سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
دوشنبه 91 دی 4 :: 7:6 عصر ::  نویسنده :

مربی تیم فوتبال صبای قم:

مقابل پیکان بی‌احتیاطی نمی‌کنیم


مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: مقابل پیکان تهران بی‌گدار به آب نمی‌زنیم و بسیار هوشمندانه بازی خواهیم کرد.


ناصر بختیاری‌زاده امروز اظهار کرد: بازی در خارج از خانه شرایط خاصی دارد و با توجه به اینکه پیکان تهران تیمی آماده و انتحاری است برابر این تیم بی‌احتیاطی نکرده و بی‌گدار به آب نمی‌زنیم.

وی اضافه کرد: تیم فوتبال پیکان تهران وضعیتی شبیه به صبای قم دارد و انگیزه خوبی مقابل ما خواهد داشت ولی صبای قم از تمام قوای خود در این بازی استفاده می‌کند.

مربی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: با تمام قدرت در جریان هفته هجدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های ایران به دیدار تیم فوتبال پیکان تهران می‌رویم چرا که از ویسی و تفکراتش به خوبی شناخت داریم و می‌دانیم که باید با چه تاکتیکی بازی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه از تعطیلات نیم فصل استفاده مفیدی کرده و برای این بازی حساس آمادگی خوبی داریم تأکید کرد: صبای قم با توجه به خریدهایی که برای نیم فصل دوم لیگ برتر داشته برای بازی فردا آماده است.

بختیاری زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در رده سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال قرار گرفته‌ایم، به پیروزی و سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داریم تا در جدول شرایط خود را بهبود بخشیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم افزود: از آنجا که قصد داریم خود را از نیمه پایین جدول جدا کنیم همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کنیم.

 








موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 13
  • بازدید دیروز: 18
  • کل بازدیدها: 535026

:BlogScript/