سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:31 صبح ::  نویسنده :

مایکل‌اوون: جدایی رونی از منچستر شایعه است


مایکل اوون، مهاجم سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، اعلام کرد در صورتی که وین رونی از منچستریونایتد جدا شود، گزینه های زیادی به عنوان مقصد احتمالی اش نخواهد داشت.


 مهاجم سابق اورتون که در سال 2004 به منچستریونایتد پیوست، در دیدار سه شنبه شیاطین سرخ مقابل رئال در ترکیب اصلی قرار نگرفت؛ اتفاقی که شایعات در مورد جدایی او از این باشگاه را قوت بخشید. گفته می شود فرگوسن به دنبال فروش رونی در تابستان آینده است.

اوون در گفتگو با خبرنگاران گفت:" وقتی در سطح بازیکنی مانند او هستید، گزینه های زیادی نخواهید داشت. اگر بازیکنی معمولی باشید، 20 تیم در انگلیس و سایر لیگ ها می توانند شما را به خدمت بگیرند.

رونی مانند فصول قبل چهره غیرقابل جانشین منچستریونایتد نیست و نیمکت نشینی او در دیدار مقابل رئال، شایعات در مورد جدایی او را قوت بخشید.

اما اگر رونی بخواهد به باشگاه دیگری برود، مقصد احتمالی کجا می تواند باشد؟ رئال، بارسا، بایرن مونیخ، منچسترسیتی چلسی یا پاری سن ژرمن. همین چند تیم می توانند او را بخرند.

البته همه اینها فقط شایعه است. او تنها برای یک دیدار نیمکت نشین شد و من مطمئنم که او بار دیگر به ترکیب اصلی برمی گردد.

مطمئنا رونی بار دیگر به سختی تلاش خواهد کرد تا بار دیگر جایگاهش در ترکیب اصلی را به دست بیاورد. او در حال حاضر شرایط خوبی دارد و این توانایی را دارد که به برنامه های سرمربی برگردد."

 








موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 55
  • بازدید دیروز: 79
  • کل بازدیدها: 534930

:BlogScript/