سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:34 صبح ::  نویسنده :

تقوی: تغییر زمین مسابقه بی‌عدالتی است


سرمربی تیم فوتبال سایپا اعتقاد دارد تغییر زمین مسابقه از ورزشگاه تختی به پیکان‌شهر، نوعی بی‌عدالتی است.


مجتبی تقوی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مقابل پیکان گفت: به تیم والیبال‌مان که تیمی جوان است به دلیل کسب نتایج خیره‌کننده و حضور در مسابقات پلی‌آف تبریک می‌گویم. این اتفاق بسیار خوشحال کننده بود همچنین به تیم پیکان که هفته گذشته به پیروزی رسید و در شرایط خوبی قرار گرفت تبریک می‌گویم.

به نقل از فارس، وی افزود: خیلی‌ها تلاش می‌کنند تا دیدار سایپا و پیکان را حساس جلوه دهند اما برای ما فوتبالی‌ها فقط یک مسابقه است و می‌خواهیم بهترین کیفیت‌مان را ارائه دهیم چون فوتبال شغل و شرف ماست. باید همیشه بهترین کیفیت را داشته باشیم. نمی‌خواهم تغییر مکان مسابقه را بهانه کنم اما احساس می‌کنم حقی از تیم ما ضایع شده و وظیفه دارم به این مسئله اعتراض کنم اتفاق عجیبی است و به نوعی بی‌عدالتی حساب می‌شود اما اجازه نمی‌دهم این مسئله بهانه‌ای برای ما شود. باید فردا یکی از بهترین بازی‌های‌مان را انجام دهیم به تمام بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم و به لطف خدا امیدواریم که بازی خوب و در شأن سایپا انجام دهیم.

تقوی در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه سایپا در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته است، عنوان کرد: بارها در این مورد صحبت کردم و اعلام کردم همه تیم‌ها فراز و نشیب دارند و در طول فصل ممکن است در مقطعی دچار افت شوند اما اینکه چقدر برابر این مسئله تحمل داشته باشیم مهم است. باید خودمان را ایزوله می‌کردیم و تمرکز ذهنی مناسبی را به وجود می‌آوردیم. بازیکنان خیلی خوب تحمل کردند و طبیعی است که برای ما چنین فراز و نشیبی ایجاد شود.

وی تأکید کرد: در نیم‌فصل دوم مسابقات سخت‌تر می‌شود. همچنین مشکلات داوری نیز برای ما به وجود آمد البته به آقای سبحانی قول دادم دیگر در مورد داوری صحبت نکنم اما مواردی از این قبیل تیم ما را دچار مشکل کرد. سایپا بازیکنان جوان و خوبی دارد این مسئله از طرفی باعث می‌شود آنها در لیگ برتر حضور یابند و تجربه این مسابقات را به دست بیاورند اما از طرفی دیگر وظیفه کادر فنی و بازیکنان باتجربه را بیشتر می‌کند چرا که باید این بازیکنان را کمک کنند. ما باید قدر بازیکنان جوان را بدانیم و در کنار این مسئله نتیجه خوبی نیز کسب کنیم.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش خاطرنشان کرد: اسحاق سبحانی و مجید غلام‌نژاد که برای آنها همیشه احترام ویژه‌ای قائل هستم مدتهاست مصدوم هستند و دیگر به نبود آنها باید عادت کنیم. میلاد غریبی و روزبه شاه‌علی‌دوست نیز همراه تیم ملی ارتش‌ها هستند و در این مسابقه نمی‌توانند بازی کنند اما به عنوان یک مربی اعلام می‌کنم بازیکنان دیگری که در زمین می‌گذارم به آن اعتقاد دارم و مطمئنم عملکرد خوبی خواهد داشت.

تقوی در مورد مشکلاتی که سایپا با آنها روبروست اظهار داشت: من فقط به همین صحبت که مشکلاتی داریم بسنده می‌کنم چرا که اعتقاد دارم در روزهای قبل از بازی وظیفه من این است که بازیکنانم را تنها آماده مسابقه کنم و با صحبتهایم کاری نکنم که ذهن آنها درگیر مسائل مختلف شود. حق بازیکنان است که به عنوان مربی انرژی مثبت به آنها منتقل کنم و اصلاً دوست ندارم برخلاف این اتفاق عمل کنم.

تقوی در مورد احتمال حذف کشتی از المپیک 2020 خاطرنشان کرد: به عنوان یک ایرانی که عاشق کشتی هستم امیدوارم این اتفاق نیفتد و مسئولین ورزش با حمایت‌هایی که انجام می‌دهند اجازه ندهند چنین تصمیمی گرفته شود و حقی از این مردم و ملت از بین برود. باور کنید در چند روز گذشته همواره در مورد این موضوع صحبت کردیم و همه نگران این مسئله هستند.

 








موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 78
  • بازدید دیروز: 66
  • کل بازدیدها: 535413

:BlogScript/