سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
سه شنبه 91 اردیبهشت 5 :: 5:35 عصر ::  نویسنده :

تیم سنگال به بازی های المپیک لندن راه یافت


تیم فوتبال سنگال با برتری مقابل عمان در مرحله پلی آف مسابقات فوتبال انتخابی المپیک، به بازی های المپیک 2012 لندن راه یافت.


          به نقل از شبکه ""الجزیره""، تیم فوتبال سنگال دوشنبه شب موفق شد تیم عمان را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و جواز حضور در بازی های المپیک 2012 لندن را به دست آورد.


به این ترتیب 16 تیم شرکت کننده در بازی های المپیک 2012 لندن مشخص شدند و بر این اساس، تیم های کره جنوبی، ژاپن و امارات عربی متحده از آسیا، مراکش، مصر، گابن و سنگال از آفریقا، انگلیس (میزبان مسابقات)، اسپانیا، سوییس و بلاروس از اروپا، هندوراس و مکزیک از آمریکای شمالی و کارائیب، نیوزیلند از اقیانوسیه و برزیل و اروگوئه از آمریکای جنوبی در این بازی ها حضور دارند.


رقابت های فوتبال بازی های المپیک 2012 لندن قرار است امروز در شهر ""کاردیف"" مرکز ولز قرعه کشی شود و بر اساس اعلام فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)، این مسابقات در چهار گروه انجام می شود.


براساس این گزارش، تیم های انگلیس میزبان مسابقات، اسپانیا قهرمان جهان، برزیل و مکزیک به عنوان تیم های سرگروه انتخاب شده اند.


همچنین رقابت های فوتبال بانوان بازی های المپیک لندن با حضور 12 تیم در سه گروه انجام خواهد شد که براساس گزارش ""فیفا""، تیم های انگلیس (میزبان)، ژاپن (قهرمان جهان) و آمریکا به عنوان تیم های سرگروه انتخاب شده اند.


نخستین دیدار مسابقات فوتبال بازی های المپیک 2012 لندن قرار است روز 25 ماه جولای، یک روز قبل از مراسم افتتاحیه این بازی ها برگزار شود.




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 41
  • بازدید دیروز: 107
  • کل بازدیدها: 535483

:BlogScript/