سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
دوشنبه 91 دی 11 :: 1:1 عصر ::  نویسنده :

لوگانو از پاری سن ژرمن جدا می‌شود


دیه گو لوگانو مدافع اروگوئه ای روز یکشنبه از جدایی خود از پاری سن ژرمن، صدرنشین لیگ یک فرانسه، خبر داد.


 لوگانو که این فصل تنها در یک بازی به میدان رفته است، به روزنامه الپائیس اروگوئه گفت: « فرانسه برای من تمام شده است. یک و نیم سال از قراردادم باقی مانده است اما با توجه به شرایطی که دارم بهترین گزینه پیدا کردن تیمی دیگر است. در پانزده روز آینده باید تیم جدیدی پیدا کنم .»

این مدافع سی و دو ساله که کاپیتان تیم ملی اروگوئه است،‌ تابستان دو هزار و یازده کمی بعد از آنکه شیخ تمیم بن حمد آل ثانی از خاندان سلطنتی قطر پاری سن ژرمن را خرید به این تیم پیوست.

این بازیکن در خط دفاع با تیاگو سیلوا و ممدو ساخو رقابت می کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، دیه گو لوگانو افزود: « شرایط ورزشی ایجاب می کند که من پاریس را ترک کنم. بنابراین منتظرم تا مقصد بعدی من مشخص شود .»

 








موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 11 :: 1:0 عصر ::  نویسنده :

میثاقیان: فدراسیون فوتبال اقتدار ندارد‌


سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: اینکه فدراسیون رای صادر شده کمیته انضباطی خودش مبنی بر برگزاری دیدار بدون تماشاگر با داماش را قبول ندارد نشانه بی‌اقتداری فدراسیون فوتبال بوده که تمرکز ما را به‌هم زده است.


اکبر میثاقیان در نشست خبری قبل از بازی داماش و آلومینیوم با بیان اینکه رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر سخت‌تر و جذاب‌تر از دور رفت است، اظهار کرد: تیم‌های بالای جدول برای بالا ماندن و تیم‌های انتهای جدول برای بقا و بالا آمدن می‌جنگند و این موضوع رقابت‌ها را سخت‌تر و جذاب‌تر می‌کند.

به گزارش فارس،وی افزود: با توجه به وضعیتمان در جدول رده‌بندی تنها برای برد به رشت آمده‌ایم و به چیزی جز سه امتیاز بازی فکر نمی‌کنیم.

سرمربی آلومینیوم در باره بازی در زمین چمن مصنوعی رشت گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که در چمن طبیعی بازی کنیم یا مصنوعی، مهم این است که با کسب امتیاز رشت را ترک کنیم.

وی با اشاره به محرومیت یک بازیکن خود، اذعان کرد: تیغ‌نورد به دلیل اخراج در بازی مقابل استقلال تنها محروم آلومینیوم در این بازی است.

میثاقیان به برگزاری بازی با حضور تماشاگران با وجود رای قبلی کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت داماش اشاره کرد و گفت: تماشای فوتبال حق تماشاگران است و بنده از حضور تماشاگران در ورزشگاه لذت می‌برم به ویژه اینکه از قدیم فوتبال‌دوستان رشت و انزلی را دوست داشته‌ام و به نطر بنده حق این تماشاگران محرومیت نیست.

وی با ابراز تعجب از تغییر رای کمیته انضباطی در برگزاری دیدار دو تیم داماش و آلومینیوم با حضور تماشاگران، افزود: اینکه فدراسیون ابتدا اعلام می‌کند بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود و بعد در آستانه بازی نظرش را تغییر می‌دهد نشانه بی‌اقتداری فدراسیون فوتبال است و این یکی از مشکلات فدراسیون فوتبال ماست که تمرکز ما را نیز به‌هم زده است.

سرمربی آلومینیوم اضافه کرد: حتما منظور آقای حسن‌زاده از برگزاری بازی بدون حضور تماشاگر بازی‌های دوستانه داماش بوده است و هر تیمی غیر از آلومینیوم بود بر سر این ماجرا جنجال می‌کرد اما آلومینیوم برخلاف سرمربی جنجالی‌اش تیمی آرام و بدون حاشیه است.

وی با بیان اینکه آلومینیوم به لحاظ امکانات قابل مقایسه با دیگر تیم‌های لیگ برتری نیست، تصریح کرد: بنده هر جا رفته‌ام خدا حامی من بوده است و هم آلومینیوم صد درصد در لیگ برتر باقی می‌ماند و هم من برخلاف صحبت قبلی‌ام طعمه کوسه‌های خلیج فارس نمی‌شوم.

 








موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 11 :: 12:59 عصر ::  نویسنده :

لوو: سال 2013، سال پیشرفت آلمان است


یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، از بازیکنانش خواست ناکامی در یورو 2012 را به فراموشی بسپارند و در سال 2013 عملکرد بهتری داشته باشند.


نمایش های چند سال اخیر ژرمن ها تحسین های زیادی را به همراه داشته اما آنها در تورنمنت های بزرگ از جمله یورو 2012، در گام های آخر مغلوب شدند. در حالی که از شاگردان لوو به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی یاد می شد، آنها در نیمه نهایی 2-1 مغلوب ایتالیا شدند و از رسیدن به فینال باز ماندند.

لوو معتقد است اسکلت اصلی تیمش نیاز به تقویت دارد اما همچنان به موفقیت تیمش در جام جهانی 2014 ایمان دارد.

او در گفتگو با نشریه بیلد گفت:" سال 2013، سال تمرکز برای ما خواهد بود. ما باید عملکرد بهتری از این تیم ببینیم.

ما باید هر کاری می توانیم انجام دهیم تا بتوانیم انعطاف پذیری مان را افزایش دهیم و با انجام این کار، آلمان می تواند در جام جهانی 2014 به موفقیت برسد.

اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ دهد، ما به مشکل خواهیم خورد. ما قبلا هم دستمان را روی اجاق داغ گرفته ایم و دست مان سوخته است."

 








موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 11 :: 12:59 عصر ::  نویسنده :

هفته نوزدهم لیگ برتر

پیروزی فولادبرابرسپاهان،توقف ملوان درآبادان


در هفته نوزدهم لیگ برتر سپاهان در خانه از فولاد شکست خورد و ملوان و نفت آبادان به تساوی رسیدند.


به گزارش فارس، در ادامه هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 امروز دو دیدار برگزار شد که نتایج زیر حاصل شد:

*نفت آبادان یک - ملوان یک

گل‌ها: جلال رافخایی در دقیقه 6 برای ملوان و مهدی دغاغله 58 برای نفت

*سپاهان صفر - فولاد یک

گل: لوسیانو پریرا در دقیقه 71

به این ترتیب فولاد خوزستان انتقام شکست جام حذفی را در حالی از سپاهان گرفت که در دیدار جام حذفی نیز لوسیانو پریرا برزیلی برای فولاد گلزنی کرده بود. فولاد برای دهمین هفته پیاپی روند شکست ناپذیری خود را حفظ کرد.

فولاد با این پیروزی جایگزین سپاهان در رده دوم شد.

 








موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 11 :: 12:58 عصر ::  نویسنده :

امیدواری هواداران اوساسونا به بازگشت نکونام


70 درصد هواداران اوساسونا معتقد هستند، جواد نکونام به زودی به تیم‌شان بازمی‌گردد.


در نظرسنجی روزنامه‌ "دیاریو دی ناوارا" چاپ پمپلونا 70 درصد از هواداران اوساسونا معتقد بودند، جواد نکونام به زودی به تیم سابق خود باز خواهد گشت.

به گفته میگل نکو، مدیر فنی اوساسونا نکونام همیشه بازیکن بزرگی بوده است: "باشگاه اوساسونا تمایل دارد برای افزایش سطح فنی تیم در ژانویه بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد. هر چند او از بازیکنی نام نبرد."

نظرسنجی روزنامه یادشده همچنان در حال برگزاری است.

 








موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 11 :: 12:58 عصر ::  نویسنده :

با استقبال 500 نفری هواداران شیرازی

کاروان پرسپولیس شیراز را ترک کرد


کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از استقبال 500 نفری هواداران شیرازی، این استان را به مقصد تهران ترک کرد.


 تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر موفق شد با 2 گل فجر سپاسی شیراز را شکست دهد از همین‌رو کاروان قرمزپوشان ساعت 23:15 امشب شیراز را به مقصد تهران ترک کرد اما حاشیه‌های سفر پرسپولیس را در زیر می‌خوانیم.

* در هنگام خروج پرسپولیس از شیراز حدود 500 هوادار از ساعت‌ها قبل در فرودگاه شهید دستغیب منتظر قرمز‌پوشان بودند. پس از اینکه بازیکنان پرسپولیس به فرودگاه آمدند با استقبال گرم این هواداران مواجه شدند، اغلب این هواداران به دنبال این بودند تا با علی کریمی عکس یادگاری بیندازند که این موضوع باعث بی‌نظمی‌هایی در فرودگاه دستغیب شد اما با تلاش مأموران نیروی انتظامی و لیدرهای پرسپولیس علی کریمی که بسیار با صبر با تمام هواداران برخورد می‌کرد و با اکثر آنها عکس می‌گرفت پس از دقایقی که در بین این هواداران گیر کرده بود رهایی یافت و فرودگاه دستغیب را ترک کرد.

*تعدادی از هواداران شیرازی هم نامه‌هایی به علی کریمی دادند که از وی درخواست‌هایی داشتند.

* کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 23:15 دقیقه شیراز را به مقصد تهران ترک کرد.

*تعدادی از بازیکنان پرسپولیس پس از پیروزی این تیم برابر فجر سپاسی شیراز به زیارت شاهچراغ رفتند.

 








موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 11 :: 12:58 عصر ::  نویسنده :

رحیمی:

عقیلی فصل آینده 100درصد در سپاهان است


هادی عقیلی، مدافع سابق سپاهان امروز در ورزشگاه فولادشهر حضور داشت و بازی تیم سپاهان مقابل فولاد خوزستان را از نزدیک تماشا می‌کرد.


حضور عقیلی در فولادشهر باعث شد که دوربین‌های تلویزیونی با این بازیکن سابق سپاهان مصاحبه‌های متعددی داشته باشند و در مورد شرایط او برای حضور در سپاهان جویا شوند.

قرار است هادی عقیلی فردا به باشگاه سپاهان برود و مذاکراتی با این باشگاه اصفهان انجام دهد؛ البته مشخص نیست که موضوع مذاکرات این بازیکن با باشگاه اصفهانی قرارداد فصل آینده اوست یا مسئله دیگر.

همچنین مدیرعامل باشگاه سپاهان در حاشیه دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی اعلام کرد که عقیلی فصل آینده 100 درصد در سپاهان به میدان خواهد رفت.

 








موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 11 :: 12:57 عصر ::  نویسنده :

همه مقابل فجر بازی کردند جز من!

بنگر:دوست دارم دلیل نیمکت‌نشینی‌ام را بدانم


مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چرا در بازی مقابل فجر نیمکت‌نشین بودم و دوست دارم دلیلش را بدانم.


محسن بنگر در خصوص نیمکت‌نشینی‌اش در بازی مقابل فجر، اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که در این بازی نیمکت‌نشین شدم، دوست دارم دلیل این اتفاق را بدانم. اما در کل مهم این بود که ما فجر را شکست دهیم و به 3 امتیاز بازی برسیم و خوشحالم که به خواسته خود رسیدیم.

وی افزود: نیمکت‌نشینی مهم نیست، ولی اگر دلیلش را بدانم جواب سئوال‌هایم را می‌گیرم.

وی در خصوص شرایط پرسپولیس نیز گفت:‌ خوشبختانه همه چیز در پرسپولیس خیلی خوب است و با چند برد متوالی دیگر به بالای جدول می‌آییم تا بتوانیم گذشته‌های تلخ را جبران کنیم.

مدافع پرسپولیس در خصوص موقعیت پرسپولیس در جدول رده‌بندی لیگ تصریح کرد: به دنبال عدد تک رقمی شدن در جدول نیستیم، ما تیمی هستیم اگر در رده پانزدهم جدول باشیم، باز هم به قهرمانی امید داریم. مطمئن باشید بزودی به بالای جدول می‌آییم.

بنگر در این مورد که چه برنامه‌ای دارد تا نیمکت‌نشینی‌اش تداوم نداشته باشد، نیز گفت: باید با گل‌محمدی صحبت کنم. شاید او دلیل قانع‌کننده‌ای برای من داشته باشد. معمولا در این گونه شرایط یک اتفاقی افتاده که سرمربی این تصمیم را می‌گیرد، نمی‌دانم بعد از نتیجه 2 بر 2 مقابل صنعت نفت همه بازی کردند اما من بازی نکردم، واقعا سؤالش برایم بی‌جواب است، یعنی من مشکل بودم؟

 








موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 11 :: 12:56 عصر ::  نویسنده :

بنیتس: لمپارد تعهد به باشگاه را نشان داد


سرمربی چلسی پس از 2 گلی که هافبک کهنه کار تیمش به ثمر رساند اعلام کرد او تعهدش به باشگاه را نشان داده است.


چلسی در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس برابر اورتون به برتری 2 بر یک دست پیدا کرد.

استیون پینار در دقیقه 2 برای اورتون و فرانک لمپارد 42 و 72 برای چلسی گلزنی کردند.

رافائل بنیتس در مورد این دیدار گفت: لمپارد با 2 گلی که در این دیدار به ثمر رساند تعهد خود به باشگاه را نشان داد. وظیفه من این است که به بهترین شکل با او برخورد کنم تا همواره در اوج آمادگی بماند. اگر بتواند در هر دیدار برای ما گل بزند خیلی عالی خواهد بود.

 








موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 11 :: 12:53 عصر ::  نویسنده :

به خاطر استرس توپ‌های‌مان گل نمی‌شود

گل‌محمدی:‌ مجبوریم به شکست گهر فکر کنیم


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گهری‌ها با انگیزه بالایی به مصاف ما می‌آیند اما ما مجبوریم به شکست آنها فکر کنیم.


یحیی گل‌محمدی اظهار داشت: در بازی مقابل فجر مثل چند بازی گذشته شروعی طوفانی داشتیم و با زدن 2 گل بازی را کنترل کردیم. در ادامه چشم به ضدحملات داشتیم، حتی می‌توانستیم به گل‌های زیادی هم برسیم ولی متأسفانه در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.

وی افزود: در مجموع در بازی با فجر سوار بازی بودیم و حق ما پیروزی بود، البته جا دارد برای چندمین بار از تیم فجر تشکر کنم که جوانمردانه مقابل ما بازی کردند، شکست این تیم برای هیچ تیمی ساده نیست.

گل‌محمدی در پاسخ به سوالی که چه اتفاقی افتاده که در 3 بازی گذشته سریعاً دروازه حریفان را باز می‌کنید، تصریح کرد: روزهای بسیار سختی را همراه با پرسپولیس در نیم فصل اول پشت سر گذاشتیم، اما زیاد دوست ندارم به عقب برگردم. درحال حاضر نیز وقتی ما 2 بر 1 از حریفان پیش می‌افتیم باز هم همان استرس به سراغ ما می‌آید و بچه ها کمی عصبی بازی می‌کنند به همین دلیل توپهای‌شان به گل تبدیل نمی‌شود.

وی افزود: باید با تمرینات بیشتر مشکلات را حل کنیم، چاره تمام این مشکلات فقط تمرین است نه چیز دیگری.

گل‌محمدی در مورد اینکه بالاخره در بازی مقابل فجر گل‌محمدی به عنوان سرمربی نوشته شد، نیز گفت: افتخار بسیار بزرگی است که سرمربی پرسپولیس به عنوان یکی از تیم‌های خوب و بزرگ آسیا باشم. بعد از 4 سال مربیگری، به عنوانت سرمربی تیم بسیار بزرگی انتخاب شدم، از رویانیان تشکر می‌کنم و هرگز لطف او را فراموش نخواهم کرد. البته کمیته فنی و هیئت مدیره هم به من لطف زیادی داشتند که امیدوارم از این تصمیم روسفید بیرون بیایم.

وی در مورد بازی آینده سرخپوشان با گهر خاطرنشان کرد: باید روند رو به رشد خود را حفظ کنیم، بالاخره گهر نیز تیم خوبی در لیگ برتر است و با انگیزه به مصاف ما می‌آیند، برخی اوقات بازی با این تیم‌ها خیلی سخت می‌شود اما من علیرغم احترامی که برای کادر فنی این تیم قائل هستم باید بگویم که مجبوریم به برد فکر کنیم .

 








موضوع مطلب :
<   1   2   3   4   5   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 3
  • بازدید دیروز: 57
  • کل بازدیدها: 534316

:BlogScript/