در این تورنمنت هشت تیم از مجموع شش کنفدراسیون در شش شهر این کشور به رقابت خواهند پرداخت. 

  تا به حال دو تیم آرژانتین و فرانسه توانسته‌اند قهرمان سه تورنمنت بزرگ فیفا از جمله جام جهانی، المپیک فوتبال و جام کنفدراسیون‌ها باشند و در این دوره اروگوئه، ایتالیا و اسپانیا نیز فرصت دست یافتن به این عناوین را دارا هستند. 



تیم‌های راه یافته به این تورنمنت عبارتند از:

  1- برزیل: این تیم شش سال قبل به عنوان میزبان انتخاب شد و با استفاده از این امتیاز به این دور رقابت‌ها دست یافت. 

  2- اسپانیا (اتحادیه فوتبال اروپا): این تیم با قهرمانی در جام جهانی سال 2012 به عنوان نماینده یوفا به این دور از رقابت‌ها راه یافت. 

  3- ژاپن: ژاپن در سال 2011 با قهرمانی در کاپ AFC به عنوان تنها نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا راهی این دور رقابت‌ها شد. 

  4- مکزیک (کنفدراسیون فوتبال آمریکای مرکزی): این تیم در سال 2011 با قهرمانی در جام طلای کنکاکاف به این دور از رقابت‌ها راه یافت. 

  5- اروگوئه (کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی): این تیم با قهرمانی در جام کوپا آمریکا در سال 2011 راهی نهمین دور رقابت‌های کنفدراسیون‌های آسیا شد. 

  6- تاهیتی (فدراسیون فوتبال قاره اقیانوسیه): ‌ این تیم با قهرمانی در جام ملت‌های اقیانوسیه OFC در سال 2012 راهی این دور از رقابت‌ها شد. 

  7- ایتالیا (اتحادیه فوتبال اروپا): ایتالیا به عنوان دومین نماینده قاره اروپایی از راهیابی به فینال سال 2012 راهی این دور از رقابت‌ها شد. 

  8- نیجریه (کنفدراسیون فوتبال آفریقا): نیجریه با قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا سال 2013 جای خود را در این دور رقابت‌ها تثبیت کرد. 

 




موضوع مطلب :
سه شنبه 92 خرداد 28 :: 7:43 صبح ::  نویسنده :

جام کنفدراسیون‌ها ( برزیل )

اسپانیا دو بر یک بر اروگوئه غلبه کرد


تیم ملی فوتبال اسپانیا، قهرمان جهان و اروپا یکشنبه شب در نخستین دیدار خود در جام کنفدراسیون مقابل اروگوئه به پیروزی رسید.


شاگردان ویسنته دل بوسکه در برزیل در گروه دو با نتیجه دو بر یک بر اروگوئه غلبه کردند.

پدرو در دقیقه 21 و روبرتو سولدادو در دقیقه 31 برای اسپانیا گل زدند و لوییس سوارز در دقیقه 88 گل اروگوئه را به ثمر رساند.

 تیم های ملی فوتبال تاهیتی و نیجریه روز دوشنبه دیگر دیدار این گروه را برگزار خواهند کرد.

تیم ملی ایتالیا نیز یکشنبه شب در گروه یک مکزیک را با نتیجه دو بر یک شکست داد.

 




موضوع مطلب :
سه شنبه 92 خرداد 28 :: 7:43 صبح ::  نویسنده :

محرومیت عقیلی برای بازی در لیگ برتر لغو شد


حکم محرومیت هادی عقیلی برای حضور در لیگ برتر فوتبال ایران به حالت تعلیق درآمد.


علی فرشادسپهر، دبیر کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: حکم محرومیت هادی عقیلی برای بازی در لیگ برتر تعلیق شده و این بازیکن می‌تواند فصل آینده در لیگ برتر بازی کند. البته این حکم به لحاظ قانونی می‌بایست پس از امضای دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام شود اما با توجه به مسافرت مهدی محمدنبی به کره جنوبی و همراهی‌اش با تیم ملی فوتبال، وی هنوز به ایران نیامده تا حکم را امضا و سپس اعلام عمومی کند.

به گزارش ایسنا ، صالحی، رییس کمیته استیناف نیز در این‌ رابطه گفت: ما حکم هادی عقیلی را صادر کردیم و آن را به دبیرخانه مشترک استیناف و کمیته انضباطی داده‌ایم. حکم پس از تایپ دوباره پیش ما آمد و امضا شد و من از روال بعد از آن که آیا حکم برای اعلام به دست دبیرکل رسید یا خیر اطلاعی ندارم. آن‌چه مسلم است این حکم می‌بایست از کانال و روال قانونی خودش یعنی دبیرکل اعلام شود و اعضای کمیته استیناف نمی‌بایست چنین اقدامی انجام بدهند.

 




موضوع مطلب :
1   2   3   4   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 7
  • بازدید دیروز: 7
  • کل بازدیدها: 533472

:BlogScript/