سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:43 صبح ::  نویسنده :

فان‌پرسی:تماشاگران شاهد بازی جذابی بودند


مهاجم منچستر یونایتد معتقد است که تیمش با تساوی یک بر یک در دور رفت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید نتیجه خوبی در یک بازی خارج از خانه کسب کرده است.


روبین فان‌پرسی بر این باور است که فرصت‌هایش را برای گلزنی مقابل رئال در دیدار شب گذشته تیمش در دور رفت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا هدر داده است.

به گزارش فارس،شیاطین سرخ موفق شدند در این مسابقه با نتیجه یک بر یک رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو متوقف کنند.

فان‌پرسی پس از این مسابقه از ناتوانی در استفاده از موقعیت‌هایش و به ارمغان آوردن پیروزی برای تیمش اظهار ناراحتی کرد و گفت: در نیمه دوم 3 موقعیت داشتم به خصوص موقعیتی که در آن توپ را به تیر دروازه کوبیدم.

وی ادامه داد: فرصت بسیار خوبی بود و باید آن را گل می‌کردم. به خوبی به توپ ضربه نزدم بنابراین اگر کمی هم شانس داشتم می‌توانستم آن را به گل تبدیل کنم.

مهاجم منچستریونایتد خاطرنشان کرد: در ثانیه‌های پایانی مسابقه دروازه‌بان آنها واکنش بسیار خوبی داشت زیرا روی گل شدن آن توپ حساب کرده بودم.

داوید دخیا (گلر منچستر) نیز در این مسابقه عملکرد خوبی داشت و فان‌پرسی معتقد است که هر دو تیم شانس پیروزی داشتند. وی افزود: آنها هم 2 موقعیت خوب داشتند. تساوی یک بر یک در یک مسابقه خارج از خانه نتیجه خوبی است. کسانی که بازی را تماشا کردند، چندین موقعیت خوب روی هر دو دروازه دیدند و شاهد یک مسابقه جذاب بودند.

تساوی یک بر یک به معنای آن است که رئال باید در اولدترافورد گلزنی کند. بازیکن 29 ساله یونایتد در خصوص شانس بیشتر تیمش در بازی خانگی تأکید کرد: شاید کمی شانس بیشتری داشته باشیم. فکر می‌کنم در این مرحله، چنین تیم‌هایی توجه چندانی به بازی در خانه یا خارج از خانه ندارند.

فان‌پرسی اضافه کرد: ما واقعا به این موضوع فکر نمی‌کنیم؛ همین طور هم آنها و اکنون تنها نیمی از مسیر را طی کرده‌ایم. برای دور برگشت نیز آماده خواهیم بود.

 








موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 81
  • بازدید دیروز: 66
  • کل بازدیدها: 535416

:BlogScript/