سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:33 صبح ::  نویسنده :

کلوپ: به دنبال خرید ژکو نیستیم


یورگن کلوپ، سرمربی بوروسیا دورتموند، شایعات اخیر در مورد تلاش این باشگاه برای به خدمت گرفتن ادین ژکو، مهاجم منچسترسیتی را رد کرد.


این ملی پوش بوسنیایی که بین سال های 2007 تا 2011 برای وولفسبورگ بازی کرد، به تازگی اعلام کرد که دوست دارد به فوتبال آلمان برگردد.

روبرت لواندوفسکی، مهاجم دورتموند، به تازگی اعلام کرد که قصد ندارد قراردادش را با این باشگاه تمدید کند و به همین دلیل شایعات در مورد تلاش این باشگاه برای پیدا کردن یک مهاجم جدید قوت گرفت.

ژکو دوران بسیار خوبی را در بوندس لیگا سپری کرد و با این تیم به قهرمانی بوندس لیگا دست پیدا کرد.

اما هانس یواخیم واتسکه، نایب رئیس باشگاه دورتموند، دور روز قبل پیوستن ژکو به این باشگاه رد کرد و اکنون، کلوپ هم صحبت های او را تایید کرد.

او در گفتگو با خبرگزاری SID گفت:" این اخبار کاملا بی اساس است و اصلا هم جالب نیست. ژکو بازیکن خوبی است اما متاسفانه از دسترس ما دور است."

ژکو که در دوران حضورش در بوندس لیگا، 85 گل در این رقابت ها به ثمر رساند، تایید کرد که از میزان بازی در منچسترسیتی راضی نیست و به همین دلیل دوست دارد به باشگاهی برود که بتواند در آن به طور ثابت بازی کند. البته او علی رغم اینکه کمتر در ترکیب اصلی سیتی قرار می گیرد، اما با 13 گل زده در همه رقابت ها، بهترین گلزن این فصل منچسترسیتی است.

 








موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 29
  • بازدید دیروز: 79
  • کل بازدیدها: 534904

:BlogScript/