سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
چهارشنبه 90 تیر 29 :: 6:57 صبح ::  نویسنده :

 

فرگوسن:بارسا برترین تیم حال حاضر جهان است

مربی اسکاتلندی در صحبتهایی به تمجید از تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا پرداخت.

    سرالکس فرگوسن، مربی منچستریونایتد در صحبتهایی به تمجید از بارسلونا، قهرمان فصل گذشته رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا پرداخت. البته او درعین حال به این نکته اشاره کرد که تیمش به حد و اندازه های قهرمان کاتالان خواهد رسید.

شیاطین سرخ در ماه می و در فینال لیگ قهرمانان اروپا که در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شد،با نتیجه 1-3 مغلوب شاگردان گواردیولا شدند.

این دومین بار در طول سه فصل اخیر است که شاگردان سر الکس مقابل بارسا شکست می خورند و در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2009 هم این تیم با دو گل در فینال رم مغلوب بارسا شد.

سرالکس فرگوسن در صحبتهایی اعلام کرد که بارسلونا بهترین تیم دنیا در حال حاضر است ولی درعین حال مطمئن است که تیمش می تواند بارسا را در فصل بعد از پیش رو بردارند.

فرگوسن در ادامه گفت:« بارسلونا برترین تیم حال حاضر جهان است.البته این یک دوره است و این همان بازیکنان قبل هستند. بارسا می تواند در هر بازی،کنترل بازی را در دست بگیرد و احتمالا می توانند این کار را مقابل هر حریفی انجام دهند.»

مربی اسکاتلندی یونایتد ادامه داد:« ولی این از آن دسته مسائلی نیست  که تو را به فکر مشغول کند.بیائید دیگر با فوتبال اروپا خودمان را اذیت نکنیم. اصلا ما هیچ وقت بارسلونا را شکست نخواهیم داد.منچستریونایتد بزرگتر از اینهاست و فلسفه بهتری درمقایسه با اینها دارد. چالش و هدف ما این است که آنقدر رشد کنیم تا بتوانیم در فصل بعد به فینال رسیده و قهرمان شویم.»

یونایتد در حال حاضر درتور تابستانی اش در آمریکا به سر می برد و با خرید اشلی یانگ، فیل جونز و داوید دخئا تیم خود را تقویت کرده و به زودی در دیداری دوستانه مقابل بارسلونا قرار خواهد گرفت.

 




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 16
  • بازدید دیروز: 54
  • کل بازدیدها: 534812

:BlogScript/