سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 اسفند 4 :: 7:1 صبح ::  نویسنده :

استیماچ:



سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی معتقد است که هافبک کروات رئال مادرید در پایان ماه جاری در بهترین وضعیت آمادگی خود خواهد بود.


ایگور استیماچ در خصوص وضعیت لوکا مودریچ اظهار داشت: در ابتدای فصل گفتم که او تا پایان فوریه به اوج آمادگی‌اش نمی‌رسد. با توجه به اینکه مودریچ تمرینات پیش از فصل نداشته است، انتظار نمی‌رفت که به زودی به اوج آمادگیش برسد. اکنون در پایان ماه پیشرفت او را خواهد دید. او با بازی در مسابقات و تمرین کردن قوی‌تر شده است.

به گزارش فارس،از نظر استیماچ هماهنگ شدن با شیوه متفاوتی از فوتبال یک عامل مهم است. وی در این باره ادامه داد: باید به یاد داشته باشید که او خودش را با فوتبال متفاوتی نسبت به فوتبال انگلیس وفق داده است.

وی خاطرنشان کرد: در اسپانیا بازی‌ها سریع‌تر است و شاید او مجبور باشدگام‌های بلند‌تری بردارد. لوکا در انگلیس بازیکنی بود که حریف از او می‌ترسید. مودریچ استعدادهای فراوانی دارد اما شاید بچه‌ای به نظر برسد که احترام بسیار زیادی به همه می‌گذارد.

سرمربی تیم ملی کرواسی افزود: او از سرعت بازی‌ها در اسپانیا حیرت‌زده شده است.

 




موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 4 :: 7:1 صبح ::  نویسنده :

مذاکره آرسنال با بارسلونا برای خرید والدس


باشگاه آرسنال قصد دارد در پایان فصل دروازه بان تیم بارسلونا را به خدمت بگیرد.


 مطبوعات انگلیس نوشتند باشگاه آرسنال با توجه به تصمیم ویکتور والدس برای جدایی از این تیم در تابستان برای خرید وی اقدام می کند.

والدس تا ژوئن 2014 با بارسا قرارداد دارد اما تصمیم وی برای تمدید نکردن این قرارداد مسئولان بارسلونا را مجاب خواهد کرد تا برای کسب درآمد از فروش این سنگربان ملی پوش اسپانیایی در تابستان آینده پیشنهادهای مختلف را بررسی کنند.

روزنامه سان نوشت با توجه به اظهار نظر والدس که گفته است می خواهد یک لیگ جدید را تجربه کند، مسئولان آرسنال می خواهند والدس را به خدمت گرفته و از او به عنوان جایگزین یوویچ چسنی دروازه بان لهستانی و جوان خود استفاده کنند.پیشنهاد آرسنال برای خرید والدس 10 میلیون پوند اعلام شد.

والدس برای تمدید قراردادش از بارسلونا تقاضای دریافت دستمزد هفتگی 120 هزار پوند کرده بود و این مساله ای است که باشگاه آرسنال باید در مورد آن به توافق برسد.یکی از ضعف های تیم آرسنال در درون دروازه است و پس از جدایی ینس لمن آلمانی در سال 2008 دروازه بان های جانشین نتوانستند درخشش لازم را از خود نشان دهند.

آرسنال در تابستان گذشته با نظر آرسن ونگر این باشگاه به سراغ په په رینا دروازه بان اسپانیایی تیم لیورپول رفت اما باشگاه انگلیسی حاضر به فروش رینا نشد.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 4 :: 7:1 صبح ::  نویسنده :

دخیا به تیم ملی اسپانیا دعوت خواهد شد


دروازه‌بان منچستر یونایتد نظر سرمربی تیم ملی اسپانیا را جلب کرده و به زودی از سوی وی دعوت خواهد شد.


به گزارش فارس، شاید اسمی از داوید دخیا برای حضور در ترکیب تیم ملی اسپانیا برده نشده باشد اما بدون شک می‌توان از صحبت‌های ویسنته دل بوسکه این طور برداشت کرد که دروازه‌بان منچستریونایتد به تیم ملی دعوت خواهد داشت. سرمربی تیم ملی اسپانیا در صحبت‌های اخیرش بر اهمیت بازیکنان شاغل در لیگ برتر انگلیس تأکید کرد: ما بازیکنانی در آرسنال، لیورپول، چلسی و منچسترسیتی داریم که آنها را دعوت کردیم یا به زودی دعوت خواهیم کرد. بازیکنی هم در منچستر یونایتد داریم.

سرمربی تیم ملی اسپانیا ادامه داد: دخیا برای رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها در ترکیب خواهد بود. همچنین اگر ایکر کاسیاس برای بازی‌های فنلاند و فرانسه در مارس آماده نشود، می‌تواند روی نیمکت تیم بنشیند. وی در منچستر یونایتد نشان داده است که با پیشرفتی که داشته شایستگی حضور در ترکیب تیم بزرگسالان اسپانیا را دارد.

مسئله زمان در اینجا مطرح می‌شود. هنوز مشخص نیست که دخیا برای بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی مقابل فنلاند و فرانسه در ترکیب ماتادورها خواهد بود یا باید تا تابستان برای حصور در جام کنفدراسیون‌ها منتظر بماند.

در هر حال وی در ترکیب تیم زیر 21 سال یکی از اعضای کلیدی است و می‌تواند به زودی خودش را در تیم ملی بزرگسالان اسپانیا ببیند؛ چه در دیدارهای دوستانه یا برای رقابت‌های قهرمانی اروپا.

دل بوسکه درباره دخیا یا سایر بازیکنان با همین شرایط از جمله ایسکو تا ماه آینده با سرمربی تیم زیر 21 سال صحبتی نخواهد داشت.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 4 :: 7:1 صبح ::  نویسنده :

توافق سیمئونه بر سر تمدید قرارداد با اتلتیکو


سرمربی اتلتیکو مادرید اسپانیا برای ماندن در این تیم با سران باشگاه به توافق اولیه دست یافته است.


به گزارش فارس، دیگو سیمئونه از زمانی که به اتلتیکو مادرید پیوسته، شیوه بازی این تیم را تغییر داده تیم دوم مادرید را به قهرمانی در لیگ اروپا نیز رسانده است.

بر این اساس سران باشگاه از عملکرد وی بسیار راضی بوده و با توافق بر سر مفاد اولیه قرارداد، وی را تا 4 سال دیگر در این تیم نگه خواهند داشت.

نشریه آس چاپ اسپانیا فاش کرده سیمئونه پیش از برگزاری دور برگشت کوپا دل ری برابر سویا قرارداد خود را تا سال 2017 تمدید خواهد کرد.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 4 :: 7:0 صبح ::  نویسنده :

استیونس: شالکه به مرحله بعد صعود خواهد کرد


هوب استیونس مربی کهنه کار و هلندی که در نیم فصل با باشگاه شالکه قطع همکاری کرد معتقد است این تیم می تواند از پس حریف ترکیه ای برآید و به یک چهارم نهایی صعود کند.


هوب استیونس در گفتگوی اختصاصی خود با شبکه تلویزیونی اسپورت وان از دیدار معدنچی ها در مرحله یک هشتم نهایی مقابل گالاتاسرای گفت:" من مطمئن هستم کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را برای پیروزی مقابل حریف ترکیه ای انجام خواهند داد."

مربی هلندی معتقد است این بهترین فرصت برای شالکه است که بتواند بحران را پشت سر بگذارد و به روزهای خوب گذشته باز گردد او ادامه می دهد:" پیروزی در این دیدار به بازیابی اعتماد به نفس جذب قدرت تیمی باشگاه شالکه کمک خواهد کرد و یک فرصت بزرگ خواهد بود."

استیونس در خصوص بازیکنان جذب شده توسط گالاتاسرای نیز گفت:" دیدیه دروگبا در حال حاضر 34 ساله است و دیگر آن مهاجم فوق العاده ای که در دوران جوانی بود نیست. اسنایدر نیز برای آنکه بتواند در ترکیب گالا تاثیرگذار باشد به زمان بیشتری نیاز دارد."

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 4 :: 7:0 صبح ::  نویسنده :

فرانک ریبری، ستاره بایرن مونیخ، پیروزی پرگل تیمش مقابل آرسنال را مورد ستایش قرار داد.


باواریایی ها در دیدار شب گذشته با گل های کروس، مولر و ماندزوکیچ، موفق شدند با نتیجه 3-1 توپچی ها را شکست بدهند و اکنون در یک قدمی صعود به مرحله بعد چمپیونزلیگ قرار دارند.

ریبری در گفتگو با خبرنگاران گفت:" نیمه اول برای ما فوق العاده بود. ما خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم دو گل بزنیم.

گل آرسنال کمی عجیب بود اما این اتفاقات گاهی در فوتبال رخ می دهد. آنها با این گل اعتماد به نفس شان را به دست آوردند اما زدن گل سوم برای ما بسیار مهم بود.

مولر هم که گل دوم بایرن را در دیدار دیشب به ثمر رساند، هنوز صعود تیمش را قطعی نمی داند:" کسانی که در فوتبال هستند می دانند که ما فوتبالیست ها علاقه ای نداریم که بگوییم نیمی از راه را رفته ایم یا اینکه صعودمان قطعی شده است.

ما خوب بازی کردیم، به نتیجه خوبی رسیدیم و فکر می کنم می توانیم به دور بعد صعود کنیم اما هنوز یک دیدار دیگر باقی مانده است."

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 4 :: 7:0 صبح ::  نویسنده :

خوآکین: ما ارزش‌ها را به نوجوان آموزش می‌دهیم


رئیس فنداسیون باشگاه رئال مادرید گفت: ما ارزش‌ها را به بازیکنان نوجوان آموزش می‌دهیم.


 خوآکین رئیس فنداسیون باشگاه رئال مادرید پس از عقد قرارداد همکاری با شرکت فروغ سپهر پاسارگاد ایران گفت: تمام فعالیت‌های تیم‌های پایه رئال مادرید به فنداسیون این باشگاه محول شده است و فعالیت‌های آکادمیک زیر نظر این بخش از باشگاه است.

وی افزود: تلاش ما این است که ارزش‌ها را به نوجوانان آموزش دهیم و آنها را آماده حضور در رئال مادرید کنیم. اینجا حضور یافتیم برای اینکه با پرسپولیس همکاری داشته باشیم و بازیکنان را آموزش دهیم.

خوآکین تاکید کرد: در حال حاضر هدف اصلی این است که بازیکنانی به اسپانیا برای حضور در کمپ‌های آموزش بازیکنان پایه اعزام شوند و سپس کمپ‌های فوتبال را در ایران فعال خواهیم کرد. در این مرحله آکادمی تشکیل نمی‌شود و معتقدیم قدم به قدم باید جلو برویم. رئال مادرید از طریق همکاری با شرکت فروغ سپهر پاسارگاد کارهای خود را دنبال می‌کند.

مسئولین رئال مادرید فیلم‌هایی از فعالیت آکادمی این باشگاه پخش کردند و در مورد چگونگی عملکرد خود در بخش پایه توضیحاتی را ارائه دادند.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 4 :: 7:0 صبح ::  نویسنده :

گالیانی: مسی بهتر از پله و مارادوناست


آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان، معتقد است لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسا، به بازیکن بزرگتری از پله و مارادونا تبدیل شده است و او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال توصیف کرد.


روسونری امشب در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، در سن سیرو میزبان بارسا خواهد بود و گالیانی به خوبی از خطر خط هافبک حریف و همچنین ستاره آرژانتینی اش آگاه است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این دیدار یک بازی فوق العاده و یک رویداد بزرگ است. اینکه جزئی از این بازی باشید، بسیار زیباست.

ما مقابل بهترین تیم دنیا قرار می گیریم. به خط هافبک آنها نگاه کنید. با این خط هافبک اسپانیا توانست قهرمان اروپا و جهان شود.

علاوه بر این، مسی بهترین بازیکن تاریخ است. او حتی از پله و مارادونا بهتر است."

گالیانی همچنین تایید کرد که شانس بارسا برای صعود به مرحله بعد بیش از میلان است اما تاکید کرد که تیمش قصد ندارد پا پس بکشد.

" نمی خواهم پیش بینی کنم زیرا نمی توانم آینده را ببینم اما ما به خودمان ایمان داریم. شانس بارسا بیشتر است اما همیشه تیم هایی که شانس بیشتری دارند، به پیروزی نمی رسند."

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 4 :: 6:59 صبح ::  نویسنده :

اندرسون:

از یونایتد فقط می‌توانید به رئال و بارسا بروید


هافبک برزیلی منچستریونایتد بر این باور است که اگر کسی از یونایتد جدا شود، تنها می‌تواند به رئال و بارسا برود.


به نقل از ساکرنت، مدتی است خبرهایی در مورد خروج هافبک برزیلی منچستریونایتد منتشر شده که این بازیکن با گفت‌وگویی که به تازگی انجام داده به همه این گمانه‌زنی‌ها پایان داده است.

به گزارش فارس،اندرسون در این مورد گفت: همه می‌دانند که چقدر در این باشگاه احساس خوبی دارم. هیچ برنامه دیگری ندارم. اگر قرار باشد یونایتد را ترک کنم، ابتدا باید با سرمربی حرف بزنم. در حال حاضر که قصد انجام چنین کاری را ندارم. اگر بخواهید از منچستریونایتد به تیم دیگری بروید، تنها می‌توانید به رئال مادرید و بارسلونا بروید. انتخاب دیگری نخواهید داشت. سطحی که یونایتد در آن است بسیار بالا و عالی است.

وی افزود: وقتی شما به منچستریونایتد می‌آیید به فکر فتح جام‌های مختلف هستید. من نیز 3 بار لیگ برتر انگلیس را بالای سر برده‌ام. یک بار در لیگ قهرمانان به قهرمانی رسیده‌ام و در 2 فینال نیز مغلوب شده‌ام. همیشه این اطراف بوده‌ام و علاقه‌ای هم به ترک این باشگاه بزرگ ندارم.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 4 :: 6:59 صبح ::  نویسنده :

دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

پیروزی میلان بر بارسا/توقف خانگی گالاتاسارای


تیم فوتبال آث‌میلان در دیداری از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا به برتری رسید.


در شب آخر از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 23:15 دو دیدار به طور همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال آث‌میلان در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان حریف قدرتمند خود بارسلونای اسپانیا بود.




ورزشگاه سن‌سیرو پیش از بازی میلان ـ بارسا



در این بازی هم مانند بازی‌های اخیر بارسلونا؛ سرمربی این تیم تیتو ویلانووا به علت بیماری روی نیمکت کاتالان‌ها نبود و جای وی را دستیارش جوردی رورا گرفته بود.


مکسس اولین بازیکنی بود که در این دیدار کارت زرد را در دقیقه 25 دریافت کرد. بازی در نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.


در نیمه دوم بواتنگ بالاخره قفل دروازه‌ها را گشود و با شوت از داخل محوطه جریمه گل اول بازی را برای میلان به ثمر رساند. در حالی که بازی پایاپای پیش می‌رفت در دقیقه 81 مونتاری گل دوم میلان را به ثمر رساند تا نتیجه‌ای عجیب در سن‌سیرو رقم بخود و در نهایت بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود میلان به پایان رسید و میلان توانست انتقام شکست 3 بر یک فصل گذشته را از بارسلونا بگیرد.


در مسابقه دیگر نیز تیم فوتبال گالاتاسارای ترکیه در استانبول میزبان شالکه آلمان بود. این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.





این بازی تحت تاثیر بازی دروگبا به عنوان بازیکن جدید گالاتاسارای بود که اولین بازی این بازیکن آفریقایی در لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم ترکیه‌ای بود.





در این بازی ایلماز در دقیقه 12 توانست میزبان را یک بر صفر پیش اندازد. اما در دقیقه 45 جونز گل مساوی را برای شالکه زد و در نهایت هم بازی با همین نتیجه پایان یافت.

 








موضوع مطلب :
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 106
  • بازدید دیروز: 66
  • کل بازدیدها: 535441

:BlogScript/