سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 فروردین 11 :: 3:53 عصر ::  نویسنده :

بیلسا کاپیتان سابق رئال را مورد ستایش قرار داد

مارسلو بیلسا، سرمری اتلتیک بیلبائو، در آستانه دیدار تیمش مقابل شالکه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، رائول، مهاجم باتجربه حریف را مورد ستایش قرار داد.

   سرمربی آرژانتینی بیلبائو کاپیتان سابق رئال مادرید را مورد ستایش قرار داد و او را یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال توصیف کرد و به بازیکنانش در مورد خط حمله تاثیر گذار حریف هشدار داد.

بیلسا در گفتگو با خبرنگاران گفت:" شالکه قدرت زیادی در خط حمله دارد. کلاوس هونتلار هر هفته نشان می دهد که از چه توانایی هایی برخوردار است؛ در مورد رائول چه می توان گفت؟ او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است.

ما مقابل منچستریونایتد بسیار تهاجمی بازی کردیم و چرا نتوانیم این کار را یک بار دیگر تکرار کنیم؟ مهم این است که خودمان با پای خودمان وارد تله نشویم. ما باید سعی کنیم متحمل هزینه نشویم."

بیلسا سپس در مورد دیدار شنبه شب مقابل بارسا صحبت کرد و تاکید کرد قصد دارد به خاطر آن دیدار، به هیچ یک بازیکنان اصلی در دیدار امشب مقابل شالکه استراحت بدهد.

" ما با بهترین ترکیب ممکن مقابل شالکه قرار خواهیم گرفت. قصد نداریم به هیچ یک از بازیکنان به خاطر دیدار شنبه شب مقابل بارسا استراحت بدهیم."




موضوع مطلب : بیلسا کاپیتان سابق رئال را مورد ستایش قرار داد
کاپیتان سابق رئ

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 47
  • بازدید دیروز: 66
  • کل بازدیدها: 535382

:BlogScript/