سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:45 عصر ::  نویسنده :




موضوع مطلب :
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:31 عصر ::  نویسنده :

7 آذر استارت هفتمین دوره لیگ‌برتر

لیگ‌های ووشو از آبان‌ماه آغاز می‌شود


سازمان لیگ فدراسیون ووشو اعلام کرد که لیگ‌های ووشو در سال 92 از آبان‌ماه آغاز می شود.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، بر این اساس فدراسیون ووشو 4 لیگ که عبارتند از لیگ جوانان، لیگ دسته اول، لیگ بانوان و لیگ برتر را برگزار می‌کند.

*برنامه شروع این رقابت‌ها به شرح زیر است:

9 آبان: آغاز سومین دوره لیگ ووشوی جوانان مردان

16 آبان: آغاز سومین دوره لیگ دسته 1 ووشوی مردان

30 آبان: آغاز ششمین دوره لیگ ووشوی بانوان

7 آذر: آغاز هفتمین دوره لیگ برتر ووشوی مردان

مرحله نیمه نهایی، رده‌بندی و فینال ششمین دوره مسابقات لیگ برتر ووشو روز پنج شنبه 24 اسفندماه با حضور 4 تیم در آکادمی ووشو برگزار شد که در بازی‌های نیمه نهایی پرشین و نفت تهران با غلبه بر خراسان رضوی و دانشگاه آزاد فینالیست شدند.

در دیدار نهایی پرشین نایب قهرمان فصل قبل با برتری برابر مدافع عنوان قهرمانی جام ششم را به خانه برد. در مسابقات رده‌بندی هم دانشگاه آزاد با شکست خراسان رضوی سکوی سوم را کسب کرد.

 




موضوع مطلب :
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:31 عصر ::  نویسنده :

دعوت 31 کشتی‌گیر به اردوی تیم ملی کشتی آزاد


مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای شرکت در مسابقات روز کشتی در آمریکا که روز 25 اردیبهشت ماه در شهر نیویورک برگزار خواهد شد، از روز اول اردیبهشت ماه در محل خانه کشتی تهران آغاز می شود.


به نقل از سایت فدراسیون کشتی، اسامی نفرات دعوت شده به این اردو که تا زمان اعزام به این رقابتها ادامه می یابد، به شرح زیر است:



50 کیلوگرم: سامان کبیری(خراسان.ر)



55 کیلوگرم: حسن رحیمی(تهران)حسین رحمانی(قزوین)یاسرحیدرقلی نژاد(گلستان)بهزادبهروزی راد(کرمانشاه)یونس سرمستی (آ.شرقی)



60 کیلوگرم: مسعود اسماعیل پور(مازندران) فرزاد جعفری(البرز) سینا امینی (مازندران) فرزاد کولیوند(کرمانشاه)



66 کیلوگرم: مهدی تقوی(مازندران) مسعود کمروند (همدان) محسن آقاجانی (تهران) پیمان یاراحمدی(لرستان)



74 کیلوگرم: حسن طهماسبی (گلستان) امیر شریعتی (تهران) جعفر قاسمی (مازندران) مصطفی قیاسی (آ.شرقی)



84 کیلوگرم: احسان لشگری (قزوین) محمد حسین محمدیان(مازندران) مسعود مددی (البرز) انوش مردانی (لرستان)



96 کیلوگرم: حامد تاتاری(خراسان.ر)حامد طالبی زرین کمر-اباذر اسلامی–سیاوش ذبیحی پور(مازندران) حاتم علی اکبر زاده(توابع تهران)



120 کیلوگرم: کمیل قاسمی- عبداله قمی(مازندران)پرویز هادی (آ.شرقی) سید ساجد جلالی(تهران)



مربیان: غلامرضا محمدی(لرستان)رضا لایق(قزوین)محمد طلایی(اصفهان)علیرضارضایی -تقی اکبر نژاد – علی اکبر دودانگه - علیرضارضایی منش(تهران) رضا عظیمی(مازندران) مصطفی علیزاده (خراسان.ر)



ماساژور: محمد کواری – عادل توانافر



فیزیوتراپ: مهدی کاظمی گرجی



پزشک: دکتر داود آزاد بخت



پزشک تغذیه: دکتر امیر رشید لمیر



مدیر فنی: رسول خادم



سرپرستان علی بیات (سرپرست بزرگسالان) پرویز عالی (سرپرست جوانان)

 








موضوع مطلب :
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:30 عصر ::  نویسنده :
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:30 عصر ::  نویسنده :

پاسخ کمیته ملی المپیک تا چند روز آینده می‌آید

علی‌آبادی:دلیلی ندارد اساسنامه تایید نشود


رئیس کمیته ملی المپیک گفت: با توجه به اصلاحاتی که صورت گرفت، دلیلی ندارد که اساسنامه کمیته ملی المپیک تایید نشود.


محمد علی‌آبادی در حاشیه تورنمنت بین‌المللی کشتی ناشنوایان درباره ارسال اساسنامه کمیته ملی المپیک و اینکه آیا مورد تایید کمیته ملی المپیک قرار گرفته است یا نه، گفت: فکر کنم تا چند روز آینده پاسخ IOC بیاید، باید تایید شود و دلیلی ندارد که تایید نشود.


وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر جلسه اعضای هیئت اجرایی با وزیر ورزش و جوانان گفت: به علت مشکلاتی که برای وزیر پیش آمد جلسه اول برگزار نشد اما در جلسه بعدی هیئت اجرایی شرکت کردم، جلسه خوبی برگزار شد. همان اساسنامه اولیه را تایید کردم و ارسال شد. امیدوارم پاسخ آن هم به زودی بیاید.


علی‌آبادی در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه وزیر ورزش عنوان کرده به کارگروه مشترک کمیته و وزارت نیازی نیست، گفت: این کارگروه تشکیل شد و کار خودش را انجام داد اما به این نتیجه رسیدند که اساسنامه کامل است و نیاز خاصی برای تحقیقات نبود به غیر از اینکه برخی از فدراسیون‌ها خواستار عضویت در مجمع عمومی بودند که از جهت مقررات ممکن نبود.


وی در پاسخ به این سؤال که پیش از این اعلام کرده بود که انتخابات کمیته ملی المپیک اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و آیا همچنان این تاریخ بر جای خود باقی است، گفت:‌ با توجه به تاخیر اساسنامه به وجود آمد انتخابات هم به تعویق خواهد افتاد.


علی‌آبادی در پاسخ به این سؤال که آیا برای حضور در انتخابات کاندیدا خواهد شد، گفت: خدا بزرگ است.




موضوع مطلب :
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:27 عصر ::  نویسنده :

5500 میلیارد تومان بودجه درخواستی وزارت ورزش


وزارت ورزش و جوانان بابت بودجه عمرانی و جاری ورزش در سال 92، مبلغ پنج هزار و 500 میلیارد تومان از مجلس شورای اسلامی درخواست کرد.


با توجه به آغاز سال 92 رایزنی‌ها برای تعیین بودجه دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف انجام گرفته که در این میان بنابر اعلام وزارت ورزش و جوانان، بودجه پیشنهادی وزارتخانه در بخش عمرانی 5100 میلیارد، در بخش جاری 400 میلیارد و در مجموع 5500 میلیارد تومان است.

در بخش عمرانی ، در حال حاضر 2200 پروژه نیمه تمام در سراسر کشور وجود دارد و بارها از سوی مسئولان وزارت ورزش و جوانان اعلام شده که برای تکمیل این طرح‌ها نیاز به 3500 میلیارد تومان اعتبار هست تا با صرف مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان به طور میانگین برای هر پروژه ، بعد از سال‌ها شاهد تکمیل طرح‌های نیمه تمام باشیم.

علاوه بر بودجه مورد نیاز برای تکمیل این طرح‌ها، داشتن یک زمین چمن و یک سالن در هر شهر حداقل نیاز مردم برای ورزش کردن به حساب می‌آید. در کشور ما 1000 شهر وجود دارد . حال اگر وزارت ورزش و جوانان بخواهد در سال 92 به این نیاز مردم در سراسر کشور پاسخ دهد بابت ساخت 1000 سالن مبلغ 800 میلیارد تومان و برای احداث زمین چمن 600 میلیارد تومان اعتبار ضروری است. اختصاص بودجه بابت تعمیر و نگه داری از اماکن ورزشی هم یکی دیگر از بندهای مورد توجه وزارت ورزش و جوانان در بخش عمرانی به حساب می‌آید. در سراسر کشور 400 شهرستان وجود دارد اگر اعتبار 500 میلیون تومانی به عنوان هزینه نگه داری از اماکن در نظر گرفته شود مبلغی معادل 200 میلیارد تومان لازم است که با احتساب این مبلغ و رقم مورد نیاز برای تکمیل پروژه ها می رسیم به بودجه 5100 میلیارد تومانی در بخش عمرانی.

اما در بخش جاری نیز وزارت ورزش و جوانان از مجلس شورای اسلامی برای فعالیت‌های سال 92 در خواست 400 میلیارد تومان بابت اعتبار فدراسیون ها، باشگاه‌های سرخابی ، هیات‌های استانی ، ورزش همگانی و ... اعتبار کرده است که در این میان 100 میلیارد تومان برای بودجه فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته شده تا ملی‌پوشان در رشته‌های ورزشی مختلف امکان حضور در اردوها و برنامه‌های برون مرزی را داشته باشند.

به گزارش ایسنا، تاخیرهای چند ساله در تکمیل پروژه های نیمه تمام و شروع کردن پروژه های جدید به اصرار نمایندگان مجلس در شهرهای مختلف از یک طرف و اختصاص نیافتن اعتبار کافی برای تکمیل پروژه های در دست انجام در سراسر کشور مشکلات متعددی را پیش‌روی مدیران ورزش قرار داده است. چرا که این تاخیرها نه تنها به افزایش سرانه ورزش در کشور کمکی نمی‌کند بلکه باعث این می‌شود که پروژه‌ها و آنچه که تاکنون ساخته شده‌اند فرسوده و تخریب شوند و نیاز به صرف هزینه‌های دوباره برای بازسازی و تکمیل آنها وجود داشته باشد.

در این شرایط درخواست وزارت ورزش و جوانان از مجلس شورای اسلامی برای اختصاص بودجه 5500 میلیاردی در سال 92 بیراه نیست و انتظار می‌رود که نمایندگان خانه ملت هم تراز با درخواست هایشان برای ساخت پروژه های ورزشی در شهرستان‌ها ، دست به دست هم دهند و یک بار هم که شده بودجه مورد نیاز ورزش را به تصویب برسانند تا بیش از این شاهد تاخیر و تخریب سالن‌ها و اماکنی که در انتظار تکمیل هستند، نباشیم.

 








موضوع مطلب :
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:27 عصر ::  نویسنده :

نمایندگان ایران در انتخابات کشتی آسیا رای نیاوردند


نمایندگان ایران در انتخابات هیئت رئیسه کنفدراسیون کشتی آسیا رأی نیاوردند.


ابراهیم جوادی و اکبر میری روشن که برای عضویت در هیئت رئیسه کنفدراسیون کشتی آسیا امروز (سه‌شنبه) در انتخابات در دهلی‌نو پایتخت هند شرکت کرده بودند، در کسب آرای لازم برای عضویت در هیئت رئیسه بازماندند.

به گزارش فارس، ابراهیم جوادی به عنوان نماینده ایران و میری روشن که یکی از اعضای هیئت رئیسه کنفدراسیون کشتی آسیا در 4 سال گذشته بود به عنوان کاندیدای مستقل در این انتخابات شرکت کرده بودند.

این اتفاق در حالی رخ داد که در روزهای قبل کشمکش فراوانی بین فدراسیون کشتی و نماینده تحت حمایتش (ابراهیم جوادی) و میری روشن، عضو سابق هیئت رئیسه کنفدراسیون کشتی آسیا به عنوان کاندیدای مستقل، بوجود آمده بود به طوری که ایران با 2 نماینده (یکی رسمی و یکی مستقل) در این انتخابات شرکت کرد که باعث تقسیم شدن قدرت نمایندگان کشورمان و عدم توفیق در انتخابات شده بود تا یک کرسی بین‌المللی دیگر از دست برود.

 








موضوع مطلب :
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:27 عصر ::  نویسنده :

در نخستین دیدار تدارکاتی

کاله از سد تیم ملی والیبال گذشت


تیم والیبال کاله آمل در اولین دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی، با در اختیار داشتن ملی‌پوشانش 3 بر یک پیروز شد.


تیم والیبال کاله آمل که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا آماده می‌کند، عصر روز گذشته در حالی که همه ملی‌پوشان خود شامل موسوی، قائمی، زرینی و غلامی را در اختیار داشت در اولین دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی والیبال کشورمان به میدان رفت.

شاگردان خولیو ولاسکو در گیم اول 25 بر 18 پیروز شدند و گیم‌های دوم تا چهارم را 25 بر 21، 25 بر 16 و 25 بر 22 واگذار کردند.

به گزارش فارس، در پایان با توافق سرمربیان، ذخیره‌های دو تیم یک ست دیگر بازی کردند که در این ست تیم ملی 25 بر 17 پیروز شد.

شهرام محمودی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم کاله مازندران را در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا همراهی کند و در اردوی تیم ملی به مداوای خود می‌پردازد.

طبق برنامه قرار است بازی دوم تیم‌های ملی ایران و کاله روز سه‌شنبه (فردا) انجام می‌شود؛ ضمن اینکه بازی آملی‌ها با تیم زیر 23 سال هم روز چهارشنبه 28 فروردین ماه برگزار خواهد شد؛ هر دو مسابقه ساعت 17 در ورزشگاه 12هزار نفری انجام می‌شود.

تیم والیبال کاله آمل از روز اول اردیبهشت ماه رقابت خود در مسابقات باشگاه‌های آسیا را آغاز می‌کند؛ این تیم در گروه اول مسابقات با تیم‌های کویت، امارات و تایوان همگروه است.

رقابت‌های والیبال باشگاه‌های مردان آسیا از اول تا نهم اردیبهشت ماه با حضور 14 تیم به میزبانی تهران در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار می‌شود.

 








موضوع مطلب :
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:27 عصر ::  نویسنده :

در نخستین دیدار تدارکاتی

کاله از سد تیم ملی والیبال گذشت


تیم والیبال کاله آمل در اولین دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی، با در اختیار داشتن ملی‌پوشانش 3 بر یک پیروز شد.


تیم والیبال کاله آمل که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا آماده می‌کند، عصر روز گذشته در حالی که همه ملی‌پوشان خود شامل موسوی، قائمی، زرینی و غلامی را در اختیار داشت در اولین دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی والیبال کشورمان به میدان رفت.

شاگردان خولیو ولاسکو در گیم اول 25 بر 18 پیروز شدند و گیم‌های دوم تا چهارم را 25 بر 21، 25 بر 16 و 25 بر 22 واگذار کردند.

به گزارش فارس، در پایان با توافق سرمربیان، ذخیره‌های دو تیم یک ست دیگر بازی کردند که در این ست تیم ملی 25 بر 17 پیروز شد.

شهرام محمودی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم کاله مازندران را در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا همراهی کند و در اردوی تیم ملی به مداوای خود می‌پردازد.

طبق برنامه قرار است بازی دوم تیم‌های ملی ایران و کاله روز سه‌شنبه (فردا) انجام می‌شود؛ ضمن اینکه بازی آملی‌ها با تیم زیر 23 سال هم روز چهارشنبه 28 فروردین ماه برگزار خواهد شد؛ هر دو مسابقه ساعت 17 در ورزشگاه 12هزار نفری انجام می‌شود.

تیم والیبال کاله آمل از روز اول اردیبهشت ماه رقابت خود در مسابقات باشگاه‌های آسیا را آغاز می‌کند؛ این تیم در گروه اول مسابقات با تیم‌های کویت، امارات و تایوان همگروه است.

رقابت‌های والیبال باشگاه‌های مردان آسیا از اول تا نهم اردیبهشت ماه با حضور 14 تیم به میزبانی تهران در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار می‌شود.

 








موضوع مطلب :
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:26 عصر ::  نویسنده :

بلاتکلیفی لیگ بوکس دو ساله شد!


وضعیت لیگ بوکس برای دومین سال همچنان نامشخص است!


لیگ در رشته‌های مختلف ورزشی راهی برای ارتقای سطح ورزشکاران آن رشته و نشان دادن توانمندی‌های فدراسیون است و فدراسیون‌ها سعی می‌کنند ظرف مدت یک سال آن را برگزار کنند. اما عملکرد فدراسیون بوکس در برگزاری لیگ کار منحصر به فردی است. مسئولان این فدراسیون لیگ پنج یا شش تیمی را بیشتر از یک سال طول می‌دهند و در آخرش هم دیدار فینال آن برگزار نمی‌شود!

به گزارش ایسنا ، با وجوداین استثناها که همه‌اش در لیگ بوکس رخ می‌دهد و برای مسئولان فدراسیون هیچ تلنگری نمی‌شود تا در دوره بعد این وضعیت تکرار نشود، شاهد هستیم که همین لیگ نصف و نیمه دو سال است که برگزار نمی‌شود!

پنجمین دوره سوپر لیگ بوکس که مربوط به سال 90 بود و باید در آن سال تمام می‌شد شهریور 91 تمام شد، ششمین دوره که قرار بود در سال 91 شروع شود و در همان سال هم به اتمام برسد به دلیل عدم استقبال تیم‌ها و مسائل دیگر اصلا برگزار نشد تا رکورد بوکس ادامه داشته باشد.

سال 92 سالی بود که امید داشتیم فدراسیون بوکس تغییری جدی در رویه کاری خود دهد و از همان ابتدا با قدرت برای برگزاری لیگ که تنها منبع درآمد بوکسورها به حساب می‌آید، تلاش کند که گویا شرایط امسال از سال قبل هم بدتر است و مسئولان فدراسیون هیچ تصمیمی برای برگزاری لیگ نگرفته‌اند، چه رسد به این که بخواهند آن را سر موقع و بر اساس اهداف لازم به پایان برسانند.

امیر دلشاد، رییس کمیته‌ برگزاری مسابقات و سازمان لیگ بوکس در مورد این مسایل اظهار کرد: فعلا در مورد برگزاری لیگ در سال 92 هیچ جلسه‌ای نگذاشته‌ایم و هیچ صحبتی هم نشده است. فعلا تمام برنامه ما برای برگزاری لیگ منطقه‌ای است و باید ببینیم که چه می‌شود.

وی افزود: سال قبل سه تیم پیوند ساپکوی رباط کریم، خوزستان و سیستان و بلوچستان برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرده بودند که اعلام آمادگی‌شان برای لیگ امسال هم سر جای خودش باقی است، اما هنوز تیم چهارمی اعلام آمادگی نکرده تا ما بتوانیم بالاخره سوپر لیگ را برگزار کنیم. برای برگزاری لیگ امسال خود ناطق نوری باید وارد میدان شده و کارها را پیگیری کند، چرا که با این شرایط هر کاری هم من انجام دهم بی‌فایده است.

رییس سازمان لیگ بوکس با اشاره به این که برگزاری لیگ منطقه‌ای یکی از مهم‌ترین دلایل برگزار نشدن سوپر لیگ بوکس است، گفت: در سال گذشته چندین مسابقه را در شهرهای مختلف به صورت لیگ منطقه‌ای برگزار کردیم و امسال هم می‌خواهیم همین روند را ادامه دهیم. قرار بود از اردیبهشت ماه مسابقات منطقه دو را برگزار کنیم، اما رقابت‌های انتخابی تیم ملی باعث شد این لیگ را به خرداد موکول کنیم که به خاطر انتخابات ریاست جمهوری و امتحانات بوکسورها این زمان هم تغییر کرد و به تیر ماه موکول شد.

وی ادامه داد: برگزاری لیگ منطقه‌ای کمک خوبی برای پشتوانه سازی است و قصد داریم تا بعد از پایان رقابت‌های بزرگسالان، رقابت‌های جوانان را هم برگزار کنیم، اما می‌دانم که سوپر لیگ چیز دیگری است. در بوکس آن هم با این شرایط باید خوب سرمایه‌گذاری کرد تا بتوان نتیجه‌ گرفت.

 








موضوع مطلب :
1   2   3   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 10
  • بازدید دیروز: 10
  • کل بازدیدها: 534087

:BlogScript/