سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:22 صبح ::  نویسنده :

ایران پوریان: این بازی قهرمان را مشخص می‌کند


ایران پوریان، بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی بیان کرد: بازی روز جمعه، می تواند قهرمان این فصل را مشخص کند.


به گزارش ایسنا، محمد ایران پوریان در خصوص بازی مقابل استقلال خاطر نشان کرد: به نظر من یک بازی سختی است و در عین حال بازی بزرگی پیش رو داریم. این بازی می تواند مشخص کند که چه کسی قهرمان این فصل خواهد بود. زحمت های زیادی کشیده ایم تا به این مرحله رسیده ایم و در این رتبه از جدول قرار داریم. از تمامی هواداران هم تشکر می کنم و دست تک تک آنها را می بوسم که در همه جا پشتیبان ما بودند و با تشویق های پرشور خود روحیه داده اند؛ ولی ما و هواداران باید از جشن بازی های قبلی خارج و به جنگ بازی بعدی برویم.

وی افزود: تمام تیم نیز روحیه ی خیلی خوبی دارند و فقط برای سه امتیاز به تهران می رویم. دیگر نیازی نیست از هواداران درخواست کنیم که حمایتمان کنند. چرا که آنها خودشان مثل یک مربی و یک بازیکن، فوتبال را می فهمند و شرایط حساس تیم را درک می کنند. امیدوارم نیمی از ورزشگاه آزادی قرمز رنگ باشد و با تشویق های پرشور و خاص خودشان در تهران، ما را حمایت کنند. در تهران منتظر تراکتوری ها هستیم و امیدوارم تراکتوری های تهران و اطراف تهران نیز به استادیوم بیایند.

ایران پوریان در خاتمه عنوان کرد: در پایان سخنانم، هم از مدیر عامل باشگاه و هم از هواداران تشکر می کنم که همیشه به فکر تیم تراکتورسازی هستند و هیچ وقت تیم را تنها نمی گذارند

 








موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 27
  • بازدید دیروز: 107
  • کل بازدیدها: 535469

:BlogScript/