سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:42 صبح ::  نویسنده :

حدادی نخستین بازی‌اش رابرای فینیکس انجام داد

نتایج لیگ بسکتبال NBA


ملی‌پوش بسکتبال ایران نخستین بازی‌اش را برای فینیکس در رقابت‌های NBA انجام داد.


رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با انجام 14 بازی امروز پیگیری شد.

به گزارش فارس،در یکی از این رقابت‌ها تیم بسکتبال فینیکس که حامد حدادی بازیکن ایرانی را در اختیار دارد به مصاف تورنتو رپتورز رفت و در نهایت 98 بر 71 نتیجه را واگذار کرد.

حامد حدادی امروز نخستین بازی‌اش را برای فینیکس انجام داد و 9 دقیقه و 28 ثانیه در میدان حضور یافت که این حضور بدون امتیاز بود.

حدادی که از ممفیس جدا شده بود به دلیل عدم دریافت ویزای کانادا نتوانست راهی تورنتو رپتورز شود و 2 هفته پیش به فینیکس پیوست.

حدادی در این مدت 2 ریباند را برای تیمش به ثبت رساند.

نتایج سایر رقابت‌های امروز:

بروکلین 99 - شارلوت 78

یوتا جاز 101 - کلیولند 104

بوستون 83 - ایندیانا 81

فیلادلفیا 96 - آتلانتا 107

اورلاندو 96 - میامی 97

نیویورک 87 - دیترویت 77

پورتلند 85 - ممفیس 91

لیکرز 108 - نیواورلآن 102

واشنگتن 82 - مینه سوتا 87

هیوستون 108- دالاس 112

شارلوت 83 - سن آنتونیو 101

میلواکی 101 - کلیپرز 117

ساکرامنتو 83 - گلدن استیت 87

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:42 صبح ::  نویسنده :

با لغو پرواز تهران – ماهشهر

بازی اول فینال لیگ برتر بسکتبال لغو شد


بارش برف و شرایط نامساعد جوی تهران دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال را یک روز به تعویق انداخت.


با لغو پرواز تهران – ماهشهر، تیم داوری دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال بین مهرام و پتروشیمی از سفر بازماندند و به همین دلیل اولین بازی فینال لغو شد.

به گزارش ایسنا،به دلیل شرایط نامناسب جوی اکثر پروازهای امروز تهران لغو شد و به همین دلیل مسوولان برگزاری مسابقه نتوانستند به موقع به دیدار نخست فینال لیگ برتر بسکتبال برسند.

حسن نوربخش رییس سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال با اعلام خبر لغو دیدار نخست به خبرنگاران حاضر در فرودگاه گفت: مسابقه نخست لغو شده و ما از مسوولان پتروشیمی تهیه بلیط برای امشب یا فردا صبح را درخواست کرده‌ایم با تهیه شدن بلیط دیدار نخست فردا برگزار می‌شود و برای مسابقه دوم نیز باید با مسوولان دو تیم توافق کنیم.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:42 صبح ::  نویسنده :

اکبری: بودجه پیکان اندازه دو بازیکن کاله است


سرمربی تیم والیبال پیکان معتقد است با وجود شرایط بهتر مالی کاله تیمش می‌توانسته در دیدار چهارشنبه پیروز از میدان خارج شود.


پیمان اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: به تیم کاله تبریک می‌گویم که خیلی خوب زحمت کشید و بازی کرد و برد. فقط می‌توانم بگویم که از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم و محکوم به باخت شدیم. هر کس از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند پیروز می‌شود ما در هر ست چهار امتیاز بالا بودیم، اما به آسانی بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: ما تلاش زیادی انجام دادیم ولی از موقعیت‌ها بهره لازم را نبردیم. ورزش برد و باخت دارد و کاری نمی‌توان انجام داد. تلاش می‌کنیم برای پلی‌آف آماده شویم. به نظرم می‌توانستیم برنده این مسابقه باشیم. بودجه تیم ما به اندازه دو بازیکن تیم کاله است. مربی حریف در لحظات حساس تعویض‌های خوبی انجام داد و بازیکنان ذخیره‌ای به زمین فرستاد که دست کمی از حاضران در زمین نداشتند. برای مثال میلاد عبادی‌پور دریافت کننده سوم کاله با زرینی تعویض شد و حتی از حمزه بهتر کار کرد. دست عطایی برای تعویض کاملا باز بود اما این شرایط اصلا برای تیم ما وجود نداشت.

کاپیتان سابق تیم ملی با تشریح شرایط مالی باشگاه پیکان اظهار کرد: ما تقریبا یک سوم تیم کاله سرمایه‌گذاری کرده بودیم ولی با همه این شرایط فکر می‌کنم خیلی راحت نتیجه را به حریف دادیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان درباره پیروزی مقابل کاله در آمل و شکست برابر این تیم در تهران خاطرنشان کرد: حق ما بود که میزبانی بازی سوم پلی‌اف را در خانه والیبال تهران داشته باشیم. فکر می‌کنم بهتر است تا سری به آیین‌نامه فدراسیون و سازمان لیگ بزنید. برای ما فرقی نداشت بازی سوم کجا باشد بلکه طبق قوانین باید میزبانی در تهران می‌افتاد. البته تاکید ما هم این بود که امنیت اخلاقی باشد. ولی اینکه میزبانی را داشته باشیم حق طبیعی ما بود. سالهای قبل هم هر تیمی در مرحله مقدماتی امتیاز بیشتری می‌گرفت تا در پلی‌آف سه میزبانی داشته باشد.

اکبری در پایان تاکید کرد: پلی آف جای تیم‌هایی است که مهره زیاد دارند. یک بازیکن ممکن است توانایی کمتری داشته باشد و در شرایط ایده‌آلی نباشد. تیمی موفق می‌شود که جایگزین توانایی داشته باشد. ما با پتانسیلی که داشتیم تا اینجا خوب آمدیم حتی در مقابل کاله هم اگر از شانس‌ ما استفاده می‌کردیم پیروز می‌شویم. ما صددرصد برای کسب عنوان سومی می‌جنگیم.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از باخت مقابل کاله در رختکن به بازیکن چه گفتید: سرش را تکان داد و گفت: هیچ.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:41 صبح ::  نویسنده :

تا اینجا رأی کاراته بیشتر است

نظرسنجی برای ماندن کشتی در المپیک


در نظرسنجی سایت معتبر ورزشی ESPN که بعد از تصمیم هیئت اجرایی IOC انجام شد، رشته‌های کاراته و اسکیت بالاتر از کشتی قرار گرفتند.


سایت معتبر ورزشی ESPN بعد از تصمیم هیئت اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مبنی بر حذف کشتی از بازی‌های المپیک 2020 اقدام به برگزاری نظرسنجی به منظور حذف یکی از رشته‌های ورزشی از بازی‌های المپیک به جای کشتی و جایگزینی رشته مورد علاقه مخاطبان کرد.

در این سایت که یکی از معتبرترین سایت‌های ورزشی به شمار می‌رود بعد از تصمیم کمیته بین‌المللی المپیک برای حذف کشتی از بازی‌های المپیک، 26 رشته ورزشی که باید در المپیک حضور داشته باشند به معرض نظرسنجی گذاشته شده‌اند که کدامیک در المپیک باقی بمانند و کدامیک از المپیک حذف شوند. سایت "ورزش سه" هم با توجه به درخواست زیاد مخاطبین ، این خبر را مجدداً به روی خروجی سایت گذاشته ، تا هموطنان بیشتری بتوانند در این نطر سنجی شرکت کنند تا به امید خدا کشتی که از ورزش های ملی کشور عزیزمان است ، از المپیک حذف نشود .

به گزارش ورزش سه ، در قسمت بالای این نظرسنجی سوال شده است که کدام رشته باید به جای کشتی از المپیک حذف شود که اسامی 26 رشته آمده است که تا این لحظه که 2,404,900 نفر شرکت کرده‌اند، بدمینتون با 5.2 درصد، تکواندو و پنج‌گانه مدرن با 4.6 درصد در صدر رشته‌های حذفی قرار دارند.

در قسمت دوم نظرسنجی هم سوال شده است شما دوست دارید شاهد کدام رشته در بازی‌های المپیک 2020 باشید؟ که در این قسمت 8 رشته ورزشی شامل 1- کشتی 2- بیس‌بال و سافت‌بال 3- کاراته 4- کوهنوردی 5- ووشو 6- اسکواش 7- موج‌سواری و 8- اسکیت جز گزینه‌ها هستند که تا این لحظه کاراته با 60.4 درصد بالاترین آمار را برای حضور در المپیک 2020 به خود اختصاص داده است. اسکیت با 34.3 درصد و کشتی با 4.7 درصد در رده‌های بعدی قرار دارند. این در حالی است که در روزهای نخست حذف کشتی از المپیک، کشتی با 83.5 درصد بالاترین آمار را برای باقیماندن در المپیک به خود اختصاص داده بود.

علاقمندان برای باقی ماندن کشتی در المپیک باید در قسمت دوم به کشتی (wrestling) رأی دهند و در قسمت اول به یکی از رشته‌هایی که به جای کشتی باید از المپیک حذف شوند.

 




موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:41 صبح ::  نویسنده :

رده بندی لیگ برتر بسکتبال

ماهان در دیدار نخست رده بندی پیروز شد


تیم بسکتبال فولاد ماهان اصفهان در دیدار نخست مرحله رده بندی لیگ برتر باشگاههای کشور مقابل شهرداری گرگان پیروز شد.


به گزارش ایرنا، در دیدار دو تیم که عصر پنجشنبه در سالن شهدای مخابرات اصفهان برگزار شد، فولاد ماهان اصفهان با نتیجه 103 بر 68 به برتری رسید.

وقت اول این دیدار با امتیاز 21 بر 19 به سود تیم شهرداری گرگان پایان یافت اما در وقت های دوم، سوم و چهارم، فولاد ماهان اصفهان با امتیازهای 28 بر 14، 27 بر 15 و 29 بر 18 تیم برتر میدان بود.

حاشیه های این دیدار:

*کبیر سرمربی تیم شهرداری گرگان که برای انجام امور شخصی در تهران بسر می برد، قرار بود عصر امروز از طریق پرواز تهران -اصفهان به این شهر سفر کند، اما به دلیل لغو پرواز نتوانست خود را به این بازی برساند.

* در این دیدار سینا هادی زاده،بابک نظافت و وارطان پطروسیان بازیکنان فصل گذشته تیم ماهان اصفهان برای تیم شهرداری گرگان بازی کردند.

* در وقت دوم این دیدار اصغر کاردوست بازیکن تیم فولاد ماهان اصفهان به دلیل تعویض به کادر فنی تیمش اعتراض کرد.

* در وقت دوم این دیدار بابک نظافت بازیکن تیم شهرداری گرگان و مهدی شیرچنگ بازیکن تیم فولاد ماهان اصفهان با هم درگیر شدند.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:41 صبح ::  نویسنده :

عطایی: می‌دانستم کاله فینالیست می‌شود


سرمربی تیم والیبال کاله پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان و صعود به مرحله نهایی گفت: از ابتدا معتقد بودم کاله توانایی فینالیست شدن را دارد.


بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله پس از پیروزی مقابل پیکان اظهار کرد: من همیشه به تیم کاله اعتقاد و ایمان داشتم. من روزی که در دور رفت استعفا دادم و پذیرفته نشد اعلام کردم این تیم توانایی صعود به فینال را دارد. هنوز کار تمام نشده است و تازه به فینال صعود کرده‌ایم تلاش می‌کنیم تا در مرحله نهایی هم موفق باشیم.

به گزارش ایسنا،وی افزود: در طول بازی با پیکان راهکار‌های مناسبی اندیشه شد. خوشبختانه بازیکنان هم به خوبی دستورالعمل را در زمین اجرا کردند. گاهی راهکارهای مناسبی ارائه می‌شود ولی قابلیت اجرا ندارد ولی خوشبختانه در مقابل پیکان نمایش خوبی داشتیم. جا دارد به تیم پیکان هم تبریک بگویم که والیبال خوبی انجام داد. آن تیم هم مستحق راه‌یابی به فینال بود. واقعا حیف شد که کاله و پیکان در پلی‌آف به هم خوردند. همه تیم‌های حاضر در پلی‌آف پرقدرت هستند و به نظرم شایستگی حضور در فینال را دارند.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:40 صبح ::  نویسنده :

 

گیتی‌پسند قهرمان والیبال بانوان شد


هفته پایانی لیگ برتر والیبال بانوان امروز با برگزاری دیدار گاز و گیتی‌پسند پیگیری و چهره قهرمان مشخص شد.


هفته پایانی لیگ برتر والیبال بانوان امروز با برگزاری 3 دیدار برگزار شد که در مهمترین دیدار هفته، تیم والیبال بانوان گیتی‌پسند میزبان گاز تهران بود که این دیدار مشخص کرد چه تیمی نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود. در این مسابقه اصفهانی‌ها موفق شدند با حساب 3 بر یک حریف خود را شکست دهند تا ضمن تکرار قهرمانی نام خود را به عنوان نماینده آسیا معرفی کنند.

* نتایج کامل بازی‌های امروز به شرح زیر است:

گیتی‌پسند 3 - گاز تهران یک

میزان خراسان صفر - ذوب‌آهن 3

ستاره‌های پارس 2 - متین ورامین 3

* جدول رده‌بندی در پایان مسابقات لیگ برتر:

1- گیتی‌پسند

2- ذوب‌آهن

3- گاز تهران

4- متین ورامین

5- ستاره‌های پارس

6- میزان خراسان

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:40 صبح ::  نویسنده :

اعتراض شدید سایپا به اتفاقات اخیر لیگ والیبال


باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا با ارسال نامه‌ای به محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال نسبت به اتفاقات رُخ داده در دیدار سوم مرحله پلی آف لیگ برتر، که بین دو تیم سایپا البرز و متین ورامین برگزار شد، رسما اعتراض کرد.


به نقل از باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا؛ در متن نامه اعتراض باشگاه خطاب به محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال آمده است؛

نظر به برگزاری دیدار سوم مرحله حذفی سوپر لیگ والیبال کشور میان تیم‌های متین ورامین و سایپا البرز که در روز چهارشنبه 16اسفند ماه در ورامین انجام شد مراتب اعتراض رسمی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا را نسبت به حواشی روی داده در مسابقه (موارد ذیل) و تاثیر قطعی آن در نتیجه بازی اعلام می‌داریم.

1- مدیریت هواداران حاضر در سالن:

جناب آقای داورزنی! همانگونه که شاهد بودید فرماندار محترم شهرستان (احتمالا با هدف فرهنگ سازی!) در زمان گرم کردن دو تیم خطابه‌ای مبنی بر دادن تعهد کتبی به جنابعالی و وزیر ورزش قرائت و اعلام کرد که جنجال‌های دیدار دوم در کرج هیچ ارتباطی به ورامین نداشته و کرجی‌ها عامل آن بوده اند؟! آیا این سخنرانی مورد تایید شما است؟ آیا این اقدام جز برهم زدن تمرکز دو تیم و تهییج سالن بر علیه سایپا البرز اثری گذاشت؟ آیا قوم گرایی و تفرقه افکنی کاری حرفه‌ای؛ در شان سوپرلیگ کشور و در راستای سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان است؟ با قبول این فرض؛ جنجال‌های بازی اول را چه کسانی ایجاد کرده بودند؟

2- قطع برق سالن:

جناب آقای داورزنی! حق دارید تا در قبال این بند به قطع برق سالن کرج در دیدار دوم اشاره کنید. ولی ابتدا تمامی نامه را مطالعه کنید و بعد ببینید در کرج چند مورد از آنها در کنار قطع برق اتفاق افتاد؟ در کرج بازی در شرایطی بخاطر قطع برق متوقف شد که گیم سوم در جریان بود و دو تیم 1-1 مساوی بودند. چهارشنبه هم برق در گیم سوم رفت. اما بازی 2-0 به نفع سایپا بود و نتیجه گیم سوم هم 15-12 به نفع سایپا. در حقیقت بازی تمام بود و تماشاگران متین پیش از قطع برق در حال ترک سالن بودند!

3- بی اخلاقی‌ها و شعارهای سرداده شده در سالن:

جناب آقای داورزنی! آیا شعارهای هواداران متین را شنیدید؟ آیا پرتاب سنگ از بیرون و شکستن شیشه‌های سالن را در پشت سر تماشاگران سایپا دیدید؟ آیا پرتاب اشیا از سکوی اصلی و توقف بازی را دیدید؟ آیا فریاد هتاکی هواداران متین بر علیه بازیکن جوان تیم ملی و سرمایه کشور را شنیدید؟ قطعا دیدید و شنیدید! ولی احتمالا در پایان بازی؛ بر دوش گرفتن امپراطور! و آوردن او به زیر سکوی هواداران سایپا و مشت‌های گره کرده او برای هواداران ما را ندیدید! چون دیگر رفته بودید! و آن صد نفر هوادار سایپا نجیبانه همه اینها را تحمل کردند!

4- داوری بسیار ضعیف و سوال برانگیز:

جناب آقای داورزنی! قضاوت نامتعادل داوران بازی از ابتدا تا انتهای مسابقه کاملا مشهود بود. گرچه احتمالا شما و همکارانتان تنها بر صحنه آخر مسابقه تمرکز خواهید کرد. اما لطفا با نگاهی کارشناسانه و دقیق به تمامی صحنه‌هایی که منجر به اعتراض بازیکنان و مربیان شد نظری بیفکنید. صحنه‌های دو کارت زرد به بازیکنان سایپا را نگاه کنید. آیا واقعا بازیکنان حریف - نه بیشتر از سایپا - بلکه حتی در یک صحنه به اندازه سایپا اعتراض نکردند تا لایق کارت زرد باشند؟ و یک سوال دیگر! چرا در گیم سوم یکی از داوران خط تغییر کرد؟ آیا این تغییر در دیدارهای سوپر لیگ یک رویه معمول است؟!

جناب آقای داورزنی! در طول مرحله حذفی رقابت‌های سال جاری شاهد فشارهای بیرونی گسترده بر شما و فدراسیون برای تاثیرگذاری بر تصمیمات اخذ شده بودیم. نه به خود حق دادیم که بر این فشارها بیفزاییم و نه این کار در چارچوب ارزش‌هایمان تعریف شده است! می‌دانیم که این فشارها تصمیم شما را تغییر داد. اما بدانید که با این کار و انداختن مسولیت خود بر دوش شورای تامین خواسته یا ناخواسته به والیبال ضربه زدید.

اما ما هنوز هم امیدواریم! امیدواریم که شما به عنوان رییس فدراسیون، به تعهدات جلسه مشترک چهار تیم عمل کنید. چرا که ورزش بهانه‌ای برای خَلق ارزش است نه وسیله‌ای برای لگدمال کردن ارزش. لطفا بر طبق تعهدات بیان شده به تخلفات ذکرشده رسیدگی و حق سایپا البرز مبنی بر کسب پیروزی در شرایطی جوانمردانه و اخلاق‌مدار را محقق کنید. بدیهی است که سایپا البرز حق خود می‌داند که از تمامی ظرفیت‌های قانونی در ورزش کشور برای استیفای حقوق از دست رفته خود استفاده نماید.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:40 صبح ::  نویسنده :

هفته سوم از دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی

پیروزی تیم کشتی فولاد ماهان مقابل پرسپولیس


تیم فولاد ماهان سپاهان در چارچوب هفته سوم از دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی مقابل پرسپولیس تهران به پیروزی دست یافت.


رقابت های هفته سوم از دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی از ساعت 17 عصر امروز در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد که تیم فولاد ماهان سپاهان با نتیجه 5 بر 2 از سد میزبانش پرسپولیس تهران گذشت.

فولاد ماهان در همان 4 وزن نخست پیروزی خود را مسجل کرده بود تا کار در 3 وزن باقیمانده به صورت تشریفاتی برگزار شود.

* نتایج انفرادی این دیدار به شرح زیر است: (اسامی پرسپولیس ابتدا آمده است)



55 کیلو: مهرداد مردانی – شیرزاد بهشتی طلا، برنده (صفر بر یک و 2 بر 4)



60 کیلو: بهنام مرادی – حمید زارع، برنده (صفر بر یک، 2 بر صفر و صفر بر یک)



66 کیلو: مهدی زیدوند – علی محمدی، برنده (صفر بر 2، یک بر صفر و صفر بر یک)



74 کیلو: مهدی محمدی – هادی علیزاده پورنیا، برنده (3 بر صفر، صفر بر 2 و صفر بر یک)



84 کیلو: داود عابدین زاده، برنده – پیام بویری (6 بر صفر و یک بر صفر)



96 کیلو: مهدی علیاری، برنده – طالب نعمت پور (یک بر صفر، نعمت پور ادامه نداد)



120 کیلو: امیر قاسمی منجزی ، برنده – بشیر باباجان زاده (یک بر صفر، صفر بر یک و یک بر صفر)

دیگر دیدار این هفته، بین تیم‌های هیئت کشتی خوزستان و صبای قم، فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:39 صبح ::  نویسنده :

اعزام سه نماینده ایران به جام‌جهانی یخ‌نوردی


مسابقات جام جهانی یخ‌نوردی در حالی به میزبانی روسیه برگزار می‌شود که ایران سه نماینده به این رقابتها اعزام کرد.


 به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات جام جهانی یخ‌نوردی طی روزهای جمعه و شنبه (18 و 19) اسفندماه به میزبانی کشور روسیه برگزار می‌شود که تیم ملی ایران هم در بخش بانوان و هم آقایان نماینده دارد.

بر این اساس در بخش بانوان عصمت گنجعلی‌پور و زهره عبدالله‌ خانی از تیم ایران به رقابت با نمایندگان سایر کشورها می‌پردازند. همچنین مسعود زینالی تنها نماینده ایران در بخش آقایان خواهد بود. هادی صابری دبیر فدراسیون کوهنوردی در گفتگو با مهر نیز حضور نمایندگان کشورمان در جام جهانی را تایید کرد.

این مسابقات قرار است از فردا جمعه در دیواره یخ نوردی شهر "کایرو" روسیه برگزار شود.

 








موضوع مطلب :
<   1   2   3   4   5   >>   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 18
  • بازدید دیروز: 32
  • کل بازدیدها: 534274

:BlogScript/