سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
دوشنبه 91 دی 4 :: 7:3 عصر ::  نویسنده :

رضایی : جایگاه پرسپولیس باید تغییر کند


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برایم مهم نیست چه حرف‌هایی در موردم زدند.


غلامرضا رضایی در خصوص بازی مقابل نفت آبادان اظهار داشت: تمرینات بسیار خوب و شادابی را پس از بازی مقابل ملوان پشت سر گذاشتیم و قطعاً‌ می‌دانیم روز بسیار سختی در تهران مقابل نفت آبادان داریم.

وی افزود: فردا به 3 امتیاز فکر می کنیم و انشالله با یک بازی بسیار خوب و منطقی در تهران لیگ برتر را هم با پیروزی استارت خواهیم زد.

رضایی در خصوص شرایط خودش نیز گفت: خوشبختانه هفته به هفته بهتر می‌شوم و در حال حاضر نیز از شرایط بدنی و روحی صد در صد آماده‌ام. مطمئن باشید از یک تا 90 دقیقه هرچقدر بازی کنم تلاش می‌کنم تا برای پرسپولیس مفید باشم.

رضایی خاطرنشان کرد: اصلا برایم مهم نیست چه حرف هایی زدند و چه اتفاقاتی افتاد، چون دوست ندارم هرگز به گذشته فکر کنم. باید به بازی حساس مقابل صنعت نفت آبادان فکر کنیم چون باید سریع‌تر از رده دوازدهم لیگ برتر به بالا بیاییم.

مهاجم پرسپولیس در پایان در خصوص هواداران خاطرنشان کرد: با فوتبالی که مقابل ملوان به نمایش گذاشتیم هواداران باید بیایند و از پرسپولیس حمایت کنند تا خودشان از فوتبال این تیم لذت ببرند، خوشبختانه پرسپولیس به آن شرایط ایده‌آل رسیده و همه بچه‌ها دوست دارند تا برنده در یک بازی زیبا و هجومی باشند.

 








موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 4 :: 7:0 عصر ::  نویسنده :

خلیل صالحی:

رفتن کفاشیان خارج از قوانین مشکل‌زاست


مدیرعامل صنعت نفت آبادان گفت: اگر در بحث استعفا از فدراسیون فوتبال راهکارهای قانونی اعمال شود و در انتخاباتی سالم شخصی چون دادگان رییس فدراسیون شود، مشکلات فوتبال کمتر می‌شود، اما غیر از این حالت تبعات سنگینی برای ما خواهد داشت.


خلیل صالحی در حاشیه جلسه اتحادیه باشگاه فوتبال در باره بازی فردای (سه شنبه) تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی بسیار سختی داریم. برابر پرسپولیس با روحیه آن هم در ورزشگاه آزادی قرار می گیریم، اما چاره‌ای جز برد نداریم چون باید امتیازاتی که در نیم فصل اول از دست دادیم را جبران کنیم. بازیکنانمان انگیزه کافی برای موفقیت برابر پرسپولیس را دارند.

وی درباره اخراج سعید حلافی از صنعت نفت گفت: حلافی حرکت بسیار ناشایستی مقابل هواداران انجام داد و باید او را کنار می‌گذاشتیم و فکر می کنم که این تصمیم هم به سود اوست و هم باشگاه.

وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید به نظر شما مسئولان می‌خواهند شرایطی را ایجاد کنند که پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود، گفت: این حرف‌ها را قبول ندارم. بعید است که ناظران و مربیان طی هفته‌های متوالی شرایطی را ایجاد کنند که یک تیم قطعا برنده شود و نهایتا به قهرمانی جام حذفی برسد.

مدیرعامل صنعت نفت درباره حضور این تیم در جام حذفی به خبرنگاران گفت: جام حذفی، جام شگفتی‌هاست. من سابقه قهرمانی در این بازی‌ها همراه با تیم برق را دارم. امکان قهرمانی برای صنعت نفت در این دوره از جام حذفی وجود دارد. تاکنون که بازیکنان دو گام خوب را برداشته‌اند، اما در آینده دو بازی سخت خواهیم داشت که اولی مقابل سپاهان و دومی هم ممکن است برابر استقلال باشد.

وی در واکنش به سوال خبرنگاری که پرسید آیا با استعفا و رفتن علی کفاشیان مشکلات فدراسیون فوتبال حل می‌شود؟ گفت: اگر استعفا بر اساس قوانین و راهکارهای قانونی فوتبال باشد یعنی مثلا کفاشیان استعفا دهد و برود و شخصی مانند دادگان در یک انتخابات سالم به عنوان رییس جدید معرفی شود، این می‌تواند به حل شدن مشکلات فوتبالمان کمک کند، اما اگر بخواهد خارج از مقررات فیفا باشد، متاسفانه باید تبعات سنگین آن را بدهیم.

وی در پاسخ به این سوال که مجمع پیش‌بینی می‌کرد کفاشیان مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان قرار نگیرد، گفت: به نظر می‌رسید که این اتفاق بیفتد چون نماینده وزارت ورزش و جوانان رییس فدراسیون نشد و بعد از آن هم این وزارتخانه بر تکرار انتخابات اصرار می‌کرد. این‌ها بدان معنی است که معلوم بود کفاشیان از ابتدای دوره مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان نیست و ممکن است در آینده با مشکلاتی مواجه شود.

 




موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 4 :: 6:59 عصر ::  نویسنده :

مجمع فوتبال فرمالیته‌ترین مجمع ورزش است

عابدینی: فدراسیون به جای مناظره، مقابله می‌کند


مدیرعامل باشگاه داماش با انتقاد از فدراسیون فوتبال گفت: فرمالیته‌ترین مجمع ورزشی در ایران، مجمع فدراسیون فوتبال است و کفاشیان زورش نمی‌رسد مشکل را حل کند.


امیر عابدینی در واکنش به محرومیت دو جلسه‌ای هواداران تیم داماش گیلان به خاطر رفتارشان در بازی با استقلال به خبرنگاران گفت: انگار فقط در رشت فحش می‌دهند! این سومین حکمی است که علیه ما صادر می‌شود و قرار بود که جریمه نقدی کنند. اگر به خاطر آن رفتارها ما را دو جلسه محروم کردند پس باید برخی باشگاه‌ها را مدام العمر محروم کنند. به جای این که سر بحثهایی که من مطرح کردم بیایند مناظره کنند، با ما مقابله می‌کنند!

وی افزود: فیلم رفتار تماشاگران هست. هواداران داماش و استقلال کنار هم هستند. یک مقدار به یکدیگر بد و بیراه می گویند، اما در اکثر دقایق بازی فقط تشویق می‌کنند. تعجب می‌کنم الفاظی که برخی‌ها استفاده می‌کنند خیلی بدتر از الفاظ هواداران است.

مدیرعامل داماش با انتقاد از رفتار فدراسیون گفت: فدراسیون از ابتدای فصل تاکنون 42 میلیون تومان به ما پول داده، اما 60 میلیون تومان جریمه‌مان کرده است! آنها باید بروند مشکلات خودشان را حل کنند. چک فدراسیون فوتبال برای 23 آذر بوده، اما هنوز وصول نشده است چون پول در حسابشان نیست. نوع این رفتارها عجیب است‌. آنها باید منطق داشته باشند. البته این‌ها را که می‌گویم منظورم قصور علی کفاشیان نیست، اشتباه ما ست که بخواهیم همه تقصیر‌ها را بر گردن کفاشیان بیاندازیم. متاسفانه هر که وظیفه‌اش را درست انجام نمی‌دهد می گویند کفاشیان مقصر است.

عابدینی با انتقاد از ساختار قانونی مجمع فدراسیون فوتبال در این باره توضیح داد: قالب قانونی مجمع نه نظارتی است و نه دخالتی. مجمع فدراسیون فوتبال فرمالیته مجمع ورزشی در ایران است. اگر آقایان می‌خواستند برای یک کافه رستوران اساسنامه بنویسند باید این گونه می‌نوشتند چون رای قالب مجمع همواره در دو نوع اکثریت و اقلیت همیشه مشخص است.

عابدینی گفت: نوع برداشتن رییس و نواب آن در فدراسیون با اختیار مجمع نیست. حتی این مجمع آنقدر اشکال دارد که یکسری از اختیارات دیگر را مانند معرفی اعضای هیات رییسه هم به فدراسیون داده است. معتقدم با این اساسنامه مشکلات فوتبال حل نمی‌شود. آیین‌نامه‌ها ، قراردادهای تنظیمی میان بازیکنان و باشگاه‌ها که مورد پذیرش فدراسیون است، ایرادهای بسیار زیادی دارد.

این عضو مجمع فدراسیون به ترکیب اعضای مجمع هم انتقاد کرد و گفت: نمی‌شود که هر هیات فوتبالی در ایران نماینده‌ای در مجمع داشته باشند. نمی‌شود که یک استان که در لیگ برتر و لیگ دسته یک تیمی ندارد عضو مجمع باشد، اما استان ما که دو تیم در لیگ برتر دارد هم مانند آنها یک عضو در مجمع داشته باشد. این مشکلات مربوط به ساختار است و کفاشیان هم زورش نمی رسد که آنها را حل کند.

وی در واکنش به انتخاب افتخاری به عنوان رییس فدراسیون فوتسال هم گفت: پس چه زمانی می‌خواهیم جوانگرایی کنیم؟! با واپس گرایی مخالفم.

 








موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 4 :: 6:59 عصر ::  نویسنده :

علیرضا فغانی داور دیدار قطر و مالزی شد


تیم داوری ایرانی با هدایت علیرضا فغانی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان تیم داوری بازی تیم های قطر و مالزی انتخاب شد.


علیرضا فغانی ، حسن کامرانی فر ، رضا سخندان به عنوان تیم داوری ایرانی دیدار تیم های قطر و مالزی را از سری رقابتهای مقدماتی جام ملتهای آسیا 2015 استرالیا را در دوحه قطر قضاوت می کنند.

این بازی چهارشنبه 18 بهمن در دوحه برگزار می شود و ناظر این بازی از کشور چین و ناظر داوری از کشور امارات انتخاب شده است.

همچنین مسعود عنایت از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان ناظر داوری دیدار العین امارات و الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

این بازی نیز روز 9 اسفند 91 در امارات برگزار می شود و مسعود عنایت ناظر داوری این بازی است. پیترگرین از استرالیا داور وسط بازی و براد هابسون از استرالیا به عنوان کمک اول و صبری مهتد از مالزی کمک داور دوم بازی هستند. ناظر بازی هم از کشور نپال انتخاب شده است.

 








موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 4 :: 6:59 عصر ::  نویسنده :

آنچلوتی: به احترام کونته‌ کلاهم را برمی‌دارم


سرمربی پاری‌سن‌ژرمن با وجود ستایش از یوونتوس احتمال می‌دهد که این تیم دچار لغزش شده و صدر جدول سری A را از دست بدهد.


یوونتوس در فصل جدید سری A نمایش خوبی داشته و با 44 امتیاز صدرنشین است. اختلاف 8 امتیازی تیفوسی‌ها با تیم دوم جدول باعث شده تا بسیاری این تیم را همچون سال گذشته شانس اصلی قهرمانی قلمداد کنند؛ با این حال کارلو آنچلوتی، سرمربی کنونی پاری‌سن‌ژرمن معتقد است شاگردان کونته می‌توانند دچار لغزش شوند.

آنچلوتی در گفت‌وگویی که با روزنامه "گاتزتا دلو اسپورت" ایتالیا داشت، گفت: "رقابت‌های سری A را دنبال می‌کنم. یوونتوس با 8 امتیاز اختلاف با تیم دوم در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. یووه تیمی قوی و بسیار خوب است اما چه بسا ورق برگردد و این تیم دچار لغزش شود. باید بگویم که کم کردن از فاصله 8 امتیازی با یوونتوس آسان نخواهد بود."

هر چند کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا به خاطر تبانی، دو امتیاز از ناپولی کم کرد اما آنچلوتی این تیم را از مدعیان قهرمانی می‌داند:‌ "بر این باورم که ناپولی پتانسیل ارائه بازی‌های زیبا را دارد. بازیکنان ناپولی می‌توانند خود را با شرایط جدید وفق دهند اما انتظار زیادی از این تیم ندارم. شاگردان ماتزاری شاید بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند."

کارلتو به ستایش از آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس پرداخت و گفت: "کونته را به خوبی می‌شناسم. او در برهه‌ای شاگردم بوده است. می‌توانم بگویم که او پرتلاش و سخت‌کوش است. کلاهم را به احترام او برمی‌دارم. او مربی است که شاخصه‌های فنی لازم را دارد و با ویژگی‌های شخصی که دارد، می‌تواند از یوونتوس یک تیم مدعی و جنگنده‌ بسازد."

آنچلوتی درباره این سوال که آیا شاگردان کونته می‌توانند جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرند، گفت: "آنها باید زمانمند و حساب‌شده پیش بروند. من هم در پاری‌سن‌ژرمن در پی آن هستم که برای دومین بار افتخار قهرمانی در این رقابت‌ها را داشته باشم. یوونتوس در مرحله حذفی قرعه خوبی دارد و باید به مصاف سلتیک برود. معتقدم آنها می‌توانند به مراحل بعدی برسند."

پاری‌سن‌ژرمن با مالکان متمول قطری خود به تیمی کاملا سرشناس و مدعی در فرانسه و اروپا تبدیل شده است. شاگردان آنچلوتی در لا شامپیونه با 38 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به لیون و مارسی قهرمان نیم‌ فصل شده‌اند. این تیم باید در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه 12 فوریه در مستایا به مصاف والنسیا برود.

 








موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 4 :: 6:58 عصر ::  نویسنده :

نبی: ماجدی توسط هیات رییسه بگزیده شد


دبیر کل فدراسیون فوتبال می‌گوید اگر انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست کمیته جوانان به پیشنهاد او باشد، این هیات رییسه است که او را انتخاب کرده.


مهدی محمد نبی در حاشیه جلسه اتحادیه باشگاه فوتبال در جمع خبرنگاران، گفت: این جلسات خوب است و تبادل نظر میان باشگاه‌ها درباره مسایل‌شان می‌شود. پیشنهاد تشکیل کمیسیون اقتصادی مطرح شد که امیدوارم با حل مشکلات آیین‌نامه‌ای بتوانیم طرح آن را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهیم. همچنین بحث کمیته‌ فنی هم مطرح شد که آیین‌نامه‌های خوبی دارد، اما باید به روز شود.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف سرپرست تیم ملی چه شد، گفت: در رقابت‌های غرب آسیا خودم مسئولیت سرپرستی تیم ملی را پذیرفتم که البته این سرپرستی موقت بود. بعد از آن با کفاشیان صحبت کردم و قرار شده طی دو تا سه هفته‌ آینده سرپرست را انتخاب و معرفی کنیم.

نبی در واکنش به این که برخی‌ها به مشکلات اجرایی در فدراسیون فوتبال اشاره دارند و انتقادهایی را مطرح می‌کنند و ظاهرا بعضی از این انتقادها را متوجه شما می‌دانند، گفت: به هر حال برخی از این صحبت‌ها در مورد مدیریت اجرایی فدراسیون است، اما چارچوب وظایف و عملکرد سیستم‌ اجرایی در فدراسیون مشخص است. ما از نظرات دوستان استفاده می‌کنیم حالا چه من در مسئولیت اجرایی باشم و چه نباشم فدراسیون کارش را انجام می‌دهد، اما تا روزی که باشم به وظیفه ام عمل می‌کنم.

نبی در واکنش به این ادامه سوال خبرنگار مبنی بر این که اما انتقادهای صریحی به شما و بهروان وارد است و برخی معتقدند که باید تغییراتی در فدراسیون صورت بگیرد، گفت: واقعا نمی دانم، اما خود طرح این سوال نوعی حاشیه سازی است. باید سعی کنیم حاشیه‌ها را کم رنگ‌تر کنیم تا بتوانیم مشکلات حل را بهتر حل کنیم

دبیر کل فدراسیون درباره موضوع قرارداد پرسپولیس با ژوزه و این که قطع همکاری این دو آیا به لحاظ حقوقی تبعاتی را برای پرسپولیس خواهد داشت؟ گفت: قراردادی که در سازمان لیگ وجود دارد را من ندیده‌ام، اما وکیل باشگاه پرسپولیس بحث دیگری را مطرح کرده است. به هر حال باشگاه به لحاظ شخصیتی و حقوقی مستقل است و اگر ژوزه بخواهد به مراجع دیگری غیر از فدراسیون فوتبال شکایت کند، چون یک مربی خارجی است می‌تواند به فیفا شکایت کند و آنها هم مستنداتش را می‌بینند و تصمیم گیری می‌کنند ، اما از طرفی بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس معتقد است که ژوزه نامه‌ای نوشته و به آنها داده و در آن به صراحت گفته است که «من می‌روم» و تلقی آنها از این جمله این است که ژوزه کناره‌گیری کرده است. به هر حال اگر باشگاه پرسپولیس مستندات خوبی داشته باشد می‌تواند در این قضیه ضرر نکند.

نبی در واکنش به این که انتقادهایی در خصوص بعضی انتصاب‌ها در فدراسیون فوتبال صورت گرفته و به ویژه در واکنش به این که عنوان می‌شود میرشاد ماجدی را شما به عنوان رییس کمیته‌ جوانان انتخاب کردید این انتقادها زیاد است؟ اظهار کرد: به هر حال این انتخاب در هیات رییسه فدراسیون صورت گرفته و هم افتخاری به عنوان رییس پیشنهادی کمیته‌ فوتسال و هم ماجدی به عنوان سرپرست کمیته‌ پیشنهادی جوانان در جلسه هیات رییسه مطرح شد و اکثریت اعضا رای دادند. نهایتا این انتخابات صورت گرفت. بنابراین اگر پیشنهادی هم هیات رییسه بدهد نهایتا خود اعضا تصمیم گرفته‌اند.

 








موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 4 :: 6:57 عصر ::  نویسنده :

خوروش: حاج‌صفی می‌تواند فردا بازی کند


سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت:‌ احسان حاج‌صفی فردا می‌تواند مقابل مس به میدان برود.


رسول خوروش در مورد وضعیت احسان حاج صفی و اینکه آیا او می تواند مقابل مس به میدان برود گفت: احسان حاج صفی هیچ مشکلی ندارد و او می تواند در مسابقه مقابل مس به میدان برود. نامه پایان خدمت و فسخ قرارداد با ترکتورسازی و اجازه حضور در سپاهان را دو روز است دریافت کردیم و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی در مورد خرید های سپاهان در نقل و انتقالات نیم فصل، خاطر نشان کرد: از نقل و انتقالاتی که انجام دادیم کاملا رضایت داریم. در پست هایی که نیاز به انجام تغییرات داشتیم بازیکن جدید جذب کردیم و امیدواریم که در نیم فصل دوم نیز بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

خوروش در مورد دیدار سپاهان مقابل مس کرمان گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم. مس تیم بسیار خوب و قدرتمندی است. در دیدار رفت به سختی مقابل این تیم به پیروزی رسیدیم.

 




موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 4 :: 6:57 عصر ::  نویسنده :

کاسیمیرو:

مقابل پرسپولیس باید هوشیارانه بازی کرد


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص بازی تیمش برابر پرسپولیس گفت:پرسپولیس تیم بزرگی در ایران است و باید مقابل آن خیلی هوشیارانه بازی کنیم.


آلفردو کاسیمیرو افزود: بازی سختی برابر پرسپولیس تهران داریم اما باید از این تیم امتیاز بگیرم.

وی اظهار داشت: امتیاز گرفتن از تیم پرسپولیس از نظر روحی به تیم ما کمک خواهد کرد و شرایط بهتری هم در جدول بدست خواهیم آورد.

کاسیمیرو خاطرنشان کرد: تیم پرسپولیس بازیکنان بزرگ و با تجربه ای دارد اما می توان از این تیم امتیاز گرفت.

سرمربی نفت آبادان گفت:البته بعد از رفتن مانوئل ژوزه از تیم پرسپولیس این تیم شرایط بهتری بدست آورده و این مساله در بازی با ملوان ثابت شد.

وی افزود:تیم پرسپولیس هم مانند دیگر تیم ها دارای نقاط ضعفی است که برای امتیاز گرفتن از این تیم باید از نقاط ضعفش استفاده کنیم.

کاسیمیرو اظهار داشت: مشکل اصلی ما هوای سرد تهران است زیرا بازیکنان نفت عادت زیادی به هوای سرد ندارند.

سرمربی نفت آبادان گفت: با توجه به فشار زیادی که تیم مقابل راه آهن متحمل شد برای بازی با پرسپولیس چند تغییر در تیم خواهیم داشت.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا (سه شنبه) از هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران میهمان پرسپولیس است.

 








موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 4 :: 6:56 عصر ::  نویسنده :

شاهکار شاگردان خوراکچی و تداوم صدرنشینی صبا

نتایج امروز لیگ برتر فوتسال


چهاردهمین هفته از لیگ برتر فوتسال امروز (دوشنبه) با برگزاری سه بازی پایان یافت.


در ادامه بازی‌های هفته‌ چهاردهم لیگ برتر فوتسال امروز به صورت همزمان ساعت 15 سه دیدار برگزار شد که طی آنها صبای قم، گیتی‌پسند اصفهان، میثاق تهران به پیروزی رسیدند.

در یکی از دیدارهای حساس امروز ، میثاق تهران در سالن شهرداری منطقه 11 تهران میزبان شهید منصوری قرچک بود و موفق شد در پایان با نتیجه‌ هفت بر چهار تیم پر مهره قرچکی را از پیش‌رو بردارد.

شاگردان خوراکچی که در هفته‌های اخیر در کسب نتیجه‌ ناکام بودند با پیروزی برابر منصوری شگفتی خلق کردند. البته این پیروزی در جایگاه میثاق تاثیری نداشت و این تیم با 13 امتیاز همچنان در رده دهم باقی ماند.

منصوری نیز به جایگاه ششم جدول سقوط کرد و فاصله امتیازی‌اش با صدر جدول را به عدد 10 افزایش یابد.

امروز همچنین صبای قم که به تازگی محسن حسن زاده را روی نیمکتش می‌بیند با نتیجه‌ شش بر دو شهرداری تبریز را از پیش‌رو برداشت تا با کسب 32 امتیاز صدر جدول را همچنان در اختیار داشته باشد.

گیتی‌پسند اصفهان نیز امروز موفق شد با نتیجه 2 بر یک راه ساری را از پیش رو بردارد. اصفهانی‌ها هرچند در این بازی سه امتیاز را کسب کردند اما اختلاف یک امتیازی‌شان با صدر جدول همچنان باقی ماند.

نتایج کامل بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال:

گیتی‌پسند اصفهان 2 – راه ساری یک

صبای قم 5 – شهرداری تبریز یک

میثاق تهران 7 – شهید منصوری قرچک 4

شرکت ملی حفاری اهواز 6 – گاز خوزستان 2

شهرداری ساوه 6 – فرش‌آرای مشهد 5

دبیری تبریز 3 – هلال احمر تبریز یک

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم‌های صبای قم، گیتی‌پسند اصفهان، حفاری اهواز، فرش‌آرای مشهد، دبیری تبریز و منصوری قرچک در رده‌های اول تا ششم قرار دارند.

 








موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 4 :: 6:54 عصر ::  نویسنده :

استقلال یک محروم دارد

اعلام اسامی محرومان هفته هجدهم لیگ برتر


اسامی محرومان هفته هجدهم لیگ برتر از سوی سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال اعلام شد.


روابط عمومی سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران، اسامی محرومان هفته هجدهم لیگ برتر را به شرح زیر اعلام کرد:

استقلال: جی لوید ساموئل

داماش گیلان: مصطفی حاجتی

سایپا: وحید مهدیخانی

تراکتورسازی تبریز: مرتضی اسدی، محمد نصرتی

فجرسپاسی: هادی ایمانی، محمد مهدی نظری

نفت تهران: سوشا مکانی، سید امین منوچهریی

پیکان: سجاد فیض الهی

گهر دورود: مجید خدا بنده‌لو

صبای قم: مجید حیدری و محمود فکری مربی تا اطلاع ثانوی محروم هستند.

هفته هجدهم لیگ برتر از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود.

 








موضوع مطلب :
<   1   2   3   4   5   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 53
  • بازدید دیروز: 57
  • کل بازدیدها: 534366

:BlogScript/