سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
دوشنبه 92 مرداد 28 :: 4:15 عصر ::  نویسنده :

سایت فیلا ایران را دوم معرفی کرد


سایت فیلا تیم ایران را به عنوان نایب قهرمان رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان معرفی کرد.


تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران در حالی به مقام سومی رقابت‌های بلغارستان دست یافت که کریمی، آزادکار ایران در وزن 84 کیلوگرم با حاضر نشدن مقابل حریف رژیم اشغالگر قدس نامش از جدول رقابت‌ها کنار رفت، تا ایران نایب قهرمانی را به آذربایجان واگذار کند. در حالی که این امیدواری وجود داشت که با توجه به ارائه مدارک پزشکی کریمی از جدول حذف نشود و امتیاز پنجمی او برای ایران محسوب شود، فیلا در رده‌بندی اعلام شده در وزن 84 کیلوگرم نام کشتی‌گیر ایران را حذف کرد تا او از جدول رقابت‌ها کنار برود.

به نقل از ایسنا، اما با وجود این که نام علیرضا کریمی از جدول کشتی‌گیران وزن 84 کیلوگرم حذف شده است اما این سایت در رده بندی تیمی خود شش امتیاز مقام پنجمی را برای او محاسبه کرده که بدین ترتیب ایران با 52 امتیاز به عنوان تیم دوم معرفی شده است.

* رده‌بندی تیم‌های برتر کشتی آزاد جوانان جهان در سایت فیلا

1- روسیه 62 امتیاز

2- ایران 52 امتیاز

3- آذربایجان 49 امتیاز

 




موضوع مطلب :
دوشنبه 92 مرداد 28 :: 4:14 عصر ::  نویسنده :

پیروزی چلسی و تاتنهام در هفته نخست لیگ برتر


تیم‌های چلسی و تاتنهام لیگ برتر فوتبال انگلیس را با پیروزی آغاز کردند.


به گزارش ورزش سه ، هفته نخست لیگ برتر انگلیس امروز با انجام 2 دیدار پیگیری شد .

تاتنهام با گل سولدادو در دقیقه 50 از روی نقطه پنالتی توانست از سد کریستال پالاس بگذرد .

چلسی هم با دو گل توانست هال سیتی را از پیش رویش بردارد . برای شاگردان مورینیو لمپارد و اسکار گلزنی کردند .

در جدول رده بندی انگلیس منچستر یونایتد با سه امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر قرار گرفته است .

 




موضوع مطلب :
دوشنبه 92 مرداد 28 :: 4:14 عصر ::  نویسنده :

درگیری خطیب با خبرنگار دوربین خبرساز


سرپرست فدراسیون کشتی بعد از امتناع از ادامه مصاحبه با عوامل برنامه تلویزیونی دوربین خبرساز با بی‌احترامی و درگیری با این افراد، آنها را از فدراسیون کشتی بیرون کرد.


چندی پیش گزارشی از اردوی تیم ملی بزرگسالان کشتی فرنگی از برنامه دوربین خبرساز شبکه خبر پخش شد، در این گزارش مربیان و کشتی‌گیران نسبت به اوضاع نامناسب اردوهای تیم ملی گلایه داشتند و از کمبود امکانات ابتدایی و حتی غذای مناسب گلایه داشتند. بعد از این موضوع مسئولان این برنامه برای شنیدن دفاعیات و نظرات حجت‌الله خطیب سرپرست فدراسیون کشتی به محل کار وی مراجعه کردند، اما زمانی که وی به سؤالات انتقادی گزارشگر برنامه مواجه شد، ضمن اهانت به وی و عوامل همراهش، این افراد را از دفتر کارش بیرون کرد.

محمدرضا یکتامرام گزارشگر دوربین خبرساز در این باره به فارس گفت: به منظور بحث فنی با خطیب و برای دریافت دفاعیاتش درباره اوضاع نامناسب اردوهای تیم ملی به فدراسیون کشتی رفتیم، اما وی مثل همیشه از کوره در رفت و پاسخگوی مردم و رسانه‌ها نبود.

وی ادامه داد: وقتی از خطیب درباره دلایل اوضاع نامناسب اردوهای تیم ملی سؤال کردیم، وی به تعریف و تمجید از خودش پرداخت، اما زمانی که با اصرار من مواجه شد، ابتدا گفت این سؤالات بچه‌گانه است و شما بچه‌گانه برخورد می‌کنید. افرادی هم که صحبت کرده‌اند از جایی خط گرفته‌اند.

یکتامرام تصریح کرد: هدف این برنامه شفاف‌سازی و تنویر افکارعمومی است و برای اینکه دفاعیات خطیب را به جامعه کشتی انعکاس دهیم اقدام به مصاحبه با وی کردیم، اما او ضمن بی‌احترامی به من و عوامل این برنامه تهدید کرد که اجازه نمی‌دهد این مسابقه پخش شود.

صبح امروز نیز جمعی از کارمندان فدراسیون کشتی در اعتراض به عدم پرداخت حقوق و حق بیمه‌شان خواستار دیدار با سرپرست فدراسیون شدند که وی ضمن امتناع از این کار حسن رنگرز، نایب رئیس فدراسیون را مسئول پاسخگویی به آنها کرد.

 




موضوع مطلب :
دوشنبه 92 مرداد 28 :: 4:13 عصر ::  نویسنده :

سوپر جام باشگاه های ایتالیا

پیروزی پر گل یوونتوس مقابل لاتزیو


یوونتوس با پیروزی پر گل مقابل لاتزیو برای ششمین بار موفق شد سوپر جام باشگاه های ایتالیا را بالای سر ببرد.


دیدار سوپر جام باشگاه های ایتالیا بین تیم های یوونتوس و لاتزیو انجام شد که یووه با نتیجه پر گل چهار بر صفر حریف را در هم کوبید.

پل پوگبا در دقیقه 23 گل نخست دیدار را وارد دروازه حریف کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست پابرجا ماند. در حالی که تنها هفت دقیقه از آغاز نیمه دوم گذشته بود جورجیو کیه لینی برای بار دوم دروازه بیانکوچلستی را باز کرد. در ادامه، استفن لیخت اشتاینر 54 و کارلوس توز 57 گل های سوم و چهارم بیانکونری را وارد دروازه حریف کردند تا نخستین جام فصل در ایتالیا به نام بانوی پیر شود.

 




موضوع مطلب :
دوشنبه 92 مرداد 28 :: 4:13 عصر ::  نویسنده :

بارسلونا 7 لوانته 0

بارسلونا ، لوانته را در هم کوبید


بارسلونا در اولین بازی فصل تازه لالیگا با قدرت لوانته را در هم کوبید


بارسلونا دفاع از عنوان قهرمانی را با پیروزی درخشان هفت بر صفر مقابل لوانته آغاز کرد.



این اولین برد رسمی تاتا مارتینو با بارسلونا بود. او در این مسابقه آندرس اینیستا، نیمار و جوردی آلبا را نیمکت‌نشین کرده بود.



تنها کمتر از سه دقیقه طول کشید تا بارسا به گل اول برسد. پدرو پاسی عالی به سسک فابرگاس داد، او هم به الکسیس سانچس پاس داد و بال شیلیایی هم به آسانی گل‌زنی کرد.



بارسلونا کنترل کامل بازی را در دست داشت و در دقیقه 12 گل دوم را زد. فابرگاس پاسی بلند را با سینه در مسیر لیونل مسی قرار داد و این بازیکن آرژانتینی با همکاری با پدرو گل‌زنی کرد.



لوانته به‌ندرت حتی صاحب توپ می‌شد و در دقیقه 30 گل سوم را هم دریافت کرد. این بار مسی توپ را از داوید ناوارو ربود و به فابرگاس سپرد. دنی آلوز در این میان روی توپ تاثیری عالی گذاشت. توپ در نهایت با دفع کیلور ناباس، دروازه‌بان لوانته به آلوز رسید و او هم با شوتی خوب گل زد.



پدرو دقایقی بعد نام خود را در میان گل‌زنان ثبت کرد. او پاس آدریانو را گرفت و پس از تک به تک شدن توپ را با ضربه‌ای دقیق به کنج دروازه زد.



بارسلونا در دقیقه 42 به گل پنجم هم رسید. روی تکل بد پدرو لوپس روی آدریانو بود که داور اعلام پنالتی کرد و مسی گل زد. سپس در دقیقه 44 گل ششم به ثمر رسید. این بار روی پاس عمقی عالی مسی بود که چابی با دروازه‌بان تک به تک شد و با ضربه‌ای که با کف پا زد توپ را از بین پاهای ناباس به گل تبدیل کرد.



مردان مارتینو در نیمه دوم با خونسردی بازی را کنترل کردند و چند فرصت خوب هم داشتند، ضمن آن که نیمار و اینیستا هم در اواسط نیمه به بازی رفتند و نمایش خوبی داشتند.



در نهایت پدرو در دقیقه 73 گل آخر بازی را زد. فابرگاس روی پاس فاجعه‌بار مدافع لوانته توپ را گرفت، دروازه‌بان حریف را جا گذاشت و توپ را در فرصتی عالی به پدرو سپرد تا او باز هم گل بزند.

 




موضوع مطلب :
دوشنبه 92 مرداد 28 :: 4:12 عصر ::  نویسنده :

کشتی آزاد جوانان جهان

صعود سرمستی، کریمی و قمی به نیمه نهایی


سه ملی‌پوش ایران به مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان رسیدند اما آزادکار وزن 66 کیلوگرم ایران به دیدار رده بندی رفت.


در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان در صوفیه بلغارستان، پیمان یاراحمدی (66 کیلوگرم) با شکست در مرحله نیمه نهایی نتوانست فینالیست شود. همچنین یونس سرمستی ( 55 کیلوگرم)، علیرضا کریمی (84 کیلوگرم) و عبدالله قمی (120 کیلوگرم) با پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی به نیمه نهایی راه یافتند.

به گزارش ایسنا ، پیمان یاراحمدی در وزن 66 کیلوگرم برابر داویت بوزیاشویلی از گرجستان ضربه فنی شد و از راهیابی به فینال بازماند. او درمرحله یک چهارم نهایی مقابل جیسون تسیرتسیس از آمریکا با نتیجه 8 بر 2 به برتری رسیده بود. یاراحمدی پیش از این کشتی گیرانی از یونان (8 بر صفر) و روسیه (5 بر صفر) را شکست داده بود.

همچنین در وزن 120 کیلوگرم عبدالله قمی توانست هملت آبراهامیان از ارمنستان را با نتیجه 7 بر صفر شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود. او با پیروزی بر کیم جی یون از کره جنوبی به این مرحله راه یافته بود.

در وزن 55 کیلوگرم نیز، یونس سرمستی موفق شد روسلان سورخایف از آذربایجان با نتیجه 13 بر 5 شکست دهد و دیگر نماینده ایران در مرحله نیمه نهایی باشد. او پس از استراحت در دور اول و پیروزی مقابل کشتی گیری از لهستان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده بود.

علیرضا کریمی در وزن 84 کیلوگرم هم توانست لوان گوگریچیانی از گرجستان را با نتیجه 9 بر 2 شکست دهد. او پیش از این مقابل کشتی گیری از مجارستان به پیروزی رسیده بود.

 




موضوع مطلب :
دوشنبه 92 مرداد 28 :: 4:12 عصر ::  نویسنده :

نخستین روز کاری سرپرست وزارت ورزش و جوانان


سید رضا صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان، نخستین روز کاری خود را آغاز کرد.


به گزارش واحد مرکزی خبر؛ صالحی ساعت هشت و نیم صبح امروز با حضور در محل وزارت ورزش و جوانان ابتدا حدود یک ساعت با محمد عباسی وزیر سابق ورزش و جوانان گفتگو کرد و پس از آن محمد عباسی، صالحی را تا دفتر کار وزارت بدرقه کرد و کار را تحویل وی داد.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: برنامه من نقد دوران گذشته وزارتخانه نیست و قطعاً باید برای موفقیت در امور ورزش و جوانان و به خصوص ورزش که موجب شادی و غرور ملی است، تلاش کنیم.

امیری افزود: برنامه کاری خودم را تا چند روز آینده با اصحاب رسانه در میان خواهم گذاشت.

 




موضوع مطلب :
دوشنبه 92 مرداد 28 :: 4:11 عصر ::  نویسنده :

پیروزی رئال مادرید در شب طلایی ایسکو


گلی دیرهنگام از ایسکو اولین برد کارلو آنچلوتی در لیگ را رقم زد.


آنچلوتی در این مسابقه ایکر کاسیاس را روی نیمکت گذاشته بود. او هم دیه‌گو لوپس را در دروازه ترجیح داده بود.

به گزارش سایت گل ، بتیس در تابستان 13 بازیکن جدید خریده بود و چهار چهره جدید در ترکیب این تیم قرار گرفته بودند.

مادرید بازی را خوب آغاز کرد و در همان دقیقه 2 به گلی رسید که البته آفساید بود. مدافع حریف در حالی توپ را وارد دروازه خودی کرد که بازیکنان مادرید موقعیت را در شرایط آفساید ساخته بودند.

اما خورخه مولینا در دقیقه 14 میهمان را پیش انداخت. سدریک که با قیمت تنها 1.20 میلیون یورو از نومانسیا خریده شده بود توانست از سرخیو راموس بگذرد و پاسی به محوطه جریمه ارسال کند که مولینا آن را به گل تبدیل کرد.

رئال در دقیقه 20 باز هم با ضربه‌ای که مدافعان حریف زدند توپ را به دروازه رساند ولی این گل به دلیل آفساید میلی‌متری کریس رونالدو مردود اعلام شد. سرانجام گل رئال در دقیقه 26 به ثمر رسید. بنزما سانتر زمینی ایسکو را از سمت چپ وارد دروازه کرد.

شاگردان په‌په مل در نیمه اول عالی بودند و بارها به سمت دروازه رئال تاختند. یک بار نوسا ایگیبور روی کرنر خوان وردو توپ را به تیر دروازه لوپس کوبید و یک بار هم دنی کارواخال که در نیمه اول بسیار سختی کشید سدریک را در محوطه جریمه هل داد اما داور پنالتی نگرفت.

رئال اما در نیمه دوم به مراتب بهتر شد. رونالدو با ضربه بغل پای خود تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد. حملات پیاپی این تیم به نتیجه نمی‌رسید تا این که ایسکو در دقیقه 87 توانست سانتر مارسلو را به گل تبدیل کند و اولین برد تیمش را رقم بزند.

 




موضوع مطلب :
دوشنبه 92 مرداد 28 :: 4:11 عصر ::  نویسنده :

استقلال و پرسپولیس تا فینال به یکدیگر نمی‌رسند

مراسم قرعه‌کشی جام حذفی برگزار شد


دو تیم استقلال و پرسپولیس تا فینال جام حذفی به یکدیگر برخورد نمی‌کنند.


مراسم قرعه‌کشی جام حذفی برگزار شد که طبق برنامه، تیم‌های لیگ برتری پس از اینکه تیم‌های لیگ دسته اول و دسته دوم دو بازی با یکدیگر انجام دادند وارد مسابقات خواهند شد. یعنی برنده آلومینیوم هرمزگان که با یکی از قهرمان‌‌های استانی بازی می‌کند با برنده استقلال ساری و کاسپین قزوین بازی خواهد کرد و برنده آنها با تیم تیم استقلال تهران روبرو خواهد شد.

به گزارش فارس، استقلال تهران باید با برنده تیم‌های آلومینیوم هرمزگان-یکی از قهرمان‌های استانی و استقلال ساری-کاسپین قزوین بازی کند.

ملوان بندرانزلی پس از برگزاری دو دیدار با برنده یکی از تیم‌های نیروی زمین تهران-مس رفسنجان و شهرداری لنگرود-گاز فجر جم بازی می‌کند.

نفت تهران با برنده داماش ایرانیان-یکی از قهرمان‌های استانی و شهرداری جویبار-گهر دورود بازی می‌کند.

همچنین ذوب آهن پس از دو بازی با برنده اتکای گلستان-شهرداری اراک و پیام صنعت آمل-یکی از قهرمان‌های استانی بازی خواهد کرد.

صبای قم با برنده تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان با یکی از قهرمان‌های استانی و استقلال اهواز-نفت امیدیه بازی می‌کند.

مس کرمان با برنده شهرداری دزفول-نفت و گاز کچساران و شهرداری تبریز-صنعت نفت نوین آبادان بازی می‌کند.

گسترش فولاد تبریز با برنده تیم‌های میناب طیور هرمزگان-نساجی مازندران و البرز بندر کنگ و سفید رود رشت بازی می‌کند.

سپاهان اصفهان با برنده تیم‌های صنعت نفت آبادان-راهیان کرمانشاه و سیاه‌جامگان مشهد-یکی از قهرمان‌های استانی بازی می‌کند.

در نیمه دیگر جدول برنامه رقابت‌ها به شرح زیر است:

سایپا با برنده تیم‌های پرسپولیس گناوه-یکی از قهرمان‌های استانی و نفت مسجدسلیمان-پیکان تهران بازی می‌کند.

تراکتورسازی تبریز با برنده تیم‌های برق شیراز-ماشین‌سازی تبریز و سایپای شمال-صنعت ساری بازی می‌کند.

داماش گیلان با برنده تیم‌های نوژن شهرداری نوشهر-شاهین بوشهر و شهرداری یاسوج-آهن بافق یزد بازی خواهد کرد.

راه‌آهن سورینت با برنده تیم‌های مس سونگون ورزقان-گل‌‌گهر سیرجان و نبرد شهرکرد-یکی از قهرمان‌‌های استانی بازی می‌کند.

فولاد خوزستان با برنده تیم‌های فولاد یزد-یکی از قهرمان‌های استانی و ابومسلم خراسان-شهرداری بندرعباس بازی می‌کند.

فجر سپاسی شیراز با برنده تیم‌های استیل‌آذین تهران-ایران‌جوان بوشهر و فولاد نوین اهواز-یکی از قهرمان‌های استانی دیدار خواهد کرد.

پرسپولیس با برنده بازی تیم‌های پدیده مشهد-پارس همدان و کارگر بن یزد-شهرداری اردبیل بازی می‌کند.

استقلال خوزستان نیز با برنده تیم‌های ملی حفاری اهواز-بهمن شیراز و الوند همدان-یکی از قهرمان‌های استانی بازی می‌کند.

طبق این برنامه تیم‌های استقلال و سپاهان نیز تا مرحله نیمه‌نهایی به یکدیگر نمی‌رسند همچنین تراکتورسازی و پرسپولیس نیز تا مرحله نیمه‌‌نهایی با یکدیگر مصاف نخواهند داشت.

 




موضوع مطلب :
دوشنبه 92 مرداد 28 :: 4:10 عصر ::  نویسنده :

بازی‌های آسیایی نوجوانان - نانجینگ

نیک اقبال مدال برنز کسب کرد


جودوکار منهای 81 کیلوگرم ایران اولین مدال کاروان ایران را در بازی‌های آسیایی نوجوانان نانجینگ کسب کرد.


به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، در مسابقه رده بندی وزن منهای 81 کیلوگرم جودو در بازی های آسیایی نوجوانان، ایمان نیک اقبال به مصاف حریف میانماری خود رفت که در این مبارزه حریف خود را با ضربه فنی از پیش رو برداشت.

به این ترتیب نیک اقبال با کسب این پیروزی مدال برنز وزن منهای 81 کیلوگرم جودوی نوجوانان را از آن خود کرد.

در فینال این وزن هم حریف کره ای با شکست نماینده ازبکستان مدال طلا گرفت و نماینده تاجیکستان هم برنز مشترک گرفت.

 






موضوع مطلب :
1   2   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 19
  • بازدید دیروز: 7
  • کل بازدیدها: 533484

:BlogScript/