سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
شنبه 90 شهریور 12 :: 2:23 صبح ::  نویسنده :



موضوع مطلب :
شنبه 90 شهریور 12 :: 2:21 صبح ::  نویسنده :



موضوع مطلب :
جمعه 90 شهریور 11 :: 3:55 عصر ::  نویسنده :

 

?
ایران لیگ برتر
تیم بازیها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 استقلال 5 4 1 0 10 3 7 13
2 تراکتورسازی 5 4 0 1 12 6 6 12
3 صبای قم 5 3 1 1 8 6 2 10
4 شاهین 5 2 2 1 6 2 4 8
5 سپاهان 5 2 2 1 5 3 2 8
6 ذوب آهن 5 2 2 1 7 6 1 8
7 نفت تهران 5 2 2 1 7 6 1 8
8 ملوان 5 1 4 0 8 4 4 7
9 سایپا 5 2 1 2 7 6 1 7
10 فولاد 5 2 1 2 4 6 2- 7
11 راه آهن 5 1 3 1 7 7 0 6
12 پرسپولیس 5 1 2 2 8 8 0 5
13 نفت آبادان 5 1 2 2 4 6 2- 5
14 فجر سپاسی 5 1 2 2 3 5 2- 5
15 شهرداری تبریز 5 1 2 2 5 10 5- 5
16 داماش گیلان 5 1 1 3 3 7 4- 4
17 مس 5 0 1 4 5 9 4- 1
18 مس سرچشمه 5 0 1 4 4 13 9- 1

     جدول مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا 2011


     گروه A      گروه B      گروه C

     جدول لیگ قهرمانان آسیا


• غرب آسیا (     گروه A      گروه B      گروه C      گروه D     )

• شرق آسیا (     گروه E      گروه F      گروه G      گروه H     )

     جدول لیگ های داخلی


     جدول کامل لیگ برتر (91-90)   (90-89)

     جدول کامل لیگ آزادگان (گروه یک و گروه دو)

     جدول لیگ های اروپایی


     جدول کامل لیگ برتر انگلیس(2012-2011)   (2011-2010)

     جدول کامل بوندسلیگای آلمان(2012-2011)   (2011-2010)

     جدول کامل لالیگای اسپانیا(2012-2011)   (2011-2010)

     جدول کامل سری آ ایتالیا(2012-2011)   (2011-2010)

     جدول کامل لوشامپیونا فرانسه(2012-2011)

     جدول لیگ قهرمانان اروپا


     گروه A      گروه B      گروه C      گروه D

     گروه E      گروه F      گروه G      گروه H




موضوع مطلب :
جمعه 90 شهریور 11 :: 3:54 عصر ::  نویسنده :

در مرحله انتخابی جام جهانی

20 تیم برتر آسیا از فردا به میدان می‌روند

20 تیم برتر آسیا برای حضور در جام جهانی 2014 از فردا جمعه رقابتی تازه را در قالب گروه‌های پنجگانه آغاز خواهند کرد که در پایان آن 10 تیم برتر به مرحله چهارم از مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی در قاره کهن گام می گذارند.


 در نخستین بازی از مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا تیم ملی استرالیا از ساعت 14:30 فردا جمعه به وقت تهران در ورزشگاه "سونکورپ" بریزبین پذیرای تیم ملی تایلند خواهد بود. تیم‌های بحرین و قطر که همگروه تیم ملی کشورمان در مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی هستند نیز برگزارکننده آخرین دیدار این روز خواهند بود. این دیدار نیز از ساعت 21:30 در ورزشگاه ملی منامه برگزار خواهد شد.

 - برنامه دیدارهای هفته اول از مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا به شرح زیر است:
جمعه - 11/6/1390
گروه A:
* چین - سنگاپور، ساعت 16:30، ورزشگاه تیودونگ کانمینگ
* عراق - اردن، ساعت 18:30، ورزشگاه فرانسو حریری اربیل

گروه B:
* کره جنوبی - لبنان، ساعت 15:30، ورزشگاه گویانگ
* امارات - کویت، ساعت 20، ورزشگاه طحنون بن محمد العین

گروه C:
* ژاپن - کره شمالی، ساعت 15:50، ورزشگاه سایتاما 2002
* تاجیکستان - ازبکستان، ساعت 16، ورزشگاه تسنترالنی ریسپابلیکانسکی

گروه D:
* استرالیا - تایلند، ساعت 14:30، ورزشگاه سونکورپ بریزبین
* عمان - عربستان، ساعت 19:30، ورزشگاه السیب مسقط

گروه E:
* ایران - اندونزی، ساعت 20، ورزشگاه آزادی تهران
* بحرین - قطر، ساعت 21:30، ورزشگاه ملی منامه




موضوع مطلب :
جمعه 90 شهریور 11 :: 3:53 عصر ::  نویسنده :

صدور حکم جلب کفاشیان و بهروان

مالک و مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران از صدور حکم جلب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ آزادگان خبر داد.


کوروش رحمانی در مورد شکایتش از مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: در این مورد قبلا توضیحات لازم را داده‌ام که هیچ فایده‌ای نداشت. در همین زمینه حکم جلب کفاشیان و بهروان رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ آزادگان صادر شده است.

وی در مورد اینکه آیا حکم جلب کفاشیان و بهروان را باشگاه نساجی گرفته تأکید کرد: ما این کار را نکردیم و قانون این کار را انجام داده است. ما کسی نیستیم که بخواهیم این کار را انجام بدهیم. آنها سه روز مهلت داشتند تا به دادسرای کارکنان دولت مراجعه کنند که در حال حاضر 5 روز از این مهلت گذشته است.

رحمانی در پاسخ به این سؤال که همچنان می‌خواهید این حکم جلب را دنبال کنید گفت: مملکت قانون دارد و طبیعی است که این کار را انجام دهیم. البته ما کاره‌ای نیستیم و این برعهده مرجع قضایی است چرا که بعد از مهلت سه روزه‌ای که داشتند باید این اتفاق بیفتد.

مالک باشگاه نساجی در مورد علت شکایت از مسئولان فدراسیون گفت: عدم اجرای دستور مقام قضایی باعث شد این اتفاق بیفتد. در تاریخ 24 مرداد سال 89 با دستور دادگاه قرار بود تمام قرارداد‌ها با امضای من باشد اما آقایان بدون امضای من قراردادها را ثبت کردند به همین دلیل دوباره شکایت کردیم که آنها نیامدند.

وی تأکید کرد: در تاریخ 22 مرداد ماه یک بار در دادگاه حاضر شده و طبق صورتجلسه‌ای که شد قبول کردند با ما همکاری کنند اما دوباره کارهای دیگری کردند که منتهی به آن شد تا دادگاه آنها را دوباره احضار کند.



موضوع مطلب :
جمعه 90 شهریور 11 :: 3:52 عصر ::  نویسنده :

کی‌روش: اندونزی سخت‌ترین حریف است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در شرایط فعلی اندونزی سخت‌ترین حریف ایران است، بنابراین در این وضعیت ما به تیم های بزرگ فکر نمی‌کنیم.


 کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از مسابقه با اندونزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون فرصت نکردم عید را به ایرانیان و مسلمان تبریک بگوییم. من آرزوی بهترین‌ها را برای آنها دارم، در پایان ماه رمضان و فرا رسیدن عید فطر برای همه آروزی موفقیت می کنم.
 وی در مورد حضور 5 هفته‌ای بازیکنان در لیگ برتر ایران گفت: ما با سازمان لیگ به توافق رسیدیم تا بین تعطیلات دو فصل اردویی داشته باشیم زیرا در این زمان باید برابر مالدیو بازی می‌کردیم. اکثر بازیکنانی که در تیم ملی هستند قبل از شروع فصل هم با ما بودند و اکنون هم تمرینات خوبی دارند. طبق برنامه توافقی با سازمان لیگ مسابقات لیگ 5 هفته برگزار شد تا برای آماده‌سازی تیم ملی برای دیدار تیم ملی اندونزی فقط 5 هفته فرصت داریم. این شرایط مانند این است که شما در جای سردی خوابیده باشید و یک پتوی کوچک داشته باشید که گاهی با آن پایتان را می‌پوشانید و گاهی سرتان را.

 سرمربی پرتغالی افزود: اندونزی، قطر و بحرین حریفان دیگر ما، لیگ خود را تعطیل کردند و فقط به تیم ملی فکر کردند، اما ایران روش دیگری را انتخاب کرد و ما تعادلی ایجاد کردیم تا هم سازمان لیگ به تعهداتش برسد و لیگ را برگزار کند و هم آماده‌سازی تیم ملی را انجام دهیم.
کی‌روش تصریح کرد: برای آماده‌سازی تاکتیکی زمان را از دست دادیم اما از طرف دیگر این روش باعث شد بازیکنان 5 هفته در لیگ بازی کنند و آمادگی خوبی داشته باشند و فکر می‌کنم تصمیم درستی بود. من اطمینان بالایی به تیم ملی دارم و این تیم عملکرد خوبی به نمایش خواهد گذاشت.

 سرمربی تیم ملی ایران در مورد اینکه گفته بود اندونزی سخت‌ترین حریف ماست آیا این یک تاکتیک است یا اندونزی را واقعاً حریف سرسخت ما می‌داند، گفت: پیش از این گفتم و اکنون نیز آن را تکرار می‌کنم که اندونزی در این زمان سخت‌ترین حریف ماست و ما به برزیل، پرتغال و‌ آرژانتین تا وقتی که با آنها بازی نکنیم فکر نمی‌کنیم. اندونزی اکنون سرسخت‌ترین حریف ما خواهد بود این دیدگاه باعث می‌شود به حریف بی‌احترامی نکنیم و ما به حریفان دیگر هم فکر نمی‌کنیم. قطر، آلمان، بحرین، برزیل و پرتغال نه از ما می‌تواند اکنون امتیاز بگیرند و نه ما می‌توانیم از آنها امتیاز بگیریم. اندونزی مهم‌ترین حریف ما خواهد بود به همین دلیل است که اندونزی مهم‌ترین حریف ما خواهد بود.

 کی‌روش با اشاره به نقش مهم تماشاگران در بازی فرداشب عنوان کرد: چیزی که می‌توانم بگویم اینکه بازیکنان و کادر فنی آماده بازی هستند اما می‌خواهند ببینند طرفداران ما آماده هستند تا به ورزشگاه بیایند و یکصد هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی را پر کند. می‌خواهم ببینیم رسانه‌ها و مطبوعات آماده هستند که به طور کامل از ما حمایت کنند. چون اعتقاد ندارم که همه افراد به طور کامل از تیم ملی حمایت می‌‌کنند.
 وی در مورد اینکه بلافاصله بعد از بازی با اندونزی برابر قطر بازی دارید، در مورد این بازی نظرتان چیست، گفت: در مورد بازی با قطر بعد از بازی با اندونزی صحبت خواهم کرد.

 سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه منظورتان از حمایت نکردن از تیم ملی به طور شفاف‌تر بیان کنید و آیا حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی به معنای حمایت کامل ورزش ایران از تیم ملی هست یا نه گفت: در مورد حمایت نشدن می‌توانم شرایط تمرینی ورزشگاه آزادی را مثال بزنم که از ما حمایت نشد و انتظاری که در ورزشگاه آزادی داشتیم برآورده نشد. اگر بخواهید بعد از بازی با اندونزی در این مورد حرف خواهم زد، اکنون فقط این مسئله نیست، اما باید بگویم حضور وزیر ورزش در تمرین ملی فوق‌العاده بود. زیرا وزیر با حضورش حمایت کامل خود را از بازیکنان و کادر فنی اعلام کرد و این نشان دهنده آن است که مسئولان رده‌بالای مملکت از تیم ملی ما حمایت می‌کنند.
امیدوارم حضور وزیر ورزش سینگنال مثبتی برای کسانی باشد که هنوز کار ملی را جدی نمی‌گیرند و حضور ما را به جام جهانی را کار راحتی می‌دانند.

 سرمربی تیم ملی ایران در مورد اینکه آیا به ترکیب اصلی و طلایی خود رسیده است، یا نه، گفت: تمرینات آماده‌سازی خوبی پشت‌سر گذاشته‌ایم و با گذشت زمان رسانه‌ها به نسبت دانشی که از فوتبال دارند با طرز تفکر من بیشتر آشنا می‌شوند و از حرکات بازیکنان در زمین متوجه خواهند شد که تیم ملی در خارج از خانه و در داخل ایران چگونه بازی خواهد کرد، اما من مربی‌ هستم که بیشتر ترجیح می‌دهم در سکوت کار کنم و کری‌خوانی را دوست ندارم و می‌خواهم در سکوت به تعهداتم پایبند باشم و به هدفم برسم.
وی ادامه داد: اما در مورد اندونزی باید بگویم دو بازی این تیم را دیده‌ایم. آنها تیمی بسیار هماهنگ هستند. مربی آنها اشراف کاملی به تیم دارد. بازیکنانشان با اطمینان خاطر بازی می‌کنند و فوتبال تهاجمی ارائه می‌دهند. اندونزی در دفاع و حمله با آرامش کامل کار می‌کند.تیم ملی ایران نیز باید توپ را به راحتی به جریان بیندازد نه به خاطر اینکه اندونزی حریف ماست بلکه ما میزبان هستیم و باید در بعد از اینکه گل زدیم به دنبال گل‌های بیشتری باشیم و 90 دقیقه سوار بر مسابقه باشیم.

 کی‌روش برای چندمین بار تأکید کرد: امیدوارم شما رسانه‌ها بازی را تبلیغ کنید و مردم را به ورزشگاه بکشانید تا ما بتوانیم قبل از شروع مسابقه در خارج از میدان پیروز شویم. اگر فرداشب 100 هزار نفر به ورزشگاه آزادی بیایند ما در این زمینه اندونزی را برده ایم زیرا مطمئنم در جاکارتا 80 هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند. بازی ما جمعه شب است و بعد از پایان ماه مبارک رمضان امیدوارم مردم به ورزشگاه بیایند و از بازی تیم ملی لذت ببرند.
 سرمربی تیم ملی ایران در مورد اینکه برخی معتقدان میانگین سن تیم ملی ایران را بالا می‌دانند، گفت: باید خدمت آنها ماشین حساب بدهیم. زیرا در حساب و کتاب خود برخی نکات را در نظر نمی‌گیرند ما چند ماشین حساب اضافی داریم و می‌توانیم آنها را به این منتقدان بدهیم تا حساب کنند.

 کی‌روش در مورد اینکه با توجه به حضور نکونام، کریمی و مجیدی کدامیک کاپیتان تیم ملی ایران خواهند بود، گفت: قبلاً هم این موضوع را تکرار کرده‌ام و دوباره می‌گویم جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران است و خیلی خوشحال شدم وقتی شنیدم علی کریمی و فرهاد مجیدی که پیش از این از تیم ملی خداحافظی کرده بودند با حضور من برای بازگشت به تیم ملی ابراز تمایل کردند این برای شخص من افتخار بزرگی است که چنین بازیکنانی خوبی را در تیم ملی دارم. من تکرار می‌کنم حضور مجیدی و کریمی برای من افتخار بزرگی است. آنها نقش مهمی در تیم ملی ایفا می‌‌کنند.

 وی افزود: البته ما باید بازیکنانی مانند کریم انصاری‌فرد، آرش افشین، احسان حاج‌صفی و حمید علی‌عسگر( که این بازیکن فعلا در اردو نیست) بازیکنان جوانی هستند که می‌توانند از تجربیات بازیکنان دیگر استفاده کنند. همان‌طوری که پدر نمی‌تواند تجربیات 30 ساله خود را به یک‌باره در اختیار فرزندش قرار دهد مربی هم نمی‌تواند تجربیات را یک‌باره به بازیکن منتقل کند و تجربه خریدنی نیست باید آنها به اشتراک گذاشت و از این تجربیات استفاده کرد.




موضوع مطلب :
جمعه 90 شهریور 11 :: 3:50 عصر ::  نویسنده :

عباسی:

کی‌روش دیدگاه خوبی برای تیم ملی ایران دارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: وضع مالی باشگاه های استقلال و پرسپولیس خوب است و در این زمینه مشکلی نمی‌بینیم.


  محمد عباسی که عصر امروز به منظور بازدید از تمرین ملی‌پوشان فوتبال ایران و کمپ تیم‌های ملی به این کمپ آمده بود در پایان بازدیدش در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز عید فطر به ورزش‌دوستان و جوانان گفت: از این فرصتی که حاصل شد تا در این روز عزیز در کنار تیم ملی فوتبال ایران که نماد هویت و شجاعت مردم ایران و توقعات برازنده آنها است خداوند را شاکرم و از دوستان عزیزم در فدراسیون فوتبال و مربیان تیم ملی که تلاش کردند تا در تیم ملی ایران برای دیدارهای پیش رو آماده شود تشکرمی‌کنم.
وی با ابراز خوشحالی از حضور در کنار ملی پوشان ادامه داد: ملت ایران از تاریخی بزرگی برخوردار است. هر جا که اسم ایران مطرح می‌شود باید قدرتمندانه کار آغاز شود و این یک توقع حقیقی از مردم است.

عباسی تأکید کرد: خوشبختانه تاریخچه موفقی در ورزش داریم و باید به آن افتخار کنیم چرا که ورزشکاران در گذشته اعتلای بزرگی به جامعه ورزش ایران مطابق با توقع مردم و تمدن‌شان بخشیده‌اند.
وی از ورزش به عنوان خواستگاه مهمی در ایران یاد کرده و افزود: با توجه به این موضوع که فوتبال طرفداران زیادی دارد ما در آستانه شکل‌گیری وزارتخانه هستیم، به عنوان اولین وزیر ورزش احساس مسئولیت می‌کنم تا پایگاه‌های زیادی را با توجه به افق‌های پیش رو ایجاد کنیم که در این زمینه باید با برنامه‌ریزی حرکت کرد.
وزیر ورزش ادامه داد: مردم ما شاهد بودند که در زیرساخت‌ها در دولت‌های نهم و دهم قدم‌های خوبی برداشته شد. با این حال در کنار این برنامه‌ها و در راستای علمی کردن ورزش قصد داریم تا از تجربیات پیشکسوتان ورزشی و ورزشکاران استفاده کرده تا در این زمینه یک وحدت رویه ایجاد کنیم و افق و چشم‌انداز ورزش ایران را به صورت اجرایی دربیاوریم چرا که باید برای جوانان در این وزارتخانه با کمک رسانه‌ها در همه ابعاد برنامه‌ریزی کرد تا توقع ملت شریف ایران برآورده شود.

عباسی در مورد حضورش در جمع ملی‌پوشان گفت: یک دیدار دوستانه امروز شکل گرفت و خوشحالم که در یک روز عزیز توانستم در کنار ملی‌پوشان قرار داشته باشم. معتقدم کی‌روش سرمربی تیم ملی دیدگاه‌ها و افق خوبی دارد.
وی ادامه داد: قصد داشتم در روز عید در جمع ملی‌پوشان باشم تا ضمن تبریک به آنها بگویم اراده جمعی ما در وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و البته ملت ایران در کنار شما قرار دارد. بدانند دارای پشتوانه هستند.
عباسی تصریح کرد: شما هم دعا کنید تا این مردان بزرگ در آینده قله‌های بزرگتری را فتح کنند.
 
    وزیر ورزش در ادامه این گفت‌وگو در مورد بازدید از سایر نقاط کمپ تیم‌های ملی گفت: عزیزان در فدراسیون فوتبال از من خواستند تا مرکز بدنسازی کمپ را کلنگ‌زنی کنم البته بیشتر از کلنگ‌زنی دوست دارم تا این مراکز را زودتر افتتاح کنیم که مسئولان فدراسیون در این زمینه قول دادند تا 3تا 4 ماه دیگر این اتفاق بیفتد.
وی در مورد تشکیل هیئت مدیره تیم‌های استقلال و پرسپولیس با توجه به محدودیت زمانی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: همه باشگاه‌ها برای ما مهم هستند اما چون این دو تیم برجسته طرفداران بیشتری دارند سعی می‌کنیم رویدادهای آنها را به صورت ویژه دنبال کنیم و در این زمینه هم که گفتید با توجه به اینکه این دو تیم دولتی هستند باید بخش دولتی هم وارد شود تا بتوانیم از حمایت دولت نیز برخوردار شویم، ضمن اینکه ما آمادگی داریم تا در مرحله اولیه سهام این دو تیم را به طرفدارانشان واگذار کنیم که در این مورد در حال بررسی بسترهای مناسب هستیم.
عباسی ادامه داد: مهلت تعیین شده از سوی ای اف سی را در نظر داریم و مطمئن باشید با تعامل خوب با فدراسیون هیچ مشکلی برای این دو باشگاه رخ نخواهد داد.

   وی در مورد اینکه اسامی زیادی به عنوان هیئت مدیره تیم‌های استقلال و پرسپولیس مطرح می‌شود گفت: درست است که افراد زیادی به عنوان پیشکسوت و با تجربه که قابلیت و برجسته هستند وجود دارند اما در یک مجموعه تعداد محدودی قرار می‌گیرند و این دلیل بر این نمی‌شود که با انتخاب یکسری از افراد بخواهیم سایرین را نادیده بگیریم چرا که ما در گذشته توافق کردیم تا تمام دوستان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در کنار هم به ورزش کمک کنند.
وی ادامه داد: در گذشته سازمان تربیت بدنی با عنوان متولی ورزش در حوزه ریاست جمهوری به عنوان یک معاونت عمل می‌کرد اما در حال حاضر وزارت ورزش از مزایای بیشتری برخوردار است چرا که در کابینه دولت می‌تواند از حمایت رئیس‌جمهور برخوردار باشد ضمن اینکه با توافق خوب مجلس و دولت در این زمینه می‌تواند برای جوانان و ورزش صاحب رأی باشد.

عباسی یادآور شد: امروز توقعات افزایش پیدا کرده و ما هم باید بر همین مبنا تلاش‌های‌مان را بیشتر کنیم.
وی در پاسخ به این سؤال که جایگاه فوتبال در این وزارتخانه کجاست؟ گفت: برای ما همه ورزش‌ها مهم هستند چرا که ملت مهم است و ما طبق خواسته آنها خودمان را ملزم می‌دانیم تا از ورزش پشتیبانی کنیم اما چون فوتبال طرفداران بیشتری دارد به همان نسبت تلاش می‌کنیم تا برای خرسندی مردم برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم و در همین راستا پس از اینکه روز گذشته به صورت رسمی با حضور رئیس‌جمهور مراسم تودیع و معارفه برگزار شد امروز به جمع ملی‌پوشان آمدم تا با این امر به آنها بگویم که برایم مهم هستند.

وزیر ورزش در پایان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه وضعیت مالی تیم‌های استقلال و پرسپولیس به کجا می‌انجامد، گفت: وضع آنها خوب است و در این زمینه مشکلی را نمی‌بینیم.

 




موضوع مطلب :
جمعه 90 شهریور 11 :: 3:50 عصر ::  نویسنده :

عباسی:

کی‌روش دیدگاه خوبی برای تیم ملی ایران دارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: وضع مالی باشگاه های استقلال و پرسپولیس خوب است و در این زمینه مشکلی نمی‌بینیم.


  محمد عباسی که عصر امروز به منظور بازدید از تمرین ملی‌پوشان فوتبال ایران و کمپ تیم‌های ملی به این کمپ آمده بود در پایان بازدیدش در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز عید فطر به ورزش‌دوستان و جوانان گفت: از این فرصتی که حاصل شد تا در این روز عزیز در کنار تیم ملی فوتبال ایران که نماد هویت و شجاعت مردم ایران و توقعات برازنده آنها است خداوند را شاکرم و از دوستان عزیزم در فدراسیون فوتبال و مربیان تیم ملی که تلاش کردند تا در تیم ملی ایران برای دیدارهای پیش رو آماده شود تشکرمی‌کنم.
وی با ابراز خوشحالی از حضور در کنار ملی پوشان ادامه داد: ملت ایران از تاریخی بزرگی برخوردار است. هر جا که اسم ایران مطرح می‌شود باید قدرتمندانه کار آغاز شود و این یک توقع حقیقی از مردم است.

عباسی تأکید کرد: خوشبختانه تاریخچه موفقی در ورزش داریم و باید به آن افتخار کنیم چرا که ورزشکاران در گذشته اعتلای بزرگی به جامعه ورزش ایران مطابق با توقع مردم و تمدن‌شان بخشیده‌اند.
وی از ورزش به عنوان خواستگاه مهمی در ایران یاد کرده و افزود: با توجه به این موضوع که فوتبال طرفداران زیادی دارد ما در آستانه شکل‌گیری وزارتخانه هستیم، به عنوان اولین وزیر ورزش احساس مسئولیت می‌کنم تا پایگاه‌های زیادی را با توجه به افق‌های پیش رو ایجاد کنیم که در این زمینه باید با برنامه‌ریزی حرکت کرد.
وزیر ورزش ادامه داد: مردم ما شاهد بودند که در زیرساخت‌ها در دولت‌های نهم و دهم قدم‌های خوبی برداشته شد. با این حال در کنار این برنامه‌ها و در راستای علمی کردن ورزش قصد داریم تا از تجربیات پیشکسوتان ورزشی و ورزشکاران استفاده کرده تا در این زمینه یک وحدت رویه ایجاد کنیم و افق و چشم‌انداز ورزش ایران را به صورت اجرایی دربیاوریم چرا که باید برای جوانان در این وزارتخانه با کمک رسانه‌ها در همه ابعاد برنامه‌ریزی کرد تا توقع ملت شریف ایران برآورده شود.

عباسی در مورد حضورش در جمع ملی‌پوشان گفت: یک دیدار دوستانه امروز شکل گرفت و خوشحالم که در یک روز عزیز توانستم در کنار ملی‌پوشان قرار داشته باشم. معتقدم کی‌روش سرمربی تیم ملی دیدگاه‌ها و افق خوبی دارد.
وی ادامه داد: قصد داشتم در روز عید در جمع ملی‌پوشان باشم تا ضمن تبریک به آنها بگویم اراده جمعی ما در وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و البته ملت ایران در کنار شما قرار دارد. بدانند دارای پشتوانه هستند.
عباسی تصریح کرد: شما هم دعا کنید تا این مردان بزرگ در آینده قله‌های بزرگتری را فتح کنند.
 
    وزیر ورزش در ادامه این گفت‌وگو در مورد بازدید از سایر نقاط کمپ تیم‌های ملی گفت: عزیزان در فدراسیون فوتبال از من خواستند تا مرکز بدنسازی کمپ را کلنگ‌زنی کنم البته بیشتر از کلنگ‌زنی دوست دارم تا این مراکز را زودتر افتتاح کنیم که مسئولان فدراسیون در این زمینه قول دادند تا 3تا 4 ماه دیگر این اتفاق بیفتد.
وی در مورد تشکیل هیئت مدیره تیم‌های استقلال و پرسپولیس با توجه به محدودیت زمانی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: همه باشگاه‌ها برای ما مهم هستند اما چون این دو تیم برجسته طرفداران بیشتری دارند سعی می‌کنیم رویدادهای آنها را به صورت ویژه دنبال کنیم و در این زمینه هم که گفتید با توجه به اینکه این دو تیم دولتی هستند باید بخش دولتی هم وارد شود تا بتوانیم از حمایت دولت نیز برخوردار شویم، ضمن اینکه ما آمادگی داریم تا در مرحله اولیه سهام این دو تیم را به طرفدارانشان واگذار کنیم که در این مورد در حال بررسی بسترهای مناسب هستیم.
عباسی ادامه داد: مهلت تعیین شده از سوی ای اف سی را در نظر داریم و مطمئن باشید با تعامل خوب با فدراسیون هیچ مشکلی برای این دو باشگاه رخ نخواهد داد.

   وی در مورد اینکه اسامی زیادی به عنوان هیئت مدیره تیم‌های استقلال و پرسپولیس مطرح می‌شود گفت: درست است که افراد زیادی به عنوان پیشکسوت و با تجربه که قابلیت و برجسته هستند وجود دارند اما در یک مجموعه تعداد محدودی قرار می‌گیرند و این دلیل بر این نمی‌شود که با انتخاب یکسری از افراد بخواهیم سایرین را نادیده بگیریم چرا که ما در گذشته توافق کردیم تا تمام دوستان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در کنار هم به ورزش کمک کنند.
وی ادامه داد: در گذشته سازمان تربیت بدنی با عنوان متولی ورزش در حوزه ریاست جمهوری به عنوان یک معاونت عمل می‌کرد اما در حال حاضر وزارت ورزش از مزایای بیشتری برخوردار است چرا که در کابینه دولت می‌تواند از حمایت رئیس‌جمهور برخوردار باشد ضمن اینکه با توافق خوب مجلس و دولت در این زمینه می‌تواند برای جوانان و ورزش صاحب رأی باشد.

عباسی یادآور شد: امروز توقعات افزایش پیدا کرده و ما هم باید بر همین مبنا تلاش‌های‌مان را بیشتر کنیم.
وی در پاسخ به این سؤال که جایگاه فوتبال در این وزارتخانه کجاست؟ گفت: برای ما همه ورزش‌ها مهم هستند چرا که ملت مهم است و ما طبق خواسته آنها خودمان را ملزم می‌دانیم تا از ورزش پشتیبانی کنیم اما چون فوتبال طرفداران بیشتری دارد به همان نسبت تلاش می‌کنیم تا برای خرسندی مردم برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم و در همین راستا پس از اینکه روز گذشته به صورت رسمی با حضور رئیس‌جمهور مراسم تودیع و معارفه برگزار شد امروز به جمع ملی‌پوشان آمدم تا با این امر به آنها بگویم که برایم مهم هستند.

وزیر ورزش در پایان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه وضعیت مالی تیم‌های استقلال و پرسپولیس به کجا می‌انجامد، گفت: وضع آنها خوب است و در این زمینه مشکلی را نمی‌بینیم.

 




موضوع مطلب :
جمعه 90 شهریور 11 :: 3:50 عصر ::  نویسنده :

عباسی:

کی‌روش دیدگاه خوبی برای تیم ملی ایران دارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: وضع مالی باشگاه های استقلال و پرسپولیس خوب است و در این زمینه مشکلی نمی‌بینیم.


  محمد عباسی که عصر امروز به منظور بازدید از تمرین ملی‌پوشان فوتبال ایران و کمپ تیم‌های ملی به این کمپ آمده بود در پایان بازدیدش در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز عید فطر به ورزش‌دوستان و جوانان گفت: از این فرصتی که حاصل شد تا در این روز عزیز در کنار تیم ملی فوتبال ایران که نماد هویت و شجاعت مردم ایران و توقعات برازنده آنها است خداوند را شاکرم و از دوستان عزیزم در فدراسیون فوتبال و مربیان تیم ملی که تلاش کردند تا در تیم ملی ایران برای دیدارهای پیش رو آماده شود تشکرمی‌کنم.
وی با ابراز خوشحالی از حضور در کنار ملی پوشان ادامه داد: ملت ایران از تاریخی بزرگی برخوردار است. هر جا که اسم ایران مطرح می‌شود باید قدرتمندانه کار آغاز شود و این یک توقع حقیقی از مردم است.

عباسی تأکید کرد: خوشبختانه تاریخچه موفقی در ورزش داریم و باید به آن افتخار کنیم چرا که ورزشکاران در گذشته اعتلای بزرگی به جامعه ورزش ایران مطابق با توقع مردم و تمدن‌شان بخشیده‌اند.
وی از ورزش به عنوان خواستگاه مهمی در ایران یاد کرده و افزود: با توجه به این موضوع که فوتبال طرفداران زیادی دارد ما در آستانه شکل‌گیری وزارتخانه هستیم، به عنوان اولین وزیر ورزش احساس مسئولیت می‌کنم تا پایگاه‌های زیادی را با توجه به افق‌های پیش رو ایجاد کنیم که در این زمینه باید با برنامه‌ریزی حرکت کرد.
وزیر ورزش ادامه داد: مردم ما شاهد بودند که در زیرساخت‌ها در دولت‌های نهم و دهم قدم‌های خوبی برداشته شد. با این حال در کنار این برنامه‌ها و در راستای علمی کردن ورزش قصد داریم تا از تجربیات پیشکسوتان ورزشی و ورزشکاران استفاده کرده تا در این زمینه یک وحدت رویه ایجاد کنیم و افق و چشم‌انداز ورزش ایران را به صورت اجرایی دربیاوریم چرا که باید برای جوانان در این وزارتخانه با کمک رسانه‌ها در همه ابعاد برنامه‌ریزی کرد تا توقع ملت شریف ایران برآورده شود.

عباسی در مورد حضورش در جمع ملی‌پوشان گفت: یک دیدار دوستانه امروز شکل گرفت و خوشحالم که در یک روز عزیز توانستم در کنار ملی‌پوشان قرار داشته باشم. معتقدم کی‌روش سرمربی تیم ملی دیدگاه‌ها و افق خوبی دارد.
وی ادامه داد: قصد داشتم در روز عید در جمع ملی‌پوشان باشم تا ضمن تبریک به آنها بگویم اراده جمعی ما در وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و البته ملت ایران در کنار شما قرار دارد. بدانند دارای پشتوانه هستند.
عباسی تصریح کرد: شما هم دعا کنید تا این مردان بزرگ در آینده قله‌های بزرگتری را فتح کنند.
 
    وزیر ورزش در ادامه این گفت‌وگو در مورد بازدید از سایر نقاط کمپ تیم‌های ملی گفت: عزیزان در فدراسیون فوتبال از من خواستند تا مرکز بدنسازی کمپ را کلنگ‌زنی کنم البته بیشتر از کلنگ‌زنی دوست دارم تا این مراکز را زودتر افتتاح کنیم که مسئولان فدراسیون در این زمینه قول دادند تا 3تا 4 ماه دیگر این اتفاق بیفتد.
وی در مورد تشکیل هیئت مدیره تیم‌های استقلال و پرسپولیس با توجه به محدودیت زمانی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: همه باشگاه‌ها برای ما مهم هستند اما چون این دو تیم برجسته طرفداران بیشتری دارند سعی می‌کنیم رویدادهای آنها را به صورت ویژه دنبال کنیم و در این زمینه هم که گفتید با توجه به اینکه این دو تیم دولتی هستند باید بخش دولتی هم وارد شود تا بتوانیم از حمایت دولت نیز برخوردار شویم، ضمن اینکه ما آمادگی داریم تا در مرحله اولیه سهام این دو تیم را به طرفدارانشان واگذار کنیم که در این مورد در حال بررسی بسترهای مناسب هستیم.
عباسی ادامه داد: مهلت تعیین شده از سوی ای اف سی را در نظر داریم و مطمئن باشید با تعامل خوب با فدراسیون هیچ مشکلی برای این دو باشگاه رخ نخواهد داد.

   وی در مورد اینکه اسامی زیادی به عنوان هیئت مدیره تیم‌های استقلال و پرسپولیس مطرح می‌شود گفت: درست است که افراد زیادی به عنوان پیشکسوت و با تجربه که قابلیت و برجسته هستند وجود دارند اما در یک مجموعه تعداد محدودی قرار می‌گیرند و این دلیل بر این نمی‌شود که با انتخاب یکسری از افراد بخواهیم سایرین را نادیده بگیریم چرا که ما در گذشته توافق کردیم تا تمام دوستان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در کنار هم به ورزش کمک کنند.
وی ادامه داد: در گذشته سازمان تربیت بدنی با عنوان متولی ورزش در حوزه ریاست جمهوری به عنوان یک معاونت عمل می‌کرد اما در حال حاضر وزارت ورزش از مزایای بیشتری برخوردار است چرا که در کابینه دولت می‌تواند از حمایت رئیس‌جمهور برخوردار باشد ضمن اینکه با توافق خوب مجلس و دولت در این زمینه می‌تواند برای جوانان و ورزش صاحب رأی باشد.

عباسی یادآور شد: امروز توقعات افزایش پیدا کرده و ما هم باید بر همین مبنا تلاش‌های‌مان را بیشتر کنیم.
وی در پاسخ به این سؤال که جایگاه فوتبال در این وزارتخانه کجاست؟ گفت: برای ما همه ورزش‌ها مهم هستند چرا که ملت مهم است و ما طبق خواسته آنها خودمان را ملزم می‌دانیم تا از ورزش پشتیبانی کنیم اما چون فوتبال طرفداران بیشتری دارد به همان نسبت تلاش می‌کنیم تا برای خرسندی مردم برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم و در همین راستا پس از اینکه روز گذشته به صورت رسمی با حضور رئیس‌جمهور مراسم تودیع و معارفه برگزار شد امروز به جمع ملی‌پوشان آمدم تا با این امر به آنها بگویم که برایم مهم هستند.

وزیر ورزش در پایان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه وضعیت مالی تیم‌های استقلال و پرسپولیس به کجا می‌انجامد، گفت: وضع آنها خوب است و در این زمینه مشکلی را نمی‌بینیم.

 




موضوع مطلب :
جمعه 90 شهریور 11 :: 3:48 عصر ::  نویسنده :

در دیداری تدارکاتی

پرسپولیس سیاه‌جامگان را شکست داد

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی با یک گل سیاه‌جامگان مشهد را شکست داد.

   تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16:30 بعدازظهر امروز در ورزشگاه ثامن مشهد در دیداری تدارکاتی به مصاف سیاه‌جامگان مشهد رفت.
قرمزپوشان در این دیدار موفق شدند با تک گل دقیقه 22 حمید علی‌عسگر از سد حریف خود بگذرد.
پرسپولیسی‌ها پس از اردوی 4 روزه ساعت 1 بامداد روز جمعه به تهران بازخواهند گشت.

 




موضوع مطلب :
1   2   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 9
  • بازدید دیروز: 24
  • کل بازدیدها: 534066

:BlogScript/