سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
پنج شنبه 91 آذر 2 :: 3:13 عصر ::  نویسنده :

رافا بنیتس سرمربی چلسی شد


این مربی 52 ساله سابقه حضور در لیگ برتر را با تیم لیورپول دارد. او پس از اخراج روبرتو دی متئو به چلسی پیوست.


 رافائل بنیتس مربی جدید چلسی شد. او چانشین روبرتو دی متئو می شود که پس از باخت سه بر صفر در خانه یوونتوس در لیگ قهرمانان از کار برکنار شد.

بنیتس 52 ساله به صورت موقت مربی قهرمان فصل پیش اروپا می شود. او تا پایان فصل هدایت این تیم را به عهده خواهد داشت.

بنیتس پس از اخراج از اینتر تقریبا دو سال بیکار بود. او اکنون مربی تیمی می شود که در اروپا در آستانه حذف در همان مرحله گروهی است.

در بیانیه باشگاه چلسی آمده: «مالک و هیئت مدیره بر این باور هستند که بنیتس تجربه ای عالی در بالاترین سطح فوتبال دارد و می تواند بلافاصله ما را به اهدافمان برساند.»

بنیتس شش سال موفق را در لیورپول بین سال های 2004 تا 2010 گذراند.

دی متئو در حالی برکنار شد که چلسی را به اولین قهرمانی در لیگ قهرمانان و هفتمین قهرمانی در جام حذفی رسانده بود.

 








موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 آذر 2 :: 3:13 عصر ::  نویسنده :

استقلال با 18 بازیکن به اردو رفت


تیم فوتبال استقلال تهران برای بازی مقابل پیکان با 18 بازیکن به اردو رفت.


به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،آبی پوشان پس از تمرین آخرشان که ظهر روز چهارشنبه در کمپ زنده یاد ناصر حجازی برگزار شد،به هتل آکادمی فوتبال رفتند تا اردوی خود را پیش از بازی با پیکان برپا کنند. مهدی رحمتی،لیام ردی،حسین حسینی،امیر حسین صادقی،حنیف عمران زاده،پژمان منتظری،علی حمودی،میثم حسینی،خسرو حیدری،جی لوید ساموئل،سیاوش اکبرپور،میثم بائو،هاشم بیگ زاده،مهران قاسمی،آرمن طهماسبیان،مهدی اسلامی،میلاد میداوودی و امین منوچهری بازیکنانی هستند که برای بازی مقابل پیکان به اردو رفته اند .

 








موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 آذر 2 :: 3:12 عصر ::  نویسنده :

نامزدهای بهترین‌های فوتبال و فوتسال آسیا رونمایی شدند

ایران، نامزد بهترین فدراسیون فوتبال قاره کهن


پس از علی کریمی نوبت به محمد کشاورز، علیرضا فغانی و فدراسیون فوتبال ایران رسید تا با دیگر نامزدها بر سر دستیابی به عنوان "بهترین" در آسیا به رقابت بپردازند.


به گزارش ایسنا، نامزدهای نهایی دریافت عنوان بهترین‌های فوتبال آسیا در سال جاری میلادی مشخص شده‌اند. کنفدراسیون فوتبال آسیا فوتبال ایران را در شش بخش "بهترین فدراسیون‌های عضو AFC"، "فدراسیون منتخب بازی جوانمردانه"، "بهترین تیم ملی فوتسال"، "بهترین بازیکن فوتسال"، "بهترین داور" و "بهترین بازیکن" شایسته نامزدی دانسته است. برترین‌های فوتبال و فوتسال آسیا نهم آذر در کوالالامپور، پایتخت مالزی شناخته می‌شوند.

در بخش بهترین فدراسیون‌های عضو AFC، فدراسیون فوتبال ایران با همتایان ژاپنی، کره‌جنوبی و قطری خود بر سر دریافت عنوان "بهترین فدراسیون فوتبال ملی" به رقابت می‌پردازد. در بخش "بازی جوانمردانه"، فدراسیون فوتبال ایران رقبایی همانند استرالیا و ازبکستان را درکنار خود می‌بیند. ضمن آن که تیم ملی فوتسال ایران باید با تیم‌های ملی فوتسال ژاپن و تایلند و "محمد کشاورز" نیز با "رافائل هنمی" از ژاپن و "سوئنک‌ لانگ سوفاووت" تایلندی برای رسیدن به عنوان "برترین" فوتبال آسیا پیکار کنند. کشاورز مرد سال 2011 فوتسال آسیا شناخته شده است.

علی‌رضا فغانی، روشن ایرماتوف ازبک و یوئیچی نیشی‌مورا از ژاپن سه نامزد نهایی دریافت عنوان بهترین داور سال آسیا هستند.

پیش از این علی کریمی، در کنار "ژنگ ژی" کاپیتان تیم ملی چین و "لی کئونگ هو" از کره‌جنوبی، نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال آسیا شناخته شده بودند.

 








موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 آذر 2 :: 3:12 عصر ::  نویسنده :

لیگ قهرمانان اروپا

صعود پارى‎سن‌ژرمن آرسنال و میلان، حذف سیتی


شب دوم هفته دوم دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا، دیشب 4 شنبه، اول آذر با انجام هشت دیدار در سرتاسر اروپا برگزار شد.


برتری پر گل بروسیا دورتموند، برد میلان ، پاری سن ژرمن و پورتو ، تساوی رئال مادرید و من سیتی ، صعود رئال مادرید ، میلان ، پارى سن ژرمن، آرسنال و شالکه و حذف من سیتی از نتایج جالب بازیهای دیشب بود .




به گزارش «تابناک»، در شب پنجم از لیگ قهرمانان باشگاه هاى اروپا بازیهاى مهمى برگزار شد که تکلیف بسیارى از تیمها را روشن کرد. 




اندرلشت میزبان میلان بود. روسونرها پس از فرار مقابل ناپولى حالا به خانه حریف بلژیکى رفتند تا با بردن حریف 8 امتیاز شده و صعود خود را جشن بگیرند.  




نتایج کامل بازیها




نتایج روز دوم دوربرگشت مرحله گروهى لیگ قهرمانان اروپا 



گروه A

دیناموکیف  0 ـ 
پارى سن ژرمن دو

پورتو سه ـ دیناموزاگرب  0



جدول گروه نخست: 

 1 ـ پورتو 13 امتیاز

2 ـ پاری سن ژرمن 12 امتیاز

3 ـ دنیاموکیف اوکراین 4 امتیاز

4 ـ دینامو زاگرب صفر امتیاز



گروهB

شالکه 1 ـ  
المپیاکو 0

 آرسنال 2 مون پولیه 0



جدول گروه دوم: 

1 ـ شالکه 11 امتیاز

2 ـ آرسنال 10 امتیاز

3 ـ المپیاکوس 6 امتیاز

4 ـ مون پلیه یک امتیاز



گروهC

جدول گروه سوم: 



اندرلشت ـ1  
میلان ـ 3

زنیت سن پترزبورگ 2 - مالاگا 2

1 ـ مالاگا 11 امتیاز

2 ـ آث میلان 8 امتیاز

3 ـ اندرلشت 4 امتیاز

4 ـ زنیت 4 امتیاز



 گروهD

 منچسترسیتى ـ 
رئال مادرید

آژاکس  1 - دورتموند 4



جدول گروه چهار: 

1 ـ بوروسیادورتموند 11 امتیاز

2 ـ رئال مادرید 8 امتیاز

3 ـ آژاکس 4 امتیاز

4 ـ منچسترسیتی 3 امتیاز

 








موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 آذر 2 :: 3:11 عصر ::  نویسنده :

جلال اکبری از پاس همدان جدا شد


بازیکن پاس همدان به دلیل مشکلات شخصی از این تیم جدا شد.


  جلال اکبری که در این فصل با پاس همدان در لیگ دسته اول قرارداد بسته بود، روز گذشته با مسئولان پاس تسویه حساب کرد و به صورت توافقی از این تیم جدا شد.


به گزارش فارس، هافبک سابق پرسپولیس و سپاهان از ابتدای فصل در ترکیب پاس به میدان نرفته بود و نیمکت نشین بود، اما گفته می‌شود مشکلات شخصی علت جدایی اکبری از این تیم بوده است.


تیم آینده این بازیکن هنوز مشخص نیست و ظاهراً صحبت‌هایی را با مسئولان ذوب‌آهن برای پیوستن به این تیم اصفهانی داشته است.


پاس امروز در هفته یازدهم لیگ دسته اول به مصاف مس رفسنجان می‌رود.





موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 آذر 2 :: 3:11 عصر ::  نویسنده :

برزیل باشکست آرژانتین فاتح سوپرکلاسیکوشد


تیم ملی فوتبال برزیل شب گذشته در خاک آرژانتین موفق شد در ضربات پنالتی این تیم را شکست داده و فاتح سوپرکلاسیکو شود.


برزیل شب گذشته در بوینس آیرس در ضربات پنالتی مقابل آرژانتین به برتری رسید تا فاتح سوپرکلاسیکو شود.

به گزارش فارس،قهرمان 5 دوره رقابت‌های جام‌جهانی در دور رفت با گل پائولینیو و پنالتی دیر هنگام نیمار توانست با نتیجه 2 بر یک به برتری برسد.

در بازی برگشت که بامداد امروز برگزار شد، اسکوکو در دقیقه 82 توانست از روی نقطه پنالتی گل برتری را در ورزشگاه استادیو آلبرتو برای آرژانتین به ثمر برساند. فرد 2 دقیقه بعد بازی را برای برزیل به تساوی کشاند و اسکوکو یک بار دیگر در دقیقه 90 برای آرژانتین گلزنی کرد تا این بازی به سود آرژانتین به پایان برسد.

مجموع رفت و برگشت این مسابقات با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسید تا این دیدار وارد وقت‌های اضافه شود. وقت‌های اضافه بازی گلی برای دو تیم در بر نداشت تا ضربات پنالتی تعیین کننده برنده این مسابقه باشد.

آرژانتین نتوانست 2 فرصت اول خود را در ضربات پنالتی به گل تبدیل کند تا برزیل با نتیجه 4 بر 3 به برتری برسد.

 








موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 آذر 2 :: 3:10 عصر ::  نویسنده :

گزارش فیفاازعملکردایران درمقدماتی جام جهانی


سایت فیفا در گزارشی به بررسی عملکرد ایران در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی برزیل پرداخت و مشکل اصلی ایران را در گلزنی دانست.


به نقل از فارس،سایت فدراسیون بین‌المللی فیفا در گزارشی در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل ضعف تیم را تمام‌کنندگی مقابل دروازه حریفان عنوان کرد و نوشت: سناریویی که ایران در برنامه خود برای مسابقات مقدماتی جام‌جهانی برزیل 2014 در نظر نگرفته بود، شکست خانگی بود.

تیم کارلوس کی‌روش پس از شکست 2 بر یک مقابل عربستان در مارس 2009 در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی آفریقای جنوبی، رکورد غرورآفرینی در بازی‌های خانگی در ورزشگاه آزادی داشت و در 3 سال و 15 مسابقه در این ورزشگاه شکست نخورده بود.

بنابراین تک گل ازبکستان در هفته گذشته نه تنها به این رکورد پایان داد بلکه فرصت ایران برای صدرنشینی در گروه را از بین برد. در حالی که ازبک‌ها با این پیروزی به صدر گروه A رسیدند. ایران به دلیل تفاضل گل کمتر پس از کره جنوبی به مکان سوم جدول سقوط کرد.

تیم ملی به دلیل ناتوانی در زدن ضربات تمام کننده مقابل دروازه حریف تنبیه شد. هرچند آنها در اکثر زمان مسابقه بر بازی مسلط بودند، اما این تیم میزبان بود که با گل باکائف 3 امتیاز را کسب کرد.

شاگردان کی‌روش در مرحله قبل با به ثمر رساندن 17 گل در 6 مسابقه گل‌زن‌ترین تیم آن مرحله شناخته شد. با این حال ایرانی‌ها در این مرحله با 2 گل زده در 5 مسابقه در کنار لبنان ضعیف‌ترین خط حمله را به نام خود ثبت کردند.

در حالی که هواداران هنوز هم از شکست هفته گذشته غمگین هستند، این مشکل گلزنی تیم است که بیشترین نگرانی را ایجاد کرده است. ایران که با عدم ثبات در گلزنی تیم‌های قاره را گیج کرده است اکنون به دلیل ناتوانی در باز کردن دروازه حریفان موقعیت خود را در خطر می‌بیند.

این تیم در مسیر رسیدن به رقابت‌های جام‌جهانی 1998 فرانسه با 13 گل 5 گل بالاتر از عربستان سعودی بیشترین گل‌های زده را به خود اختصاص داد. آنها در دور پایانی رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی آلمان 2006 توانستند 7 گل به ثمر برسانند و همچنین با وجود عدم راهیابی به رقابت‌های 2010 با 8 گل زده دومین خط حمله قوی مسابقات را در اختیار داشتند.

ایران به عنوان کشوری که علی دایی، سلطان گل دنیا را پرورش داده است هرگز دچار کمبود در استعدادهای گلزنی نبوده است. در کنار محمد خلعتبری مرد برجسته سپاهان، کریم انصاری فرد مهاجم 22 ساله تیم کی‌روش که فصل گذشته با 21 گل آقای گل لیگ ایران شد، یکی دیگر از شانس‌های گلزنی ایران است. در حالی که اشکان دژاگه بازیکن جدید فولام و رضا قوچان‌نژاد که در لیگ بلژیک به میدان می‌رود نیز گزینه‌های دیگر خط حمله ایران هستند.

ایران که با داشتن کاپیتان جواد نکونام کمبود خلاقیت را احساس نمی‌کند در خط میانی نیز مشکلی ندارد و همان طور که سرمربی ازبکستان اشاره کرد: ایران موقعیت‌های فراوانی خلق کرد اما نتوانست قفل دروازه ما را باز کند.

وی گفت: این همان اتفاقی است که در دور رفت برای ما افتاده بود.

کمک مربی ایران نیز درباره این شکست گفته است: ما عالی بازی کردیم اما جرقه پیروزی هرگز برای ما روشن نشد و بازیکنان در لحظات مختلف دچار کمبود حمایت از سوی یکدیگر شده بودند.

در حالی که شکست، ضعفی برای تیم ملی به حساب می‌آید، کی‌روش همچنان از سوی علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران حمایت می‌شود.

وی اخیرا در این باره گفته است: کی‌روش سرمربی خوبی است و همچنان هدایت تیم ملی ایران را در دست خواهد داشت. او دانش خوبی از فوتبال ایران دارد.

سرمربی پرتغالی علاوه بر حمایتی که از سوی کفاشیان دریافت می‌کند، بیش از 6 ماه فرصت دارد تا برای دیدار حیاتی مقابل قطر در تاریخ 4 ژوئن (14 خرداد 92) سال آینده آماده شود.

وی به منظور امتحان کردن چهره‌های جدید ترکیب جوانی را برای رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا در کویت فراخوانده است. در همین حال همچنین به دنبال بازیکنان ایرانی‌الاصل شاغل در لیگ‌های خارجی بیشتری است و دنیل داوری، دروازه‌بان اینتراخت برانشوگ را تحت نظر دارد.

مربی 59 ساله ایران اظهار داشت: وظیفه ما تمرکز کامل بر روی مسابقه بعدی است. ما به سایر تیم‌ها احترام می‌گذاریم؛ اما تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار خواهیم بست.

 








موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 آذر 2 :: 3:10 عصر ::  نویسنده :

نامه فدراسیون فوتبال ایران به فیفا:

برای بازی‌های ایران داوران عرب انتخاب نکنید


دبیر کل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به دبیر کل فدراسیون جهانی فوتبال-فیفا در خصوص تصمیمات داوری دیدار ایران و ازبکستان به نکات مهمی اشاره کرد.


به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی-دبیر کل فدراسیون با ارسال نامه ای به جرمی والکه-دبیر کل فدراسیون جهانی فوتبال- فیفا اعلام کرد که تصمیمات داوری دیدار ایران و ازبکستان باعث شد تا تردیدهایی در خصوص قضاوت داوران وجود داشته باشد و ما معتقدیم که آنها باید در تورنمنت های سطح پایین تر امتحان شوند، نه در بازی های مهم و تصمیم گیرنده مثل مسابقات مقدماتی جام جهانی.

متن نامه محمدنبی به والکه به شرح زیر است:

جناب آقای جرمه والکه؛

مرجع ذکر شده در بالا ، مسابقه مقدماتی برگزار شده در تاریخ 24/8/91 در تهران است.

ما بابت این اطلاع رسانی، متاسفیم که تصمیمات داوری در طول مسابقه تردیدهایی را بوجود آورده است و نفوذ مستقیمی در نتیجه مسابقه داشته است.

1. در دقیقه 12 نیمه اول، داور گل درست ایران را آفساید اعلام کرد.

هر داور متخصصی که صحنه را دقیق مشاهده کند ، این امر واضح است که بازیکن شماره 9 ایران در موقعیت بین آخرین دفاع کننده ازبکستان و دروازه بان قرار داشت. بنابراین، به 2 دلیل تصمیمی که آفساید بود اشتباه است:

الف) توپ به طور مستقیم به طرف تور پرتاب شد و هیچ نیتی برای پاس توپ به بازیکن شماره 9 نبوده است، هیچ یک از دو بازیکن تلاشی برای تصرف توپ نکردند.

ب) بازیکن پیراهن شماره 9 در مقابل دفاع کننده های ازبک بود، نه در مقابل دروازه بان آنها. بنابراین، او نمی توانست جایی که دروازه بان ایستاده بود را ببیند و نمی توانست دید خود را مسدود کند. بعلاوه دو بازیکن در یک خط قرار نداشتند، بنابراین هیچ دلیلی بر اعلام آفساید به خاطر مسدود شدن دید دروازه بان وجود ندارد.

2. در دقیقه 70 مسابقه، بازیکن شماره 23 ایران و شماره 17 ازبکستان؛ قبل از شوت بازیکن شماره 18 ایرانی به خارج از محدوده، برای بدست آوردن توپ رقابت می کردند.

تا موقعی که کمک داور اول پرچم خود را برای پرتاب اوت به درستی بالا آورد، داوری که از مسیر حادثه دور بود، به بازیکنان نزدیک شد و بر خلاف انتظار، اصرار داشت که خطا و یک شوت آزاد، به نفع ازبکستان اعلام کند. این موضوع بسیار ناباورانه است که داور به بازیکن پیراهن 17 ازبکستان با یک کارت زرد اخطار داد؛ اما رأی دستیار خود که پرتاب اوت به نفع ازبکستان بود را رد کرد که منجر به گل پیروزی مسابقه شد. بنابراین در این لحظه، داور باید یا یک خطا برای ایران یا یک پرتاب اوت برای ازبکستان اعلام می کرد. بعلاوه، بازیکن شماره 17 ازبکستان با بی انضباطی عمدی اش باید اخراج می شد.

3. در دقیقه 88 مسابقه، بازیکن ایران از سمت چپ زمین مسابقه به توپ ضربه ای زد که یکی از مدافعین ازبکستان، بازیکنی که در منطقه پنالتی بود با دست مانع رفتن توپ به سمت گل شد.

4. وقتی که سوت پایان به صدا درآمد، بازیکن شماره 7 تیم ازبکستان به سمت داور دوید و شروع به پریدن جلوی او کرد، که کاملا تکان دهنده بود، از این جهت که چرا باید بازیکنان تیم برنده، پیروزی اش را با داور جشن بگیرد.

در نتیجه، نظر به اینکه 2 تیم از کشورهای عربی در گروه A مسابقات مقدماتی آسیا حضور دارند، انتخاب داوران با ملیت عرب مسائل بحث برانگیزی را در مقابل تماشاچیان ایران بوجود آورده است.

فدراسیون فوتبال ایران از فیفا درخواست می کند که برای مسابقات آینده داوران غیرعربی را انتخاب کند، بنابراین امیدوار است که عدالت و بی طرفی به طورکامل در مسابقات باقیمانده مشاهده شود.

ضمناً معتقدیم که گروه داوری این مسابقه که شامل داور وسط و دو کمک آن بودند، به درستی انتخاب نشده بودند. چرا که کمک داوران انتخاب شده برای این مسابقه، کمک هایی نبودند که پیش از این با این داور قضاوت کرده باشند و ما معتقدیم ابتدا ایشان باید در تورنمنت های سطح پایین تر استفاده شوند و پس از آن برای مسابقات مهم و تاثیر گذاری مانند این دیدار و یا کلیه دیدارهای کسب سهمیه جام جهانی از ایشان استفاده شود.

درآخر ، ما به خوبی آگاهیم که نتیجه بازی ایران و ازبکستان در حال حاضر قابل تغییر نخواهد بود، اما ما با قدرت درخواست می کنیم که فیفا اقدامات مناسبی در برابر موارد فوق با داور انجام دهد و نتیجه را به این فدراسیون اعلام کند.

مشتاقانه منتظر پاسخ شما در این زمینه هستیم.

 








موضوع مطلب :
<   <<   6   7   8   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 66
  • کل بازدیدها: 535337

:BlogScript/