سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
دوشنبه 91 دی 4 :: 6:59 عصر ::  نویسنده :

آنچلوتی: به احترام کونته‌ کلاهم را برمی‌دارم


سرمربی پاری‌سن‌ژرمن با وجود ستایش از یوونتوس احتمال می‌دهد که این تیم دچار لغزش شده و صدر جدول سری A را از دست بدهد.


یوونتوس در فصل جدید سری A نمایش خوبی داشته و با 44 امتیاز صدرنشین است. اختلاف 8 امتیازی تیفوسی‌ها با تیم دوم جدول باعث شده تا بسیاری این تیم را همچون سال گذشته شانس اصلی قهرمانی قلمداد کنند؛ با این حال کارلو آنچلوتی، سرمربی کنونی پاری‌سن‌ژرمن معتقد است شاگردان کونته می‌توانند دچار لغزش شوند.

آنچلوتی در گفت‌وگویی که با روزنامه "گاتزتا دلو اسپورت" ایتالیا داشت، گفت: "رقابت‌های سری A را دنبال می‌کنم. یوونتوس با 8 امتیاز اختلاف با تیم دوم در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. یووه تیمی قوی و بسیار خوب است اما چه بسا ورق برگردد و این تیم دچار لغزش شود. باید بگویم که کم کردن از فاصله 8 امتیازی با یوونتوس آسان نخواهد بود."

هر چند کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا به خاطر تبانی، دو امتیاز از ناپولی کم کرد اما آنچلوتی این تیم را از مدعیان قهرمانی می‌داند:‌ "بر این باورم که ناپولی پتانسیل ارائه بازی‌های زیبا را دارد. بازیکنان ناپولی می‌توانند خود را با شرایط جدید وفق دهند اما انتظار زیادی از این تیم ندارم. شاگردان ماتزاری شاید بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند."

کارلتو به ستایش از آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس پرداخت و گفت: "کونته را به خوبی می‌شناسم. او در برهه‌ای شاگردم بوده است. می‌توانم بگویم که او پرتلاش و سخت‌کوش است. کلاهم را به احترام او برمی‌دارم. او مربی است که شاخصه‌های فنی لازم را دارد و با ویژگی‌های شخصی که دارد، می‌تواند از یوونتوس یک تیم مدعی و جنگنده‌ بسازد."

آنچلوتی درباره این سوال که آیا شاگردان کونته می‌توانند جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرند، گفت: "آنها باید زمانمند و حساب‌شده پیش بروند. من هم در پاری‌سن‌ژرمن در پی آن هستم که برای دومین بار افتخار قهرمانی در این رقابت‌ها را داشته باشم. یوونتوس در مرحله حذفی قرعه خوبی دارد و باید به مصاف سلتیک برود. معتقدم آنها می‌توانند به مراحل بعدی برسند."

پاری‌سن‌ژرمن با مالکان متمول قطری خود به تیمی کاملا سرشناس و مدعی در فرانسه و اروپا تبدیل شده است. شاگردان آنچلوتی در لا شامپیونه با 38 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به لیون و مارسی قهرمان نیم‌ فصل شده‌اند. این تیم باید در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه 12 فوریه در مستایا به مصاف والنسیا برود.

 








موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 76
  • بازدید دیروز: 31
  • کل بازدیدها: 535120

:BlogScript/