سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:30 صبح ::  نویسنده :

کاشی: سپاهان را دست کم نمی‌گیریم


مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: در شرایطی مقابل سپاهان اصفهان قرار می‌گیریم که می‌خواهیم با قدرت به سه امتیاز دست یافته و بعد از شش هفته در لیگ پیروز شویم.


مرتضی کاشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، تصریح کرد: در دقایق پایانی بازی با استقلال تهران کمی دچار آسیب دیدگی شدم که کادر فنی صلاح دانست تعویض شوم ولی حالا وضعیت خوبی دارم و امیدوارم با تلاش بازیکنان مقابل سپاهان در این دیدار با نتیجه خوبی میدان را ترک کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت کسب سه امتیاز بازی سپاهان برای تیم صبای قم افزود: برای همین منظور بازیکنان تیم فوتبال صبای قم با انگیزه بالا برابر سپاهان اصفهان صف آرایی خواهند کرد تا هم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و هم دست پر از اصفهان برگردیم.

کاشی با تاکید بر آمادگی بالای تیم فوتبال صبای قم برای این بازی تصریح کرد: در بازی گذشته با اینکه صاحب موقعیت‌های فراوانی شدیم ولی متاسفانه یک اشتباه از سوی داور مسابقه سبب شد در خانه خود دو امتیاز با ارزش را از دست بدهیم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه ما تا به این هفته توانسته‌ایم بازی خوبی را نشان دهیم بیان داشت: این در حالی است که در هفته بیست و نهم کار سختی در مقابل تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پیش داریم و باید با تمام توان در این دیدار ظاهر شویم.

وی با بیان اینکه صبای قم در پانزدهمین بازی خارج از خانه خود صد در صد به دنبال پیروزی در دیدار با سپاهان اصفهان است، تاکید کرد: بازیکنان ما در تلاش برای ادامه درخشش در دیدارهای خارج از خانه این فصل، تمرینات آماده‌سازی خوبی را انجام داده‌اند.

کاشی ابراز داشت: کادر فنی به خوبی نقاط ضعف حریف را شناسایی کرده تا از این طریق بتوانیم در مقابل تیم فوتبال سپاهان اصفهان به اهداف خود دست پیدا کنیم که البته اصلا کار ساده‌ای نیست چون آنها حریفی دونده و جنگنده هستند و باید بازی کم اشتباهی را در فولاد شهر اصفهان به نمایش بگذاریم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: سپاهان اصفهان را هرگز دست کم نخواهیم گرفت زیرا آنها در این فصل همچون سه فصل گذشته تیم پرقدرتی بوده و به دنبال قهرمانی هستند و می‌خواهند در خانه خود پیروز باشند، با این حال هر بازی شرایط خاص خود را دارد ولی ما در خانه حریف تنها به پیروزی می‌اندیشیم.

تیم فوتبال صبای قم که در حال حاضر با کسب 37 امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد در هفته سیزدهم از دور برگشت این مسابقات از ساعت 16 روز جمعه هجدهم اسفند ماه در میهمانی سپاهان اصفهان به میدان می‌رود.

 








موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 4
  • بازدید دیروز: 79
  • کل بازدیدها: 534879

:BlogScript/