سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
دوشنبه 91 دی 4 :: 7:4 عصر ::  نویسنده :

دغاغله : برای کسب 3 امتیاز به زمین می‌رویم


هافبک تیم صنعت نفت آبادان گفت: برای کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم اما کسب تساوی هم در این بازی نتیجه بدی نیست.


مهدی دغاغله اظهار داشت: در روز بازی مقابل راه آهن و در نیمه نخست مقداری آشفته بازی کردیم که بعد از سه تعویض اوضاع تیم تغییر کرد.

وی از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور گفت و افزود: نباید احساسی صحبت کرده و یادمان نرود که بازی مشکلی را پیش‌رو داریم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: برای کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم اما کسب تساوی هم در این بازی نتیجه بدی نیست.

وی خاطرنشان کرد: در نیم فصل نخست مسابقات از نظر بدنی شرایط خوبی را نداشتیم ولی بعد از اضافه شدن آلفردو کاسیمیرو وضعیت جسمانی‌ما بهتر شده و دیدید که در بازی مقابل راه آهن 120 دقیقه بدون کوچک‌ترین مشکلی بازی کردیم.

دغاغله از وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت در ادامه مسابقات لیگ برتر کشور گفت و تصریح کرد: متأسفانه در ابتدای راه مسابقات به باخت عادت کرده بودیم ولی دو پیروزی در جام حذفی شرایط روحی تیم را تغییر داد هر چند نباید به خاطر کسب این دو برد مغرور شویم.

وی در پایان تصریح کرد: کسب هفت امتیاز از سه بازی بعدی در لیگ برتر اوضاع تیم را به مراتب بهتر کرده و امیدواری را دو چندان می‌کند.

گفتنی است، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب مسابقات لیگ برتر کشور از ساعت 17:30 فردا در ورزشگاه آزادی تهران میهمان پرسپولیس است.

 








موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 58
  • بازدید دیروز: 31
  • کل بازدیدها: 535102

:BlogScript/