سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:23 صبح ::  نویسنده :

ابراهیم زاده: قلعه نویی مرا دوست نداشت


مهاجم تیم تراکتورسازی تبریز گفت: قلعه نوعی من، اکرامی و کیانی را دوست نداشت و به همین دلیل ما را بازی نمی داد.


مسعود ابراهیم زاده در گفتگو با ایسنا، در رابطه با بازی تاریخی تراکتور مقابل الجزیره امارات عنوان کرد: در کل بازی به خصوص در نیمه دوم سرتر از حریف بودیم و خوشحالم خدا به من عزت داد در چنین بازی گلزنی کنم.

وی افزود: در آن روز بهت و حیرت بازیکنان میلیاردی الجزیره که باعث شد از جو استادیوم فیلمرداری کنند بیشتر از همه چیز به من چسبید و خیلی افتخار کردم که پیراهن چنین تیمی را می پوشم.

بازیکن بومی تراکتورسازی درباره ی بازی با نفت تهران بیان کرد: نفت تیم جوانی است که دوندگی بالایی دارد و از همه مهتر مربی کاربلدی سکان هدایت این تیم را بر عهده دارد، نفت در نیم فصل دوم رقابت ها از لحاظ عملکرد، تیم سوم است اما ما تراکتوریم و انشالله با یاری هوادارانمان این تیم را شکست خواهیم داد.

وی ادامه داد: بازی های باقی مانده حکم فینال را دارند و اگر در بازی های رو در رو با استقلال و سپاهان عملکرد خوبی داشته باشیم قهرمان لیگ برتر می شویم.

ابراهیم زاده در خصوص افت و بدل شدن به یک نیمکت نشین تمام عیار در طی دو سال اخیر گفت: در لیگ دسته اول آزادی عمل بیشتر داشتم و این مسئله باعث می شد بهتر و راحت تر بازی کنم، در زمان کمالوند در لیگ برتر هم مربی بهم اعتقاد داشت و من هم خیلی تأثیر گذار کار می کردم.

وی اضافه کرد: قلعه نوعی به بازی ام اعتقاد نداشت و به طبع این تفکر مربی، در نحوه ی عملکردم تأثیر منفی گذاشته بود، ولی من آن زمان به نیمکت نشینی اعتراض نکردم و همیشه گفته ام کار کردن با این مربی یکی از افتخارات من است و برایش آرزوی موفقیت می کنم.

بازیکن تراکتورسازی ادامه داد: فوتبال سلیقه ای است، هیچ وقت به نیمکت نشینی اعتراض نکرده ام و هر زمانی که به من بازی داده اند با تمام وجود برای موفقیت تیم جنگیده ام.

وی خاطرنشان کرد: تونی اعتقاد ویژه ای به بازی من دارد و در مقابل من هم در تمرینات خیلی جدی و پر تلاش ظاهر می شوم، درست است در پست های غیر تخصصی به کار گرفته می شوم اما نهایت تلاشم را انجام می دهم و خودم اعتقاد دارم از لحاظ شعور فوتبالی خیلی بالا هستم.

ابراهیم زاده در پایان سخنانش راجع به مدت قراردادش گفت: دوران سربازی ام 18 بهمن ماه به پایان رسیده است و اگر برای سال بعد مرا بخواهند شک نکنید در تراکتور خواهم ماند، چون بازی کردن در این تیم افتخار بزرگی است که نصیب هرکسی نمی شود.

 








موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 17
  • بازدید دیروز: 107
  • کل بازدیدها: 535459

:BlogScript/