سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
دوشنبه 92 مرداد 28 :: 4:14 عصر ::  نویسنده :

درگیری خطیب با خبرنگار دوربین خبرساز


سرپرست فدراسیون کشتی بعد از امتناع از ادامه مصاحبه با عوامل برنامه تلویزیونی دوربین خبرساز با بی‌احترامی و درگیری با این افراد، آنها را از فدراسیون کشتی بیرون کرد.


چندی پیش گزارشی از اردوی تیم ملی بزرگسالان کشتی فرنگی از برنامه دوربین خبرساز شبکه خبر پخش شد، در این گزارش مربیان و کشتی‌گیران نسبت به اوضاع نامناسب اردوهای تیم ملی گلایه داشتند و از کمبود امکانات ابتدایی و حتی غذای مناسب گلایه داشتند. بعد از این موضوع مسئولان این برنامه برای شنیدن دفاعیات و نظرات حجت‌الله خطیب سرپرست فدراسیون کشتی به محل کار وی مراجعه کردند، اما زمانی که وی به سؤالات انتقادی گزارشگر برنامه مواجه شد، ضمن اهانت به وی و عوامل همراهش، این افراد را از دفتر کارش بیرون کرد.

محمدرضا یکتامرام گزارشگر دوربین خبرساز در این باره به فارس گفت: به منظور بحث فنی با خطیب و برای دریافت دفاعیاتش درباره اوضاع نامناسب اردوهای تیم ملی به فدراسیون کشتی رفتیم، اما وی مثل همیشه از کوره در رفت و پاسخگوی مردم و رسانه‌ها نبود.

وی ادامه داد: وقتی از خطیب درباره دلایل اوضاع نامناسب اردوهای تیم ملی سؤال کردیم، وی به تعریف و تمجید از خودش پرداخت، اما زمانی که با اصرار من مواجه شد، ابتدا گفت این سؤالات بچه‌گانه است و شما بچه‌گانه برخورد می‌کنید. افرادی هم که صحبت کرده‌اند از جایی خط گرفته‌اند.

یکتامرام تصریح کرد: هدف این برنامه شفاف‌سازی و تنویر افکارعمومی است و برای اینکه دفاعیات خطیب را به جامعه کشتی انعکاس دهیم اقدام به مصاحبه با وی کردیم، اما او ضمن بی‌احترامی به من و عوامل این برنامه تهدید کرد که اجازه نمی‌دهد این مسابقه پخش شود.

صبح امروز نیز جمعی از کارمندان فدراسیون کشتی در اعتراض به عدم پرداخت حقوق و حق بیمه‌شان خواستار دیدار با سرپرست فدراسیون شدند که وی ضمن امتناع از این کار حسن رنگرز، نایب رئیس فدراسیون را مسئول پاسخگویی به آنها کرد.

 




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 21
  • بازدید دیروز: 57
  • کل بازدیدها: 534334

:BlogScript/