سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:19 صبح ::  نویسنده :

 

 



هافبک گالاتاسرای ترکیه اعلام کرده که سران اینترمیلان انتقال وی به منچستریونایتد را خراب کرده‌اند.

 


به گزارش فارس، وسلی اسنایدر در پنجره نقل و انتقال‌های ژانویه و پس از آنکه مدت‌ها دور از ترکیب اینترمیلان ماند، راهی گالاتاسرای ترکیه شد.

او در گفت‌وگویی فاش کرده که 2 سال پیش در حال منتقل شدن به منچستریونایتد بوده است ولی سران باشگاه ایتالیایی با درخواست‌های بالای خود همه چیز را خراب کرده‌اند.

«تابستان 2010 با الکس فرگوسن برای انتقال به یونایتد صحبت کرده‌ بودم. پس از آنکه ما در اینترمیلان 3 گانه آن سال را فتح کردیم، یونایتد‌ها با باشگاه اینتر برای جذب من تماس گرفتند ولی مبلغ درخواستی آنها برای فروش من بسیار بالا بود. آنها انتقال من به یونایتد را خراب کردند. البته در آن زمان از حضورم در ترکیب نرآتزوری لذت می‌بردم. بنابراین تصمیم گرفتم بمانم.»

وی افزود: یونایتد باشگاه بزرگی است و حتی یک سال پس از آن نیز قصد جذب مرا داشت ولی به اندازه‌ سال قبل از آن برای نهایی شدن قرارداد تمایل نشان ندادند. زیاد به پیشنهادهایی که برای انتقال من به دفتر باشگاه می‌رسند، اهمیت نمی‌دهم. اگر در تیمی احساس خوبی داشته باشم، همانجا می‌مانم.

 

 

 




موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:18 صبح ::  نویسنده :

دی ماریا مصدوم شد

 

وضعیت مصدومیت هافک آرژانتینی تیم فوتبال رئال مادرید پس از معاینات دقیق مشخص می شود.

 


آنخل دی ماریا هافبک تیم رئال مادرید در اواخر نیمه اول دیدار دیشب تیمش برابر منچستریونایتد در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه عضله پای چپ آسیب دید.

به دنبال این مصدومیت ژوزه مورینیو سرمربی رئال ، دی ماریا را از میدان خارج کرد و کاکا هافبک برزیلی را به میدان فرستاد.

قرار است دی ماریا امشب در کلینیک باشگاه رئال مادرید مورد معاینه دقیق تر قرار گرفته و وضعیت وی مشخص شود.




موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:18 صبح ::  نویسنده :

گلاسکو رنجرز 250 هزار پوند جریمه شد

 

باشگاه بحران زده گلاسکو رنجرز به علت بدهی دستمزد بازیکنانش جریمه شد اما از هیچ یک از عنوان های قبلی خود خلع نخواهد شد.

 


به گزارش خبرگزاری فرانسه از گلاسکو ، کمیسیسون مستقل اتحادیه لیگ اسکاتلند اعلام کرد باشگاه رنجرز باید 250 هزار پوند جریمه پرداخت کند.

تیم رنجرز که پرافتخارترین تیم تاریخ اسکاتلند است ، در پایان فصل قبل به علت بدهی مالیاتی سنگین به دسته چهارم لیگ اسکاتلند تنزل پیدا کرد.

کمیسیون اتحادیه پس از بررسی پرونده مالی باشگاه در سال های 2000 تا 2011 این باشگاه را در پرداخت نکردن حق و حقوق برخی بازیکنان مقصر شناخت اما اعلام کرد هیچ یک از 5 عنوان قهرمانی لیگ برتر اسکاتلند که در فاصله این سال ها کسب کرده را پس نخواهد گرفت.

 




موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:17 صبح ::  نویسنده :

برسر تعیین مکان برگزاری فینال جام حذفی اسپانیا

اختلاف نظر رئال و آتلتیکومادرید

 

رییس باشگاه آتلتیکومادرید خواهان برگزاری دیدار نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا - کوپا دل ری - در شهر مادرید شد.

 


انریکو سرزو گفت با توجه به راهیابی تیمش و نیز رئال مادرید به فینال رقابت ها که ماه مه آینده برگزار می شود منطقی است که مسابقه در مادرید برگزار شود.

این در حالیست که باشگاه رئال درخواست برگزاری این دیدار را در خارج از مادرید کرده و حتی پیشنهاد کرده است مسابقه نهایی در نیوکمپ بارسلونا ، سویا یا والنسیا برگزار شود.

سرزو افزود‌:« ما تاکید داریم تا مسابقه در مادرید برگزار شود زیرا هر دو تیم مادریدی هستند و نباید باعث آزار هواداران شد.»

 




موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:17 صبح ::  نویسنده :

کد خبر : 1000231    زمان ارسال : چهارشنبه 1391/12/16 22:38

 

 

یک جواهرفروشی ژاپنی در اقدامی بی سابقه نمونه ای از پای چپ لیونل مسی ستاره تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا و ملی پوش آرژانتینی را از جنس طلا و به ارزش بیش از چهار میلیون یورو ساخته است.

 


به گزارش خبرگزاری فرانسه از توکیو، پای چپ طلایی لیونل مسی که بیست و پنج کیلوگرم وزن دارد بسیار دقیق طراحی شده است و بر روی آن می توان رگ های خونی و خطوط پوستش را نیز دید.

جواهرسازی مشهور و بزرگ ژاپنی گینزا تاناکا که این پای طلایی را به مناسبت موفقیت لیونل مسی برای کسب چهارمین توپ طلایی اش در ماه ژانویه تولید کرده است این هفته این اثر هنری- ورزشی خود را برای فروش عرضه می کند.

این جواهرسازی تاکید کرد این پای طلایی به همراه نمونه های کوچکتری از این پای طلایی و یک پلاک طلای بزرگ از اثر پای لیونل مسی از روز پنجشنبه برای فروش عرضه می شود.

بخشی از عواید فروش این جواهرات ورزشی قرار است از طریق بنیاد لیونل مسی به مردمی که از زلزله و سونامی دو سال پیش لطمه دیده اند اختصاص داده شود.

لیونل مسی آرژانتینی که در ماه دسامبر عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم فوتبال بارسلونا را از آن خود کرد ماه ژانویه در جشن فیفا در زوریخ سوئیس چهارمین توپ طلای فوتبال را به دست آورد.

 

 

 




موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:16 صبح ::  نویسنده :

فرکی: باخت هفته قبل را جبران خواهیم کرد


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : بازیکنان این تیم با پیروزی در مقابل تیم فوتبال گهر دورود باخت هفته قبل را جبران خواهند کرد .


 دیدار تیمهای فوتبال فولاد خوزستان و گهردورود از هفته بیست ونهم لیگ برتر باشگاه های ایران روزیکشنبه آینده در ورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد.

حسین فرکی روزپنجشنبه درگفت وگو با ایرنا اظهارداشت باخت درمقابل تیم نفت آبادان یک حادثه بود که در دقایق پایانی رخ داد بهمین منظور بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان مصصم هستند تا پیروزی در مقابل تیم گهر دورود، جبران این باخت را بنمایند.

وی اضافه کرد برای رسیدن به این هدف یعنی گرفتن سه امتیاز درمقابل تیم گهر ، تمرینات خاصی را درحال انجام هستیم بطوری که اطمینان داریم به آنچه که می خواهیم دست پیدا خواهیم کرد.

فرکی گفت با توجه به بازیهای تیمهای بالای جدول با یکدیگر که قطعا امتیازاتی را از دست خواهند ، بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان گرفتن سهمیه را دور ازدستان خود نمی دانند .

وی افزود گرفتن سهمیه کماکان در برنامه بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان است وبا همین قصد مسابقات باقی مانده خودرا دنبال وپیگیری خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهارداشت : باتوجه به اینکه فیلم بازیهای اخیر تیم فوتبال گهر دورود را مشاهده کرده است با شناخت و آگاهی کامل درمقابل این تیم بازی خواهیم کرد.

وی گفت ازهواداران خود انتظار داریم دربازی در برابر تیم فوتبال گهر دورود ،همانند مسابقات قبل بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان را مورد حمایت خود داشته تا آنان بتوانند درکسب سه امتیاز این بازی موفق عمل کنند.

فرکی افزود دربازی با تیم فوتبال گهر دورود ،اسماعیل شریفات رابعلت سه کارته بودن دراختیار نداریم وبجای وی از بازیکن جایگزین استفاده خواهیم کرد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان درحال حاضر با 49 امتیاز در مکان چهارم جدول قراردارد.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:15 صبح ::  نویسنده :

این نوشتار به شخصی می‌پردازد     که به‌تازگی درگذشته است    .
بنابراین برخی داده‌ها (مانند علت مرگ یا     شرایط آن) ممکن است به‌سرعت تغییر کند    .

برای دیگر کاربردها، چاوز (ابهام‌زدایی) را ببینید.


هوگو چاوز

شناسنامه

نام کامل

هوگو رافائل چاوز فریاس

زادروز

28     ژوئیه         1954

زادگاه

سابانتا، باریناس،      ونزوئلا

تاریخ مرگ

5     مارس        2013 (58سال)

محل مرگ

مارس،

همسر

نانسی کولمنارس (طلاق)
ماریسابل رودریگوئز (طلاق)

دین

کاتولیک رومی

اطلاعاتسیاسی

تاریخ ریاست

از2فوریه1999تا5مارس2013

ترتیب

پنجاه و سومینرئیس جمهورونزوئلا

پس از

رافائلکالدرا

جناح سیاسی

حزب چپگرای "جنبش جمهوری پنجم

هوگو رافائل چاوس فریاس (تلفظ اسپانیایی: [?u?o rafa?el ?t?aβes ?f?i.as]) (به اسپانیایی: Hugo Rafael Chávez Frías)‏ (زاده 28 ژوئیه 1954 - درگذشته 5 مارس 2013) پنجاه و سومین رئیس جمهور ونزوئلا بود. چاوز به عنوان رهبر «انقلاب بولیواری» شناخته می‌شود و به خاطر سیاست‌های سوسیال دموکراتیک، ضدیتش با جهانی‌سازی نئولیبرالی و سیاست خارجی ایالات متحده، و حمایت از مواضع ایران و فلسطین مشهور بود.

او موسس حزب چپگرای «جنبش جمهوری پنجم» بود و به دلیل ابتلا به سرطان در سال 1391 در سن 58 سالگی درگذشت.

زندگی‌نامه [ویرایش]

چاوز دومین فرزند از شش فرزند هوگو دو لوس ریس چاوز و النا فریزا دو چاوز بود که در 28 ژوئیه 1954 در منطقه? روستایی سابانتا در ایالت باریناس به دنیا آمد. او در 16 سالگی به ارتش ونزوئلا پیوست و توانست به درجه سرهنگ دومی برسد.[1]

نام او برای نخستین بار در 1992 بر سر زبان‌ها افتاد؛ هنگامی که کودتایی نافرجام را بر ضد رهبر وقت، کارلوس آندرس پرز، به انجام رساند. او پیش از افتادن در زندان، در جلوی دوربین‌های تلویزیونی گفت که کودتایش «برای حالا» ناموفق بوده است. این سخن او هواداران بسیاری برایش در میان فقیران ونزوئلا پدید آورد، چرا که مردم فرودست در آن هنگام بر این باور بودند که دولت وقت فاسد است و به آن‌ها توجهی نمی‌کند.[1]

چاوز پس از به زندان افتادن همرزمانش را به بر زمین گذاشتن سلاح ترغیب کرد

من از شما برای وفاداریتان، بهایتان، و پایمردی‌تان تشکر می‌کنم، و من، در برابر کشور و در برابر همه شما، مسئولیت این حرکت نظامی بولیواری را بر عهده می‌گیرم.[1]

او در سال 1994 توسط رئیس‌جمهور وقت، رافائل کالدرا، مورد عفو قرار گرفت و پس از آن اقدام به راه‌اندازی کارزاری سیاسی کرد. کارزار سیاسی او باعث شد چهار سال بعد، در 1999، بتواند بانوی رقیب خود را شکست دهد و به ریاست‌جمهوری ونزوئلا برسد.



در طول ریاست جمهوری چاوز در بین سال‌های 1999 تا 2004 رشد اقتصادی ونزوئلا به 1?2? سقوط کرد.[11] ولی با افزابش درآمدهای نفتی و پایان اعتصابات در صنعت نفت ونزوئلا رشد اقتصادی افزایش پیدا کرد ودر سال 2004 به 18? رسید.[12] در سال 2007 صادرات نفت وگاز 90? صادرات ونزوئلا را تشکیل می‌داد. در سال 2006 تجارت با ایالات متحده آمریکا 53? کل تجارت ونزوئلا را تشکیل می‌داد.[13] میزان تورم در سال 2008، 31?4? بود.[14] هوگو چاوز در سال 2007 اعلام کرد که ونزوئلا باید از بانک جهانی خارج شود.[15] پس از ملی شدن یک پروژه نفتی در ونزوئلا، وخروج شرکت آمریکایی اکسون موبیل از این پروژه این شرکت بوسیله شکایت‌هایی در کشورهای انگلیس، هلند و آمریکا موفق به مسدود سازی 12 میلیارد دلار از دارایی‌های شرکت نفت دولتی ونزوئلا شد.[16]




موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:14 صبح ::  نویسنده :

رویانیان سفیر طلایی سازمان بهزیستی شد


محمد رویانیان از سوی مسئولان سازمان بهزیستی به عنوان سفیر طلایی این سازمان انتخاب و همچنین مایلی‌کهن، پنجعلی و مهدوی‌کیا به عنوان اعضای هیأت امنا و هیأت موسس، موسسه خیریه باشگاه پرسپولیس معرفی شدند.


محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به همراه شیرینی ، امروز نشستی با افراسیابی یکی از مسئولان ارشد سازمان بهزیستی و حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال و مشاور سازمان بهزیستی داشت و درباره مشارکت باشگاه پرسپولیس در امور خیریه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ورزش سه به نقل از خبرلایو ، مسئولان سازمان بهزیستی در پایان این نشست، محمد رویانیان را به عنوان سفیر طلایی این سازمان انتخاب و معرفی کردند و حضور پررنگ باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در امور خیریه و عام‌المنفعه را اقدام تاثیرگذاری در این زمینه دانستند.

محمد رویانیان در این ملاقات تاکید کرد؛ با شکل‌گیری و فعال کردن هر چه بیشتر موسسه خیریه، باشگاه پرسپولیس تلاش‌های خود برای مشارکت هر چه بیشتر پرطرفدارترین تیم آسیا در امور خیریه را مضاعف خواهد کرد و در این راه از بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس دعوت به همکاری خواهد نمود تا بتوان در راه رسیدن به اهداف مورد نظر، موفقیت‌های بیشتری را کسب کرد.

در همین زمینه محمد رویانیان با محمد مایلی‌کهن، محمد پنجعلی و مهدی مهدوی‌کیا به منظور حضور فعال در موسسه خیریه باشگاه پرسپولیس گفتگو کرد و نظرات آنها را جویا شد. مایلی‌کهن، پنجعلی و مهدوی‌کیا نیز موافقت خود را با حضور در موسسه خیریه پرسپولیس اعلام داشتند.

 






موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 اسفند 17 :: 7:35 صبح ::  نویسنده :




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 اسفند 17 :: 7:32 صبح ::  نویسنده :

آخرین اخبار سایر ورزش ها





موضوع مطلب :
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 16
  • بازدید دیروز: 79
  • کل بازدیدها: 534891

:BlogScript/