سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 اسفند 18 :: 6:19 صبح ::  نویسنده :

 

 



هافبک گالاتاسرای ترکیه اعلام کرده که سران اینترمیلان انتقال وی به منچستریونایتد را خراب کرده‌اند.

 


به گزارش فارس، وسلی اسنایدر در پنجره نقل و انتقال‌های ژانویه و پس از آنکه مدت‌ها دور از ترکیب اینترمیلان ماند، راهی گالاتاسرای ترکیه شد.

او در گفت‌وگویی فاش کرده که 2 سال پیش در حال منتقل شدن به منچستریونایتد بوده است ولی سران باشگاه ایتالیایی با درخواست‌های بالای خود همه چیز را خراب کرده‌اند.

«تابستان 2010 با الکس فرگوسن برای انتقال به یونایتد صحبت کرده‌ بودم. پس از آنکه ما در اینترمیلان 3 گانه آن سال را فتح کردیم، یونایتد‌ها با باشگاه اینتر برای جذب من تماس گرفتند ولی مبلغ درخواستی آنها برای فروش من بسیار بالا بود. آنها انتقال من به یونایتد را خراب کردند. البته در آن زمان از حضورم در ترکیب نرآتزوری لذت می‌بردم. بنابراین تصمیم گرفتم بمانم.»

وی افزود: یونایتد باشگاه بزرگی است و حتی یک سال پس از آن نیز قصد جذب مرا داشت ولی به اندازه‌ سال قبل از آن برای نهایی شدن قرارداد تمایل نشان ندادند. زیاد به پیشنهادهایی که برای انتقال من به دفتر باشگاه می‌رسند، اهمیت نمی‌دهم. اگر در تیمی احساس خوبی داشته باشم، همانجا می‌مانم.

 

 

 




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 4
  • بازدید دیروز: 11
  • کل بازدیدها: 541226

:BlogScript/