سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 90 بهمن 14 :: 11:32 صبح ::  نویسنده :
4



منصوری برنده دیدار نیمه تمام با فولاد گستر تبریز


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود در خصوص دیدار نیمه تمام فوتسال شهید منصوری قرچک و فولاد گستر تبریز را به سود تیم میزبان اعلام کرد.



کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سه امتیاز دیدار نیمه تمام تیمهای فوتسال شهید منصوری قرچک و گسترش فولاد تبریز را از هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر به تیم میزبان اختصاص داد و تیم شهید منصوری را 4 بر صفر برنده این بازی اعلام کرد.

دیدار تیم های شهید منصوری قرچک و گسترش فولاد تبریز در چارچوب رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال، در سالن هفتم تیر قرچک برگزار شد.

در نیمه دوم این بازی و در حالی که نتیجه 4 بر 2 به سود منصوری در جریان بود، میرمعصوم سهرابی سرمربی گسترش فولاد نسبت به صحنه ای که داور آن را خطا اعلام نکرد اعتراض داشت و به همین دلیل تصمیم گرفت تیم را بیرون بکشد. بنابراین تیم گسترش پس از زمین بازی را ترک کرد و به رختکن رفت.

پس از این حرکت تیم گسترش فولاد ناظر بازی حدود حدود 15 دقیقه منتظر بازگشت این تیم باقی ماند، اما با برنگشتن آنها به زمین بازی پایان این دیدار را اعلام کرد. البته تیم گسترش فولاد پس از15 دقیقه و در حالی که پایان بازی اعلام شده بود به زمین بازگشت که ناظر مسابقه با شروع مجدد بازی موافقت نکرد.


موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 9
  • بازدید دیروز: 47
  • کل بازدیدها: 534710

:BlogScript/