سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 90 شهریور 11 :: 3:50 عصر ::  نویسنده :

عباسی:

کی‌روش دیدگاه خوبی برای تیم ملی ایران دارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: وضع مالی باشگاه های استقلال و پرسپولیس خوب است و در این زمینه مشکلی نمی‌بینیم.


  محمد عباسی که عصر امروز به منظور بازدید از تمرین ملی‌پوشان فوتبال ایران و کمپ تیم‌های ملی به این کمپ آمده بود در پایان بازدیدش در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز عید فطر به ورزش‌دوستان و جوانان گفت: از این فرصتی که حاصل شد تا در این روز عزیز در کنار تیم ملی فوتبال ایران که نماد هویت و شجاعت مردم ایران و توقعات برازنده آنها است خداوند را شاکرم و از دوستان عزیزم در فدراسیون فوتبال و مربیان تیم ملی که تلاش کردند تا در تیم ملی ایران برای دیدارهای پیش رو آماده شود تشکرمی‌کنم.
وی با ابراز خوشحالی از حضور در کنار ملی پوشان ادامه داد: ملت ایران از تاریخی بزرگی برخوردار است. هر جا که اسم ایران مطرح می‌شود باید قدرتمندانه کار آغاز شود و این یک توقع حقیقی از مردم است.

عباسی تأکید کرد: خوشبختانه تاریخچه موفقی در ورزش داریم و باید به آن افتخار کنیم چرا که ورزشکاران در گذشته اعتلای بزرگی به جامعه ورزش ایران مطابق با توقع مردم و تمدن‌شان بخشیده‌اند.
وی از ورزش به عنوان خواستگاه مهمی در ایران یاد کرده و افزود: با توجه به این موضوع که فوتبال طرفداران زیادی دارد ما در آستانه شکل‌گیری وزارتخانه هستیم، به عنوان اولین وزیر ورزش احساس مسئولیت می‌کنم تا پایگاه‌های زیادی را با توجه به افق‌های پیش رو ایجاد کنیم که در این زمینه باید با برنامه‌ریزی حرکت کرد.
وزیر ورزش ادامه داد: مردم ما شاهد بودند که در زیرساخت‌ها در دولت‌های نهم و دهم قدم‌های خوبی برداشته شد. با این حال در کنار این برنامه‌ها و در راستای علمی کردن ورزش قصد داریم تا از تجربیات پیشکسوتان ورزشی و ورزشکاران استفاده کرده تا در این زمینه یک وحدت رویه ایجاد کنیم و افق و چشم‌انداز ورزش ایران را به صورت اجرایی دربیاوریم چرا که باید برای جوانان در این وزارتخانه با کمک رسانه‌ها در همه ابعاد برنامه‌ریزی کرد تا توقع ملت شریف ایران برآورده شود.

عباسی در مورد حضورش در جمع ملی‌پوشان گفت: یک دیدار دوستانه امروز شکل گرفت و خوشحالم که در یک روز عزیز توانستم در کنار ملی‌پوشان قرار داشته باشم. معتقدم کی‌روش سرمربی تیم ملی دیدگاه‌ها و افق خوبی دارد.
وی ادامه داد: قصد داشتم در روز عید در جمع ملی‌پوشان باشم تا ضمن تبریک به آنها بگویم اراده جمعی ما در وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و البته ملت ایران در کنار شما قرار دارد. بدانند دارای پشتوانه هستند.
عباسی تصریح کرد: شما هم دعا کنید تا این مردان بزرگ در آینده قله‌های بزرگتری را فتح کنند.
 
    وزیر ورزش در ادامه این گفت‌وگو در مورد بازدید از سایر نقاط کمپ تیم‌های ملی گفت: عزیزان در فدراسیون فوتبال از من خواستند تا مرکز بدنسازی کمپ را کلنگ‌زنی کنم البته بیشتر از کلنگ‌زنی دوست دارم تا این مراکز را زودتر افتتاح کنیم که مسئولان فدراسیون در این زمینه قول دادند تا 3تا 4 ماه دیگر این اتفاق بیفتد.
وی در مورد تشکیل هیئت مدیره تیم‌های استقلال و پرسپولیس با توجه به محدودیت زمانی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: همه باشگاه‌ها برای ما مهم هستند اما چون این دو تیم برجسته طرفداران بیشتری دارند سعی می‌کنیم رویدادهای آنها را به صورت ویژه دنبال کنیم و در این زمینه هم که گفتید با توجه به اینکه این دو تیم دولتی هستند باید بخش دولتی هم وارد شود تا بتوانیم از حمایت دولت نیز برخوردار شویم، ضمن اینکه ما آمادگی داریم تا در مرحله اولیه سهام این دو تیم را به طرفدارانشان واگذار کنیم که در این مورد در حال بررسی بسترهای مناسب هستیم.
عباسی ادامه داد: مهلت تعیین شده از سوی ای اف سی را در نظر داریم و مطمئن باشید با تعامل خوب با فدراسیون هیچ مشکلی برای این دو باشگاه رخ نخواهد داد.

   وی در مورد اینکه اسامی زیادی به عنوان هیئت مدیره تیم‌های استقلال و پرسپولیس مطرح می‌شود گفت: درست است که افراد زیادی به عنوان پیشکسوت و با تجربه که قابلیت و برجسته هستند وجود دارند اما در یک مجموعه تعداد محدودی قرار می‌گیرند و این دلیل بر این نمی‌شود که با انتخاب یکسری از افراد بخواهیم سایرین را نادیده بگیریم چرا که ما در گذشته توافق کردیم تا تمام دوستان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در کنار هم به ورزش کمک کنند.
وی ادامه داد: در گذشته سازمان تربیت بدنی با عنوان متولی ورزش در حوزه ریاست جمهوری به عنوان یک معاونت عمل می‌کرد اما در حال حاضر وزارت ورزش از مزایای بیشتری برخوردار است چرا که در کابینه دولت می‌تواند از حمایت رئیس‌جمهور برخوردار باشد ضمن اینکه با توافق خوب مجلس و دولت در این زمینه می‌تواند برای جوانان و ورزش صاحب رأی باشد.

عباسی یادآور شد: امروز توقعات افزایش پیدا کرده و ما هم باید بر همین مبنا تلاش‌های‌مان را بیشتر کنیم.
وی در پاسخ به این سؤال که جایگاه فوتبال در این وزارتخانه کجاست؟ گفت: برای ما همه ورزش‌ها مهم هستند چرا که ملت مهم است و ما طبق خواسته آنها خودمان را ملزم می‌دانیم تا از ورزش پشتیبانی کنیم اما چون فوتبال طرفداران بیشتری دارد به همان نسبت تلاش می‌کنیم تا برای خرسندی مردم برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم و در همین راستا پس از اینکه روز گذشته به صورت رسمی با حضور رئیس‌جمهور مراسم تودیع و معارفه برگزار شد امروز به جمع ملی‌پوشان آمدم تا با این امر به آنها بگویم که برایم مهم هستند.

وزیر ورزش در پایان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه وضعیت مالی تیم‌های استقلال و پرسپولیس به کجا می‌انجامد، گفت: وضع آنها خوب است و در این زمینه مشکلی را نمی‌بینیم.

 




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 18
  • بازدید دیروز: 32
  • کل بازدیدها: 534473

:BlogScript/