سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 اردیبهشت 22 :: 12:0 عصر ::  نویسنده :

ایران فاتح رقابت‌های فوتبال هفت نفره اوکراین شد


تیم ملی فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولین ایران با برتری مقابل تیم ملی روسیه عنوان قهرمانی تورنمنت بین المللی اوکراین را از آن خود کرد.


در دیدار نهایی رقابت‌های فوتبال هفت نفره اوکراین شب گذشته تیم ملی کشورمان به مصاف روسیه رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر یک حریف پرقدرت خود را از پیش رو بردارد. برای تیم کشورمان در این بازی بهمن انصاری، هاشم رستگاری و مسلم اکبری گل زدند و تنها گل تیم روسیه در نیمه دوم به ثمر رسید.

بدین ترتیب رقابت‌های تورنمنت فوتبال هفت نفره اوکراین که به دلیل حضور هر هشت تیم حاضر در رقابت‌های پارالمپیک لندن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، با قهرمانی ایران و نایب قهرمانی روسیه پایان یافت. در پایان این دیدار احسان غلامحسین‌پور و فرزاد مهری به ترتیب به عنوان بهترین مدافع و بهترین بازیکن معرفی شدند.

ملی پوشان فوتبال هفت نفره ایران برای رسیدن به قهرمانی از سد حریفانی چون آمریکا، روسیه و آرژانتین در مرحله مقدماتی و اوکراین در مرحله نیمه نهایی گذشته بودند.

تورنمنت فوتبال هفت نفره اوکراین از 14 تا 20 اردیبهشت‌ماه با حضور تیم‌های ایران، روسیه، آرژانتین، آمریکا، اوکراین، برزیل، هلند و استرالیا برگزار شد.

 


<>




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 15
  • بازدید دیروز: 79
  • کل بازدیدها: 534890

:BlogScript/