سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:21 عصر ::  نویسنده :

نیمه نهایی جام حذفی آلمان

بایرن با شکست ولفسبورگ فینالیست شد


تیم فوتبال بایرن مونیخ به فینال جام حذفی آلمان راه یافت.


 در اولین بازی از مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان تیم فوتبال بایرن مونیخ قهرمان زودهنگام این فصل بوندس‌لیگا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان ولفسبورگ بود که این بازی در پایان با نتیجه 6 بر یک به سود بایرن خاتمه یافت.

ماریو مانژوکیچ در دقیقه 17 بایرن را یک بر صفر پیش انداخت و در دقیقه 35 روبن اختلاف را به 2 گل رساند اما در دقیقه 45 دیه‌گو با شوتی زیبا و دیدنی دروازه بایرن را گشود تا بازی در نیمه اول با نتیجه 2 بر یک به سود بایرن خاتمه یابد.

در نیمه دوم ژردان شگیری در دقیقه 50 گل سوم بایرن را زد و ماریو گومز با گل‌های دقایق 80، 83 و 86 ضمن هت‌تریک نتیجه را 6 بر یک کرد.

در بازی دیگر نیمه نهایی جام حذفی آلمان تیم فوتبال اشتوتگارت میزبان فرایبورگ است.

 








موضوع مطلب :
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:21 عصر ::  نویسنده :

هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال

سپاهان‌به دنبال‌صدرنشینی؛داماش‌در اندیشه بقا


در اولین دیدار هفته سی و سوم لیگ برتر تیم سپاهان میهمان تیم داماش گیلان است.


 اولین دیدار هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال روز جمعه در رشت و بین دو تیم سپاهان و داماش گیلان برگزار می‌شود. دو تیم دو هدف متفاوت دارند. داماش برای فرار از خطر سقوط می‌جنگد و نمی‌خواهد کارش برای بقا در لیگ برتر به پلی‌آف کشیده شود و سپاهان هم می‌خواهد در کورس قهرمانی از آبی‌پوشان تهرانی عقب نماند.

به گزارش فارس، سپاهان دوشنبه در دقیقه 93 برد مقابل استقلال را از دست داد و اکنون با یک امتیاز کمتر نسبت به این تیم در رده دوم جدول لیگ است و اگر بتواند در رشت پیروز شود، صدرنشین موقت لیگ خواهد بود.

داماش تیم سیزدهم جدول اگر در دو دیدار پایانی خود مقابل سپاهان و استقلال امتیاز نگیرد ممکن است با لیگ برتر وداع کند بنابراین داماشی‌ها نیز با وجود همه مشکلاتی که دارند با انگیزه فراوان برای بقا می‌جنگند زیرا در صورت غفلت ممکن است سقوط کنند.

سایر دیدارهای هفته سی و سوم در روزهای 10 و 15 اردیبهشت برگزار می‌شود.

 








موضوع مطلب :
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:20 عصر ::  نویسنده :

زمان و مکان پلی‌آف لیگ دسته یک مشخص شد


مسئول برگزاری رقابتهای لیگ دسته اول از برگزاری دیدار رفت و برگشت مرحله پلی آف رقابتهای لیگ دسته اول خبر داد.


به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، فریبرز محمود زاده- مسئول برگزاری رقابتهای لیگ دسته اول گفت: دیدار رفت پلی آف روز جمعه 92/2/6، ساعت 17:00 و در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود. این بازی به میزبانی باشگاه استقلال خوزستان برگزار می‌شود.

وی افزود: دیدار برگشت نیز روز پنجشنبه 92/2/12، ساعت 16:30 در ورزشگاه شهید زینعلی سرچشمه در حالی برگزار می‌شود که مس سرچشمه میزبان تیم استقلال خوزستان است.

وی در پایان گفت: جلسه قرعه‌کشی ساعت 13:30 در محل آکادمی ملی فوتبال با حضور بهروان، محمودزاده، منصوری-مدیرعامل مس سرچشمه، پورکیانی-قام مقام باشگاه استقلال خوزستان برگزار شد. همچنین طبق مذاکراتی که با کمیته داوران با توجه به حساسیت بازیهای فوق صورت گرفت، قرار است تا از سه داور اول کشور در این دو دیدار استفاده شود.

 








موضوع مطلب :

بازیکنان برزیلی پیشتاز هستند

گزارش سالانه انتقالات فیفا در سال 2012


فیفا اعلام کرد در سال 2012 میلادی نقل و انتقالات بین المللی افزایش قابل ملاحظه ای داشته و بازیکنان برزیل فعال ترین بازیکنان در بازار جهانی بوده اند.


در گزارش فیفا آمده است در سال 2012 ، 11552 انتقال صورت گرفته که این رقم به نسبت سال 2011 یک درصد افزایش داشته است.

با این وجود رقم کل انتقال ها با 10 درصد کاهش به نسبت سال 2011 از 2.82 میلیارد دلار به 2.53 میلیارد دلار رسیده است.

گزارش 250 صفحه ای انتقالات فیفا نشان می دهد که بار دیگر در اروپا بیشترین نقل وانتقالات بین المللی مربوط به لیگ انگلیس بوده که 501 بازیکن به فوتبال این کشور منتقل شدند و 477 بازیکن این لیگ را ترک کرده اند.

باشگاه های برزیلی با 696 خرید و 618 فروش بازیکن در آمریکای جنوبی و جهان فعالترین کشور بوده اند.

بیشترین نقل و انتقال میان دو کشور از پرتغال به برزیل با 145 انتقل رخ داده است.میانگین سنی بازیکنان منتقل شده 24 سال و 10 ماه بوده است.

بیشترین میانگین دستمزد بازیکنان با 720 هزار دلار در سال مربوط به لیگ ایتالیا است.فیفا اعلام کرد نقش آژانس های نقل و انتقال 15 درصد افزایش یافته است.از طرفی تیم های انگلیسی در سال 2012 مبلغ 59 میلیون دلار به عنوان حق کمیسیون خرید و فروش بازیکن به مالکان سوم پرداخت کرده اند.

مالک سوم در حقیقت سرمایه گذارانی هستند که با در اختیار گرفتن درصدی از حق انتقال بازیکنان مطرح منابع مالی خرید آن ها را تامین می کنند و در ازای فروش آن ها با مبالغ بیشتر سهم بیشتری دریافت می کنند.

فیفا اعلام کرد در 6 قاره و منطقه تحت پوشش خود در 200 کشور 5600 باشگاه حرفه ای ثبت شده وجود دارد.

 








موضوع مطلب :
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:19 عصر ::  نویسنده :

آخرین اخبار فوتبال


انتخاب :



موضوع مطلب :
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:19 عصر ::  نویسنده :

بازی مجیدی غیرقانونی است

 


مسئولان باشگاه سپاهان از باشگاه استقلال بابت حضور مجیدی در این تیم شکایت کردند.


باشگاه سپاهان از باشگاه استقلال به دلیل حضور فرهاد مجیدی و آرزه در استقلال از این باشگاه به طور رسمی به سازمان لیگ و کمیته انضباطی شکایت کرد.

به گزارش فارس، باشگاه سپاهان مدعی است که هنوز قرارداد توزی و لیام ردی در استقلال فسخ نشده است و این دو بازیکن بابت همین موضوع به فیفا هم شکایت کرده اند.

معاون حقوقی باشگاه سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ضمن اعلام این خبر تاکید کرد: باشگاه استقلال باید در زمان نقل و انتقالات قرارداد توزی و لیام ردی را فسخ می کرده و حتی متعهد می شود در قبال مبلغی پول قرارداد ردی را فسخ کند اما این طور که شواهد و مدارک است قرارداد فرهاد مجیدی و آرزه زمانی با استقلال ثبت شده که هنوز تکلیف توزی و ردی مشخص نشده بود.

وی در پاسخ به این سؤال که جانواریو هم از لیست استقلال خارج شده و استقلال برای جذب بازیکن جا داشته است، گفت: حتی اگر به جای جانواریو هم یکی از این دو بازیکن قرارداد بسته باشند باز جا برای یکی از آنها نبوده است. گواه این ادعای ما هم شکایتی است که این دو بازیکن از استقلال به فیفا کرده اند. حتی فیفا نامه ای به باشگاه استقلال داده و به آنها اعلام کرده چرا جواب نامه 24 مارچ را نداده اند و از این باشگاه خواسته هر چه زودتر جواب این نامه به همراه مدارک تا تاریخ 22 آوریل بدهید. این متن نامه نشان می دهد توزی هنوز قرارداد خود را با استقلال فسخ نکرده است.

وی ادامه داد: ما از باشگاه استقلال می خواهیم مدارک خود را بابت فسخ قرارداد این دو بازیکن ارائه کند چون مجیدی مقابل سپاهان به میدان رفته است. اگر این مدارک را نشان دهند شکایت خود را پس می گیریم.

 








موضوع مطلب :
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:19 عصر ::  نویسنده :

آخرین اخبار سایر ورزش ها





موضوع مطلب :
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:17 عصر ::  نویسنده :

با وجود ائتلاف لیگ برتریها

آیت‌اللهی: لیگ سیزدهم قطعا 16 تیمی است


نایب رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید که درخواست مدیران باشگاه‌های لیگ برتری برای 18 تیمی شدن لیگ برتر در فصل سیزدهم "به هیچ عنوان" پذیرفته نمی‌شود.


محمدهادی آیت‌اللهی گفت: با وجود درخواست مدیران باشگاه های لیگ برتر برای 18 تیمی ماندن لیگ برتر در فصل‌ آینده، فصل 93 - 92 لیگ برتر، طبق مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، 16 تیمی خواهد بود.

وی در ادامه گفت: اکنون برنامه‌های فصل آینده لیگ برتر در حال طراحی است و از آن جایی که نقل و انتقالات لیگ برتر از 21 اردیبهشت آغاز می‌شود، فرصتی برای تغییر تعداد تیم‌ها نیست.

به گزارش ایسنا، دیروز (سه‌شنبه)، مدیران باشگاه‌های لیگ برتر در جلسه‌ای با حضور مهدی تاج از فدراسیون فوتبال خواستند که فصل سیزدهم لیگ برتر هم مانند فصل جاری با 18 تیم برگزار شود. این درخواست از سوی 17 مدیرعامل امضا شد و تنها امضای منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت تهران در پای این درخواست دیده نمی‌شود که به دلیل غیبت وی در این جلسه بوده است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال همچنین گفت: اگر هیات رئیسه فدراسیون برای بررسی درخواست مدیران لیگ برتری جلسه ای تشکیل دهد، هر آن چه در آن جلسه به تصویب برسد در فصل 94 - 93 لیگ برتر اعمال می‌شود.

آیت‌اللهی در پایان از جلسه سرمربی تیم ملی با کفاشیان خبر داد و افزود: این جلسه امروز (چهارشنبه) برگزار شد و فردا (پنج‌شنبه) هم احتمالا کی‌روش با تاج دیدار می‌کند تا درباره برنامه‌های تیم ملی و لیگ برتر با یکدیگر بحث کنند.

 








موضوع مطلب :
<   1   2   3   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 36
  • بازدید دیروز: 56
  • کل بازدیدها: 534573

:BlogScript/