سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
دوشنبه 91 دی 4 :: 7:3 عصر ::  نویسنده :

رضایی : جایگاه پرسپولیس باید تغییر کند


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برایم مهم نیست چه حرف‌هایی در موردم زدند.


غلامرضا رضایی در خصوص بازی مقابل نفت آبادان اظهار داشت: تمرینات بسیار خوب و شادابی را پس از بازی مقابل ملوان پشت سر گذاشتیم و قطعاً‌ می‌دانیم روز بسیار سختی در تهران مقابل نفت آبادان داریم.

وی افزود: فردا به 3 امتیاز فکر می کنیم و انشالله با یک بازی بسیار خوب و منطقی در تهران لیگ برتر را هم با پیروزی استارت خواهیم زد.

رضایی در خصوص شرایط خودش نیز گفت: خوشبختانه هفته به هفته بهتر می‌شوم و در حال حاضر نیز از شرایط بدنی و روحی صد در صد آماده‌ام. مطمئن باشید از یک تا 90 دقیقه هرچقدر بازی کنم تلاش می‌کنم تا برای پرسپولیس مفید باشم.

رضایی خاطرنشان کرد: اصلا برایم مهم نیست چه حرف هایی زدند و چه اتفاقاتی افتاد، چون دوست ندارم هرگز به گذشته فکر کنم. باید به بازی حساس مقابل صنعت نفت آبادان فکر کنیم چون باید سریع‌تر از رده دوازدهم لیگ برتر به بالا بیاییم.

مهاجم پرسپولیس در پایان در خصوص هواداران خاطرنشان کرد: با فوتبالی که مقابل ملوان به نمایش گذاشتیم هواداران باید بیایند و از پرسپولیس حمایت کنند تا خودشان از فوتبال این تیم لذت ببرند، خوشبختانه پرسپولیس به آن شرایط ایده‌آل رسیده و همه بچه‌ها دوست دارند تا برنده در یک بازی زیبا و هجومی باشند.

 








موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 81
  • بازدید دیروز: 31
  • کل بازدیدها: 535125

:BlogScript/