سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:27 صبح ::  نویسنده :

فردا از ته جدول صدای غزل خداحافظی می‌آید

نگاهی به دیدار ته جدولی ها در هفته بیست و نهم


در هفته بیست و نهم لیگ برتر نفت آبادان و داماش گیلان برای بقا دیدار می‌کنند فولاد با فرکی به مایلی‌کهن رسید.


به گزارش فارس، هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از عصر فردا با برگزاری پنج دیدار آغاز و یک‌شنبه با چهار مسابقه با پایان می‌رسد.

در حالی که همه نگاه‌ها در این هفته به بازی حساس تیم‌های استقلال و تراکتورسازی تبریز دو تیم بالانشین جدول دوخته شده است نمایندگان خوزستان نیز با انگیزه‌هایی متفاوت به مصاف حریفان می‌روند.

* نبرد شمال و جنوب برای بقا

در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و نهم عصر جمعه 18 اسفندماه تیم نفت آبادان در رشت میهمان داماش این شهر خواهد بود.

طلایی‌پوشان آبادانی که در هفته بیست و هشتم رقابت‌ها بالاخره طلسم ماه‌های پیروز نشدن را شکستند و در داربی خوزستان موفق شدند فولاد اهواز را با نتیجه یک بر صفر و با گل لحظات پایانی شکست دهند با روحیه‌ای مضاعف پا به این میدان می‌گذارند.

شاگردان علی فیروزی با برد هفته قبل خود و وضعیت کنونی جدول رده‌بندی و مسابقات پیش‌رو امیدواری زیادی برای بهبود جایگاه خود و رسیدن به پلی‌اف در لیگ دارند کاری که شاید بر روی کاغذ امکان‌پذیر باشد اما در عمل می‌توان آن را نیازمند معجزه دانست.

هر چند در مستطیل سبز هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و تا دقایق پایانی و آخرین امیدها باید تلاش کرد تا پیروز شد.

نفتی‌ها پیش از این بازی پاداش پیروزی بر فولاد را نیز به جیب بازیکنان ریختند تا با روحیه‌ای مضاعف به مصاف داماش بروند.

طلایی‌پوشان آبادان در صورت کسب پیروزی در این دیدار امیدهای بقا را برای خود چند برابر خواهند کرد.

در سوی دیگر داماش گیلانی قرار دارد که در این روزها گرفتار حواشی زیادی شده است.

پس از بازی هفته گذشته این تیم در برابر ذوب‌آهن که به شکست یک برصفر این تیم انجامید حاشیه‌هایی برای این تیم ایجاد شد و مدیرعامل باشگاه نیز حکم به برکناری حمید درخشان سرمربی داماش داد.پس از آن بود که مالک باشگاه در اعتراض به این اقدام مدیرعامل از سمت خود استعفا داد تا داماشی‌ها در هفته‌های حساس پایانی لیگ برتر وارد حاشیه شوند.

به هر حال باید دید در دیداری که برای دو تیم پایین جدولی لیگ حکم مرگ و زندگی را دارد کدامیک موفق خواهند شد تا نتیجه را برای خود رقم بزند و امیدوار به هفته‌های آتی و مصاف با حریفان بروند.

* فرکی به مایلی رسید

اما در دیگر بازی هفته بیست و نهم تیم فولاد خوزستان در اهواز از تیم گهر درود پذیرایی خواهد کرد.

سرخ‌پوشان اهوازی که در بازی هفته قبل در برابر نفت آبادان در آخرین دقایق شکست خوردند و رکورد شکست‌ناپذیریشان در عدد 19 متوقف شد در این هفته به دنبال جبران هستند.

شاگردان حسین فرکی که هم‌اکنون در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند برای ماندن در جمع مدعیان و راهیابی به رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا به سه امتیاز این دیدار نیازی مبرم دارند.

در سوی دیگر گهر درودی قرار دارد که پس از چند هفته نتیجه‌گیری دوباره به روند عدم‌نتیجه‌گیری خود بازگشته و با شکست چهار بر یک هفته قبل در برابر سپاهان اصفهان در خانه به رده انتهایی جدول سقوط کرد.

شاگردان محمد مایلی‌کهن که برای ماندن در لیگ برتر کار بسیار دشواری را دارند در این هفته بازی سختی را در برابر فولاد خواهند داشت.

گهر درود در صورت عدم نتیجه‌گیری در این دیدار شانس خود برای بقاء را به شدت کاهش یافته خواهد دید و کم‌کم باید غزل خداحافظی از لیگ را بخواند.

این دیدار تقابل حسین فرکی و محمد مایلی‌کهن است دو مربی که سابقه همکاری با یکدیگر را در تیم ملی دارند.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و گهر درود در هفته بیست و نهم لیگ برتر از ساعت 16 عصر یکشنبه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.

 




موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:27 صبح ::  نویسنده :

قلعه‌نویی: نهم فروردین با سپاهان بازی نمی‌کنیم


سرمربی استقلال با اعتقاد به زیبا شدن بازی استقلال و تراکتورسازی می‌گوید این فوتبال نیست که کسی بگوید اگر قلعه‌نویی به تبریز بیاید جانش را تامین نمی‌کنیم.


به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی درباره این دیدار گفت: بازی با تراکتورسازی با توجه به شرایط جدول خاص شده است. به علت اختلاف پایین و یک امتیازی ما با تراکتورسازی حساسیت‌ها بیشتر شده است. ما نسبت به نیم فصل اول بهتر شده ایم و روز به روز از نظر تاکتیکی وضعیت بهتری پیدا خواهیم کرد. در آسیا برابر الریان بسیار عالی بازی کردیم و در برابر صبا در نیمه دوم هم این مساله را تکرار کردیم و بسیار عالی بودیم. روی سیستم‌ و نفرات تیم تراکتورسازی شناخت کافی داریم و این تیم از فورواردها و خط هافبک خوبی برخوردار است و بسیار تیم کاملی است. البته این به این معنا نیست که این تیم از خط دفاعی ضعیفی برخوردار است.

وی ادامه داد: تراکتور حتی در دفاع هم وضعیت بسیار خوبی دارد. ما هم هفته‌ به هفته‌ بهتر می شویم و وضعیت مان نسبت به بازی رفت بهتر شده است. متاسفانه نشد در بین فاصله بازی صبا تا امروز کار تاکتیکی انجام دهیم و صرفا به ریکاوری مشغول بودیم عملا در تمریناتی به صورت تفریحی خودمان را برای این دیدار آماده کردیم. برای تیم تراکتورسازی هم خوشحالم . فرهنگ والای مردم تبریز و آذربایجان این لیاقت را دارد که تیمشان خوب بازی کند و در آسیا هم خدا را شکر خوب نتیجه‌ گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که تاثیرش در نتایج سال گذشته تراکتور چقدر بوده است و این که چقدر این تیم ادامه تیم او است؟ اظهار کرد: طبیعتا تیمی که در سال اول خوب باشد از نظر روحی نیز خوب می‌شود. ما می‌توانستیم سال گذشته قهرمان شویم و در دو بازی قهرمانی را از دست دادیم. من بعد از فصل با آقای آذرنیا و باغ‌آبادی بر اساس نیازها و افکارمان صحبت کرده‌ام تا یارگیری کنیم. من رفتم، ولی بر اساس همان افکار تراکتورسازی یارگیری کرده و تیمشان از نظر فنی بسیار خوب شده است. من در سال گذشته در نیم فصل اول مشکلاتی در تیم تراکتورسازی داشتم که در نیم فصل دوم با یارگیری که کردیم وضعیت بهتر شد و دوم شدیم. تیمی که دوم شود روحیه بالایی پیدا می‌کند و این ادامه می یابد. البته درباره تاثیر من در نتایج تراکتورسازی باید بگویم که فوتبال کار تیمی است و ابتدا لطف خدا و اهل بیت در نتایج تراکتورسازی نقش داشتند و من 10 درصد در نایب قهرمانی این تیم موثر بودم. من ناراحتی‌ام از این است که چرا این رفتارها انجام می‌شود. این حرکات مال مردم آذربایجان نیست. نه مال مردم این استان است نه فرهنگ آنها، این مساله‌ای از پیش تعریف شده است. با این حال ناراحت نیستم. حضور در آسیا هم بنا بر همان کار جمعی است.

وی در ادامه افزود: در آسیایی شدن تراکتورسازی حتی اگر اندکی قلعه‌نویی تاثیر داشته باشد، این درست نیست پولی که خودم به صاحبخانه داده‌ام را بگیرم و به من ندهند و یا 30 درصد از قرارداد من را به من نداده باشند. این فوتبال نیست. شما ببینید بارسلونا در پنج روز دو بار به رئال مادرید باخت. کافی است این مساله اینجا اتفاق بیفتد تا حاشیه ایجاد شود. من از رحیمی تشکر می‌کنم، ایشان خاک خورده فوتبال ایران است. او کل مالیات بنده را در زمانی که در سپاهان بودم را پرداخت کرده است. پولی که به علت مشغله کاری‌اش می توانست پرداخت نکند. ایشان چون دید فوتبالی دارد، نگاهش به فوتبال پاک و زیبا است. ولی آن طرف یکی می‌گوید جان قلعه‌نویی را در تبریز تامین نمی‌کنم. به روح مادرم اگر پایم سالم بود و دکتر اجازه می‌داد من حتی زودتر به تبریز می‌رفتم. مردم آذربایجان با معرفت هستند و آنها می دانند که چه کسی زحمت کشیده و چه کسی زحمت نکشیده است.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چقدر با این مساله موافق است که برد در دیدار تایید قهرمانی است؟ گفت: شرایط جدول این را می‌گوید که برنده می‌تواند قهرمان شود، ولی سپاهان و فولاد هم هستند و یک مربع برای شانس قهرمانی وجود دارد. با این حال قبول دارم که گرفتن سه امتیاز این دیدار حائز اهمیت است و از نظر روحی و جدولی بر هر دو تیم موثر خواهد بود.

وی همچنین درباره وضعیت محروم و مصدومان استقلال نیز گفت: خوشبختانه مشکلی نداریم و با تمام قوا به مصاف تراکتورسازی می رویم. برابر صبا دو مصدوم داشتیم که من نگران بودم دو هفته‌ای نباشند، ولی خدا را شکر بعد از 24 ساعت هم مجیدی و هم موسوی خوب شدند و در اختیارشان داریم. مثل این که خدا من را دوست دارد.

قلعه‌نویی در ادامه باز هم درباره این دیدار صحبت کرد و افزود: من فکر می‌کنم بازی زیبایی شود اگر جو هوا و کیفیت چمن خوب باشد بازی زیبایی را می‌بینیم و تقابل فکر دو مربی به زیبایی این دیدار کمک می‌کند.

سرمربی استقلال در ادامه در مورد فشردگی لیگ و برنامه تیمش گفت: ما قانونمندیم هر چه را که قانون بگوید انجام دهیم. من فکر نمی‌کنم که در نهم فروردین بازی داشته باشیم، اگر هم داشته باشیم ما در آن دیدار حاضر نخواهیم شد. عقل می‌گوید این تاریخ خوبی نیست و چرا که حداقل چهار بازیکن ما باید در تیم ملی بازی کنند. نمی‌دانم بازی با راه‌آهن بود یا پیکان که مجبور شدیم به ملی‌پوشان استراحت بدهیم. ما به سازمان لیگ گفته ایم که در یکی از چهار تاریخی که گفته ایم بازی کنیم. از سویی برای اعلام قهرمان جام حذفی به AFC زمان داریم. بر خلاف لیگ برتر که باید 22 آن را اعلام کنیم. به نظرم بهتر است با توجه به حضور سه تیم در آسیا کمی تجدید نظر شود. وقتی یک بازی در الریان انجام می‌دهید و کافیست بازی بعدی‌تان را در جایی جز آزادی در ایران برگزار کنید تا از نظر بدنی تیم‌تان آسیب ببیند. بقیه زمین‌ها جز آزادی کیفیت ندارند و من اعتقاد دارم اگر سازمان لیگ به فکر سه نماینده ایران در آسیا است بهتر است ادامه جام حذفی را به پیش از فصل آینده موکول کند.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:27 صبح ::  نویسنده :

تراکتور دوباره از اتوبوس به هواپیما رسید


اعضای تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که قرار بود با اتوبوس به تهران سفر کنند به تبریز بازگشتند تا با پروازهای عصر به پایتخت بیایند.


محمد حسین جعفری، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر بازگشت اعضای تیم فوتبال تراکتورسازی به تبریز گفت: اعضای تیم با دو دستگاه اتوبوس در حال عزیمت به تهران بودند که خبر رسید مشکل پروازهای تبریز به تهران حل شده است و به همین دلیل تیم به تبریز بازگشت تا با پروازهای عصر به تهران برود.

وی همچنین گفت: اعضای تیم در خروجی تبریز در حال صرف ناهار بودند که به آنها خبر دادیم که به تبریز بازگردند. اکنون هم قرار است بازیکنان و کادر فنی تیم را با دو پرواز ساعت 18 و ساعت 19:40 به تهران اعزام کنیم.

جعفری در پایان در پاسخ به این سوال که اگر پروازهای عصر هم مانند صبح لغو شود چه اتفاقی می‌افتد؟ با خنده گفت: آن وقت دیگر به دردسر می‌افتیم!

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:27 صبح ::  نویسنده :

جعفری: موظفیم خودمان را به تهران برسانیم


مدیرعامل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با توجه به بخشنامه‌ سازمان لیگ موظف هستیم برای دیدار فردا مقابل استقلال خودمان را به تهران برسانیم.


محمد حسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار فارس، در مورد لغو پرواز تراکتورسازی به تهران و سفر این تیم با اتوبوس گفت:‌ با توجه به شرایط جوی که به وجود آمده و طبق بخشنامه‌ سازمان لیگ موظف هستیم خودمان را با اتوبوس به تهران برسانیم.

وی افزود: باید سه شنبه در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به قطر سفر کنیم و با تیم الجیش رو به‌رو شویم. به همین دلیل زمانی نیست که با استقلال در زمان دیگری بازی کنیم و حتما باید جمعه به مصاف استقلال برویم. به هرحال این شرایط جوی خیلی غیر منتظره به وجود آمد و چاره‌ای نداریم جز اینکه فردا به میدان برویم.

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

تراکتوری ها قرار بود امروز با هواپیما راهی تهران شوند؛ اما به دلیل لغو پرواز با اتوبوس راهی تهران خواهند شد.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:27 صبح ::  نویسنده :

کریمیان: استقلالی‌ها نمی‌توانند ورزشگاه را پر کنند


هافبک با تجربه تیم تراکتورسازی تبریز گفت: بازیکنان تراکتور ترجیح می دهند به جای بازارگرمی، حرفشان را در زمین مسابقه بزنند.


مهدی کریمیان در گفتگو با ایسنا، درباره‌ی بازی حساس روز جمعه مقابل استقلال گفت: به خاطر اینکه استقلال با یک امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد، بازی با این تیم فینال لیگ برتر است و همه بر حساسیت این دیدار واقف هستند و ما هم تمام تلاشمان را می کنیم تا با یک بازی منطقی و تماشاگر پسند استقلال را در آزادی شکست دهیم.

وی درباره صحبت های مسئولان باشگاه استقلال مبنی بر ممانعت از حضور هواداران منتصب به تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی خاطر نشان کرد: در ایران چون صندلی ها شماره گذاری نشده نمی توان ورود هواداران را کنترل کرد و هر کسی بلیط داشته باشد وارد ورزشگاه خواهد شد و مسئولان فدراسیون هم گفته‌اند نصف ورزشگاه به تماشاگران تراکتورسازی اختصاص می یابد.

وی افزود: اگر 100 درصد ورزشگاه را هم به استقلالی ها اختصاص دهند باز هم آنها نمی توانند آن را پر کنند چون اگر می توانستند در بازی های قبلی این کار را انجام می دادند.

کریمیان ادامه داد: طرفداران تراکتور زبانزد خاص و عام هستند و مثل هواداران سایر تیم ها نیستند که بنشینند و فقط بازی را تماشا کنند. این مردم در طول بازی به صورت ایستاده تیم را تشویق می کنند و طبق شناختی که دارم فکر می کنم بیش از نصف ورزشگاه از ساعت های اولیه صبح پر می شود.

بازیکن تراکتورسازی درباره ی شانس قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر تأکید کرد: بازی های باقی مانده حکم فینال دارند و باید حداکثر امتیازات را کسب کنیم . از بازی استقلال استارت قهرمانی را می زنیم.

کریمیان در پایان سخنانش در رابطه با مشکلات مالی باشگاه گفت: بعد از بازی استقلال مشکلات مالی حل خواهد شد و تمام تمرکزمان به بازی فردا معطوف است و به مسائل مالی فکر نمی کنیم.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:26 صبح ::  نویسنده :

احمد اسماعیل پور به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم ملی فوتسال را در بازی‌های دوستانه مقابل روسیه همراهی کند.


به گزارش ایسنا، احمد اسماعیل پور، در تمرین دیروز تیم ملی فوتسال ایران مصدوم شد و با صلاحدید پزشک تیم ملی نمی تواند ایران را مقابل روسیه همراهی کند.

میثم شیرزاد، پزشک تیم ملی در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: اسماعیل پور در تمرین دیروز از ناحیه زانو پای چپ دچار کشیدگی درجه یک رباط داخلی پا شد. اگر او به روسیه می‌رفت و برای تیم ملی بازی می‌کرد ممکن بود مصدومیتش افزایش یابد، به همین دلیل به او گفتیم تا در ایران بماند و با انجام فیزیوتراپی به وضعیت بهبود برسد. اسماعیل پور حداقل به دو هفته‌ استراحت نیاز دارد.

مهاجم تیم فوتسال ایران که موفق شد به عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتسال دست یابد یکی از امیدهای اصلی خسوس کاندلاس در دو بازی دوستانه مقابل روسیه بود. به این ترتیب سرمربی تیم ملی فوتسال ایران 15 بازیکن برای رویارویی با روسیه در اختیار خواهد داشت.

تیم ملی فوتسال ایران بامداد فردا(جمعه) در صورت مساعد بودن شرایط هوا، تهران را به مقصد دوبی ترک می کند تا از آنجا راهی مسکو شود.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:25 صبح ::  نویسنده :

فیروزی: فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: دیگر فرصت از دادن امتیاز نداریم و باید هر سه امتیاز بازی در برابر داماش گیلان را به دست آوریم.


علیرضا فیروزی در گفتگو با مهر افزود: خوشبختانه بچه های تیم در چند هفته اخیر با ارائه بازیهای خوب نشان دادند که به خودباوری رسیده اند.

وی اظهار کرد: سعی داریم تا در بازی مقابل داماش ابتدا در حمله موفق عمل کنیم و سپس آرایش دفاعیمان را حفط کنیم.

فیروزی با اشاره به اینکه شرایط دو تیم صنعت نفت و داماش گیلان تقریبا برابر است تمامی تلاش خود را برای کسب سه امتیاز به کار خواهیم برد.

وی با اشاره به بازی مقابل فولاد خوزستان یادآور شد: خوشحال هستیم که توانستیم در برابر فولاد پیروز میدان باشیم و این پیروزی را مدیون کارهای تاکتیکی یکی از بهترین هافبکهای حال حاضر فوتبال کشورمان هستیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان ادامه داد: دو تیم فولاد و صنعت نفت موقعیتهای بسیار خوبی را برای گلزنی داشتیم و ما توانستیم از این موقعیت به خوبی استفاده کنیم.

از سری رقابت های هفته بیست و نهم لیگ برت باشگاه های کشور بازی دو تیم صنعت نفت آبادان و داماش گیلان روز جمعه در شهرستان رشت برگزار می شود.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:25 صبح ::  نویسنده :

نجاتی: نگرانی برای مصاف با سپاهان نداریم


سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: از بابت نبود سه بازیکن کلیدی تیم در دیدار این هفته با سپاهان اصفهان نگرانی خاصی نداریم چون بازیکنان جایگزین آماده اند.


حسین نجاتی در گفتگو با مهر، با بیان اینکه برای کسب برتری در دیدار برابر سپاهان اصفهان باید با تمرکز بالا بازی کنیم، تصریح کرد: داشتن سه بازیکن کلیدی تیم ما در این دیدار می‌توانست ضریب موفقیت ما را بالاتر ببرد اما این طبیعت فوتبال است و ما باید به بازیکنان جایگزین هم اعتماد کنیم.

وی با بیان اینکه تمرینات آماده سازی تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدار حساس هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاه های کشور مقابل تیم سپاهان اصفهان خوب و مطلوب برگزار می شود، اظهار داشت: آخرین تمرین را امروز در تهران انجام می دهیم و امشب راهی اصفهان خواهیم شد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم حریف این هفته تیمش را یکی از مدعیان قهرمانی دانست و تصریح کرد: بازی سخت و بسیار نفس گیری در پیش داریم اما در شرایطی هستیم که باید تمام تلاش خود را برای بهبود جایگاه تیم در جدول رده بندی لیگ برتر انجام دهیم.

وی ادامه داد: تیم ما در فاصله زمانی بسیار اندکی که از بازی قبل با تیم استقلال تهران می گذرد، تمرینات خود را به صورت منظم و به شکلی جدی تر از گذشته پیگیری کرده است و بازیکنان از هر نظر در شرایط روحی و جسمی خوبی قرار دارند.

نجاتی ابراز داشت: طبیعی است که از دست رفتن امتیازات ارزشمند در دیدارهای قبلی به خصوص بازی هایی که داوری بیشتر به ضرر تیم ما بوده است، کمی بر سر بازیکنان ما سنگینی می کند اما تلاش آنها تا این هفته از رقابت ها واقعا قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: رقابت مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور یقینا بازی سختی است، آنها تیم خوب و منسجمی هستند و ما باید مقابل آنها تمرکزمان را حفظ کنیم تا بتوانیم موفق باشیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: با انگیزه ای که بازیکنان ما در تمرینات از خود نشان داده اند، مطمئنا بازی خوبی ارائه خواهیم کرد و انشاءالله در پایان نیز نتیجه ای رقم بخورد که بتوانیم در جدول رده بندی نیز به مکان های بالاتر برویم.

بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کشورمان، دیدار تیم های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در دور برگشت از بازی های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 16 فردا جمعه 18 اسفندماه در فولاد شهر اصفهان به انجام می‌رسد.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:24 صبح ::  نویسنده :

 

مسابقات باشگاه‌های آسیا حکم بازی ملی را دارد


مربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: مسابقات باشگاه‌های آسیا حکم بازی ملی را دارد بنابراین ای کاش سازمان لیگ تصمیمی اتخاذ می‌کرد که بازی نمایندگان ایران در آسیا در زمان دیگر برگزار می‌شد.


غلامحسین باغ آبادی امروز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: بازی تیم‌های استقلال و تراکتور سازی به خستگی هر دو تیم منجر شده و این موضوع احتمال تاثیرگذاری در نتایج بازی‌های آسیایی این تیم‌ها را دارد و با توجه به اینکه مسابقات باشگاه‌های آسیا در حکم بازی ملی هستند، کاش سازمان لیگ برنامه‌ای اتخاذ می‌کرد که بازی‌های رو در رو سه نماینده ایران در زمان دیگری برگزار می‌شد.

وی افزود: البته کار استقلال به دلیل اینکه چهارشنبه در تهران میزبان است راحت‌تر است اما تراکتورسازی تا روز یکشنبه در تهران باقی مانده و از تهران روانه دوحه قطر خواهد شد و برای این تیم زمان کافی برای ریکاوری وجود ندارد.

مربی تیم تراکتورسازی گفت: در حاضر تمام تیم‌ها به کمک وسائل ارتباط جمعی از همدیگر شناخت داشته و به آنالیز بازی‌های حریفان خود می‌پردازند و تیم‌های استقلال و تراکتورسازی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ما نیز به آنالیز تیم استقلال تهران پرداخته‌ایم.

وی در پاسخ به این سئوال که قلعه‌نویی از تراکتورسازی شناخت لازم را دارد، آیا شما نیز از وی شناخت کافی را برای خنثی کردن برنامه‌های استقلال دارید؟ گفت: من یک سال با آقای قلعه‌نویی کار کرده‌ام و شناخت نسبی از وی دارم، اما هر بازی شرایط خاص خود را داشته و نمی‌توان به یقین از برنامه‌های سرمربی استقلال در بازی با تراکتورسازی سخن گفت و به طور مثال می‌توانم به بازی استقلال تهران مقابل صبا اشاره کنم که نسبت به بازی این تیم با نفت آبادان تغییرات زیادی در نفرات تیم استقلال صورت گرفته بود.

باغ‌آبادی تصریح کرد: بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با استقلال تهران دیدار تیم‌های صدرنشین جدول است و جدال بسیار حساسی می‌باشد و من امیدوارم تیم تراکتورسازی بتواند در این بازی حساس به برتری دست یابد.

مربی تیم تراکتورسازی از آمادگی کامل بازیکنان این تیم خبر داد و گفت: خوشبختانه برای بازی با استقلال هیچ بازیکن مصدوم و محرومی نداریم.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:24 صبح ::  نویسنده :

برتری امیدهای پرسپولیس بر تیم ملی زیر16سال


تیم امید پرسپولیس در یک بازی دوستانه در زمین سرداران شهید شمیران برابر تیم ملی زیر 16 سال به پیروزی 3 بر 2 رسید.


به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، شاگردان مجید نائینی در این بازی مقابل تیمی قرار گرفتند که سال آینده نماینده ایران در رقابت های نوجوانان اسیا خواهد بود.

دراین بازی فرشاد قاسمیف مهران موسوی و رضا مهدی‌خانلو برای پرسپولیس گلزنی کردند.

در تیم امیدهای پرسپولیس پایان رافت و بهروز سلطانی به عنوان مربی در کنار مجید نائینی قرار دارند و یعقوب فاطمی مقدم سرپرستی این تیم را بر عهده داشت.

 








موضوع مطلب :
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 43
  • بازدید دیروز: 54
  • کل بازدیدها: 534839

:BlogScript/