سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
سه شنبه 92 خرداد 28 :: 7:43 صبح ::  نویسنده :

فدرر و کسب نخستین قهرمانی در سال 2013


راجر فدرر سوییسی روز یکشنبه نخستین قهرمانی خود در سال 2013 را در تنیس هال آلمان کسب کرد.


 فدرر، تنیس باز شماره سه جهان در فینال این تورنمنت میخائیل یوژنی روس را شکست داد. او دو بر یک با نتایج شش - هفت ( پنج / هفت )، شش - سه و شش - چهار بر یوژنی غلبه کرد.

یوژنی در رده 29 تنیس مردان جهان قرار دارد.

راجر فدرر 31 ساله ششمین بار در این تورنمنت به قهرمانی رسید. این هفتاد و هفتمین عنوان دوره ورزشی این تنیس باز سوییسی است. او دومین فینال فدرر بعد از رویارویی با رافائل نادل در مسترز رم بود. تنیس باز شماره یک سابق جهان برای کسب این قهرمانی دو ساعت با یوژنی رقابت کرد.

او هفتمین پیروزی خود را مقابل یوژنی در 15 رویارویی کسب کرد.

راجر فدرر در گرند اسلم رولان گروس در مرحله یک چهارم نهایی از جو ویلفرد سونگا فرانسوی شکست خورد.

 




موضوع مطلب :
سه شنبه 92 خرداد 28 :: 7:42 صبح ::  نویسنده :

سجاد هاشمی طلای 400 متر را کسب کرد


سجاد هاشمی آهنگری در ماده دوی 400 متر مسابقات جام کازانف قزاقستان به مدال طلا دست یافت.


هاشمی با زمان 47 ثانیه وهشت صدم ثانیه در ماده 400متر در شرایطی به مدال طلا رسید که از کسب حدنصاب حضور در مسابقات قهرمانی جهان باز ماند.

به گزارش ایسنا، پیش از او محمد محسن ربانی که نتوانست نیزه خود را به قزاقستان ببرد، با نیزه ای دیگر در ماده پرش با نیزه شرکت کرد که عملکرد قابل قبولی نداشت.

پیش از این حسن تفتیان سریعترین دونده جوان آسیا با زمان 10 ثانیه و 15 صدم ثانیه و رضا قاسمی با زمان 10 ثانیه و 16 صدم ثانیه در فینال 100 متر مدال های طلا و نقره را از آن خود کرده بودند و توانستند ورودی های A و B مسابقات قهرمانی جهان را بدست آورند.

کیوان قنبرزاده در پرش ارتفاع تنها ورزشکار ایران است که فردا به میدان خواهد رفت.

 




موضوع مطلب :
سه شنبه 92 خرداد 28 :: 7:42 صبح ::  نویسنده :

کی روش: پیراهن ایران را به چوی می‌دهم


سرمربی تیم ملی ایران بر خلاف سرمربی کره آرزو کرد ایران در کنار کره جنوبی جشن صعود بگیرد.


کارلوس کی روش در نشست خبری بازی ایران برابر کره جنوبی اظهار کرد: ابتدا به همه ظهر بخیر و به همه اهالی رسانه‌ خوش‌آمد می‌گویم. از تاخیرم در این نشست خبری عذرخواهی می‌کنم. متاسفانه ترافیک باعث شد که دیر به نشست خبری برسیم. اگر آقای چوی جای من حضور داشت از همین الان شروع به جنگ می‌کرد، اما ما عذرخواهی می‌کنیم. به تیم ملی کره تبریک می‌گویم که به جام جهانی صعود کرده است. من از جانب تیم ملی ایران به کره‌ای که صعودشان را روی کاغذ مسجل کرده‌اند تبریک می‌گویم.

به گزارش ایسنا ، وی ادامه داد: این خواسته قلبی ماست که با تمام انگیزه فردا شاهد بازی خوبی باشیم. در کنار کره به جام جهانی برویم و در کنار آنها جشن صعود بگیریم. ما احترام بسیار زیادی برای کره جنوبی قائلیم .ما اینجا هستیم که ماموریت‌مان را به پایان برسانیم و امیدواریم این مهم را انجام بدهیم. فردا با تمام قدرت می‌خواهیم صعود کنیم.

کی‌روش پس از مطرح شدن سوالی درباره اظهارات بازیکنان کره از نکونام وارد بحث شد و گفت: من بعد از 33 سال کار در ژاپن، امریکا، اسپانیا، آفریقای جنوبی و انگلیس هیچگاه شاهد چنین لغاتی مانند خون و انتقام نبودم و معتقدم باید این بحث را همین جا تمام کنیم. می دانم فدراسیون کره، بازیکنان و مردم کره انسانهای خوبی هستند. جهان می داند که کره ای ها مردم مهربان نوع دوست و بسیار خوبی هستند. پس ما هیچگاه وقتی یک یا دو نفر این حرفها را می‌زنند نظرمان را درباره واقعیت کره ای ها عوض نمی‌کنیم.

سرمربی ایران ادامه داد: ما باید برای تمام هواداران ایرانی و کره‌ای فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم. همانطور که قانون فیفا تاکید می‌کند فوتبال جوانمردانه ای را انجام بدهیم

این یک رسم ایرانی است که ما برای رقبای خودمان گل می بریم فردا برای کره‌ای ها هم گل می‌بریم .وقتی صحبت از انتقام می‌شود، ما فقط از راه فوتبال جواب می‌دهیم، چون این تنها راهی است که بلدیم. وقتی صحبت از خون به میان آمد ما با تحرک و عرق ریختن جواب این حرفها را می‌دهیم. آخرین جمله من خیلی ساده است؛ ما اینجا هستیم که صعودمان را جشن بگیریم، حضور ما برای جنگیدن با کره نیست، امده ایم با کره بازی کنیم. شما در جنگ با حریفتان روبه رو می‌شوید ولی در چنین مسابقه‌هایی شما در کنار حریفتان قرار می‌گیرید. من از رسانه های ایرانی و کره ای درخواست دارم که بیایید همه با هم از فوتبال لذت ببریم.

خبرنگار بی بی سی دو سوال از کی‌روش داشت که " آیا طبق حرف قبلی خود برای سرمربی کره پیراهن ازبکستان را می‌خرید و اینکه پس از دو سال زندگی در ایران چه قدر احساس ایرانی بودن می‌کنید؟" که سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ گفت: بگذاریم کمی هم شوخی کنیم! من آماده بودم یک پیراهن برای چوی بیاورم، اما وقتی گفت ما یازده پیراهن می‌خواهیم من پول ندارم بخرم! در حقیقت تلاش می‌کنم که در اتمام بازی با چوی دست بدهم و با هم جشن صعود بگیریم. این مایه افتخار من خواهد بود که پیراهن ایران را به چوی هدیه کنم، اما پاسخ به سوال دوم: ایران خانه من است. ایران خانواده من است.

 




موضوع مطلب :
سه شنبه 92 خرداد 28 :: 7:31 صبح ::  نویسنده :
بررسی تخصصی بررسی تخصصی جی اس ام:

اچ تی سی سال گذشته خانواده سری One خود را معرفی کرد، در آن سال پادشاه سری One یعنی One X نتوانست انتظارات طرفداران اچ تی سی و آن شرکت را برآورده کند،امسال این شرکت تمام توان خود را گذاشت تا یک سوپرفون ارائه کند که علاوه بر از بین بردن خاطرات تلخ One X بتواند این کمپانی را در گوی رقابت حفظ کند و چه بسا بتواند اچ تی سی را به یک غول تبدیل کند.

 

 

 

 

در حال حاضر رقیبان سرسختی برای One در بازار وجود دارند دو رقیب قدرتمند این گوشی Xperia Z و Galaxy S4 هستند، می‌توان گفت که اچ تی سی در بهترین زمان قهرمان خود را به بازار فرستاد، زیرا زمانی که هنوز گلکسی اس 4 به بازار نیامده این گوشی در بازار موجود است.

 

 

 

مطمئن هستیم که شما هم مانند ما می‌خواهید بدانید که آیا این گوشی می‌تواند در این مبارزه نفس گیر رقبا را شکست دهد یا خیر؟ بهترین راه برای فهمیدن این موضوع بررسی این گوشی است که ما آن را برای شما انجام داده‌ایم، بنابراین با ما در ادامه همراه باشید تا از تمامی جوانب آن را بررسی کنیم.

 

 

طراحی و راحتی در دست

 

طراحی گوشی در نگاه اول بسیار جذاب است، گویی یک گوشی فضایی را در دست گرفته‌اید، اما این جذابیت تنها در قسمت جلوی گوشی که آلومینیوم در کنار شیشه طراحی شده دیده می‌شود و در قسمت پشت گوشی که فقط از آلومینیوم است طراحی خاصی نمی‌بینید.

 

 

گوشی در دست بسیار راحت جای می‌گیرد و اندازه بزرگ آن شما را اذیت نخواهد کرد، به خصوص به علت طراحی منحنی شکلی که اچ تی سی در پشت گوشی به کار برده این راحتی در دست چندین برابر شده است.

 

 

 

 




موضوع مطلب :
دوشنبه 92 خرداد 27 :: 7:32 صبح ::  نویسنده :

کشتی آزاد جوانان ایران هم در آسیا دوم شد


تیم کشتی آزاد جوانان ایران با کسب سه طلا، یک نقره و دو برنز به نایب قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا بسنده کرد.


در رقابت‌های شش وزن دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا که در تایلند برگزار شد، مصطفی قیاسی در 74 کیلوگرم و علیرضا کریمی در 84 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند. فرزاد کولیوند (60 کیلوگرم) و پیمان یاراحمدی (66 کیلوگرم) هم برنز گرفتند.

به گزارش ایسنا ، ایران دیروز هم یک طلا و یک نقره گرفت.

با احتساب نتایج امروز، ایران با 63 امتیاز پس از هند 68 امتیازی دوم شد و قزاقستان هم با 55 امتیاز به مقام سوم رسید.

در کشتی فرنگی جوانان هم عنوان قهرمانی به کره جنوبی رسیده بود و ایران در رده دوم قرار گرفته بود.

نتایج شش وزن دوم:

در وزن 55 کیلوگرم یونس سرمستی در دیدار رده‌بندی با ضربه فنی مقابل ماندیپ از هند شکست خورد و پنجم شد. او پیش از این توانسته بود رقبایی از مغولستان و قزاقستان را شکست دهد و در نیمه نهایی به وون سونگ هو از کره شمالی باخته بود.

در 60 کیلوگرم فرزاد کولیوند موفق شد آریموتو از ژاپن را 7 بر صفر شکست دهد و مدال برنز را بر گردن بیاویزد. کولیوند در دور اول حریف سریلانکایی را ضربه فنی کرده و در دور دوم ژارکین بایف از قرقیزستان را 8 بر صفر شکست داده بود اما در نیمه نهایی کشتی خود را به حریفی از کره شمالی واگذار کرده بود.

در 66 کیلوگرم پیمان یاراحمدی در مسابقه رده‌بندی 8 بر صفر مقابل سائو از ویتنام به پیروزی رسید و مدال برنز را بر گردن آویخت. او با پیروزی در دورهای اول و دوم با نتیجه مشابه 8 برصفر مقابل کشتی‌گیرانی از ژاپن و کره جنوبی به نیمه نهایی رسیده بود و در این مرحله 7 بر صفر به ساکایف قزاق باخته بود.

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی قیاسی موفق شد 8 بر یک کومار پرادیپ از هند را شکست دهد و صاحب مدال طلا شود. قیاسی در دور اول حریف ژاپنی را 9 بر 2 شکست داده بود و در دور دوم با پیروزی مقابل سانت سوگت از مغولستان با نتیجه 10 بر 2 به نیمه نهایی رسیده بود. او در نیمه نهایی آیتژانوف قزاق را 10 بر 2 شکست داد و به فینال رسید.

همچنین در وزن 84 کیلوگرم علیرضا کریمی با پیروزی 10 بر 2 مقابل دولت بکوف از قزاقستان به مدال طلا رسید. کریمی در دور اول میر بکوف از قرقیزستان و در دور دوم گانبولد از مغولستان را شکست داد و در نیمه نهایی با پیروزی 7 بر صفر مقابل گوون هیوک بئوم از کره جنوبی به فینال رسید.

در وزن 96 کیلوگرم حاتم علی‌اکبر زاده با شکست در دور اول مقابل سلیم زودا فخرالدینی از تاجیکستان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

رده‌بندی انفرادی:

50 کیلوگرم: 1- کادیان مانگال (هند) 2- مصطفی یعقوبی (ایران) 3- کوکی ایشیتانی (ژاپن) و محمودجان شاوکاتور (ازبکستان) 5- این سانگ هیون (کره شمالی) و احمد الکعبی (یمن)

55 کیلوگرم: 1- تتسویا یاماساکی (ژاپن) 2- سانگ هو وون (کره شمالی) 3- عظیم ایواهوف (قرقیزستان) و ماندیپ (هند) 5- گوی هیون کیم (کره جنوبی) و یونس سرمستی (ایران)

60 کیلوگرم: 1- رادیپ کومار (هند) 2- کوک گوانگ کیم (کره شمالی) 3- فرزاد کولیوند (ایران) و محمدسادیک دجورایف (ازبکستان) 5- شینگو آریموتو (ژاپن) و پانک سیت دیماک (تایلند)

66 کیلوگرم: 1- بولات ساکایف (قزاقستان) 2- ویکاس (هند) 3- اورمات گازیبیکوف (قرقیزستان) و پیمان یاراحمدی (ایران) 5- تموخین اردینبات (مغولستان) و سائو نگو (ویتنام)

74 کیلوگرم: 1- مصطفی قیاسی (ایران) 2- پرادیو کومار (هند) 3- تخرون خودجیف (ازبکستان) و ساکن آتجانوف (قزاقستان) 5- زاوار کیاو (برمه) و باسان سوگت (مغولستان)

84 کیلوگرم: 1- علیرضا کریمی (ایران) 2- عظمت دولت بیکوف (قزاقستان) 3- سلیم خودجایف (تاجیکستان) و هیوک بیوم گوان (کره جنوبی) 5- یویا اوکاجیما (ژاپن) و تورموخ گانبولد (مغولستان)

96 کیلوگرم: 1- سومیت (هند) 2- یرموخامبت اینکار (قزاقستان) 3- هان گیول کیم (کره جنوبی) و یوسوکه یوشیکاوا (ژاپن) 5- آی هنگ (چین) و فخرالدین سلیم زودا (تاجیکستان)

120 کیلوگرم: 1- عبداله قمی (ایران) 2- اولگ بولتیم (قزاقستان) 3- اصلان بک گادویف (ازبکستان) و سارجیت (هند) 5- جی یان کیم (کره جنوبی) و زیمین دا چین (چین)

رده‌بندی تیمی مسابقات کشتی آزاد 2013 جوانان آسیا:

1- هند 68 امتیاز 2- ایران 63 امتیاز 3- قزاقستان 55 امتیاز 4- ژاپن 41 امتیاز 5- ازبکستان 41 امتیاز 6- کره جنوبی 36 امتیاز 7- قرقیزستان 30 امتیاز 8- کره شمالی 24 امتیاز 9- مغولستان 24 امتیاز 10 - تاجیکستان 21 امتیاز

 




موضوع مطلب :
دوشنبه 92 خرداد 27 :: 7:31 صبح ::  نویسنده :

حامد لک: خوشحالم همبازی کریمی هستم


سنگربان تراکتورسازان می‌گوید که حضور علی کریمی در این تیم وزنه بسیار خوبی است و تلاش خواهد کرد تا به تیم ملی برسد.


حامد لک ، در مورد اردوی این تیم در شهر سرعین، اظهار داشت: اردو را از روز قبل شروع ‌کرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم تمرینات خوبی را دنبال کنیم، باید سختی‌ها را قبول کنیم تا در طول فصل مشکلی از لحاظ بدنی نداشته باشیم و در پایان فصل نیز به مقام قهرمانی لیگ برتر دست یابیم.


 


به گزارش ایسنا،وی درباره استقبال هواداران تراکتورسازی در سرعین، بیان کرد: هواداران سرعینی استقبال خوبی هنگام ورودمان به این شهر انجام دادند و واقعا ما را شرمنده خود کرده‌اند. از تمریناتمان نیز استقبال خوبی انجام می‌دهند.


 


سنگربان تراکتورسازان در مورد تمرینات این تیم زیر نظر مجید جلالی، بیان کرد: آقای جلالی تمرینات بسیار خوبی را برایمان در نظر گرفته است و ایشان واقعا با دانش هستند. امیدوارم بتوانیم تمریناتمان را به خوبی انجام دهیم و به آمادگی کامل دست یابیم.


 


وی درباره حضور علی کریمی در تیم تراکتورسازی، گفت: پیوستن علی کریمی به تراکتورسازی برای تیم مان وزنه بسیار خوبی محسوب می‌شود و شخصا کریمی را دوست دارم و خیلی خوشحالم که هم بازی او در تراکتورسازی خواهم بود.


 


لک ادامه داد: ان‌شاءالله با حضور علی کریمی تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا با کسب نتایج خوب و مقام قهرمانی دل هوادارانمان را شاد کنیم.


 


سنگربان تراکتورسازان درباره این که آیا دوست دارد به تیم ملی برسد؟ گفت: تمام تلاش من در طول فصل این خواهد بود که به تیم ملی نیز برسم و تراکتورسازی ان‌شاءالله سکوی پرتاب من به تیم ملی خواهد بود. امیدوارم عملکرد قابل قبولی در تیمم داشته باشم تا به تیم ملی دعوت شوم.


 


حامد لک در خصوص بازی تیم ملی ایران با کره جنوبی، بیان کرد: امیدوارم که تیم ملی ایران در مقابل کره عملکرد قابل قبولی داشته باشد و نتیجه‌ خوبی کسب کنیم و مستقیم به جام جهانی صعود کنیم.

 




موضوع مطلب :
دوشنبه 92 خرداد 27 :: 7:31 صبح ::  نویسنده :

خرید اینترنتی بلیط بازی والیبال ایران و صربستان


بلیت‌‌فروشی دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان در چارچوب لیگ جهانی والیبال، از امروز و به صورت اینترنتی آغاز شد.


دیدار اول و دوم دو تیم ساعت 17 روزهای 31 خرداد و دوم تیرماه در سالن 12هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود و فدراسیون والیبال کشورمان بلیت‌های این دو دیدار را به صورت اینترنتی در اختیار هواداران تیم ملی قرار خواهد داد.

جهت انجام فرآیند خرید بلیط مسابقه اینجا را کلیک کنید.

 






موضوع مطلب :
دوشنبه 92 خرداد 27 :: 7:31 صبح ::  نویسنده :

معاون مالی وزارت ورزش :

مجوز پرداخت پول به باشگاه استقلال را گرفته‌ایم


معاون پشتیبانی و مالی وزارت ورزش گفت: مجوز پرداخت پول به باشگاه استقلال را گرفته‌ایم اما رقم 3 میلیارد تومان نیست.


روز گذشته مقداد نجف نژاد رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با فارس اعلام کرد وزارت ورزش بخشی از بودجه ای که برای استقلال در نظر گرفته به این باشگاه پرداخت کرده و قرار است بخش دوم بودجه مورد نظر خود را به زودی پرداخت کند.

به گزارش فارس، پس از اعلام این موضوع که بودجه باشگاه استقلال به حساب این باشگاه واریز شده شایعات زیادی مبنی بر اینکه این پول به حساب باشگاه نرفته مطرح شد و حتی عنوان شد که هیچکس از باشگاه استقلال از اختصاص بودجه به این باشگاه خبر ندارد.

عبدالرضا ساور معاون مالی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس و در حالی که تاکید داشت در خصوص دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صحبتی ندارد در پاسخ به این سوال که آیا وزارت مبلغ مورد نظر خود را به حساب این باشگاه واریز کرده یا خیر اظهار داشت: ما در حال بررسی این موضوع هستیم و پس از بررسی ها مساعدت لازم انجام خواهد شد.

وی در خصوص اینکه رئیس هیئت مدیره استقلال اعلام کرده مجوز پرداخت واریز این پول در دو بخش گرفته شده است گفت: یک سری فرم هایی وجود دارد که باید آنها را دریافت کنیم و پس از آن با اعلام حساب کارها انجام شود.

معاونت مالی وزارت ورزش در پایان در خصوص اینکه آیا مجوز پرداخت پول توسط وزارتخانه صادر شده و آیا این رقم 3 میلیارد تومان است یا خیر گفت: مجوز پرداخت به باشگاه استقلال را گرفته ایم اما رقم 3 میلیارد تومان نیست.

وی تاکید کرد: باید ببینیم چه مبلغی را در اختیار داریم و به قولی پولی را در اختیارشان می گذاریم اما این رقم 3 میلیارد تومان نیست.

 




موضوع مطلب :
دوشنبه 92 خرداد 27 :: 7:29 صبح ::  نویسنده :

1500 ایرانی در ورزشگاه شهر صنعتی اولسان


فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی قرار است 4 هزار قطعه بلیت به فدراسیون فوتبال ایران بدهد اما پیش‌بینی می‌شود حدود 1500 ایرانی برای بازی روز سه‌شنبه در ورزشگاه اولسان حاضر شوند.


ورزشگاه 44 هزار 466 نفری منسو سه‌شنبه میزبان حساس‌ترین بازی فوتبال در قاره آسیاست؛ دیداری که بین تیم‌های ایران و کره‌جنوبی برگزار می‌شود.

این استادیوم که در سال 2001 و پس از سه سال با هزینه 116/5 میلیون دلاری ساخته شده سه طبقه دارد و یکی از مدرن‌ترین استادیوم‌های کره جنوبی است که در جام جهانی 2002 میزبان دیدارهای مهمی بوده است.


بر اساس هماهنگی‌های انجام گرفته قرار است 4 هزار قطعه بلیت در اختیار فدراسیون فوتبال ایران قرار گیرد تا این بلیت‌ها برای حضور ایرانی‌ها در ورزشگاه به دست تماشاگران ایرانی برسد.


البته ملامحمد معاون فرهنگی فدراسیون فوتبال به ایسنا گفته است که پیش‌بینی می‌کند 1000 تا 1500 ایرانی برای این بازی در ورزشگاه منسو حاضر شوند.


همچنین قرار است به ایرانی‌هایی که برای تماشای این بازی به استادیوم می‌آیند، اقلام فرهنگی اعم از لباس، پرچم و شال داده شود.

 




موضوع مطلب :
دوشنبه 92 خرداد 27 :: 7:29 صبح ::  نویسنده :

نهمین جام فوتبال کنفدراسیون‌ها ( برزیل ) / فیفا 2013

پیروزی ایتالیا مقابل مکزیک


رقابت‌های جام کنفدراسیون‌های فیفا 2013 شب گذشته در برزیل آغاز شد.این تورنمنت بین المللی تمرینی آمادگی برای رقابت‌های جام جهانی 2014 در این کشور نیز خواهد بود.


در چارچوب رقابت های  نهمین جام کنفدراسیون‌ها در کشور برزیل ، مکزیک و ایتالیا  به دیدار یکدیگر رفتند که  این دیدار 2 بر یک به نفع ایتالیا پایان یافت.



گل های این دیدار به ترتیب ورود به دروازه ، توسط آندره الپیرو  و ماریو بالوتلی از ایتالیا و خاویر هردنانز  از مکزیک به ثمر نشست .



این تورنمنت بین المللی تمرینی آمادگی برای رقابت‌های جام جهانی 2014 در این کشور نیز خواهد بود. 

 

رقابت‌های این دور تصادفاً با دور چهارم بازی‌های مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا نیز هم زمان شده است که کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از فیفا درخواست کرده تا تاریخ آنرا عوض کند، البته AFC به این نتیجه رسید که زمان مسابقات تنها برای ژاپن تغییر یابد چرا که این تیم نماینده AFC در جام کنفدراسیون‌ها است. 

 

در این تورنمنت هشت تیم از مجموع شش کنفدراسیون در شش شهر این کشور به رقابت خواهند پرداخت. 

 

تا به حال دو تیم آرژانتین و فرانسه توانسته‌اند قهرمان سه تورنمنت بزرگ فیفا از جمله جام جهانی، المپیک فوتبال و جام کنفدراسیون‌ها باشند و در این دوره اروگوئه، ایتالیا و اسپانیا نیز فرصت دست یافتن به این عناوین را دارا هستند. 



تیم‌های راه یافته به این تورنمنت عبارتند از:

 

 

1- برزیل: این تیم شش سال قبل به عنوان میزبان انتخاب شد و با استفاده از این امتیاز به این دور رقابت‌ها دست یافت. 

 

2- اسپانیا (اتحادیه فوتبال اروپا): این تیم با قهرمانی در جام جهانی سال 2012 به عنوان نماینده یوفا به این دور از رقابت‌ها راه یافت. 

 

3- ژاپن: ژاپن در سال 2011 با قهرمانی در کاپ AFC به عنوان تنها نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا راهی این دور رقابت‌ها شد. 

 

4- مکزیک (کنفدراسیون فوتبال آمریکای مرکزی): این تیم در سال 2011 با قهرمانی در جام طلای کنکاکاف به این دور از رقابت‌ها راه یافت. 

 

5- اروگوئه (کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی): این تیم با قهرمانی در جام کوپا آمریکا در سال 2011 راهی نهمین دور رقابت‌های کنفدراسیون‌های آسیا شد. 

 

6- تاهیتی (فدراسیون فوتبال قاره اقیانوسیه): ‌ این تیم با قهرمانی در جام ملت‌های اقیانوسیه OFC در سال 2012 راهی این دور از رقابت‌ها شد. 

 

7- ایتالیا (اتحادیه فوتبال اروپا): ایتالیا به عنوان دومین نماینده قاره اروپایی از راهیابی به فینال سال 2012 راهی این دور از رقابت‌ها شد. 

 

8- نیجریه (کنفدراسیون فوتبال آفریقا): نیجریه با قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا سال 2013 جای خود را در این دور رقابت‌ها تثبیت کرد. 




موضوع مطلب :
<   1   2   3   4   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 20
  • بازدید دیروز: 67
  • کل بازدیدها: 534400

:BlogScript/