سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
سه شنبه 92 خرداد 14 :: 1:33 عصر ::  نویسنده :

دیدار پاس همدان و ذوب آهن لغو شد


سازمان لیگ برتر از لغو دیدار دو تیم پاس همدان و ذوب آهن خبر داد.


به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و پاس همدان به دلیل حضور بازیکنان ذوب آهن در قطر(به منظور برگزاری دیدار با تیم ملی قطر) لغو و تاریخ آن متعاقبا اعلام می شود.

 




موضوع مطلب :
سه شنبه 92 خرداد 14 :: 1:32 عصر ::  نویسنده :

مورینیو رسما مربی چلسی شد


باشگاه فوتبال چلسی انگلیس ژوزه مورینیو مربی اسبق خود و ملقب به «آقای خاص» را با قراردادی چهار ساله برای دومین بار به خدمت گرفت.


به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن، این مربی پرتغالی که این هفته رئال مادرید را ترک کرد، در نخستین حضور خود در چلسی در سال های 2005 و 2006 با این تیم لندنی فاتح لیگ برتر انگلیس شد اما در سال 2007 در پی اختلاف با رومن آبراموویچ مالک میلیاردر چلسی از این باشگاه جدا شد.

ران گورلی مدیر اجرایی چلسی گفت: «از اینکه مورینیو بار دیگر به ما پیوست خوشحالم. موفقیتهای پیاپی، او را به یک نامزد برجسته برای مربیگری تیم ما تبدیل کرده بود.»

خبر امضای قرارداد مورینیو با چلسی چندان غیر منتظره نبود زیرا این مربی به یک شبکه تلویزیونی فوتبال در اسپانیا گفته بود تا پایان هفته هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.

روی فاریا، سیلوینو لورا و ژوزه مورایس، مورینیو را به عنوان کمک مربی در چلسی همراهی خواهند کرد. استیو هالند،‌ کریستوف لولیکان و کریس جونز اعضای فعلی کادر فنی چلسی نیز همچنان در این تیم فعالیت خواهند کرد.

باشگاه چلسی اعلام کرد مورینیو تا ساعاتی دیگر در مراسمی رسما به هواداران این تیم معرفی خواهد شد.




موضوع مطلب :
سه شنبه 92 خرداد 14 :: 1:32 عصر ::  نویسنده :

ایران - قطر ؛ هیچ تیمی حق اشتباه ندارد


سایت فیفا در گزارشی به بررسی بازی‌های مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا پرداخت.


مرحله نهایی مسابقه‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در قاره آسیا به روزهای حساس خود نزدیک می‌شود و سرنوشت چهار تیم صعود کننده به جام جهانی و دو تیم راه یافته به پلی‌آف این مسابقه‌ها در فاصله زمانی 4 تا 18 ژوئن مشخص خواهند شد. به احتمال زیاد فردا (سه‌شنبه) اولین تیم صعود کننده به جام جهانی مشخص خواهد شد و ژاپن می‌تواند با کسب یک تساوی برابر استرالیا در خانه این تیم صعودش را به عنوان اولین تیم به جام جهانی قطعی کند. ژاپن در صورت شکست در آن دیدار نیز شانس صعود مستقیم به جام جهانی را دارد به شرطی که عراق نتواند هر سه امتیاز لازم برابر عمران را به دست آورد.

در گروه 2 نیز قطر و ایران در صورتی به مصاف هم می‌روند که دو تیم حق هیچ گونه اشتباهی ندارند. کره جنوبی نیز برای پس‌گیری جایگاهش در صدر جدول این گروه به بیروت سفر خواهد کرد تا با تیم ملی لبنان بازی کند.

در ادامه سایت فیفا با بررسی‌ بازی‌های مهم مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا از بازی ژاپن و استرالیا به عنوان حسا‌س‌ترین بازی این مرحله یاد کرد و درباره بازی قطر و ایران که در گروه 2 برگزار می‌شود نوشت: در این گروه قطر و ایران که هر دو هفت امتیازی هستند در هفتمین روز مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا در دوحه به مصاف هم می‌روند. کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران شاهد تغییر و تحولات زیادی در چند مدت گذشته در تیم ملی ایران بوده است. سید مهدی رحمتی دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران از تیم کنار گذاشته شد و کریم انصاری فرد مهاجم این تیم از فهرست تیم ملی خط خورد.

در سوی دیگر قطر میزبان باید با غیبت بازیکن اصلی خودشان سباستین سوریا کنار بیایند اگرچه محرومیت محمد کاسولا به اتمام رسیده است و این مدافع می‌تواند تیمش را در بازی با ایران همراهی کند. پیروزی 3 بر یک قطر برابر لیتوانی نشان می‌دهد که قطر آماده بازی برابر ایران هست و فهد ثانی سرمربی تیم ملی قطر در جست‌وجوی اولین پیروزی خود با تیم ملی این کشور به عنوان سرمربی است.

در ادامه سایت فیفا با اشاره به فقر گلزنی در تیم ملی ایران و لبنان نوشت: تیم‌های ملی ایران و لبنان با دو گل زده ضعیف‌ترین خط حمله مسابقه‌های مقدماتی جام جهانی 2014 در منطقه آسیا را در اختیار دارند.

سایت فیفا در پایان نقل قول برتر سرمربیان حاضر در این مرحله را به نقل قول کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران اختصاص داد و نوشت:

کارلوس کی‌روش: در حال حاضر همه تیم‌ها در گروه ما شانس صعود دارند و همه تیم‌ها در خطر حذف قرار دارند بنابراین امکان همه جور اتفاق برای همه تیم‌ها وجود دارد. در حال حاضر هدف اصلی من صعود ایران به جام جهانی است.

 




موضوع مطلب :
سه شنبه 92 خرداد 14 :: 1:32 عصر ::  نویسنده :

آخرین اخبار سایر ورزش ها




موضوع مطلب :
سه شنبه 92 خرداد 14 :: 1:31 عصر ::  نویسنده :

ویا: تابستان باید به خیلی چیزها نگاهی بیندازم


مهاجم بارسلونا اعلام کرد که در تابستان باید به بسیاری از چیزها نگاهی دوباره بیندازد.


داوید ویا درباره آینده‌اش صحبت کرد. وی تأیید کرد که در بارسلونا بسیار خوشحال است اما در حال حاضر فقط به تیم ملی فکر می‌کند.

به گزارش فارس، وی در این باره اظهار داشت: ذهن من به جام کنفدراسیون‌ها و عالی ظاهر شدن در آنجا معطوف است. باید تابستان به خیلی چیزها نگاهی بیندازم و ببینم که چه اتفاقی خواهد افتاد. اکنون به هیچ چیز دیگری جز فوتبال بازی کردن فکر نمی‌کنم.

داوید ویا ادامه داد: با بارسلونا قرارداد دارم و از بودن در اینجا بسیار خوشحالم.

 




موضوع مطلب :
سه شنبه 92 خرداد 14 :: 1:31 عصر ::  نویسنده :

معرفی نیمار به 60 هزار بارسایی در نوکمپ


نیمار در نوکمپ در حالی که 60 هزار تماشاگر را در خود داشت به هواداران بارسلونا معرفی شد. اوگفت :من یکی از خوشبخت‌ترین بازیکنان جهان هستم؛ چرا که در کنار مسی بازی می‌کنم.


نیمار سرانجام پس از کش و قوس‌های زیاد به بارسلونا پیوست تا همبازی لیونل مسی ستاره محبوب کاتالونیا در نوکمپ شود.

به گزارش ایسنا ، ستاره سانتوس و تیم ملی فوتبال برزیل با حضور در نوکمپ به هواداران بارسلونا معرفی شد.

ژوزه ماریا بارتومئو نایب رییس بارسلونا در نشست خبری معرفی نیمار گفت: سرانجام موفق شدیم با 57 میلیون یورو نیمار را به خدمت بگیریم. رقم فسخ قرارداد او 190 میلیون یورو است. جذب این ستاره برزیلی اصلا آسان نبود. خوشبختانه موفق شدیم بدون هیچ‌گونه زد و بندی او را جذب کنیم. باشگاه‌های دیگری هم خواهان جذب نیمار بودند اما او ترجیح داد برای بارسلونا بازی کند. پیشنهاد بارسلونا پایین‌تر از دیگر تیم‌ها بود. نیمار دوست داشت برای بارسلونا بازی کند و این مایه خوشحالی ماست.

نیمار که از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال برزیل و از امیدهای درخشش سلسائو در جام جهانی برزیل به شمار می‌آید در نشست معارفه خود گفت: قلبم با بارسلونا بود. پول باعث انتخابم نبود. دوست داشتم شانس حضور در کنار مسی، ژاوی و اینیستا را از دست ندهم. به همین خاطر بارسلونا را انتخاب کردم.

این ستاره‌ی برزیلی درباره‌ی پیشنهاد وسوسه‌انگیز رئال مادرید به او گفت: پول چیز خوبی است اما خوشبختی مهم‌تر است. رئال مادرید باشگاه بزرگی است و من برای آن احترام قائل هستم اما به جایی رفتم که قلبم دوست داشت.

در مراسم معارفه نیمار در نوکمپ 59 هزار و 500 تماشاگر حضور داشتند. بسیاری از تماشاگران در حالی که عکس نیمار بر روی پیراهنشان بود نام این مهاجم برزیلی را صدا زدند.

او درباره‌ی حضور این تماشاگران پرشور در نوکمپ گفت: امروز روز بزرگی برای من است. بسیار بر خودم فشار می‌آورم تا گریه نکنم. رویای بچه کوچکی به تحقق پیوست. احساس وصف‌ناپذیری دارم. من یکی از خوشبخت‌ترین بازیکنان جهان هستم؛ چرا که در کنار مسی بازی می‌کنم. این برای من افتخار است. امیدوارم بتوانم به او کمک کنم تا هم‌چنان مرد اول فوتبال جهان باشد. از زمان درخشش رونالدینیو در نوکمپ جرقه‌های عشق به بارسلونا در من به وجود آمد. رونالدینیو الگوی اصلی من است.اطمینان دارم که خیلی سریع به بازی در بارسلونا و لیگ قهرمانان اروپا عادت می کنم.

 




موضوع مطلب :
سه شنبه 92 خرداد 14 :: 1:30 عصر ::  نویسنده :
 




موضوع مطلب :
<   1   2   3   4   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 36
  • بازدید دیروز: 67
  • کل بازدیدها: 534416

:BlogScript/