سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:28 صبح ::  نویسنده :

اولیویرا در نشست خبری شرکت نمی کند


تونی اولیویرا سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به دلیل لغو پرواز هواپیمای تبریز به تهران در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل استقلال تهران شرکت نمی کند.


به گزارش ایرنا، قرار بود تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ساعت 12 و 30 دقیقه امروز (پنجشنبه) برای دیدار مقابل استقلال تهران در هفته بیست نهم لیگ برتر باشگاه های ایران با هواپیما عازم تهران شود اما این پرواز به دلیل بارش برف و نامساعد بودن شرایط جوی، لغو شد.

بر این اساس، تونی اولیویرا نمی تواند در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال تهران که ساعت 14 امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برگزار می شود شرکت کند و این نشست با حضور سرمربی تیم استقلال برگزار خواهد شد.

البته امیر قلعه نویی سرمربی آبی پوشان نیز پس از انتقاد از برگزاری نشست های خبری پیش از بازی، حواشی بوجود آمده در تمرین این تیم و اجنبی پرست خطاب کردن برخی خبرنگاران، در چند هفته اخیر در نشست های خبری شرکت نکرده و مجید صالح مربی این تیم در نشست های خبری پیش از بازی حاضر شده است.

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاه های ایران ساعت 17 و 30 دقیقه فردا (جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

 








موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 31
  • بازدید دیروز: 54
  • کل بازدیدها: 534827

:BlogScript/