سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
پنج شنبه 90 تیر 23 :: 5:24 صبح ::  نویسنده :


استقلال با هنکه قرارداد داخلی بست

میشائیل هنکه با استقلال قرارداد داخلی بست.

 

   علی فتح‌الله‌زاده از ثبت قرارداد داخلی با این مربی آلمانی خبر داد.

وی در همین رابطه اظهار کرد: با هنکه قرارداد داخلی بسته ایم و امیدوارم هر چه زودتر به ما ملحق شود. فکر می کنم او از هفته آینده در جمع ما باشد.

هنکه متولد 27 آوریل 1957 در آلمان است. او دانش‌آموخته رشته ورزش و همچنین زمین‌شناسی در دانشگاه شهر بوخوم است. هنکه سابقه بازی در برخی تیم‌های نه چندان مطرح آلمانی را دارد که شناخته‌ شده‌ترین آن‌ها پادرن بورن و همچنین واتن شاید هستند. در سال 1988 فوتبالش را به پایان برد و بلافاصله دوره‌های مربی‌گری را آغاز کرد. او در سال 1989 در بوروسیا دورتموند دستیار هورست کوپل بود. بعدها همین سمت را زیر نظر اوتمار هیتسفلد و همچنین نویو اسکالا ادامه داد.

هنکه سابقه مربی‌گری را نیز در کارنامه دارد. او در سال 2005 مربی‌گری کایزرسلاترن را بر عهده گرفت اما پس از شروعی ناموفق از این تیم اخراج شد. شیاطین سرخ فوتبال آلمان با هدایت او در 13 مسابقه تنها 9 امتیاز را به دست آورده و قعرنشین جدول بودند. چیزی که در پایان فصل باعث شد کایزرسلاترن حتی با مربی‌گری ولفگانگ ولف نیز نتواند موفق باشد و در نهایت به بوندسلیگای 2 سقوط کرد.

او در سال 2006 نیز هدایت تیم ساربروکن را بر عهده داشت و در این تیم هم به عنوان سرمربی موفق نبود.

آخرین ایستگاه مربی‌گری هنکه، باشگاه کلن بوده است. او در آنجا دستیار زوانمیر سولدو بود و تا اکتبر 2010 به همکاری با این مربی کروات ادامه داد.




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 54
  • کل بازدیدها: 534797

:BlogScript/