سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
دوشنبه 91 دی 4 :: 6:59 عصر ::  نویسنده :

مجمع فوتبال فرمالیته‌ترین مجمع ورزش است

عابدینی: فدراسیون به جای مناظره، مقابله می‌کند


مدیرعامل باشگاه داماش با انتقاد از فدراسیون فوتبال گفت: فرمالیته‌ترین مجمع ورزشی در ایران، مجمع فدراسیون فوتبال است و کفاشیان زورش نمی‌رسد مشکل را حل کند.


امیر عابدینی در واکنش به محرومیت دو جلسه‌ای هواداران تیم داماش گیلان به خاطر رفتارشان در بازی با استقلال به خبرنگاران گفت: انگار فقط در رشت فحش می‌دهند! این سومین حکمی است که علیه ما صادر می‌شود و قرار بود که جریمه نقدی کنند. اگر به خاطر آن رفتارها ما را دو جلسه محروم کردند پس باید برخی باشگاه‌ها را مدام العمر محروم کنند. به جای این که سر بحثهایی که من مطرح کردم بیایند مناظره کنند، با ما مقابله می‌کنند!

وی افزود: فیلم رفتار تماشاگران هست. هواداران داماش و استقلال کنار هم هستند. یک مقدار به یکدیگر بد و بیراه می گویند، اما در اکثر دقایق بازی فقط تشویق می‌کنند. تعجب می‌کنم الفاظی که برخی‌ها استفاده می‌کنند خیلی بدتر از الفاظ هواداران است.

مدیرعامل داماش با انتقاد از رفتار فدراسیون گفت: فدراسیون از ابتدای فصل تاکنون 42 میلیون تومان به ما پول داده، اما 60 میلیون تومان جریمه‌مان کرده است! آنها باید بروند مشکلات خودشان را حل کنند. چک فدراسیون فوتبال برای 23 آذر بوده، اما هنوز وصول نشده است چون پول در حسابشان نیست. نوع این رفتارها عجیب است‌. آنها باید منطق داشته باشند. البته این‌ها را که می‌گویم منظورم قصور علی کفاشیان نیست، اشتباه ما ست که بخواهیم همه تقصیر‌ها را بر گردن کفاشیان بیاندازیم. متاسفانه هر که وظیفه‌اش را درست انجام نمی‌دهد می گویند کفاشیان مقصر است.

عابدینی با انتقاد از ساختار قانونی مجمع فدراسیون فوتبال در این باره توضیح داد: قالب قانونی مجمع نه نظارتی است و نه دخالتی. مجمع فدراسیون فوتبال فرمالیته مجمع ورزشی در ایران است. اگر آقایان می‌خواستند برای یک کافه رستوران اساسنامه بنویسند باید این گونه می‌نوشتند چون رای قالب مجمع همواره در دو نوع اکثریت و اقلیت همیشه مشخص است.

عابدینی گفت: نوع برداشتن رییس و نواب آن در فدراسیون با اختیار مجمع نیست. حتی این مجمع آنقدر اشکال دارد که یکسری از اختیارات دیگر را مانند معرفی اعضای هیات رییسه هم به فدراسیون داده است. معتقدم با این اساسنامه مشکلات فوتبال حل نمی‌شود. آیین‌نامه‌ها ، قراردادهای تنظیمی میان بازیکنان و باشگاه‌ها که مورد پذیرش فدراسیون است، ایرادهای بسیار زیادی دارد.

این عضو مجمع فدراسیون به ترکیب اعضای مجمع هم انتقاد کرد و گفت: نمی‌شود که هر هیات فوتبالی در ایران نماینده‌ای در مجمع داشته باشند. نمی‌شود که یک استان که در لیگ برتر و لیگ دسته یک تیمی ندارد عضو مجمع باشد، اما استان ما که دو تیم در لیگ برتر دارد هم مانند آنها یک عضو در مجمع داشته باشد. این مشکلات مربوط به ساختار است و کفاشیان هم زورش نمی رسد که آنها را حل کند.

وی در واکنش به انتخاب افتخاری به عنوان رییس فدراسیون فوتسال هم گفت: پس چه زمانی می‌خواهیم جوانگرایی کنیم؟! با واپس گرایی مخالفم.

 








موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 22
  • بازدید دیروز: 31
  • کل بازدیدها: 535066

:BlogScript/