سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:25 عصر ::  نویسنده :

باز هم پای پول در میان است

پاسخ رد ژیمناستیک به دعوت فدراسیون جهانی


فدراسیون ژیمناستیک به دعوت FIG برای حضور در مسابقات برترین‌های ایروبیک در کلمبیا پاسخ منفی داد.


چندی پیش فدراسیون جهانی ژیمناستیک (FIG) در نامه‌ای رسمی به فدراسیون ایران،‌ از تیم ملی ایروبیک دعوت کرد تا در رقابت‌های هشت تیم برتر دنیا حضور پیدا کند.

به گزارش ایسنا ، این رقابت‌ها قرار است مرداد ماه به میزبانی کلمبیا برگزار شود، فدراسیون ژیمناستیک ایران با احتساب هزینه‌های این سفر نیاز به مبلغی معادل 140 میلیون تومان داشت که به دلیل مشکلات مالی موجود در ورزش از اعلام آمادگی برای شرکت در این رویداد امتناع کرد تا نهمین تیم در رده بندی ایروبیک فدراسیون جهانی به این مسابقات دعوت شود.

ایران فرصت داشت آمادگی خود را تا دوشنبه گذشته با واریز مبلغ 6000 دلار برای شرکت در این مسابقات اعلام کند،‌ اما به دلیل مشکلات مالی این اتفاق رخ نداد.

تیم ملی ایروبیک ایران در مسابقات جهانی وارنا بلغارستان به عنوان هفتمی دست یافت و به همین دلیل از طرف فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای شرکت در رقابت‌های کلمبیا دعوت شد.

 








موضوع مطلب :
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:24 عصر ::  نویسنده :

پیشنهاد رئیس بارسلونا توسط فلسطینی‌ها رد شد


رییس فدراسیون فوتبال فلسطین پیشنهاد راسل در برگزاری دیدار دوستانه بارسلونا با تیمی مشترک از فلسطین و رژیم اشغالگر قدس را رد کرد.


ساندرو راسل، برای پایان دادن به جنگ و خشونت رژیم اشغالگر قدس با فلسطین پیشنهاد برگزاری دیدار دوستانه بارسلونا با تیمی متشکل از فلسطین مظلوم و رژیم صهیونیستی را داد که این پیشنهاد توسط فلسطینی‌ها رد و مهر بطلان را بر آن زده شد.

جبرئیل رجوب، رییس فدراسیون فوتبال فلسطین اعلام کرد که هیچ گاه با رژیم اشغالگر قدس در قالب یک تیم واحد به میدان نخواهد رفت، اما از پیشنهاد بارسلونا برای دیدار با هر تیم فلسطینی استقبال خواهد کرد.

ساندرو راسل ، رییس باشگاه بارسلونا در دیداری که 22 فوریه گذشته از فلسطین داشت، پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه بارسلونا با تیمی مشترک از بازیکنان فلسطین و اسرائیل را داد.

رجوب در سخنانی که فدراسیون فوتبال فلسطین منتشر کرد، گفت: تا زمانی که رژیم اشغالگر بر ما ظلم کند، بسیار سخت است که با آنها در قالب یک تیم واحد به میدان رویم. حال اهداف این دیدار دوستانه هر چه باشد، فرقی نمی‌کند.

رییس فدراسیون فوتبال فلسطین با این جملات نفرت خود را از اشغالگران صهیونیستی نشان داد: فاشیسم در قرن بیست و یکم، عدم پایبندی به آیین‌نامه المپیک و اخلاق ورزشی، جلوگیری از سفر بازیکنان و کاروان‌های فلسطینی و زیر پا گذاشتن حق مسلم ورزشکاران فلسطینی.

او افزود: اهداف خوبی پشت پیشنهاد راسل است، اما این چیزی نیست که ما می‌خواهیم. می‌خواهیم رابطه خوب خود با رییس باشگاه بارسلونا را حفظ کنیم. حاضریم تا در فلسطین با هر تیمی از فوتبال جهان بازی کنیم. رژیم اشغالگر قدس اخیرا در اقدامی حتی اجازه نداد دو تیم از جوانان فلسطین در قدس با هم بازی کنند و این کار شکنی و اقدام ناجوانمردانه درست بعد از سفر انسان دوستانه راسل به فلسطین صورت گرفت. این گویای حقیقت این رژیم است. کسی که چنین رفتارهایی را انجام می‌دهد هیچ پایبندیی به صلح، تفاهم و احترام متقابل ندارد. باید رژیم اشغالگر قدس از نقشه ورزشی جهان پاک و طرد شود.

وی گفت: پیشنهاد راسل در صورت عملی شدن منطقه خاورمیانه را خواهد لرزاند و تکانه‌ای در آن به وجود خواهد آورد. این فکر هنوز پخته نیست الان توپ در زمین رژیم اشغالگر است. هر گاه اسرائیل به اشغال خود پایان دهد، شهرک سازی‌های خود را متوقف کند و تمامیت اراضی ما را به رسمیت شناسد چه بسا این فکر عملی شود. ما به عنوان خانواده ورزش فلسطین پایبند به حق خود هستیم. همه ما خواستار تعامل هستیم، هیچ کسی نیست که نخواهد به باشگاه بارسلونا تعامل کند و از تجربیات ارزنده این باشگاه اسپانیایی استفاده نکند.

 








موضوع مطلب :
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:24 عصر ::  نویسنده :

پیروزی لیکرز برابر سن‌آنتونیو بدون کوبی برایانت

نتایج لیگ بسکتبال NBA


لس‌آنجلس لیکرز در غیاب کوبی برایانت مصدوم، سن آنتونیو را مغلوب کرد.


بامداد امروز رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا (NBA) با هشت مسابقه ادامه پیدا کرد که لس‌آنجلس لیکرز در غیاب کوبی برایانت ستاره مصدوم خود به مصاف سن آنتونیو رفت و توانست 91 بر 86 حریفش را مغلوب کند و به پلی‌آف نزدیک شود. سن آنتونیو هم اکنون در رده دوم کنفرانس غرب قرار دارد و لیکرز هشتم است.

به گزارش ایسنا ، میامی هیت مدافع عنوان قهرمانی صدرنشین کنفرانس شرق به مصاف شیکاگو بولز رفت و توانست 105 بر 93 به پیروزی برسد و همچنان قدرتنمایی کند.

نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده نیز به شرح زیر است:

بروکلین 87 – تورنتو 93

ایندیانا 80 – نیویورک 90

کلیولند 77 – فیلادلفیا 91

پورتلند 109 – دنور 118

دالاس 107 – نیواورلان 89

ساکرامنتو 100 – هیوستون 121

 








موضوع مطلب :
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:24 عصر ::  نویسنده :

لیگ بسکتبال NBA

شکست فینیکس در حضور 10 دقیقه ای حدادی


تیم بسکتبال فینیکس در حضور بازیکن ایرانی خود در رقابت های NBA مغلوب مینه سوتا شد.


در ادامه این رقابت بامداد امروز (یکشنبه) تیم فینیکس سانز که حامد حدادی، بازیکن ایرانی را در اختیار دارد، مقابل مینه سوتا به میدان رفت که تن به شکست 105 بر 93 داد.

حامد حدادی در این مسابقه 10 دقیقه در ترکیب تیمش قرار گرفت که موفق به کسب امتیاز نشد و تنها 4 ریباند و یک بلاک شات را به نام خود به ثبت رساند.

ممفیس گریزلیز تیم سابق حامد حدادی مقابل لس آنجلس کلیپرز 91 بر 87 شکست خورد.

در سایر دیدارها بوستون 120 بر 88 اورلاندو را مغلوب کرد و شارلوت بابکت در زمین خود 95 بر 85 از سد میلواکی باکس گذشت.

 








موضوع مطلب :
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:23 عصر ::  نویسنده :

در 2 روز

بلیت‌های دیدار رئال - دورتموند فروخته شد


باشگاه بورسیا دورتموند اعلام کرد بلیت‌ها برای تماشای دیدار دو تیم رئال مادرید و دورتموند در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در 2 روز فروخته شد.


بر اساس گزارش باشگاه بورسیا دورتموند، بلیت‌های دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان این تیم و رئال مادرید پس از شروع فروش در 2 روز فروخته شد.

این گزارش همچنین تأیید کرده است که درگیری‌هایی در محل‌های فروش بلیت رخ داده است. هانس یواخیم واتزکه، نایب رئیس باشگاه در این باره گفت: تمایل هواداران به این بازی را دست کم گرفته بودیم. در آینده بلیت برای این نوع مسابقه‌ها را به صورت آزاد نخواهیم فروخت.

وی ادامه داد: باید تأیید کنیم که انتظار چنین استقبالی را نداشتیم. از این واقعه درس گرفتیم. این گام به ما کمک خواهد کرد تا به صورت مؤثرتری با بازار سیاه بلیت مقابله کنیم.

 








موضوع مطلب :
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:23 عصر ::  نویسنده :

حرکت جالب توجه مدافع نفت تهران


مدافع تیم فوتبال نفت تهران مطالبات خود را از باشگاه شاهین به مردم زلزله‌زده بخشید.


هادی شکوری که فصل گذشته در تیم شاهین بوشهر بازی می کرد طلب 220 میلیونی خود از این باشگاه را به مردم زلزله زده این استان بخشید.

این بازیکن در حالی که حکم کمیته انضباطی مبنی بر دریافت مطالباتش از این باشگاه بوشهری را داشت با مراجعه به کمیته انضباطی از آنها خواست تا این مبلغ پس از وصول به مردم زلزله زده این استان اختصاص یابد.

به گزارش فارس، قرار است تیم رسانه ورزش به همراه چهره های سرشناس ورزش کشور صبح فردا راهی بوشهر شده و پس از بازدید و همدردی با مردم این استان در دیداری دوستانه که عوایدش به مردم بوشهر می رسد به میدان بروند.

 








موضوع مطلب :
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:23 عصر ::  نویسنده :

اتحادیه فوتبال انگلیس آگوئرو را مجازات نمی کند


سرخیو آگوئرو مهاجم تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس از سوی اتحادیه فوتبال این کشور به سبب خطا بر روی دیوید لوییس بازیکن تیم چلسی مجازات نمی شود.


این صحنه از چشمان داور بازی دور ماند و آگوئرو از مجازات کریس فوی داور دیدار منچستر سیتی و چلسی در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس گریخت.

این بازیکن آرژانتینی در پایان نیمه دوم بازی روز یکشنبه در ورزشگاه ومبلی با دو پا بر روی دیوید لوییس تکل رفت.

هر دو پای آگوئرو با پای چپ لوییس تماس پیدا کرد اما بر اساس قوانین کنونی اتحادیه فوتبال انگلیس ، تکل بدون توپ و یا در موارد استثتنایی می توان بازیکن را از سه بازی محروم کرد.

بر اثر این برخورد لوییس آسیب جدی ندید و توانست تا پایان بازی کند اما از آگوئرو خواست غذرخواهی کند.

لوییس گفت:« آگوئرو بازیکن بزرگی است اما باید با خودش صادق باشد و بگوید نمی خواهم بد تکل کنم.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، او گفت:« بچه ها نیز فوتبال تماشا می کنند و باید شاهد صحنه های خوب باشند نه صحنه های بد. من عذرخواهی خواهم کرد . فوتبال زیباست. من آگوئرو را می بخشم زیرا هیچ وقت ندیدم آگوئورو بر روی بازیکنان دیگر تکل بد برود.»

 








موضوع مطلب :
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:22 عصر ::  نویسنده :

فدراسیون کشتی ایران به فیلا شکایت می‌کند


نایب رییس فدراسیون کشتی اعلام کرد که ایران نسبت به انتخابات کنفدراسیون کشتی آسیا به فیلا شکایت خواهد کرد.


حسن رنگرز در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود:هیچ چیزی در باره این انتخابات نمی توانم بگویم دراین انتخابات به ایران کم لطفی کردند.

وی با بیان اینکه تمام مسائلی که دربحث رای گیری و پروسه آن ایجاد شده، بحث انگیز بود، ادامه داد: همه از جمله نمایندگان رسانه های گروهی شاهد این بی عدالتی بودند و در بحث برگزاری و شمارش آرا خبرنگاران شاهد بودند که چه اتفاقی افتاد و تمامی تصاویر ثبت شده و مشکلات به خوبی مشهود است.

به گزارش ایسنا، رنگرز تاکید کرد: نمایندگان بیش از هفت کشور به ما اعلام کردند که به نماینده ایران رای داده اند و ما نسبت به این بی عدالتی به فدراسیون جهانی کشتی اعتراض و شکایت می کنیم.

وی تصریح کرد: این مسائل به کنفدراسیون کشتی آسیا آسیب می زند و نمی دانم این مسایل را چگونه توضیح بدهم و هر علاقمندی که تصاویر این جلسه را ببیند، متوجه می شود که از پیش طراحی شده است.

دارنده مدالهای طلا و برنز جهان خاطر نشان کرد: این کنفدراسیون ضعیف نمی تواند دراین برهه از زمان که کشتی از المپیک حذف می شود، از حق کشتی دفاع کند باید دراین شورا کشورهایی عضو باشند که بتوانند نقش آفرینی جدی کنند نه کشورهای که در کشتی صاحب جایگاهی نیستند.

انتخابات شورای کشتی آسیا در حالی عصر امروز در شهر دهلی نو پایتخت هند برگزار شد که ابراهیم جوادی نماینده ایران با کارشکنی های صورت گرفته در این انتخابات رای نیاورد.

 








موضوع مطلب :
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:22 عصر ::  نویسنده :

تیر حریف استقلال به سنگ خورد



با پاسخ رد کنفدراسیون فوتبال آسیا به مسئولان الریان، این تیم یکشنبه با هواپیمای اختصاصی راهی تهران می‌شود.


به گزارش فارس و به نقل از سایت قطری الکاس، علی سالم عفیفه، مدیرعامل باشگاه الریان با اعلام رد درخواست این باشگاه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر تعویق زمان برگزاری دیدار با استقلال یا تغییر مکان این دیدار به خاطر وقوع زلزله در ایران، افزود: پس از اینکه این درخواست پذیرفته نشد، شرایط را فراهم کردیم تا یکشنبه آینده با هواپیمای اختصاصی راهی تهران شویم.

باشگاه الریان صبح امروز در نامه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده بود تا به خاطر زلزله اخیر در ایران که منجر به مرگ ده‌ها تن شده است دیدار با استقلال از هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تعویق یا به کشور دیگری منقل شود.

این دیدار قرار است طبق برنامه سه‌شنبه سوم اردیبهشت به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار شود.

 




موضوع مطلب :
چهارشنبه 92 فروردین 28 :: 8:21 عصر ::  نویسنده :

ایجاد مزاحمت برای مسی از طرف همسایه!


دسیسه همسایه لیونل مسی باعث شد تا این بازیکن برای رهایی از مزاحمت آنان منزل مسکونی همسایه خود را بخرد.


در کنار ویلای بزرگ لیونل مسی در حومه شهر بارسلون یک خانه نسبتا کوچک قرار دارد که صاحب آن بارها از لیونل مسی درخواست کرده بود تا منزل او را بخرد و وقتی که با امتناع لیونل مسی مواجه شد تصمیم گرفت تا با ایجاد سر و صدا و با ایجاد مزاحمت برای لیونل مسی ، این بازیکن را مجاب به خرید منزل خود کند.

به گزارش ایسنا ، مسی با خرید منزل همسایه اش برای جلوگیری از درگیری و بازخورد بد در جامعه تصمیم گرفت این منزل را خریده به ویلای بزرگ خود اضافه کند.

 








موضوع مطلب :
<   1   2   3   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 66
  • بازدید دیروز: 56
  • کل بازدیدها: 534603

:BlogScript/