سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:34 صبح ::  نویسنده :


نبی:فاصله فدراسیون و رسانه‌ها کمتر شود


دبیرکل فدراسیون فوتبال در حاشیه نشست آموزشی مدیریت و اصول باشگاه‌داری گفت: باید فاصله بین فدراسیون، اهالی ورزش و رسانه‌ها کمتر شود تا همگی به وظایف خود به خوبی عمل کنیم.


به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی در حاشیه این نشست گفت: بحث فوتبال به قدری وسیع است که فدراسیون بخشی از آن را در اختیار دارد. بخش‌های دیگری در این خانواده بزرگ وجود دارند که برای موفقیت و روند روبه رشد این رشته تاثیرگذارند.

وی ادامه داد: من معتقدم که خروجی فوتبال توسط شما خبرنگاران مشخص می‌شود . ساختار ورزش فوتبال در مستطیل سبز خلاصه نمی‌شود. زمانی که فیفا و ای اف سی بخشی را به عنوان مدیا (Media) تعریف می‌کنند نشانگر آن است که رسانه چه جایگاه ویژه‌ای در سراسر دنیا دارد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: ما با برگزاری دوره‌های آموزشی قصد داریم تا جایگاه فوتبال ایران را گسترش دهیم تا استانداردها و فعالیت‌هایمان را توسعه دهیم. خانواده بزرگ فوتبال شامل: فدراسیون، رسانه‌ها، باشگاه‌ها، تماشاگران، اهالی فوتبال و... هستند که وابسته به وضعیت اقتصادی کشور و شاخص‌هایی از این قبیل است و توسعه، رشد و بلوغ در این رشته یا سایر رشته‌های ورزشی تابعی از این متغیرات بوده و خواهد بود و انکارناپذیر است.

نبی در همین رابطه افزود: معتقدم که رسانه‌ها در داخل فوتبال وجود دارند و اگر موفقیتی هست از طریق اصحاب رسانه جلوه داده می‌شود. اگر فوتبال موفق باشد همه ما در این موفقیت سهیم هستیم و اگر موفق نباشد همه ما در این روند سهیم هستیم.

وی ضمن تاکید بر اتحاد هر چه بیشتر بین رسانه‌ها و ورزش فوتبال گفت: ما باید با یکدیگر تعامل داشته باشیم تا بتوانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم. باید فاصله بین فدراسیون، اهالی ورزش و رسانه‌ها کمتر شود تا همگی به وظایف خود به خوبی عمل کنیم و در نهایت بتوانیم به عنوان عضوی امانتدار و تاثیرگذار در روند موفقیت فوتبال کشور حاکم به عمل باشیم.

محمدنبی در پایان در خصوص سایت فدراسیون فوتبال گفت: ایجاد سایت فدراسیون فوتبال یکی از کارهای خوبی بود که مدت‌ها جای خالی آن احساس می‌شد. در این سایت بانک اطلاعاتی خوبی وجود دارد که می‌توان با استفاده از این اطلاعات، بسیاری از نیازهای فوتبالی را رفع کرد. این سایت، سایت خوبی است و معتقد هستم که باید از لحاظ کیفی و کمی پربارتر شود.

 








موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 65
  • بازدید دیروز: 66
  • کل بازدیدها: 535400

:BlogScript/