سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:42 صبح ::  نویسنده :

اکبری: بودجه پیکان اندازه دو بازیکن کاله است


سرمربی تیم والیبال پیکان معتقد است با وجود شرایط بهتر مالی کاله تیمش می‌توانسته در دیدار چهارشنبه پیروز از میدان خارج شود.


پیمان اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: به تیم کاله تبریک می‌گویم که خیلی خوب زحمت کشید و بازی کرد و برد. فقط می‌توانم بگویم که از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم و محکوم به باخت شدیم. هر کس از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند پیروز می‌شود ما در هر ست چهار امتیاز بالا بودیم، اما به آسانی بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: ما تلاش زیادی انجام دادیم ولی از موقعیت‌ها بهره لازم را نبردیم. ورزش برد و باخت دارد و کاری نمی‌توان انجام داد. تلاش می‌کنیم برای پلی‌آف آماده شویم. به نظرم می‌توانستیم برنده این مسابقه باشیم. بودجه تیم ما به اندازه دو بازیکن تیم کاله است. مربی حریف در لحظات حساس تعویض‌های خوبی انجام داد و بازیکنان ذخیره‌ای به زمین فرستاد که دست کمی از حاضران در زمین نداشتند. برای مثال میلاد عبادی‌پور دریافت کننده سوم کاله با زرینی تعویض شد و حتی از حمزه بهتر کار کرد. دست عطایی برای تعویض کاملا باز بود اما این شرایط اصلا برای تیم ما وجود نداشت.

کاپیتان سابق تیم ملی با تشریح شرایط مالی باشگاه پیکان اظهار کرد: ما تقریبا یک سوم تیم کاله سرمایه‌گذاری کرده بودیم ولی با همه این شرایط فکر می‌کنم خیلی راحت نتیجه را به حریف دادیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان درباره پیروزی مقابل کاله در آمل و شکست برابر این تیم در تهران خاطرنشان کرد: حق ما بود که میزبانی بازی سوم پلی‌اف را در خانه والیبال تهران داشته باشیم. فکر می‌کنم بهتر است تا سری به آیین‌نامه فدراسیون و سازمان لیگ بزنید. برای ما فرقی نداشت بازی سوم کجا باشد بلکه طبق قوانین باید میزبانی در تهران می‌افتاد. البته تاکید ما هم این بود که امنیت اخلاقی باشد. ولی اینکه میزبانی را داشته باشیم حق طبیعی ما بود. سالهای قبل هم هر تیمی در مرحله مقدماتی امتیاز بیشتری می‌گرفت تا در پلی‌آف سه میزبانی داشته باشد.

اکبری در پایان تاکید کرد: پلی آف جای تیم‌هایی است که مهره زیاد دارند. یک بازیکن ممکن است توانایی کمتری داشته باشد و در شرایط ایده‌آلی نباشد. تیمی موفق می‌شود که جایگزین توانایی داشته باشد. ما با پتانسیلی که داشتیم تا اینجا خوب آمدیم حتی در مقابل کاله هم اگر از شانس‌ ما استفاده می‌کردیم پیروز می‌شویم. ما صددرصد برای کسب عنوان سومی می‌جنگیم.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از باخت مقابل کاله در رختکن به بازیکن چه گفتید: سرش را تکان داد و گفت: هیچ.

 








موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 14
  • بازدید دیروز: 79
  • کل بازدیدها: 534889

:BlogScript/