سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
چهارشنبه 90 تیر 29 :: 6:58 صبح ::  نویسنده :

 

به‌جای من تیم‌ملی را تشویق کنید

دایی: کارنامه کی‌روش مشخص است

سرمربی راه‌آهن گفت: از تک تک مردم ایران می‌خواهم به کی‌روش فرصت دهند و به جای من تیم ملی را تشویق کنند.

  علی دایی درباره اتفاقات بازی تیم ملی ایران و ماداگاسکار و تشویق او از سوی تماشاگران تصریح کرد: به هیچ‌وجه راضی نیستم مردم مرا در بازی‌های تیم ملی تشویق کنند. از تک تک مردم ایران به عنوان فردی که هر چه دارم از آنهاست، می‌خواهم به جای دایی، تیم ملی ایران را تشویق کنند.

وی اظهار داشت: این اولین بازی رسمی کی‌روش در ایران بود و مردم باید صبر و حوصله بیشتری داشته باشند. شاید در این بازی کی‌روش به دنبال اهدافی بود تا برای بازی با مالدیو به آن برسد. کارنامه ایشان مشخص است و نباید با این بازی او را زیر سؤال ببرد. باید سعی کنیم بستر لازم را آماده کنیم تا کی‌روش در فوتبال ما موفق شود. من از مردم خواهش می‌کنم این بستر را آماده کند و اجازه ندهند حاشیه‌ها به تیم ملی ضربه‌ بزند.

سرمربی فصل گذشته پرسپولیس اضافه کرد: من به کار کی‌روش اعتقاد خاصی دارم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. هر کاری از دستم برآید برای کمک به تیم ملی و کی‌روش انجام خواهم داد. مردم هم باید زمان بدهند تا تیم ملی روز به روز بهتر شود. باید اجازه دهیم کی‌روش با خیالی راحت، اعصابی آسوده و بدون فشار و استرس کارش را دنبال کند.

دایی در ادامه در مورد شرایط راه آهن گفت: با وجود این‌که کمی عقب هستیم اما تلاش می‌کنیم عقب ماندگی‌ها را با تلاش و سخت‌کوشی بیشتر جبران کنیم.




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 45
  • بازدید دیروز: 41
  • کل بازدیدها: 534787

:BlogScript/