سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
پنج شنبه 91 فروردین 10 :: 3:11 عصر ::  نویسنده :

run1 تشخیص حرکات شما با runtastic PRO v3.1

با کمک نرم افزار جالب runtastic PRO میتوانید با خیال راحت به ورزش دو میدانی مشغول شوید. این نرم افزار توسط GPS  سرعت حرکت، مسیر طی شده و مقدار انرژی مصرف شده در این مدت را برای شما محاسبه میکند. فقط کافی است نرم افزار را فعال کرده و شروع به دویدن کنید. runtastic PRO به تنهایی همه این کارها را برای شما انجام خواهد داد.

more تشخیص حرکات شما با runtastic PRO v3.1




موضوع مطلب : برچسب ها : free download apps for android direct download runtas
پنج شنبه 91 فروردین 10 :: 3:9 عصر ::  نویسنده :

1129 بازی فوق العاده زیبای Heavy Gunner 3D v1.0.8

بازی زیبای Heavy Gunner 3D یک بازی جذاب است که در کهکشان ها انجام می شود. با کنترل های توپ های دوگانه شما می توانید دشمنان خود را از هر طرف که هستند از بین ببرید و هر کدام از این توپ ها از دیگری مستقل عمل می کند. این بازی دارای گرافیک زیبا و منحصر به فردی می باشد. از ویژگی های این بازی می توان به 130 اسلحه ارتقا یافته، 25 ماموریت با دشمنان مختلف، رتبه بندی آنلاین و … اشاره کرد.

more بازی فوق العاده زیبای Heavy Gunner 3D v1.0.8




موضوع مطلب : برچسب ها : free download apps for android, galaxy tab, با لینک م
پنج شنبه 91 فروردین 10 :: 3:7 عصر ::  نویسنده :

آناتومی بدن انسان با Atlas of Anatomy v3.2.10381 موضوع : نرم افزار | پزشکی و سلامتی

atlas1 آناتومی بدن انسان با Atlas of Anatomy v3.2.103

Atlas of Anatomy، یک دانشنامه کامل برای دسترسی به اطلاعات پزشکی بدن می باشد. این نرم افزار با کمک تصاویر واضح و مفید خود، شما را با قسمت های مختلف بدن آشنا میکند. هر آنچه که نیاز دارید تا در مورد بدن خود بدانید، می توانید در Atlas of Anatomy پیدا کنید. البته زبان نرم افزار فعلا فقط انگلیسی است.

more آناتومی بدن انسان با Atlas of Anatomy v3.2.103




موضوع مطلب : برچسب ها : Atlas of Anatomy v3.2.103, Atlas of Anatomy v3.2.103
پنج شنبه 91 فروردین 10 :: 3:6 عصر ::  نویسنده :
پنج شنبه 91 فروردین 10 :: 2:55 عصر ::  نویسنده :

لیگ قهرمانان اروپا

بارسا با تساوی سن سیرو را ترک کرد

در ادامه رقابتهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا مقابل میلان متوقف شد و بایرن از سد مارسی گذشت.


دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری دو دیدار به پایان رسید که طی آن تیم های بارسلونا و میلان در حضور بیش از 70 هزار تماشاگر ورزشگاه سن سیرو به تساوی بدون گل دست یافتند.

شاگردان پپ گواردیولا در این دیدار نزدیک به 65 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما نتوانستند از این برتری خود استفاده کنند و به گل برسند. با این حال بارسا با یک تساوی سن سیرو را ترک کرد و میلان در بازی برگشت در نیوکمپ کار بسیار دشواری پیش رو خواهد داشت.

 

هرچند تیم میهمان موقعیت‌های خوبی داشت، اما نمایش دفاعی عالی مردان ماسیمیلیانو آلگری مانع گل‌زنی آنها شد. البته یک صحنه بسیار مشکوک هم در محوطه جریمه میلان اتفاق افتاد که بازیکنان بارسلونا به آن اعتراض بسیاری داشتند.

میلان اولین موقعیت را با ضربه روبینیو به دست آورد. او در دقیقه 3 توپ را از بالای دروازه بارسلونا به بیرون زد.

بارسلونا به‌تدریج بازی را در دست گرفت. ضربه لیونل مسی در دقیقه 10 را کریستین آبیاتی ناقص دفع کرد و دنی آلوز نتوانست در ضربه برگشتی آن را به گل تبدیل کند. کمی بعد لیونل مسی توپ را وارد دروازه کرد اما به‌روشنی در موقعیت آفساید بود.

آبیاتی اندکی بعد صحنه جنجالی را رقم زد. الکسیس سانچس در محوطه جریمه صاحب توپ شد و دروازه‌بان میلان بیشتر از آن که با توپ کار داشته باشد با الکسیس برخورد کرد، اما داور پنالتی نگرفت. این تصمیم باعث اعتراض شدید بازیکنان بارسا شد.

میلان در دقیقه 20 فرصتی طلایی به دست آورد. پاس دقیق و زیبای کلارنس سیدورف به زلاتان ایبراهیموویچ رسید و او در حالی که با ویکتور والدس تک‌به‌تک شده بود به‌شکلی عجیب توپ را ضعیف زد و والدس به‌آسانی آن را گرفت.

بارسلونا دوسوم مالکیت توپ را در دست داشت اما دفاع عالی میلان و البته شرایط نامساعد زمین سن‌سیرو باعث می‌شد آنها نتوانند موقعیت بسازند.

بارسا در دقیقه 35 بسیار به زدن گل نزدیک شد. الکسیس با آبیاتی تک‌به‌تک شد و در حالی که به نظر می‌رسید گل خواهد زد، لوکا آنتونینی با فداکاری خود را جلوی توپ او پرتاب کرد.

بارسا در نیمه دوم به‌سختی توانست موقعیت ایجاد کند و مردان ماسیمیلیانو آلگری به‌خوبی بازی را بسته بودند.

اوربی امانوئلسون در دقیقه 67 بلافاصله پس از ورود به زمین می‌توانست با والدس تک‌به‌تک شود اما کنترل توپش بسیار بد بود و موقعیت از دست رفت.

کریستین تلو تازه‌وارد هم در سمت چپ صاحب توپ شد و در حالی که مسی موقعیتی عالی داشت او خودخواهانه توپ را به تور کنار دروازه زد.

اندکی بعد روی پاس عالی تلو به مسی، ضربه این بازیکن را به کرنر فرستادند و روی کرنر حاصل ضربه سر شیرجه‌ای کارلس پویول در حالی با فاصله اندک به بیرون رفت که بازیکنان میلان پیراهن او را کشیده بودند.

در آخرین دقایق بازی هم آبیاتی ضربه خطرناک مسی را دفع کرد و تلو برای ریباند کمی دور از توپ بود.

در نهایت بازی در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که به نظر می‌رسید هر دو تیم چندان از این نتیجه ناراضی نیستند؛ به‌خصوص میلان که آبیاتی تلاش می‌کرد وقت بازی را تلف کند.

 

 




موضوع مطلب : بارسا با تساوی سن سیرو را ترک کرد.لیگ قهرمانان اروپا
پنج شنبه 91 فروردین 10 :: 2:53 عصر ::  نویسنده :

نتایج پلی‌آف مقدماتی المپیک در آسیا

دومین دیدار از مرحله پلی‌آف فوتبال انتخابی المپیک لندن با برتری تیم امید ازبکسنان و ناکامی سوریه از صعود به این تورنمنت معتبر بین المللی پیگیری شد.


در دومین دیدار از مرحله پلی‌آف فوتبال انتخابی المپیک 2012 لندن روز گذشته تیم‌های امید سوریه و ازبکستان برابر هم به میدان رفتند که تیم ازبکستان موفق شد شکست یک بر صفر را با پیروزی 2 بر یک عوض کرده و شانس صعودش به المپیک را افزایش دهد.

در این بازی که در ورزشگاه "مای دینه" شهر هانوی ویتنام برگزار شد، ابتدا "یاسر شاهین" در دقیقه 14 برای تیم سوریه گلزنی کرد اما "کنیا ترائف" در دقیقه 73 و "اولگ زوتف" در دقیقه 88 گل‌های برتری تیم ازبکستان را به ثمر رساند.

تیم سوریه که در بازی نخست برابر عمان به تساوی یک بر یک رسیده بود، با این شکست شانس صعود به المپیک را از دست داد. ازبکستان هم در بازی پایانی این مرحله که فردا پنجشنبه برگزاری می‌شود، در صورت کسب نتیجه مساوی برابر عمان، به عنوان چهارمین تیم آسیایی، جواز حضور در المپیک لندن را بدست خواهد آورد.

پیش از این تیم‌های کره‌جنوبی، امارات و ژاپن به عنوان تیم‌های برتر گروه‌های سه‌گانه جواز حضور در مسابقات فوتبال المپیک 2012 لندن را کسب کرده بودند و تیم برتر مرحله پلی‌آف هم به عنوان چهارمین تیم آسیایی راهی این رقابت‌ها خواهد شد.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 فروردین 10 :: 2:52 عصر ::  نویسنده :

سایت ای‌اف‌سی: نتایج خوب آبی‌ها ادامه دارد

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش خود از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران نوشت: نتایج خوب استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران همچنان ادامه دارد.


سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از پیروزی یک بر صفر استقلال تهران مقابل ملوان بندرانزلی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران نوشت: حمله تک‌نفره محسن یوسفی در بازی روز چهارشنبه استقلال و ملوان در ورزشگاه آزادی تهران، آبی پوشان را پیروز میدان کرد.

غول‌های تهرانی که پس از الجزیره امارات در رده دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در گروه اول قرار دارند، با 52 امتیاز از 28 بازی و 3 امتیاز کمتر از سپاهان صدرنشین در لیگ خانگی در مکان سوم ایستاده‌اند.

استقلال پس از باخت خانگی 3 بر 2 مقابل پرسپولیس تاکنون در هیچ دیداری شکست نخورده است و یوسفی با زدن گل تعیین کننده در دقیقه 18 بازی پانزدهمین پیروزی این فصل را برای آبی پوشان پایتخت به دست آورد.

استقلال پنج‌شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف الجزیره امارات خواهد رفت. الریان و نسف که هر دو شروعی ناامیدکننده در لیگ قهرمانان آسیا داشتند نیز در همان روز با یکدیگر دیدار می‌کنند.

 




موضوع مطلب : سایت ای‌اف‌سی: نتایج خوب آبی‌ها ادامه دارد
.نظر ای اف سی درباره
پنج شنبه 91 فروردین 10 :: 2:51 عصر ::  نویسنده :

ماریو گوتزه روز سه شنبه قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر با تیم بورسیا دورتموند تمدید کرد و حاضر شد تا سال 2016 با پیراهن این تیم به میدان برود.

مسئولان باشگاه بورسیا دورتموند به شدت به دنبال حفظ ستاره جوان و ارزشمند خود هستند و به همین علت حاضر هستند تا بیشترین دستمزد را برای او در نظر بگیرند.

ماریو گوتزه روز سه شنبه قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر با تیم بورسیا دورتموند تمدید کرد و حاضر شد تا سال 2016 با پیراهن این تیم به میدان برود. بر همین اساس مسئولان باشگاه دورتموند مدعی شده اند که برای حفظ این ستاره دستمزد سالیانه 4.6 میلیون یورویی را در نظر گرفته اند.

مبلغ قرارداد گوتزه نسبت به مبلغ قرارداد سایر هم تیمی هایش بسیار چشمگیر است. او طبق قرارداد قبلی خود سالانه فقط مبلغ یک میلیون یورو را دریافت می کرد.

دورتموند در راستای حفظ ستارگان خود قصد دارد تا قراردادی تازه را با شینجی کاگاوا به ثبت برساند و این بازیکن ملی پوش را تا سال 2013 در ترکیب زردپوشان دورتموند نگه دارند.

دورتموند بسیار مشتاق است تا ستاره هایی نظیر اسون بندر ، نون سابوتیک ، متس هوملز و لوکاژ پیشچک را تا سال 2014 یا بعد از آن در ترکیب خود داشته باشد و از این ستاره ها بهره ببرد.

مارکو رئوس در 4 ژانویه سال جاری با تیم سابق خود قرارداد تازی ای را به ثبت رساند و متعهد شاد تا مدتی طولانی را در این تیم بماند و او در حال حاضر تا سال 2017 قرارداد خود را تنظیم کرده است.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 فروردین 10 :: 12:50 عصر ::  نویسنده :
  • امانوئلسون: کمی بدشانس بودم

  • زلاتان: نتیجه بازی خوب بود

  • دشان: صعود مارسی به مرحله بعد دشوار شد

  • ژاوی: شایسته برد بودیم

  • اشتایگر از بازی برگشت با مارسی محروم شد

  • آلگری: تساوی مقابل بارسا را تبریک می‌گویم

  • سایت ای‌اف‌سی: نتایج خوب آبی‌ها ادامه دارد

  • تحلیل داوری بازی میلان- بارسا توسط مارکا

  • هاینکس: شانس صعود بایرن زیاد شد

  • ریبری: شایسته این پیروزی بودیم

  • یاوری: سه امتیاز را در شیراز نگه می داریم

  • درخشان: در عمرم چنین تیمی ندیده بودم

  • رضاییان: شهرداری تبریز را متوقف می‌کنیم

  • اظهارات گواردیولا پس از تساوی برابر میلان

  • رحمتی: قبول دارم افت کرده بودم

  • مدیر روستا: مقابل صبابه سه امتیاز فکر می کنیم

  • تیم ملی کره‌جنوبی به مصاف اسپانیا می‌رود

  • دستمزد سالیانه 4.6 میلیون یورویی برای گوتزه

  • بارسا با تساوی سن سیرو را ترک کرد

  • پیروزی بایرن مقابل المپیک مارسی

  • تمایل خانواده گواردیولا به زندگی در لندن

  • بارسلونا: ما شکست‌ناپذیر نیستیم

  • رکوردخانگی عالی میلان درمرحله یک‌چهارم نهایی

  • دیه گو امیدوار به بازگشت به وولفسبورگ

  • درخشان: تمرینات‌ با 9 بازیکن برگزار می‌شود

  • بوفون: مگر می شود دل پیرو را تحسین نکرد؟

  • بازگشت موامبا به میادین فوتبال در هاله ای از ابهام

  • پورغلامی: استقلال خوش شانس بود

  • مظلومی: به غیرت بازیکنانم افتخار می‌کنم

  • گلایه مظلومی بر صحت تصمیمات داور

  • تیاگو سیلوا: مسی یک بازیکن استثنایی است

  • گواهینامه رانندگی مانومنزس ضبط شد

  • نگرانی بکن باوئر از شرایط مصدومیت اشتایگر

  • حاشیه دیدار استقلال و ملوان 2

  • لیزارازو: خط حمله بایرن بسیار خطرناک است

  • پیروزی استقلال برابر ملوان با گلزنی یوسفی

  • آلو دیارا:ریبری یکی ارکان ثابت حملات بایرن است

  • امیدوارم دردیدارمیلان-بارسا جنجال داوری رخ ندهد

  • تصمیم عجیب دشام برای بازی امشب

  • اوزیل: رئال بهترین باشگاه دنیاست

  • ویسی: نمی‌خواهیم از قافله عقب بیفتیم

  • برتری استقلال برابر ملوان در نیمه اول

  • حاشیه دیدار استقلال و ملوان 1

  • باز هم اعتصاب در داماش

  • بنزما بهترین فرانسوی لالیگا

  • بواتنگ: سبک بازی من شبیه ریوالدو و پله است

  • خبرهایی از پرسپولیس

  • پیش بازی مارسی- بایرن مونیخ

  • بالوتلی و یک حرکت غیرمنتظره دیگر (عکس)

  • پیام تسلیت مقامات فوتبال آسیا به ترکی

  • تمجید مورینیو از آپوئل

  • پیکه: بارسا شکست ناپذیر نیست

  • کاشی: مقابل شهرداری ناکامی را تلافی می‌کنیم

  • داودی: فقط به شکست شهرداری فکر می‌کنیم

  • مارسی به دنبال جذب حسن معتوق است

  • مکسس: متوقف کردن مسی سخت است

  • تا پایان فصل مقصد آتی بوآس را نمی‌گویم

  • هاینکس: سعی می‌کنیم در مارسی گرفتار نشویم

  • اطلاعیه باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان

  • گزارش تمرین امروز پرسپولیس

  • سرمربی برزیلی گامبا اوزاکا برکنار شد

  • همه مربیان اینتر از آغاز حضور موراتی

  • بایرن و رئال در یک سطح‌اند و بارسا یک پله بالاتر

  • برنامه تیم‌ملی فوتسال برای جام ملت‌های آسیا

  • آلبرتینی: میلان-بارسا فینال زودهنگام است

  • می خواهم پاسخ اعتماد سران اینتر را بدهم

  • دشان: شکست دادن بایرن، معجزه نخواهد بود

  • نتایج پلی‌آف مقدماتی المپیک در آسیا

  • جووانوویچ: رئال استحقاق پیروزی را داشت

  • گواردیولا: میلان می تواند مارا حذف کند




  • موضوع مطلب : آخرین خبرهای ورزشی.ورزش3.فوتبال3.خبر امروز .خبرهای ورزشی .فوتبال
    چهارشنبه 91 فروردین 9 :: 3:48 عصر ::  نویسنده :

    جید مورینیو از آپوئل پیکه: بارسا شکست ناپذیر نیست کاشی: مقابل شهرداری ناکامی را تلافی می‌کنیم داودی: فقط به شکست شهرداری فکر می‌کنیم مارسی به دنبال جذب حسن معتوق است مکسس: متوقف کردن مسی سخت است تا پایان فصل مقصد آتی بوآس را نمی‌گویم هاینکس: سعی می‌کنیم در مارسی گرفتار نشویم اطلاعیه باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان گزارش تمرین امروز پرسپولیس سرمربی برزیلی گامبا اوزاکا برکنار شد همه مربیان اینتر از آغاز حضور موراتی بایرن و رئال در یک سطح‌اند و بارسا یک پله بالاتر تغییر زمان سه دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر برنامه تیم‌ملی فوتسال برای جام ملت‌های آسیا آلبرتینی: میلان-بارسا فینال زودهنگام است می خواهم پاسخ اعتماد سران اینتر را بدهم دشان: شکست دادن بایرن، معجزه نخواهد بود نتایج پلی‌آف مقدماتی المپیک در آسیا جووانوویچ: رئال استحقاق پیروزی را داشت گواردیولا: میلان می تواند مارا حذف کند پرسپولیس جمعه به مصاف پاس همدان می‌رود شرکت جباری در تمرینات تیم ملی‌ زیر14سال موراتی:گاسپرینی مسئول ناکامی اینتر است جدال اندیشه‌های ویسی و مدیروستا در تبریز نیجریه در حال بررسی پیشنهاد دیدار با ایران نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس حضور پرس در رختکن و تشکر او از مورینیو و بازیکنان دی متئو: نتیجه بهتر از این نمی‌شد خسوس: مقابل چلسی شایسته شکست نبودیم نتایج پلی‌آف انتخابی جام‌جهانی فوتسال در اروپا زمان دیدارهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا تغییر کرد مورینیو: کار صعود را تمام کردیم تاریخچه بازی های استقلال و ملوان 8 اتوبوس انزلی چی ها را به آزادی می‌برند رئال، اولین عضو باشگاه 200تایی ها حکم زندان برای توهین کننده به بازیکن بولتون پیروزی ارزشمند چلسی در خانه بنفیکا برد دیرهنگام و پرگل رئال‌مادرید برابر آپوئل رکورد کاسیاس برابر با جمع رکورد ترکیب اصلی آپوئل احتمال کناره گیری بولتون از جام حذفی انگلیس سفارت اسپانیا:طرفداران رئال احساساتی نشوند! بازیکنان رئال مادرید به قبرسی‌ها امضا ندادند بنفیکا: چلسی را مانند یونایتد حذف می‌کنیم ورزشگاه GSP نیکوزیا (عکس) بازگشت رونالدو به ورزشگاه GSP نیکوزیای قبرس مهاجم سابق تراکتور اولین لژیونر ایرانی در عراق بازگشت کارلوس توز به ترکیب اصلی من سیتی ریبری: باشگاه و هواداران مارسی دیوانه فوتبال‌اند آلگری: به بارسا حمله می کنیم زلاتان: نمی‌دانم با گواردیولا دست می‌دهم یا نه گزارشی از تمرین امروز تراکتورسازی ونگر: میلان هیچ شانسی برابر بارسا ندارد سرپرست سپاهان در اعتراض به حسن زاده حضور علی دایی بر روی نیمکت تیم راه‌آهن ساکی:استراماچونی می توانددر اینترتاثیرگذارباشد سوبی ساره تا: میلان بازیکنان فوق العاده ای دارد کیه لینی: امیدوارم میلان به مرحله بعد صعود کند گزارشی از تمرین امروز پرسپولیس دی متئو: ما بازیکنان فوق العاده ای داریم پروژه گردشگری باشگاه رئال مادرید در امارات سرمربی بنفیکا در آستانه دیدار مقابل چلسی میلان در اندیشه انتقام از بارسا کرایف:امسال رئال یاقهرمان می شود یا می ترکد بوفون قراردادش را با یووه تمدید می کند دانش آموزان ایرانی به مصاف تیم ملی فوتسال رفتند محسن ترکی عزادار شد نیمار: برای پیشرفت نیازی به رفتن به اروپا نیست گزارش تمرین امروز استقلال تماشای بازی شهرداری تبریز و صبا رایگان است




    موضوع مطلب :
    <   <<   6   7   8   9   >   
    پیوندها
    لوگو
    مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
    آمار وبلاگ
    • بازدید امروز: 47
    • بازدید دیروز: 66
    • کل بازدیدها: 535382

    :BlogScript/