سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
دوشنبه 91 دی 4 :: 6:58 عصر ::  نویسنده :

نبی: ماجدی توسط هیات رییسه بگزیده شد


دبیر کل فدراسیون فوتبال می‌گوید اگر انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست کمیته جوانان به پیشنهاد او باشد، این هیات رییسه است که او را انتخاب کرده.


مهدی محمد نبی در حاشیه جلسه اتحادیه باشگاه فوتبال در جمع خبرنگاران، گفت: این جلسات خوب است و تبادل نظر میان باشگاه‌ها درباره مسایل‌شان می‌شود. پیشنهاد تشکیل کمیسیون اقتصادی مطرح شد که امیدوارم با حل مشکلات آیین‌نامه‌ای بتوانیم طرح آن را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهیم. همچنین بحث کمیته‌ فنی هم مطرح شد که آیین‌نامه‌های خوبی دارد، اما باید به روز شود.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف سرپرست تیم ملی چه شد، گفت: در رقابت‌های غرب آسیا خودم مسئولیت سرپرستی تیم ملی را پذیرفتم که البته این سرپرستی موقت بود. بعد از آن با کفاشیان صحبت کردم و قرار شده طی دو تا سه هفته‌ آینده سرپرست را انتخاب و معرفی کنیم.

نبی در واکنش به این که برخی‌ها به مشکلات اجرایی در فدراسیون فوتبال اشاره دارند و انتقادهایی را مطرح می‌کنند و ظاهرا بعضی از این انتقادها را متوجه شما می‌دانند، گفت: به هر حال برخی از این صحبت‌ها در مورد مدیریت اجرایی فدراسیون است، اما چارچوب وظایف و عملکرد سیستم‌ اجرایی در فدراسیون مشخص است. ما از نظرات دوستان استفاده می‌کنیم حالا چه من در مسئولیت اجرایی باشم و چه نباشم فدراسیون کارش را انجام می‌دهد، اما تا روزی که باشم به وظیفه ام عمل می‌کنم.

نبی در واکنش به این ادامه سوال خبرنگار مبنی بر این که اما انتقادهای صریحی به شما و بهروان وارد است و برخی معتقدند که باید تغییراتی در فدراسیون صورت بگیرد، گفت: واقعا نمی دانم، اما خود طرح این سوال نوعی حاشیه سازی است. باید سعی کنیم حاشیه‌ها را کم رنگ‌تر کنیم تا بتوانیم مشکلات حل را بهتر حل کنیم

دبیر کل فدراسیون درباره موضوع قرارداد پرسپولیس با ژوزه و این که قطع همکاری این دو آیا به لحاظ حقوقی تبعاتی را برای پرسپولیس خواهد داشت؟ گفت: قراردادی که در سازمان لیگ وجود دارد را من ندیده‌ام، اما وکیل باشگاه پرسپولیس بحث دیگری را مطرح کرده است. به هر حال باشگاه به لحاظ شخصیتی و حقوقی مستقل است و اگر ژوزه بخواهد به مراجع دیگری غیر از فدراسیون فوتبال شکایت کند، چون یک مربی خارجی است می‌تواند به فیفا شکایت کند و آنها هم مستنداتش را می‌بینند و تصمیم گیری می‌کنند ، اما از طرفی بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس معتقد است که ژوزه نامه‌ای نوشته و به آنها داده و در آن به صراحت گفته است که «من می‌روم» و تلقی آنها از این جمله این است که ژوزه کناره‌گیری کرده است. به هر حال اگر باشگاه پرسپولیس مستندات خوبی داشته باشد می‌تواند در این قضیه ضرر نکند.

نبی در واکنش به این که انتقادهایی در خصوص بعضی انتصاب‌ها در فدراسیون فوتبال صورت گرفته و به ویژه در واکنش به این که عنوان می‌شود میرشاد ماجدی را شما به عنوان رییس کمیته‌ جوانان انتخاب کردید این انتقادها زیاد است؟ اظهار کرد: به هر حال این انتخاب در هیات رییسه فدراسیون صورت گرفته و هم افتخاری به عنوان رییس پیشنهادی کمیته‌ فوتسال و هم ماجدی به عنوان سرپرست کمیته‌ پیشنهادی جوانان در جلسه هیات رییسه مطرح شد و اکثریت اعضا رای دادند. نهایتا این انتخابات صورت گرفت. بنابراین اگر پیشنهادی هم هیات رییسه بدهد نهایتا خود اعضا تصمیم گرفته‌اند.

 








موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 4
  • بازدید دیروز: 31
  • کل بازدیدها: 535048

:BlogScript/