سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 اسفند 4 :: 6:59 صبح ::  نویسنده :

دستیار ویلانووا تیمش را مستحق شکست برابر میلان دانست اما به شدت از زمین سن سیرو انتقاد کرد و آن را مناسب این بازی ندانست.


بارسلونا در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دو گل برابر میلان تن به شکست داد و در آستانه حذف از این رقابت ها برای دومین سال متوالی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا،جوردی رورا که در غیاب تیتو ویلانووا هدایت آبی-اناریها را بر عهده داشت پس از پایان بازی اعتراف کرد که میلان شایسته پیروزی بود البته به شدت از زمین سن سیرو هم انتقاد کرد و آن را مناسب این بازی ندانست.

او گفت: بازی بسیار بدی را به نمایش گذاشتیم.میلان نمایش خوبی داشت و در خط دفاعی بسیار خوب ظاهر شد. آنها شایسته پیروزی بودند. با مشکلات زیادی مواجه شدیم.همه می دانند که بازی در سن سیرو آسان نیست.زمین بازی اصلا مناسب نبود. ما در زمین سیب زمینی بازی می کردیم نه زمین فوتبال.میلان تیم بزرگی است و هرگز نباید آن را دسته کم گرفت.

بارسلونا با این شکست آن هم با نتیجه دو بر صفر کار سختی در بازی برگشت پیش رو خواهد داشت اما رورا نظر دیگری دارد و به صعود از این مرحله امیدوار است" در بازی رفت که نمایش ضعیفی داشتیم و با دو گل تن به شکست دادیم اما اگر تیمی وجود داشته باشد که بتواند نتیجه را به کلی تغییر دهد آن بارسلونا است.به تیمم اعتماد کامل دارم و براین باورم که شانس زیادی برای صعود از این مرحله داریم.

دیدار برگشت دو تیم سه شنبه 12 مارس(22 اسفند) در نو کمپ برگزار می شود.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 4 :: 6:58 صبح ::  نویسنده :
Samsung Google Nexus 10

قیمت  (1391/8/15)

گارانتی اصلی :

 

گارانتی متفرقه :

 

وضعیت :

 

به زودی


تاریخ عرضه :

آبان  2012



طراحی



کارائی



امکانات


(163 رای)


اطلاعات کلی

فرم :

ساده

ابعاد :

263.8x177.8x8.9 میلیمتر

وزن :

603 گرم

رنگ :

مشکی

صفحه نمایش

نوع :

Super PLS TFT

رزولوشن :

2560x1600 پیکسل

تعداد رنگ :

16 میلیون رنگ

اندازه :

10.1 اینچ

صفحه لمسی :

دارد

سایر :

شیشه گوریلا

پردازنده

نوع :

Samsung

مدل :

Exynos 5250- دو هسته ای

سرعت :

1.7 Ghz

سیستم عامل

نوع :

Android

نسخه :

4.2

مشخصات حافظه

حافظه RAM :

2 GB

سایر :

حافظه داخلی 16/32 گیگابایت

دوربین

رزولوشن :

5 مگا پیکسل

اندازه تصویر :

2592x1936 پیکسل

تمرکز خودکار :

دارد

فلاش :

LED

کیفیت فیلمبرداری :

1080p@30fps

دوربین دوم :

1.9

تشخیص چهره :

دارد

برچسب مکانی :

دارد

اینترنت و ارتباطات

نسل :

2G

وایرلس :

Wi-Fi 802.11 a/b/g/n

ارسال پیام :

Email, Push Email, IM, RSS

 



HTML5

اتصال ها

بلوتوث :

نسخه 3 با A2DP

GPS :

AGPS

USB :

Micro USB v2.0

خروجی هدفون :

پورت 3.5 میلیمتری

NFC :

دارد

چندرسانه ای و سرگرمی

پخش موسیقی :

MP3/WAV/eAAC+/WMA/Flac

پخش ویدئو :

MP4/H.264/DivX/WMV

ضبط صدا :

دارد

باتری

توان :

9000 mAh





موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 4 :: 6:58 صبح ::  نویسنده :

 

فرم :

ساده

ابعاد :

121.6x64.1x10.5 میلیمتر

وزن :

119 گرم

رنگ :

مشکی

صفحه نمایش

نوع :

Super AMOLED

رزولوشن :

480x800 پیکسل

تعداد رنگ :

16 میلیون رنگ

اندازه :

4 اینچ

صفحه لمسی :

دارد

پردازنده

نوع :

مشخص نیست

سرعت :

1 Ghz

سیستم عامل

نوع :

Windows Phone

نسخه :

Phone 7.5

مشخصات حافظه

حافظه RAM :

384 MB

سایر :

حافظه داخلی 4/8 گیگابایت

دوربین

رزولوشن :

5 مگا پیکسل

اندازه تصویر :

2592x1944 پیکسل

تمرکز خودکار :

دارد

فلاش :

LED

کیفیت فیلمبرداری :

WVGA 640x480

دوربین دوم :

VGA

حذف لرزش دست :

دارد

برچسب مکانی :

دارد

اینترنت و ارتباطات

نسل :

3G

وایرلس :

Wi-Fi 802.11 b/g/n

GPRS :

دارد

EDGE :

دارد

ارسال پیام :

SMS, MMS, Email, Push Email, IM

 



HTML5

اتصال ها

بلوتوث :

نسخه 2.1 با A2DP

GPS :

AGPS

USB :

Micro USB v2.0

خروجی هدفون :

پورت 3.5 میلیمتری

NFC :

ندارد

چندرسانه ای و سرگرمی

پخش موسیقی :

MP3/WAV/WMA/eAAC

پخش ویدئو :

MP4/WMV/H.264/H.263

رادیو :

FM با RDS

ضبط صدا :

دارد

باتری

توان :

1500 mAh

زمان مکالمه :

12 ساعت 40 دقیقه

زمان آماده به کار :

530 ساعت

سایر

 



پشتیبانی از سیم کارت مینی




موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 4 :: 6:58 صبح ::  نویسنده :

آلگری:گل سوم را در نوکمپ می زنیم


سرمربی میلان تیمش را شایسته پیروزی برابر بارسلونا دانست. او اطمینان دارد که شاگردانش می تواننند در نوکمپ هم گلزنی کنند.


میلان در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد و در سن سیرو بر خلاف همه پیش بینی ها بارسلونا را با دو گل شکست داد تا در آستانه صعود از این گروه قرار گیرد.

به گزارش ایسنا،ماسیمیلیانو آلگری در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و آنها را شایسته پیروزی دانست" می توانستیم با نتیجه ای بهتری از میدان خارج شویم.تنها در بعضی از دقایق با مشکل مواجه شدیم. از این ناراحتم که چرا نتوانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم. می توانستیم با زدن گل سوم نتیجه ای درخشان به دست آوریم.به کسانی که به توانای تیم ما در بازی برگشت شک دارند خواهم گفت گل سوم را هم در نوکمپ خواهیم زد. شاگردانم نمایش بسیار خوبی داشتند و از نظر بدنی در شرایط خوبی بودند. با این بازیکنان کار سختی برای چیدن ترکیب بازی یکشنبه آینده برابر اینتر دارم.باید این بازی را فراموش کنیم و به جدال با اینتر فکر کنیم.

آلگری که تیمش در رقابت های سری A به روزهای اوج برگشته است و الان در رده سوم قرار دارد افزود: بارسلونا با این نتیجه باید در بازی برگشت سراسر هجومی به میدان رود. بدون شک بازی سختی خواهد بود.مطئنا اگر بتوانیم در بازی برگشت هم همچون بازی امشب ظاهر شویم نتیجه ای خوب کسب خواهیم کرد.

او افزود: قبل از بازی به بازیکنان گفتم که باید در خط دفاعی سازمان یافته و با نهایت تمرکز بازی کنیم. می دانستیم که مالکیت توپ بارسلونا بیش از 60 درصد خواهد بود. باید مسی را منطقه جریمه دور می کردیم و اجازه هنرنمایی به ژاوی در میانه میدان را نمی دادیم. خوشبختانه به آنچه که می خواستیم رسیدیم و نتیجه گویای همه چیز است. اجازه ندادیم مسی جولان دهد و دروازه ما را تهدید کند. خط دفاعی نمایش خوبی داشت و با برنامه و تمرکز بازی کرد.پیش از بازی همه باخت ما را پیش بینی کردند اما من تنها کسی بودم که به عکس آن می اندیشیدم و اطمینان داشتم که بارسلونا را شکست خواهیم داد. باید از همه بازیکنان تشکر کنم. بارسلونا در طول 90 دقیقه نتوانست به دروازه ما نزدیک شود و این دستاورد بزرگی است.

دیدار برگشت دو تیم سه شنبه 12 مارس(22 اسفند) در نو کمپ برگزار می شود.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 4 :: 6:57 صبح ::  نویسنده :

واکنش مربیان شالکه وگالاتسرای پس ازتساوی


در حالیکه بازی گالاتسرای و شالکه با تساوی یک بر یک به پایان رسید هر دو سرمربی تیم خود را شایسته پیروزی دانستند.


گالاتسرای در حالیکه دیدیه دروگبا و وسلی اسنایدر را در ترکیب خود می دید نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک برابر میهمانش شالکه در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست یابد.

به گزارش ایسنا،سرمربیان دو تیم در نشست خبری بعد از بازی واکنش های متفاوتی داشتند.فاتح تریم سرمربی نام آشنای گالاتسرای گفت:گل زیبایی را به ثمر رساندیم.می توانستیم گل دوم را هم وارد دروازه حریف کنیم . فرصت های خوبی را بر روی دروازه شالکه خلق کردیم اما متاسفانه به گل نرسیدیم.گالاتسرای می توانست با پیروزی از میدان خارج شد اما اینگونه نشد.

اما ینس کلر سرمربی شالکه درباره بازی تیمش و نتیجه به دست آمده اینگونه صحبت کرد " بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم.کارهای زیادی در زمین حریف انجام دادیم.فرصت های زیادی را بر روی دروازه گالاتسرای خلق کردیم اما متاسفانه تنها به یک گل دست یافتیم. چند اشتباه فردی داشتیم که یکی از آنها به گل منتهی شد.

دیدیه دروگبا مهاجم سابق چلسی که اخیرا از شانگهای چین به گالاتسرای پیوست در دیدار شب گذشته 90 دقیقه در ترکیب تیمش بازی کرد اما وسلی اسنایدر در نیمه دوم تعویض شد.

دیدار برگشت دو تیم سه شنبه 12 مارس(22 اسفند) در ورزشگاه خانگی شالکه برگزار می شود.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 4 :: 6:55 صبح ::  نویسنده :

واکنش بازیکنان بارساپس ازشکست درسن سیرو


بازیکنان بارسلونا با وجود شکست دو بر صفر برابر میلان به صعود از این مرحله امیدوار هستند.


بارسلونا در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته با دو گل برابر میلان تن به شکست داد تا کار این تیم برای صعود به مرحله بعد سخت شود.

به گزارش ایسنا،واکنش بازیکنان بارسلونا پس از این شکست دور از انتظار متفاوت بود، اما همه آنها به نتیجه گرفتن در بازی برگشت و صعود به مرحله بعد امیدوار هستند.

"آندرس اینیستا" که از روزهای اوج خود به دور بود گفت: چنین اتفاق‌های در فوتبال رُخ می‌دهد. اما می‌توانیم در بازی برگشت جبران و به مرحله بعد صعود کنیم. نباید فراموش کنیم که ما در لیگ قهرمانان اروپا و برابر تیمی بزرگ چون میلان به میدان رفتیم. مطمنا اگر نتوانی نمایش همیشگی خود را ارائه دهی با چنین شکست‌های مواجه خواهی شد. ما در این دیدار شکست خوردیم. باید هر چه سریعتر از این حالت خارج شویم و به بازی برگشت در نو‌کمپ فکر کنیم. باید به قدرت و توانای خود برای صعود اطمینان داشته باشیم.

او افزود: بازی برگشت متفاوت خواهد بود چرا که در ورزشگاه خانگی خود به میدان می‌رویم. زمین نوکمپ بر خلاف سن سیرو در بهترین حالت است. نمی‌خواهم توجیه کنم و بهانه بیآورم اما زمین میلان اصلا مهیای بازی نبود

"پیکه":ما بارسلونا هستیم و باید صعود کنیم

این مدافع ملی‌پوش بارسلونا هم به صعود تیمش با وجود باخت دو بر صفر برابر میلان امیدوار است."هنوز چیزی تمام نشده است.می‌توانیم در بازی برگشت ورق را برگردانیم و به دور بعد صعود کنیم. در نیمه اول نمایش بدی نداشتیم. بعد از دریافت گل اول سیطره خود را بر بازی از دست دادیم. باید در دیدار برگشت بهتر از این ظاهر شویم. اصلا نمی‌خواهیم شکست امروز خود را با تمسک جستن به داوری، زمین ورزشگاه و هر چیزی دیگری توجیه کنیم چرا که همه ما می‌دانیم که میلان چه تاریخ درخشانی در فوتبال اروپا دارد. ما بارسلونا هستیم و باید به دور بعد صعود کنیم. همه بازیکنان به جادوی نوکمپ اعتقاد دارند.

"پویول":به بازیهای بزرگ عادت کرده ایم

کاپیتان محبوب نوکمپ هم اینگونه لب سخن گشود: امروز زیاد با مشکل مواجه شدیم. بازیکنان میلان از نظر تاکتیکی بهتر بودند. تاوان بازی بد خود را بد جوری دادیم. الان دیگر نمی‌توان کاری کرد. فقط باید به بازی برگشت و جبران در نوکمپ اندیشید. این شکست ضربه سنگینی به ما بود. به بازیهای بزرگ عادت کرده‌ایم. بازی برگشت حکم فینال را برای ما دارد. باید به خود بیاییم و میلان را از پیش رو برداریم.

مدافع 34 ساله میلان افزود: میلان در این دیدار چشم به ضد حملات دوخته بود. مطمئنا در بازی برگشت هم همین حربه را به کار خواهند برد. به خوبی می‌دانیم که دیدار سختی پیش رو داریم. نمی‌توان الان گفت که چه تیم شانس بیشتری برای صعود دارد. میلان با این پیروزی در شرایط خوبی قرار گرفت. اطمینان داریم که در بازی برگشت هویت راستین خود را می یابیم. نتیجه عادلانه نبود. میلان فرصت‌های زیادی برای گلزنی نداشت. آنها از تک فرصت‌های خود نهایت استفاده را بردند. در نوکمپ تماشاگران از ما حمایت می‌کنند و تلاش می‌کنیم تا نتیجه را جبران کنیم.

"دنی آلوس": زمین سن سیرو افتضاح بود

این مدافع برزیلی به انتقاد شدید از زمین سن سیرو پرداخت و آن را اصلا مهیای این دیدار ندانست." نمی‌خواهم بهانه تراشی کنم و این شکست را توجیه کنم اما باید بگویم زمین سن سیرو افتضاح بود. چمن ورزشگاه به ضرر ما بود چرا که پاس‌های ما درست به مقصد نمی‌رسید و نمی‌توانستیم تاکتیک‌های همیشگی خود را به نمایش گذاریم.

او افزود: برای صعود به مرحله بعد باید بهتر از این ظاهر شویم. نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش گذاریم و بر روی دروازه حریف موقعیت خلق کنیم. برای پیروز شدن در بازی باید گلزنی کرد. کاری که ما امروز نتوانستیم انجام دهیم. الان در نوکمپ به پیروزی احتیاج داریم. چاره‌ای جز شکست میلان و جبران نتیجه نداریم. با تیم خوبی بازی کردیم. میلان در خط دفاعی نمایش بسیار خوبی داشت و هیچگونه فضای در اختیار ما قرار نداد.

دیدار برگشت دو تیم سه شنبه 12 مارس(22 اسفند) در نو کمپ برگزار می‌شود.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 4 :: 6:55 صبح ::  نویسنده :

هونتلار:شالکه دربازی برگشت نتیجه خواهدگرفت


مهاجم هلندی تیم شالکه گفت: در بازی برگشت با گالاتاسرای 90 دقیقه با کیفیت بازی می‌کنیم که نتیجه بگیریم.


به گزارش فارس، شب گذشته کلاس یان هونتلار پس از تساوی یک بر یک در خانه گالاتاسرای ترکیه و در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم. در این نیمه فشار زیادی به حریف برای ارائه بازی هجومی وارد کردیم و از نظر فنی، بازی قابل قبولی را به معرض نمایش گذاشتیم. در نیمه دوم البته کمی با شرایط خوب فاصله گرفتیم که در بازی برگشت باید 90 دقیقه در بالاترین سطح بازی کنیم که نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: متاسفم که اشتباه بدی روی گل حریف مرتکب شدیم. اما فکر می کنم در مجموع بازی قابل توجهی در خانه گالاتاسرای به معرض نمایش گذاشتیم و نتیجه ای امیدبخش برای بازی برگشت گرفتیم.

در این دیدار که 45 هزار نفر تماشاگر از آن در ورزشگاه تلکام دیدن کردند، ایدین ایلماز در دقیقه 12 برای گالاتاسرای و جرمین یونز در دقیقه 45 برای شالکه گل زدند.

 




موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 4 :: 6:54 صبح ::  نویسنده :

طعنه بالوتلی به مسی


مهاجم ملی پوش میلان که نتوانست در دیدار بارسلونا به میدان برود لیونل مسی را به خاطر نمایش ضعیف به باد تمسخر گرفت.


لیونل مسی ستاره آبی-اناریها در دیدار برابر میلان که با شکست دو بر صفر تیمش به پایان رسید نتوانست بازی همیشگی خود را به نمایش گذارد تا ماریو بالوتلی ستاره جوان روسونری او را به باد تمسخر بگیرد.

به گزارش ایسنا،سوپر ماریو که نمی‌تواند در لیگ قهرمانان اروپا برای میلان به میدان رود با حالت تمسخر گفت: من که نمی‌توانستم برای میلان بازی کنم اما چرا مسی بازی نکرد؟!

مهاجم جنجالی میلان که در چند سال حضورش در منچستر سیتی حاشیه‌های زیادی داشت از پیروزی هم‌تیمی‌هایش آن هم برابر بارسلونا ابراز خوشحالی کرد و گفت: از اینکه میلان با دو گل بارسلونا را شکست داد بسیار خوشحالم. امیدوارم که در بازی برگشت هم پیروز شویم و به مرحله بعد صعود کنیم.

بالوتلی در ادامه سخنان خود از خجالت منچسترسیتی تیم سابق خود هم درآمد و گفت: امیدوارم که بتوان عنوان‌هایی را که در ویترین میلان است به منچسترسیتی هم انتقال داد.

بالوتلی که چند هفته پیش به میلان پیوست در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای منچسترسیتی به میدان رفته و طبق قوانین فیفا نمی‌تواند برای تیمی دیگری در این فصل بازی کند. او در میلان خیلی زود جا افتاده و تا کنون چهار گل به ثمر رسانده است.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 اسفند 4 :: 6:54 صبح ::  نویسنده :

انتقاد تند پله از نیمار


اسطوره فوتبال برزیل به انتقاد از نیمار پرداخت و او را به بازی نمایشی و تکروی متهم کرد. پله همچنین به نیمار توصیه کرد که در صورت جدایی از فوتبال برزیل به بارسلونا برود.


پله که پیش از این در هر مناسبتی به ستایش از نیمار می‌پرداخت و او را بهتر از لیونل مسی می‌دانست به یکباره تغییر جهت داد و به انتقاد از ستاره جوان سانتوس برزیل پرداخت.

به گزارش ایسنا،مروارید سیاه فوتبال برزیل در گفت‌وگو با روزنامه "دی سائو پائولو" اینگونه لب به سخن گشود: نیمار نمایشی بازی می‌کند. او باید بداند که برای چه تیمی بازی می‌کند. باید هر چه زوتر شیوه بازیش را تغییر دهد. پسرم ادینیو عضو کمیته فنی سانتوس که در جذب نیمار سهم بسزایی داشت از بازی او به خشم آمده است. نیمار بازیکن خوبی است اما کم تجربه است. مطمئنا اگر در شرایط کنونی به فوتبال اروپا برود راه به جایی نخواهد برد. فوتبال در اروپا با آمریکای لاتین تفاوت زیاد دارد. نیمار هنوز آماده بازی در اروپا نیست. بر این باورم که نباید تا پایان قراردادش با سانتوس یعنی سال 2014 این تیم را ترک کند. در صورت جدایی نیمار از فوتبال باشگاهی در برزیل، بارسلونا بهترین گزینه برای او خواهد بود.

او افزود: در تیم ملی برزیل همه نگاه‌ها به نیمار است و همه انتظار دارند که او یک تنه بار تیم را حمل کند، این در حالی است که او اصلا نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد. نیمار هنوز جوان است و به تجربه نیاز دارد. او هنوز در فوتبال اروپا به میدان نرفته است. در سانتوس همه او را بهترین بازیکن می‌دانند. این در حالی است که او مدام در انظار عمومی است و این هرگز برای یک بازیکن فوتبال خوب نیست. نیمار باید تمرکز بیشتر داشته باشد و فقط به فوتبال فکر کند. عملکرد نیمار در این چند وقت اخیر پایین آمده است. او در بازی برابر انگلیس حرفی برای گفتن نداشت. نیمار در سانتوس به زدن ضربات آزاد عادت کرده و هر جا ضربه به نفع تیم او گرفته می‌شود پشت آن می‌رود. او باید بیشتر در کارهای تیمی شرکت کند و به بازی نمایشی و فردی روی نیاورد.

در این چند سال اخیر همواره خبرهایی درباره پیوستن نیمار به بارسلونا به گوش رسیده اما هنوز این انتقال صورت نگرفته است. البته چند روز پیش یکی از مسئولان بارسلونا که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد که سران سانتوس و بارسلونا برای انتقال نیمار به توافق رسیده‌اند و این مهاجم جوان فصل آینده را در نوکمپ توپ خواهد زد.

 








موضوع مطلب :
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 93
  • بازدید دیروز: 66
  • کل بازدیدها: 535428

:BlogScript/