سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:50 صبح ::  نویسنده :

فرگوسن: صعود به یک‌چهارم در چنگ ما است


سرمربی منچستر یونایتد پس از توقف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو در دور رفت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا، صعود به دور بعد را در چنگ شاگردانش دانست.


سر الکس فرگوسن بر این باور است که تیمش در مسیر صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است.

به گزارش فارس،صدرنشینان لیگ برتر انگلیس شب گذشته توانستند در دور رفت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانانان اروپا، رئال مادرید را در ورزشگاه خانگی با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف کنند.

یونایتد توسط دنی ولبک اولین گل بازی را به ثمر رساند و سپس کریستیانو رونالدو در دقیقه 30، مسابقه را به تساوی کشاند.

فرگوسن در این باره اظهار داشت: فکر می‌کنم ما در اولدترافورد گلزنی کنیم. می‌دانیم که آنها تیمی هستند که در ضد حملات فوق‌العاده خطرناک عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: بازی آنها را مقابل منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد دیدم؛ آنها در نیمه اول و در کل مسابقه بر بازی مسلط بودند. ما وظیفه بزرگی بر دوش داریم اما صعود به دور یک‌چهارم قطعا در چنگ ما است.

فابیو کوئنترائو در نیمه اول توپ را به تیر دروازه شیاطین سرخ کوبید و فان‌پرسی نیز در نیمه دوم به همین شیوه یکی از موقعیت‌های منچستر را از دست داد.

داوید دخیا در این بازی عملکرد خوبی داشت و فرگوسن به شدت از دروازه‌بان اسپانیایی تیمش تمجید کرد و گفت: من فکر می‌کنم ما موقعیت‌های فراوانی در این مسابقه خلق کردیم. فوتبال هجومی و خوبی را در تمام مدت بازی ارائه دادیم اما آن طور که باید نتوانستیم توپ و میدان را در اختیار بگیریم.

سرمربی منچستر یونایتد خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم رئال بدون شک کنترل بازی را در دست داشت. آنها در خانه خود بازی می‌کردند که بازی در آن برای حریفان سخت است اما از اینکه بازیکنان توانستند نتیجه‌ای به دست آورند که در اولدترافورد شانس فراوانی برای صعود داشته باشیم، خوشحالم.

وی اضافه کرد: فکر می‌کنم اتفاقات زیادی در این مسابقه رخ داد؛ موقعیت‌های فراوانی برای هر دو تیم ایجاد شد. داوید دخیا 2 یا 3 مهار فوق‌العاده داشت اما ما هم 2 یا 3 موقعیت بسیار خوب را از دست دادیم.

فرگوسن یادآور شد: دروازه‌بان در آخرین دقیقه یک توپ بسیار خوب را مهار کرد و یک شوت بسیار خوب فان‌پرسی نیز به تیر دروازه اصابت کرد. بنابراین حوادث زیادی در این مسابقه رخ داد که آن را به یک بازی جذاب تبدیل کرده بود.

 








موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 100
  • بازدید دیروز: 66
  • کل بازدیدها: 535435

:BlogScript/