سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
دوشنبه 91 دی 4 :: 7:0 عصر ::  نویسنده :

خلیل صالحی:

رفتن کفاشیان خارج از قوانین مشکل‌زاست


مدیرعامل صنعت نفت آبادان گفت: اگر در بحث استعفا از فدراسیون فوتبال راهکارهای قانونی اعمال شود و در انتخاباتی سالم شخصی چون دادگان رییس فدراسیون شود، مشکلات فوتبال کمتر می‌شود، اما غیر از این حالت تبعات سنگینی برای ما خواهد داشت.


خلیل صالحی در حاشیه جلسه اتحادیه باشگاه فوتبال در باره بازی فردای (سه شنبه) تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی بسیار سختی داریم. برابر پرسپولیس با روحیه آن هم در ورزشگاه آزادی قرار می گیریم، اما چاره‌ای جز برد نداریم چون باید امتیازاتی که در نیم فصل اول از دست دادیم را جبران کنیم. بازیکنانمان انگیزه کافی برای موفقیت برابر پرسپولیس را دارند.

وی درباره اخراج سعید حلافی از صنعت نفت گفت: حلافی حرکت بسیار ناشایستی مقابل هواداران انجام داد و باید او را کنار می‌گذاشتیم و فکر می کنم که این تصمیم هم به سود اوست و هم باشگاه.

وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید به نظر شما مسئولان می‌خواهند شرایطی را ایجاد کنند که پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود، گفت: این حرف‌ها را قبول ندارم. بعید است که ناظران و مربیان طی هفته‌های متوالی شرایطی را ایجاد کنند که یک تیم قطعا برنده شود و نهایتا به قهرمانی جام حذفی برسد.

مدیرعامل صنعت نفت درباره حضور این تیم در جام حذفی به خبرنگاران گفت: جام حذفی، جام شگفتی‌هاست. من سابقه قهرمانی در این بازی‌ها همراه با تیم برق را دارم. امکان قهرمانی برای صنعت نفت در این دوره از جام حذفی وجود دارد. تاکنون که بازیکنان دو گام خوب را برداشته‌اند، اما در آینده دو بازی سخت خواهیم داشت که اولی مقابل سپاهان و دومی هم ممکن است برابر استقلال باشد.

وی در واکنش به سوال خبرنگاری که پرسید آیا با استعفا و رفتن علی کفاشیان مشکلات فدراسیون فوتبال حل می‌شود؟ گفت: اگر استعفا بر اساس قوانین و راهکارهای قانونی فوتبال باشد یعنی مثلا کفاشیان استعفا دهد و برود و شخصی مانند دادگان در یک انتخابات سالم به عنوان رییس جدید معرفی شود، این می‌تواند به حل شدن مشکلات فوتبالمان کمک کند، اما اگر بخواهد خارج از مقررات فیفا باشد، متاسفانه باید تبعات سنگین آن را بدهیم.

وی در پاسخ به این سوال که مجمع پیش‌بینی می‌کرد کفاشیان مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان قرار نگیرد، گفت: به نظر می‌رسید که این اتفاق بیفتد چون نماینده وزارت ورزش و جوانان رییس فدراسیون نشد و بعد از آن هم این وزارتخانه بر تکرار انتخابات اصرار می‌کرد. این‌ها بدان معنی است که معلوم بود کفاشیان از ابتدای دوره مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان نیست و ممکن است در آینده با مشکلاتی مواجه شود.

 




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 67
  • بازدید دیروز: 31
  • کل بازدیدها: 535111

:BlogScript/